PKocial Posted July 18, 2007 Posted July 18, 2007 Intak chodzi raczej pod jakie opony się ustawia ... slicki czy... w wrx bez zmiany niektórych elemntów zawieszenia ustawienie geometrii jest dosyć okrojone ale cieszę się że zmiana podoba się
Adam. Posted July 18, 2007 Posted July 18, 2007 do re070 powinno byc inne pochylenie niz do innych "drogowych" opon.
Przemeq Posted July 18, 2007 Posted July 18, 2007 do re070 powinno byc inne pochylenie niz do innych "drogowych" opon. Jakie?
Przemeq Posted July 18, 2007 Posted July 18, 2007 zero Mógłbyś mnie nie obrażać, dobra...? :roll: A tak na poważniej: kto jest źródłem informacji o takim ustawieniu? Jak wspominałem, w przyszłym tygodniu oddaję wóz na przegląd i montaż zestawu whiteline i od razu powiedziałbym im, jak ustawić. Ale, by to zrobić, muszę mieć jaką-taką pewność, że to ustawienie sensowne. PS. W ASKO mi ustawiali minusy na seryjnym zawiasie i sprężynach prodrive.
Azrael Posted July 18, 2007 Posted July 18, 2007 Przemeq, nie ma współczesnych samochodów, które by jeździły bez minusów, przynajmniej tych na asfalt, moze jakieś terenówki.
Adam. Posted July 18, 2007 Posted July 18, 2007 zero Mógłbyś mnie nie obrażać, dobra...? :roll: A tak na poważniej: kto jest źródłem informacji o takim ustawieniu? Jak wspominałem, w przyszłym tygodniu oddaję wóz na przegląd i montaż zestawu whiteline i od razu powiedziałbym im, jak ustawić. Ale, by to zrobić, muszę mieć jaką-taką pewność, że to ustawienie sensowne. PS. W ASKO mi ustawiali minusy na seryjnym zawiasie i sprężynach prodrive. zrodlem informacji jest Artur z ASKO. tak mi ustawial w solbergu ustawione mialem tez -1 z przodu na innych oponach, pozniej zmienilem same opony na re070 i faktyczne jest gorzej na pochylonym, szczegolnie przy hamowaniu.
Azrael Posted July 18, 2007 Posted July 18, 2007 Adam., możesz napisac ile konkretnie miałeś ustawione?
Jabar Posted July 18, 2007 Posted July 18, 2007 Czy zamontowanie ALK i ustawienie kol pod bardziej agresywna jazde - powoduje duzo szybsza konsumpcje opon - przy normalnej jezdzie?
Przemeq Posted July 18, 2007 Posted July 18, 2007 Przemeq, nie ma współczesnych samochodów, które by jeździły bez minusów, Dobrze, że napisałeś "współczesnych" - ile to po naszych drogach jeździ maluchów na mega plusach. O, albo ciężarówki typu ZIŁ.
Przemeq Posted July 18, 2007 Posted July 18, 2007 Czy zamontowanie ALK i ustawienie kol pod bardziej agresywna jazde - powoduje duzo szybsza konsumpcje opon - przy normalnej jezdzie? A po co "ALK i ustawienie kol pod bardziej agresywną jazde", jeśli ta jazda ma być "normalna"? :razz: Jak rozumiem, chodzi o to, że jazda ma być głównie normalna, przeplatana tylko sporadycznie jazdą "bardziej agresywną" - tak? :cool:
Intakwrx Posted July 18, 2007 Posted July 18, 2007 Intak chodzi raczej pod jakie opony się ustawia ... slicki czy...w wrx bez zmiany niektórych elemntów zawieszenia ustawienie geometrii jest dosyć okrojone ale cieszę się że zmiana podoba się Witam ponownie na FORUM No czy podobają ?! To mało powiedziane ! Dzięki też za wskazówki co do jazdy po Torze Poznań. Wdrożyłem i pomogło jak widać po wyniku
Jabar Posted July 18, 2007 Posted July 18, 2007 A po co "ALK i ustawienie kol pod bardziej agresywną jazde", jeśli ta jazda ma być "normalna"? to pytanie czy cokolwiek daje ALK jesli geometria bedzie niezmieniona? Czy tez sens tego rozwiazania jest taki ze zakres regulacji jest wiekszy i mozemy ustawic zawias tak jak Intakwrx, czyli pod tor?
Azrael Posted July 18, 2007 Posted July 18, 2007 To rozwiązanie wpływa na geometrię zawieszenia jako takiego oraz na kąt wyprzedzenia zwrotnicy, nie wpływa na pochylenie/zbieznośc nadal można ustawić takie parametry jakie się chce.
adamusmax Posted July 18, 2007 Posted July 18, 2007 wyszystkie tatry maja z tylu plus 10 chyba :-) jak je zaladujesz to nie maja :razz:
Przemeq Posted July 18, 2007 Posted July 18, 2007 jak je zaladujesz to nie maja Albo jak za kierownicę wsiądzie... ...no wszyscy wiedzą, kto
JonesB Posted July 18, 2007 Posted July 18, 2007 cokolwiek daje ALK jesli geometria bedzie niezmieniona? Też mnie to ciekawi. Można ustawić geometrie "uniwersalnie" czyli kompromis miasto-tor-zuzycie opom ? Jeśli tak to bym prosił jakie wartości ustawić Przymierzam sie do ALK i rozporki bo problem tu poruszony z odjezdzajacym przodem takze mnie dotyczy. I pytanie troche nie w temacie...jak sie montuje tylna rozporke...sciagalem oslony w bagazniku i nie bardzo wiem gdzie ja mialbym przykrecic(jesli bym ja mial oczywiscie bo jakos nigdzie dostac nie moge ) A moze tylnych nie ma? Do kombi wdzialem.
JonesB Posted July 18, 2007 Posted July 18, 2007 Sam raczej na to bym nie wpadł Myślałem ze z tyłu tak jak z przodu...na kielichy. Tylko ze z tyłu kielichow nie ma i teoria sie powaliła
JonesB Posted July 18, 2007 Posted July 18, 2007 Taaa...ale śruby od amora chyba nie przechodza na wylot jak z przodu ?
Azrael Posted July 18, 2007 Posted July 18, 2007 JonesB, przechodzą, wyciągasz tylną kanapę i masz z boków pod tylną półką kielichy, na nie idą mocowania rozpórki, a sam patyk przez fabryczne dziury idzie do bagaznika. Siedzisko jest na 2 śruby a oparcie na 3. Klucz 14 jak dobrze pamiętam.
JonesB Posted July 18, 2007 Posted July 18, 2007 Jutro wszystko rozbiore i sam zobacze Dzieki za pomoc.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.