Wojtek K Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 koszt ok. 3500 czego to koszt? Calego zestawu hamulcow? Jakich? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart99 Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 koszt ok. 3500 czego to koszt? Calego zestawu hamulcow? Jakich? D2 zestaw 8mio tłoczkowy 330mm z Australii z przesyłką. W poniedziałek poproszę znajomego, żeby poszukał takiego zestawu w Tajwanie. Z innych przeprowadzonych operacji przypuszczam, że da się jeszcze taniej. Z amerykańskiego forum dowiedziałem się, że powinno się jeszcze wymienić pompę wspomagania i korektor siły hamowania :sad:, a to dodatkowy koszt... Pozostaje mi więc szukać zacisków WRX i większych niż seryjne tarcze, skonsultuję się z Leszkiem z Ferodo i dam wam znak co wydumałem. Budżet ustaliłem na 4-5k PLN na upgrade hamulców więc D2 w moim przypadku odpada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 Wie ktoś może gdzie w US można kupić taki zestaw??? Oferta na allegro jest lepsza niż w nie-ASO. Myślę, że w stanach będzie znacznie taniej...? Oferta na Allegro nie jest lepsz bo trzeba czekać od 14 do 30 dni. Ze stanów/australii/taiwanu też nie będzie taniej bo trzeba doliczyć transport, cło, i VAT. niekoniecznie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart99 Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 bart99, pod koła 16" jest bardzo dobry zestaw AP Racing, 4tłoczkowe tarcza 304mm. Ale koszt ok. 10k. I to 10kPLN mnie trochę martwi :roll: :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 koszt ok. 3500 czego to koszt? Calego zestawu hamulcow? Jakich? D2 zestaw 8mio tłoczkowy 330mm z Australii z przesyłką. W poniedziałek poproszę znajomego, żeby poszukał takiego zestawu w Tajwanie. Z innych przeprowadzonych operacji przypuszczam, że da się jeszcze taniej. Z amerykańskiego forum dowiedziałem się, że powinno się jeszcze wymienić pompę wspomagania i korektor siły hamowania :sad:, a to dodatkowy koszt... Pozostaje mi więc szukać zacisków WRX i większych niż seryjne tarcze, skonsultuję się z Leszkiem z Ferodo i dam wam znak co wydumałem. Budżet ustaliłem na 4-5k PLN na upgrade hamulców więc D2 w moim przypadku odpada. Pozostaje mi więc szukać zacisków WRX i większych niż seryjne tarcze dla mnie bez sensu taki półśrodek, jak chcesz wydac mniej niż 4-5K to lepiej kup używane zaciski od STI + tarcze + klocki , ale i tak z felgami bedziesz miał problem i tego raczej nie przeskoczysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek K Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 Z amerykańskiego forum dowiedziałem się, że powinno się jeszcze wymienić pompę wspomagania i korektor siły hamowania WTF? Carfit, Azrael, co Wy na to? Wczesniej nie bylo o tym gadki. Chyba ze mowimy tylko o Forku barta99? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 Z amerykańskiego forum dowiedziałem się, że powinno się jeszcze wymienić pompę wspomagania i korektor siły hamowania WTF? Carfit, Azrael, co Wy na to? Wczesniej nie bylo o tym gadki. Chyba ze mowimy tylko o Forku barta99? :shock: a pokiego grzyba ? bo naprawde nie rozmumiem? , przeciez role korektora siły hamowania w Forku spełnia ABS więc :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek K Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 :shock: a pokiego grzyba ? bo naprawde nie rozmumiem? , przeciez role korektora siły hamowania w Forku spełnia ABS więc :shock: no wiec dokladnie o tym samym pomyslalem. :neutral: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart99 Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 dla mnie bez sensu taki półśrodek, jak chcesz wydac mniej niż 4-5K to lepiej kup używane zaciski od STI + tarcze + klocki , ale i tak z felgami bedziesz miał problem i tego raczej nie przeskoczysz. Masz rację gdyby chodziło o sam zestaw + ewentualnie felgi gdyby moje po przymiarce nie pasowały to na pewno skusiłbym się na D2. Odstrasza mnie konieczność dalszych zmian w reszcie układu hamulcowego. O ile do WRX i STi są dostępne pompy i korektory to na temat Forestera wszyscy milczą. Boję się, że trzeba będzie nieźle się nagimnastykować żeby było OK. Myślę, że przesiadka na większe niż 270mm tarcze da zadawalający rezultat. Forester ma większą średnicę koła niż Impreza a tarcze są sporo mniejsze it's completly sucks... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart99 Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 Na forum pisali że ABS jest do wyrzucenia bo nie daje sobie rady, objętość układu za pompą jest dużo większa więc pompa nie jest w stanie utrzymać ciśnienia ...? Nie znam nikogo kto próbował zmienić hamulce w Foresterze stąd moje rozterki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 dla mnie bez sensu taki półśrodek, jak chcesz wydac mniej niż 4-5K to lepiej kup używane zaciski od STI + tarcze + klocki , ale i tak z felgami bedziesz miał problem i tego raczej nie przeskoczysz. Masz rację gdyby chodziło o sam zestaw + ewentualnie felgi gdyby moje po przymiarce nie pasowały to na pewno skusiłbym się na D2. Odstrasza mnie konieczność dalszych zmian w reszcie układu hamulcowego. O ile do WRX i STi są dostępne pompy i korektory to na temat Forestera wszyscy milczą. Boję się, że trzeba będzie nieźle się nagimnastykować żeby było OK. Myślę, że przesiadka na większe niż 270mm tarcze da zadawalający rezultat. Forester ma większą średnicę koła niż Impreza a tarcze są sporo mniejsze it's completly sucks... O ile do WRX i STi są dostępne pompy i korektory to na temat Forestera wszyscy milczą. Boję się, że trzeba będzie nieźle się nagimnastykować żeby było OK. ales sie uparł na ta pompe i korektor nie trzeba nic zmieniać, ani gimnastykowac oprócz tego co pisałem wcześniej , a jak chcesz mieć lepsze samopoczucie z tą pompa to załóż sobie tubę a'la adamusmax, za 150zł. o korektorze zapomnij, no chyba że że chcesz mega profi, to mozesz założyc z WRC z regulacja siły przód / tył ze środka kabiny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 Na forum pisali że ABS jest do wyrzucenia bo nie daje sobie rady, objętość układu za pompą jest dużo większa więc pompa nie jest w stanie utrzymać ciśnienia ...? Nie znam nikogo kto próbował zmienić hamulce w Foresterze stąd moje rozterki... Ja znam, kolega ma załozone hamulce BREMBO z STI , ja za chwile tez bede tak robił, jedyny problem jest taki że przód nurkuje, i trzeba by było usztywnić, ale to kolejny etap i budowanie z Forka STI -jaja, a to sie chyba mija z celem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart99 Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 A co myślicie o takim zestawie?? http://www.scoobytuner.com/products/?vA ... ductID=682 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 wyglądaja sensownie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 Jedyny problem z BBK w Forku jest taki że jest duzo za duzo wspomagania i się jeździ jak Renówką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 bart99, poszukaj sobie na nasioc i sie dowiesz ze wilwoody to dziadostwo, miekkie jak gotowane kluski. Sa gorsze od Brembo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macieq_2005 Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 A czy ktos moze mi powiedziec czy jest jakies sensowne rozwiazanie problemu hamowania w Imprezie WRX MY05 US Spec?Wiem ze z punktu widzenia technicznego to najlepiej wymienic wszystko, ale dochodzi jeszcze aspekt finansowy... :mad: Jakie tarcze lub klocki moga ewentualnie polepszyc hamowanie(do czasu zgromadzenia kasy na jakas wieksza przerobke)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Jakie tarcze lub klocki moga ewentualnie polepszyc hamowanie(do czasu zgromadzenia kasy na jakas wieksza przerobke)? Za niewielkie pieniadze /1500 PLN za tarcze, klocki i zaciski/ mozesz zalozyc oryginalny zestaw od WRX-a Eu spec. Pasuje Plug&Play. Oczywiscie nie mowie o cenie nowego zestawu w ASO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macieq_2005 Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 /1500 PLN za tarcze, klocki i zaciski/ To cena za jedno kolo czy jedna os? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 To cena za przednią oś. Dwie tarcze, dwa zaciski, i cztery klocki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 A jest faktycznie różnica w hamulcach US spec i EU spec? To mi może dlatego TG + red stuff nie hamuje (US spec 04) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macieq_2005 Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 A jest faktycznie różnica w hamulcach US spec i EU spec? Raga, ja niedawno kupowalem Subaru i mialem okazje jezdzic kilkoma,zarowno US jak i EU i powiem Ci, jako absolutny laik, ze nie czuc wielkiej roznicy podczas jazdy na trasie, ale w miescie gdzie co chwile trzeba hamowac, EU Spec hamuje duzo lepiej.Jednak czterotloczkowe zaciski w EU robia chyba swoje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 A jest faktycznie różnica w hamulcach US spec i EU spec? EU - tarcza 294mm zacisk czterotłoczkowy US - tarcza 270mm zacisk dwutłoczkowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Ja mam na przodzie 294 2 tłoczkowe a tył taki jak Foryś :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart99 Opublikowano 27 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 Ostatecznie po długich rozmowach i rozważaniach z Leszkiem z Ferodo doszliśmy do takich ustaleń: Przód: Nowe tarcze brembo 296 mm ( zwykłe stalowe ) + klocki Galfer 1065 (mordercy tarcz ) + zacisk z WRX. Tarcze celowo takie bo przy tych klockach i tak starczą tylko na jedne klocki. Zamówiłem też przewody teflonowe w oplocie stalowym. Płytn hamulcowy Motul 5.1 i taki zestaw ma mnie podobno zadowolić Tył: Fabryczny zacisk + Tarcza Brembo MAX + Klocki Ferodo DS Jeśli mnie to ine zadowoli pójdę w stronę kompletu D2 na przód i tył... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się