KWIATEK Posted August 14, 2006 Posted August 14, 2006 Tak, wiem o tym. Ale sądzisz, że mistrz Joda( ) nie da rady?
Azrael Posted August 14, 2006 Posted August 14, 2006 Joda? Siekieś nowe Ja pierwszy raz takie wiercenie jeszcze na ulicy Zbąszyńskiej widizałem chyba 4 lata temu, czy trzy...już mi się myli.
KWIATEK Posted August 14, 2006 Posted August 14, 2006 No nie sądzisz chyba, że Mistrz będzie sam wykonywał takie błahe czynności. Zleci to swojemu czarnuchowi mistrzowi Jodzie (vel Kiszsce-ale Joda brzmi bardziej poważnie)
Abt Posted August 14, 2006 Posted August 14, 2006 komancz, mysle ze smialo mozesz zostac testerem produktow, ktore oferuje marcin@ w swoim sklepie www.nie-ASO.pl. :cool: prosimy na chwile obecna o testy z lacznikami audi/vw. rowniez slyszalem, ze bardzo trwale, latwo dostepne i cena ok.
Azrael Posted August 14, 2006 Posted August 14, 2006 No nie sądzisz chyba, że Mistrz będzie sam wykonywał takie błahe czynności. Zleci to swojemu czarnuchowi mistrzowi Jodzie (vel Kiszsce-ale Joda brzmi bardziej poważnie) LOL Jak trzeba coś zniszczyć, pociąć, rozwiercić, podpalić to mistrz jest bardzo chętny
Krzysiek_WAWA Posted August 14, 2006 Posted August 14, 2006 Krzysiek Wawa A ktoś już założył te HTS? Bo cena jest nad wyraz ciekawa. A co do Kayaby to daję sobie spokój. No ja czytałem różne grupy dyskusyjne i o ile znalazłem informacje na temat Tokico Illumina, to na temat HTS nie znalazłem. Napewno zawias jest bardzo porównywalny do Kayab. Zresztą w stanach jeżdzą na KYB, Tokico głównie. Potem zostaje już Tein, D2 i reszta.
adamusmax Posted August 14, 2006 Posted August 14, 2006 a ja mam cene promocyjna na D2 odszukajcie ogloszenie to zobaczycie Kwiatek pytalem sie o tt i nic mi nie odpowiadasz - jestem niepocieszony
komancz Posted August 14, 2006 Author Posted August 14, 2006 Po kolei Ori z Vw/Audi/Skoda(przod) od 96-2001r pasuja na tyl Legacy, Impreza i trzeba, tak jak napisal Kuba, rozwiercac(powiekszac) minimalnie otwor na srube.Cena takiego lacznika od 30-50zl za sztuke wiec smiech na sali Natomiast jak ktos juz chce lacznik na wieki to mozna zalozyc Powerflexa (taki jak wkleil Trudzit) nr PFF 69-200 dostepne np w JC za ok 200zl sztuka - znizka w zaleznosci kto kupuje Laczniki powerflex przod maja nr PFF 69-107 i kosztuja ok 120zl za sztuke i j/w. Co do urywania to rzeczywiscie sie zdarza i nawet widzialem kilka takich urwanych lacznikow u mnie narazie sie nie urwaly...
turdziGT Posted August 14, 2006 Posted August 14, 2006 A powiedzcie cz w JC mozna kupic sam ten metalowy korpus. Kupilem same tuleje i trza by teraz zapodac ten mocniejszy korpusik (oczywiscie mowa o powerflexsie) bo nie usmiecha mi sie wyplacac kolejne 400 zl.
marcin@klubsubaru.pl Posted August 14, 2006 Posted August 14, 2006 A co do Kayaby to daję sobie spokój. Dlaczego?
Intakwrx Posted August 14, 2006 Posted August 14, 2006 A co do Kayaby to daję sobie spokój. Dlaczego? No właśnie ?!
KWIATEK Posted August 14, 2006 Posted August 14, 2006 Marcin, Intakwrx. Panowie może niezbyt szczęśliwie się wyraziłem-daję sobie spokój bo takie mam w tej chwili i chcę spróbować czegoś innego, bardziej sztywnego. Myślę o Bilstainie. A tak bajdełej. Marcin dzięki za aluski i stabilizatory.Wszystko jest ok, tylko szkoda, że nie wspomniałeś o tym, że łączniki tak szybko lęcą.
aflinta Posted August 15, 2006 Posted August 15, 2006 Łączniki stabilizatorów w Subaru są na polskich drogach trwałym łącznikiem użytkownika ze sklepem
komancz Posted October 1, 2006 Author Posted October 1, 2006 komancz - jakies newsy w temacie :?: laczniki nadal mam seryjne... chyba ze chodzi o cos innego? Bo cos zmeczony jestem
Abt Posted October 1, 2006 Posted October 1, 2006 o ogolne wrazenia w temacie chodzi i laczniki wlasnie. moze wyszperales jakies nowe rozwiazanie z lacznikami .
marcin@klubsubaru.pl Posted October 2, 2006 Posted October 2, 2006 Zamówiłem jakieś łączniki z whiteline, powinny być w przyszłym tygodniu.
Intakwrx Posted July 5, 2007 Posted July 5, 2007 Założyłem Anti - lift kit w raz ze zmianą geometrii, resztę zawieszenia w WRXsie 2002 mam seryjną. Muszę przyznać że jestem pod wrażeniem. W ogromnym stopniu plucie przodem zostało zredukowane. Auto nie ustawia się już tak szybko bokiem po dociążeniu przodu i zrobieniu kołyski. Jedzie tam gdzie chcesz, a jak traci przyczepność to oczywiście zostanie wyniesione na zewnętrzną, ale już nie jest to po prostej tylko po łuku. Musze się na nowo nauczyć jeździć bo teraz to inne auto Jedyny minus pierońsko twardo z przodu, każde łączenie asfaltu czuć na kierownicy. No ale jak sport to nie lux
Azrael Posted July 5, 2007 Posted July 5, 2007 Intakwrx, AFAIK to masz wersję comfort tego zestawu ;-)
Intakwrx Posted July 5, 2007 Posted July 5, 2007 Intakwrx, AFAIK to masz wersję comfort tego zestawu ;-) Nie narzekam tylko opisuje odczucia, na ale jak ma sie wszystko na twardo jak np. w nie-ASO, to mogą łękotki w łokciach powysiadać
Azrael Posted July 5, 2007 Posted July 5, 2007 Intakwrx, sa wersje z twardszymi poliuretanami, jest też wersja na uniballach ;-)
Intakwrx Posted July 14, 2007 Posted July 14, 2007 Po głębszych testach Anti Lift BARDZO POLECAM ! Dał rade na Torze Poznań co widać po wyniku i testy na luźnych nawierzchniach potwierdziły odczucia i przypuszczenia. ZERO PLUCIA PRZODEM ! jest po porostu bosko, zakochałem sie w prowadzeniu Subaraka od nowa
Przemeq Posted July 16, 2007 Posted July 16, 2007 O - dobra wiadomość. Za niecałe dwa tygodnie zamierzam wyposażyć swój wóz w zestaw whiteline (stabilizatory, łączniki, ALK) :cool:. Tylko to mie sie troche nie podobuje: Łączniki stabilizatorów w Subaru są na polskich drogach trwałym łącznikiem użytkownika ze sklepem :roll:
saint Posted July 16, 2007 Posted July 16, 2007 Jak założysz mocniejsze łączniki niż seria to spokojna głowa, nic się nie powinno dziać. Whiteline dadzą radę.
aflinta Posted July 16, 2007 Posted July 16, 2007 Przemeq, to było odnośnie seryjnych, te Whiteline podobno niezniszczalne
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.