JD555 Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 jakies opinie na temat tarcz black diamond (nacinane i nawiercane) Mam te tarcze u siebie z klockiem Ferodo DS2500 i moge powiedziec ze daja rade :wink: a koszt zakupu to ok 300 funtow :???: z tym ze to za komplet na przod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 ja za tarcze +klocki ebc + stalowe przewody black diamond z przesylka dalem rowno 200funciakow:))) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 od EDM WRX'a Co to jest EDM? Znaczy domyślam się, że to analogia do JDM, ale z definicji w przypadku Subaru EDM nie istnieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 po przeglądzie okazało sie tarcze taroxa są lekko pokrzywione i wymagają przetoczenia, czy jest to jakis problem bo w aso Koper sie tego nie podjęli, serię u nich przetaczałem i nie było problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 od EDM WRX'a Co to jest EDM? Znaczy domyślam się, że to analogia do JDM, ale z definicji w przypadku Subaru EDM nie istnieje EDM - auta produkowane na rynek europejski (alba jezeli ktos woli - Euro spec), tak jak JDM (auta produkowane na rynek japonski) czy USDM (auta produkowane na rynek USA) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 EDM - auta produkowane na rynek europejski (alba jezeli ktos woli - Euro spec), tak jak JDM (auta produkowane na rynek japonski) czy USDM (auta produkowane na rynek USA) Co za bzdura :!: Przecież element "DM" to domestic market, a dla samochodów japońskich tylko Japonia jest "domestic market". Reszta to "-spec": "US-spec", "EU-spec" itp. po przeglądzie okazało sie tarcze taroxa są lekko pokrzywione i wymagają przetoczenia, czy jest to jakis problem bo w aso Koper sie tego nie podjęli, serię u nich przetaczałem i nie było problemu. ASO Koper ma swoje nastawienie do/opinię na temat tarcz Tar-ox. Pojedź do dowolnego innego ASO (no może wyłączając Jubilerską ), czy nie-ASO, to przetoczą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 Co za bzdura :!: go google, i sie zdiwisz, ile osob uzywa tych skrotow wlasnie w podanym przeze mnie znaczeniu :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 ile osob uzywa tych skrotow wlasnie w podanym przeze mnie znaczeniu Podejrzewam, że tyle samo*, ile mówi "poszłem" :razz:. OK - koniec off-topa. Jesteśmy w "Technicznym", a dyskusja ma być o klockach/tarczach. * - dawno, dawno temu sam do nich należałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b. Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 po przeglądzie okazało sie tarcze taroxa są lekko pokrzywione i wymagają przetoczenia, czy jest to jakis problem bo w aso Koper sie tego nie podjęli, serię u nich przetaczałem i nie było problemu. ASO Koper ma swoje nastawienie do/opinię na temat tarcz Tar-ox. Pojedź do dowolnego innego ASO (no może wyłączając Jubilerską ), czy nie-ASO, to przetoczą. no wlasnie jest z tym problem podobno. ja tez chcialem przetoczyc taroxy, ale podobno tego sie nie przetacza, bo sa nacinane. do tego toczenia tam sa podobno jakies noze i moga nie przetrwac takiej operacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 A, ok - mówimy tu o nacinanych G88, tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 tak to sa nacinane, czyli co moge sobie nimi .... . troche przykro by było bo przejechały z 10 tys km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 nie przetacza ci bo zniszcza tokarke , z mojej wiedzy tech nie wykonalne.......chyba ze na obrabiarce CNC ale to bedzie wiecej niz tarcze kosztowalo:PPP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 nie przetacza ci bo zniszcza tokarke , z mojej wiedzy tech nie wykonalne.......chyba ze na obrabiarce CNC ale to bedzie wiecej niz tarcze kosztowalo:PPP Co za bzdura. Tarcze nie są krzywe tylko nierówno wytarte to raz ! Ja moje pierwsze EBC przetoczyłem to dwa, zrobiłem na nich potem jeszcze z 40.000 km to trzy. Po prostu tokarz musi mieć wyczucie, wiadomo że musi zebrać tyle co nic i do tego delikatnie aby za bardzo nożem w rowkach nie zahaczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 hmm to miales niezlego fachowca i szczescie\!! bawilem sie troche tym i ciezko mi wyobrazic z jakim wyczuciem on to robil ale tylko zazdroscic takiej osoby i z swieca szukac!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 A podobno wszyscy fachowcy z Polski wyjechali na wyspy :wink: Da się przetoczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 intak rozumiem ze fachura jest z poznania ? dlaczego takie info nie pojawiło sie wczesniej w dyskusji? przeciez to jesli faktycznie jest to prawie nie do wykonania to dyskwalifikuje ten wynalazek, tarcze póki co nie są bardzo pogięte ale juz lekko biją i raczej sie to pogłębi niz zniweluje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b. Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 intak, ale g88 ma 40 rowkow, czy to nie komplikuje sprawy? jak dla mnie nastepne jakie kupie nie beda rowkowane, a cala sytuacje obecna potraktuje jako droga nauke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FAZA666 Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 Czyli ogólnie lepiej przewiercone na wylot niż nacinane?? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mały 5150 Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 Czyli ogólnie lepiej przewiercone na wylot niż nacinane?? :roll: Faza, Oni Ci tego nie powiedzą. Prędzej się znowu w tym wątku za pióra złapią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 Czyli ogólnie lepiej przewiercone na wylot niż nacinane?? :roll: Nacinane są zdecydowanie głośniejsze przy hamowaniu a wiercone pękają w miejscu wiercenia i trzeba czyścić zatykające się otwory :!:(wygląd :!: ) Jeżeli kupujemy tanie lub średnio drogie tarcze w wymiarze fabrycznym to nie ma to wpływu na tzw. bicie bo to tylko upiększacze (otwory i rowki). Na tzw. bicie tarczy po jakimś czasie (krótszym lub dłuższym) największy wpływ ma materiał z jakiego wykonany jest klocek hamulcowy bo to on powoduje wysoką temperaturę. AK ps.nie wiem czy na temat bo czytałem ostatnie kilka postów tylko.... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 Czyli ogólnie lepiej przewiercone na wylot niż nacinane?? pelne Brembo z serii wzmacnianej (koncowka nr produktu 95 albo 98) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 Czyli ogólnie lepiej przewiercone na wylot niż nacinane?? :roll: Nacinane oprócz kozackiego wyglądu uratowały mi raz życie jak na trze Poznań na końcu prostej gdzie jest 200 Km/h klocek się zeszklił i tylko to że tarcze są poniekąd też frezarką jak mają te rowki, wyratowało mnie z opresji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 znaczy sie przed hamowaniem miales tarcze gladkie i klocki sie zeszklily, a na dohamowaniu miales wersje rowkowana i usunely zeszklenie :?: :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 ja narazie jestem pod wrazeniem blackdiamond (wizualnym bo czasu nie ma) Troche tarcz mialem w rece i material z jakiego jest zrobiona tarcza naprawde zaskakuje .... Pozatym chyba jest powod dla ktorego w UK wygraly 3 razy na najlepsze tarcze......cena dojsc konkurencyjna (ale nie wiem jak mozna w pl 2 razy wiecej za nie krzyczec!!!!!!!!!!!!!) W nastepnym tyg zakladam to cos napisze wiecej ... Ja zestawilem moje heble tak 1) tarcze blackd nacinane i nawiercane 2)klocki ebc 3) stalowe przewody black d 4) plyn ferrodo ....(calosc 200funtow z przesylka) a ze durzo po autostradach latam to czeste sa hamowanie 160-180 do 50km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FAZA666 Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 Czekam na Brembo Racing, zobaczymy co to jest warte :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się