Skocz do zawartości

Hamulce - klocki, tarcze itp.


Patryk55XL

Rekomendowane odpowiedzi

koszt ok. 3500

 

czego to koszt? Calego zestawu hamulcow? Jakich?

 

D2 zestaw 8mio tłoczkowy 330mm z Australii z przesyłką. W poniedziałek poproszę znajomego, żeby poszukał takiego zestawu w Tajwanie. Z innych przeprowadzonych operacji przypuszczam, że da się jeszcze taniej.

 

Z amerykańskiego forum dowiedziałem się, że powinno się jeszcze wymienić pompę wspomagania i korektor siły hamowania :sad:, a to dodatkowy koszt...

 

Pozostaje mi więc szukać zacisków WRX i większych niż seryjne tarcze, skonsultuję się z Leszkiem z Ferodo i dam wam znak co wydumałem.

 

Budżet ustaliłem na 4-5k PLN na upgrade hamulców więc D2 w moim przypadku odpada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wie ktoś może gdzie w US można kupić taki zestaw??? Oferta na allegro jest lepsza niż w nie-ASO. Myślę, że w stanach będzie znacznie taniej...?

 

Oferta na Allegro nie jest lepsz bo trzeba czekać od 14 do 30 dni. Ze stanów/australii/taiwanu też nie będzie taniej bo trzeba doliczyć transport, cło, i VAT.

 

niekoniecznie :wink: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koszt ok. 3500

 

czego to koszt? Calego zestawu hamulcow? Jakich?

 

D2 zestaw 8mio tłoczkowy 330mm z Australii z przesyłką. W poniedziałek poproszę znajomego, żeby poszukał takiego zestawu w Tajwanie. Z innych przeprowadzonych operacji przypuszczam, że da się jeszcze taniej.

 

Z amerykańskiego forum dowiedziałem się, że powinno się jeszcze wymienić pompę wspomagania i korektor siły hamowania :sad:, a to dodatkowy koszt...

 

Pozostaje mi więc szukać zacisków WRX i większych niż seryjne tarcze, skonsultuję się z Leszkiem z Ferodo i dam wam znak co wydumałem.

 

Budżet ustaliłem na 4-5k PLN na upgrade hamulców więc D2 w moim przypadku odpada.

 

Pozostaje mi więc szukać zacisków WRX i większych niż seryjne tarcze

 

dla mnie bez sensu taki półśrodek, jak chcesz wydac mniej niż 4-5K to lepiej kup używane zaciski od STI + tarcze + klocki , ale i tak z felgami bedziesz miał problem i tego raczej nie przeskoczysz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z amerykańskiego forum dowiedziałem się, że powinno się jeszcze wymienić pompę wspomagania i korektor siły hamowania

 

WTF? Carfit, Azrael, co Wy na to? Wczesniej nie bylo o tym gadki. Chyba ze mowimy tylko o Forku barta99?

 

:shock: a pokiego grzyba ? bo naprawde nie rozmumiem? , przeciez role korektora siły hamowania w Forku spełnia ABS więc :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla mnie bez sensu taki półśrodek, jak chcesz wydac mniej niż 4-5K to lepiej kup używane zaciski od STI + tarcze + klocki , ale i tak z felgami bedziesz miał problem i tego raczej nie przeskoczysz.

 

Masz rację gdyby chodziło o sam zestaw + ewentualnie felgi gdyby moje po przymiarce nie pasowały to na pewno skusiłbym się na D2. Odstrasza mnie konieczność dalszych zmian w reszcie układu hamulcowego. O ile do WRX i STi są dostępne pompy i korektory to na temat Forestera wszyscy milczą. Boję się, że trzeba będzie nieźle się nagimnastykować żeby było OK.

 

Myślę, że przesiadka na większe niż 270mm tarcze da zadawalający rezultat.

 

Forester ma większą średnicę koła niż Impreza a tarcze są sporo mniejsze it's completly sucks... :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla mnie bez sensu taki półśrodek, jak chcesz wydac mniej niż 4-5K to lepiej kup używane zaciski od STI + tarcze + klocki , ale i tak z felgami bedziesz miał problem i tego raczej nie przeskoczysz.

 

Masz rację gdyby chodziło o sam zestaw + ewentualnie felgi gdyby moje po przymiarce nie pasowały to na pewno skusiłbym się na D2. Odstrasza mnie konieczność dalszych zmian w reszcie układu hamulcowego. O ile do WRX i STi są dostępne pompy i korektory to na temat Forestera wszyscy milczą. Boję się, że trzeba będzie nieźle się nagimnastykować żeby było OK.

 

Myślę, że przesiadka na większe niż 270mm tarcze da zadawalający rezultat.

 

Forester ma większą średnicę koła niż Impreza a tarcze są sporo mniejsze it's completly sucks... :evil:

 

 

O ile do WRX i STi są dostępne pompy i korektory to na temat Forestera wszyscy milczą. Boję się, że trzeba będzie nieźle się nagimnastykować żeby było OK.

 

 

ales sie uparł na ta pompe i korektor :evil: nie trzeba nic zmieniać, ani gimnastykowac oprócz tego co pisałem wcześniej , a jak chcesz mieć lepsze samopoczucie z tą pompa to załóż sobie tubę a'la adamusmax, za 150zł. :twisted: o korektorze zapomnij, no chyba że że chcesz mega profi, to mozesz założyc z WRC z regulacja siły przód / tył ze środka kabiny :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na forum pisali że ABS jest do wyrzucenia bo nie daje sobie rady, objętość układu za pompą jest dużo większa więc pompa nie jest w stanie utrzymać ciśnienia ...?

Nie znam nikogo kto próbował zmienić hamulce w Foresterze stąd moje rozterki...

 

Ja znam, kolega ma załozone hamulce BREMBO z STI , ja za chwile tez bede tak robił, jedyny problem jest taki że przód nurkuje, i trzeba by było usztywnić, ale to kolejny etap i budowanie z Forka STI -jaja, a to sie chyba mija z celem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy ktos moze mi powiedziec czy jest jakies sensowne rozwiazanie problemu hamowania w Imprezie WRX MY05 US Spec?Wiem ze z punktu widzenia technicznego to najlepiej wymienic wszystko, ale dochodzi jeszcze aspekt finansowy... :mad: Jakie tarcze lub klocki moga ewentualnie polepszyc hamowanie(do czasu zgromadzenia kasy na jakas wieksza przerobke)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie tarcze lub klocki moga ewentualnie polepszyc hamowanie(do czasu zgromadzenia kasy na jakas wieksza przerobke)?

Za niewielkie pieniadze /1500 PLN za tarcze, klocki i zaciski/ mozesz zalozyc oryginalny zestaw od WRX-a Eu spec. Pasuje Plug&Play. Oczywiscie nie mowie o cenie nowego zestawu w ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jest faktycznie różnica w hamulcach US spec i EU spec?

 

Raga, ja niedawno kupowalem Subaru i mialem okazje jezdzic kilkoma,zarowno US jak i EU i powiem Ci, jako absolutny laik, ze nie czuc wielkiej roznicy podczas jazdy na trasie, ale w miescie gdzie co chwile trzeba hamowac, EU Spec hamuje duzo lepiej.Jednak czterotloczkowe zaciski w EU robia chyba swoje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatecznie po długich rozmowach i rozważaniach z Leszkiem z Ferodo doszliśmy do takich ustaleń:

 

Przód:

Nowe tarcze brembo 296 mm ( zwykłe stalowe ) + klocki Galfer 1065 (mordercy tarcz :)) + zacisk z WRX. Tarcze celowo takie bo przy tych klockach i tak starczą tylko na jedne klocki. Zamówiłem też przewody teflonowe w oplocie stalowym. Płytn hamulcowy Motul 5.1 i taki zestaw ma mnie podobno zadowolić :twisted:

 

Tył:

Fabryczny zacisk + Tarcza Brembo MAX + Klocki Ferodo DS

 

Jeśli mnie to ine zadowoli pójdę w stronę kompletu D2 na przód i tył...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...