Skocz do zawartości

Hamulce - klocki, tarcze itp.


Patryk55XL

Rekomendowane odpowiedzi

Za 2200 masz zestaw Brembo Sport nacinane, i do tego klocki DS2500 . Galfer z dwucześciowa tarcza i klockami 2450.

Sam jezdze na zastawie nr 1 i jest bardzo ok, teraz załoze dla testów Galfera z dwuczęściowa tarcza.

 

I to jest zestaw do WRXsa i Forestera ? Hamuje na zimno jaki na ciepło ?! Bo mówimy o zestawach na co dzień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za 2200 masz zestaw Brembo Sport nacinane, i do tego klocki DS2500 . Galfer z dwucześciowa tarcza i klockami 2450.

Sam jezdze na zastawie nr 1 i jest bardzo ok, teraz załoze dla testów Galfera z dwuczęściowa tarcza.

 

I to jest zestaw do WRXsa i Forestera ? Hamuje na zimno jaki na ciepło ?! Bo mówimy o zestawach na co dzień.

 

tak tj. zestaw WRX , zestaw jak najbardziej na co dzień a w przypadku upalania tez nie ma sie czego wstydzić. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nacinane Brembo Sport to to samo co nacinane Brembo Maxx?

absolutnie nie, Brembo Max tj. dobre do Calibry :mrgreen:

Brembo ma bardzo duzo róznych rodzajów tarcz , nawet o tych samych symbolach początkowych, róznia sie materiałem , sposobem hartowania, nacieciami itd.

 

P.S. No i maja homologację :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za 2200 masz zestaw Brembo Sport nacinane, i do tego klocki DS2500 . Galfer z dwucześciowa tarcza i klockami 2450.

Sam jezdze na zastawie nr 1 i jest bardzo ok, teraz załoze dla testów Galfera z dwuczęściowa tarcza.

 

I to jest zestaw do WRXsa i Forestera ? Hamuje na zimno jaki na ciepło ?! Bo mówimy o zestawach na co dzień.

 

tak tj. zestaw WRX , zestaw jak najbardziej na co dzień a w przypadku upalania tez nie ma sie czego wstydzić. :mrgreen:

 

No ale co to daje wydanie 30% więcej kasy w stosunku do analogicznego EBC ?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za 2200 masz zestaw Brembo Sport nacinane, i do tego klocki DS2500 . Galfer z dwucześciowa tarcza i klockami 2450.

Sam jezdze na zastawie nr 1 i jest bardzo ok, teraz załoze dla testów Galfera z dwuczęściowa tarcza.

 

I to jest zestaw do WRXsa i Forestera ? Hamuje na zimno jaki na ciepło ?! Bo mówimy o zestawach na co dzień.

 

tak tj. zestaw WRX , zestaw jak najbardziej na co dzień a w przypadku upalania tez nie ma sie czego wstydzić. :mrgreen:

 

No ale co to daje wydanie 30% więcej kasy w stosunku do analogicznego EBC ?!

 

Intak wiem że Ciebie akurat bedzie cięzko przekonac na zmiane, bo jestes zadowolony z EBC i OK , ciesze sie, natomiast tarcze EBC moim zdaniem są kiepskie , gną sie niestety przynajmniej u mnie w STI po 5 tys. poszły w dym, u kolegów to samo. (tylko mi nie opowiadaj o montazu, czujnikach itd :razz: :mrgreen: ) bo to wiem :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co jest dobre a co nie najlepiej przekonać się patrząc na sporty samochodowe. Jeśli w rajdach czegoś nie używają to znaczy,że nie jest to wystarczjąco dobre.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

....(tylko mi nie opowiadaj o montazu, czujnikach itd :razz: :mrgreen: ) bo to wiem :wink:

 

Z ręka na sercu przyznaj sie czy zakładałeś z czujnikiem... ? I czy uznali Ci reklamacje ? :mrgreen:

 

Czyli jak mi się EBC dziwnym trafem nie gnom i nie biją to akurat dla mnie wydać 30% więcej kasy żeby mieć metkę z napisem Brembo niema sensu :)

 

Oczywiście ceny dotyczyły zestawu na przód. Bo w WRXsie akurat z tyłu to wystarczy że coś jest i trzyma normy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Ja ci dam Roga... :evil:

2. Nie jestem kierowcą rajdowym. Po prostu jechałem "tak jakby" odcinek górski, czyli raz pod górkę, bardzo kręto + parę szybszych prostych i to samo w dół. Odcinek miał łącznie może z 13 - 14 km

3. Lewą nogą w Subaru jeszcze nie hamuje, bo się po prostu boję :mrgreen: Tym sposobem pomagam sobie przy upalaniu samochodami, które wydaje mi się, że ciut opanowałem (jako, że upalam na niezbyt szerokim "torze" zazwyczaj bawię się mniejszymi samochodami)

4. Na 50km odcinku zjechałeś nowe klocki? I płyn się nie zagotował? Jesteś pewny?

5. Tarcze nie biją i nawet klocki tylko troche słuchowo "szurają"

 

---------

 

Uważam taki zestaw TG + Red S za dobry, jeśli ktoś ma kasę i nie jest zadowolony z serii, czasem jedzie trochę szybciej. Ale osobiście akurat do Imprezy bym już taki zestaw domowemu upalaczowi nie polecił.

 

PS: TG + red Stuff u kolegi w Astrze GsI powoduje wyrywanie siedzeń z mocowań. Więc przypuszczam, że to jednak wina Japońców :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Ja ci dam Roga... :evil:

2. Nie jestem kierowcą rajdowym. Po prostu jechałem "tak jakby" odcinek górski, czyli raz pod górkę, bardzo kręto + parę szybszych prostych i to samo w dół. Odcinek miał łącznie może z 13 - 14 km

3. Lewą nogą w Subaru jeszcze nie hamuje, bo się po prostu boję :mrgreen: Tym sposobem pomagam sobie przy upalaniu samochodami, które wydaje mi się, że ciut opanowałem (jako, że upalam na niezbyt szerokim "torze" zazwyczaj bawię się mniejszymi samochodami)

4. Na 50km odcinku zjechałeś nowe klocki? I płyn się nie zagotował? Jesteś pewny?

5. Tarcze nie biją i nawet klocki tylko troche słuchowo "szurają"

 

---------

 

Uważam taki zestaw TG + Red S za dobry, jeśli ktoś ma kasę i nie jest zadowolony z serii, czasem jedzie trochę szybciej. Ale osobiście akurat do Imprezy bym już taki zestaw domowemu upalaczowi nie polecił.

 

PS: TG + red Stuff u kolegi w Astrze GsI powoduje wyrywanie siedzeń z mocowań. Więc przypuszczam, że to jednak wina Japońców :P

 

add. 1 Poprawiłem - sorrki

add. 3 W autach nie 4x4 lewa noga coś daje ? RWD chyba jedynie. Osobiście nie robię nic lewa oprócz duszenia sprzęgła :P

add. 4 Tak dokładnie coś ok 11 okrążeń Toru Poznań na oponach slick pełnym ogniem, tor ma 4400 m. Nic nie biło nic się nie gotowało tylko tarcze świeciły :P

add. 5 Tarcze nie biją, nie szorują, nie piszczą, ale hamują :)

 

Płyn oczywiście 5.1

 

Tu masz mój Prawie Blog o tarczach EBC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co jeździsz na Lotosie i oponach matador ?!

 

Sądząc po emotikonie wiem że żartowałeś i nie wierzysz w napisy sponsorów na autach więc zostawiam to bez komentarza :wink:

 

Ale nie kazdy jest wyczynowcem.

 

Mówię o firmach, a nie o konkretnych produktach stosowanych w wyczynie. Np. Masz klocki Ferodo bo to firma uznana w sporcie ale niekoniecznie DS3000, a np.Performance lub nawet zwykłe Premium.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...