PKocial Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 Intak chodzi raczej pod jakie opony się ustawia ... slicki czy... w wrx bez zmiany niektórych elemntów zawieszenia ustawienie geometrii jest dosyć okrojone ale cieszę się że zmiana podoba się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 do re070 powinno byc inne pochylenie niz do innych "drogowych" opon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 do re070 powinno byc inne pochylenie niz do innych "drogowych" opon. Jakie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 zero Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 zero Mógłbyś mnie nie obrażać, dobra...? :roll: A tak na poważniej: kto jest źródłem informacji o takim ustawieniu? Jak wspominałem, w przyszłym tygodniu oddaję wóz na przegląd i montaż zestawu whiteline i od razu powiedziałbym im, jak ustawić. Ale, by to zrobić, muszę mieć jaką-taką pewność, że to ustawienie sensowne. PS. W ASKO mi ustawiali minusy na seryjnym zawiasie i sprężynach prodrive. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 Przemeq, nie ma współczesnych samochodów, które by jeździły bez minusów, przynajmniej tych na asfalt, moze jakieś terenówki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 zero Mógłbyś mnie nie obrażać, dobra...? :roll: A tak na poważniej: kto jest źródłem informacji o takim ustawieniu? Jak wspominałem, w przyszłym tygodniu oddaję wóz na przegląd i montaż zestawu whiteline i od razu powiedziałbym im, jak ustawić. Ale, by to zrobić, muszę mieć jaką-taką pewność, że to ustawienie sensowne. PS. W ASKO mi ustawiali minusy na seryjnym zawiasie i sprężynach prodrive. zrodlem informacji jest Artur z ASKO. tak mi ustawial w solbergu ustawione mialem tez -1 z przodu na innych oponach, pozniej zmienilem same opony na re070 i faktyczne jest gorzej na pochylonym, szczegolnie przy hamowaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 Adam., możesz napisac ile konkretnie miałeś ustawione? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 Czy zamontowanie ALK i ustawienie kol pod bardziej agresywna jazde - powoduje duzo szybsza konsumpcje opon - przy normalnej jezdzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 konkretnie nie moge bo wywalilem wydruki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 Przemeq, nie ma współczesnych samochodów, które by jeździły bez minusów, Dobrze, że napisałeś "współczesnych" - ile to po naszych drogach jeździ maluchów na mega plusach. O, albo ciężarówki typu ZIŁ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 wyszystkie tatry maja z tylu plus 10 chyba :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 Czy zamontowanie ALK i ustawienie kol pod bardziej agresywna jazde - powoduje duzo szybsza konsumpcje opon - przy normalnej jezdzie? A po co "ALK i ustawienie kol pod bardziej agresywną jazde", jeśli ta jazda ma być "normalna"? :razz: Jak rozumiem, chodzi o to, że jazda ma być głównie normalna, przeplatana tylko sporadycznie jazdą "bardziej agresywną" - tak? :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 Intak chodzi raczej pod jakie opony się ustawia ... slicki czy...w wrx bez zmiany niektórych elemntów zawieszenia ustawienie geometrii jest dosyć okrojone ale cieszę się że zmiana podoba się Witam ponownie na FORUM No czy podobają ?! To mało powiedziane ! Dzięki też za wskazówki co do jazdy po Torze Poznań. Wdrożyłem i pomogło jak widać po wyniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 A po co "ALK i ustawienie kol pod bardziej agresywną jazde", jeśli ta jazda ma być "normalna"? to pytanie czy cokolwiek daje ALK jesli geometria bedzie niezmieniona? Czy tez sens tego rozwiazania jest taki ze zakres regulacji jest wiekszy i mozemy ustawic zawias tak jak Intakwrx, czyli pod tor? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 To rozwiązanie wpływa na geometrię zawieszenia jako takiego oraz na kąt wyprzedzenia zwrotnicy, nie wpływa na pochylenie/zbieznośc nadal można ustawić takie parametry jakie się chce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 wyszystkie tatry maja z tylu plus 10 chyba :-) jak je zaladujesz to nie maja :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 jak je zaladujesz to nie maja Albo jak za kierownicę wsiądzie... ...no wszyscy wiedzą, kto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JonesB Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 cokolwiek daje ALK jesli geometria bedzie niezmieniona? Też mnie to ciekawi. Można ustawić geometrie "uniwersalnie" czyli kompromis miasto-tor-zuzycie opom ? Jeśli tak to bym prosił jakie wartości ustawić Przymierzam sie do ALK i rozporki bo problem tu poruszony z odjezdzajacym przodem takze mnie dotyczy. I pytanie troche nie w temacie...jak sie montuje tylna rozporke...sciagalem oslony w bagazniku i nie bardzo wiem gdzie ja mialbym przykrecic(jesli bym ja mial oczywiscie bo jakos nigdzie dostac nie moge ) A moze tylnych nie ma? Do kombi wdzialem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 JonesB, rozpórkę się wkłąda po wyjęciu kanapy.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JonesB Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 Sam raczej na to bym nie wpadł Myślałem ze z tyłu tak jak z przodu...na kielichy. Tylko ze z tyłu kielichow nie ma i teoria sie powaliła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 JonesB, z tyłu jak najbardziej są kielichy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JonesB Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 Taaa...ale śruby od amora chyba nie przechodza na wylot jak z przodu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 JonesB, przechodzą, wyciągasz tylną kanapę i masz z boków pod tylną półką kielichy, na nie idą mocowania rozpórki, a sam patyk przez fabryczne dziury idzie do bagaznika. Siedzisko jest na 2 śruby a oparcie na 3. Klucz 14 jak dobrze pamiętam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JonesB Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 Jutro wszystko rozbiore i sam zobacze Dzieki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się