Skocz do zawartości

Wrazena z jazdy po zamontowaniu Anti Lift Kit Whiteline


komancz

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 134
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

zero

 

Mógłbyś mnie nie obrażać, dobra...? :roll: :evil:

 

:mrgreen:

 

A tak na poważniej: kto jest źródłem informacji o takim ustawieniu? Jak wspominałem, w przyszłym tygodniu oddaję wóz na przegląd i montaż zestawu whiteline i od razu powiedziałbym im, jak ustawić. Ale, by to zrobić, muszę mieć jaką-taką pewność, że to ustawienie sensowne.

 

PS. W ASKO mi ustawiali minusy na seryjnym zawiasie i sprężynach prodrive.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zero

 

Mógłbyś mnie nie obrażać, dobra...? :roll: :evil:

 

:mrgreen:

 

A tak na poważniej: kto jest źródłem informacji o takim ustawieniu? Jak wspominałem, w przyszłym tygodniu oddaję wóz na przegląd i montaż zestawu whiteline i od razu powiedziałbym im, jak ustawić. Ale, by to zrobić, muszę mieć jaką-taką pewność, że to ustawienie sensowne.

 

PS. W ASKO mi ustawiali minusy na seryjnym zawiasie i sprężynach prodrive.

 

zrodlem informacji jest Artur z ASKO. tak mi ustawial w solbergu

 

ustawione mialem tez -1 z przodu na innych oponach, pozniej zmienilem same opony na re070 i faktyczne jest gorzej na pochylonym, szczegolnie przy hamowaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy zamontowanie ALK i ustawienie kol pod bardziej agresywna jazde - powoduje duzo szybsza konsumpcje opon - przy normalnej jezdzie?

 

A po co "ALK i ustawienie kol pod bardziej agresywną jazde", jeśli ta jazda ma być "normalna"? :razz: :mrgreen:

 

Jak rozumiem, chodzi o to, że jazda ma być głównie normalna, przeplatana tylko sporadycznie jazdą "bardziej agresywną" - tak? :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Intak chodzi raczej pod jakie opony się ustawia ... slicki czy...

w wrx bez zmiany niektórych elemntów zawieszenia ustawienie geometrii jest dosyć okrojone

ale cieszę się że zmiana podoba się

 

Witam ponownie na FORUM :)

 

No czy podobają ?! To mało powiedziane ! :) Dzięki też za wskazówki co do jazdy po Torze Poznań. Wdrożyłem i pomogło jak widać po wyniku :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po co "ALK i ustawienie kol pod bardziej agresywną jazde", jeśli ta jazda ma być "normalna"?
to pytanie czy cokolwiek daje ALK jesli geometria bedzie niezmieniona? Czy tez sens tego rozwiazania jest taki ze zakres regulacji jest wiekszy i mozemy ustawic zawias tak jak Intakwrx, czyli pod tor?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cokolwiek daje ALK jesli geometria bedzie niezmieniona?

 

Też mnie to ciekawi. Można ustawić geometrie "uniwersalnie" czyli kompromis miasto-tor-zuzycie opom ? Jeśli tak to bym prosił jakie wartości ustawić Przymierzam sie do ALK i rozporki bo problem tu poruszony z odjezdzajacym przodem takze mnie dotyczy. I pytanie troche nie w temacie...jak sie montuje tylna rozporke...sciagalem oslony w bagazniku i nie bardzo wiem gdzie ja mialbym przykrecic(jesli bym ja mial oczywiscie bo jakos nigdzie dostac nie moge ) A moze tylnych nie ma? Do kombi wdzialem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...