Jump to content

Wrazena z jazdy po zamontowaniu Anti Lift Kit Whiteline


komancz

Recommended Posts

Posted

Intak chodzi raczej pod jakie opony się ustawia ... slicki czy...

w wrx bez zmiany niektórych elemntów zawieszenia ustawienie geometrii jest dosyć okrojone

ale cieszę się że zmiana podoba się

  • Replies 134
  • Created
  • Last Reply
Posted
zero

 

Mógłbyś mnie nie obrażać, dobra...? :roll: :evil:

 

:mrgreen:

 

A tak na poważniej: kto jest źródłem informacji o takim ustawieniu? Jak wspominałem, w przyszłym tygodniu oddaję wóz na przegląd i montaż zestawu whiteline i od razu powiedziałbym im, jak ustawić. Ale, by to zrobić, muszę mieć jaką-taką pewność, że to ustawienie sensowne.

 

PS. W ASKO mi ustawiali minusy na seryjnym zawiasie i sprężynach prodrive.

Posted

Przemeq, nie ma współczesnych samochodów, które by jeździły bez minusów, przynajmniej tych na asfalt, moze jakieś terenówki.

Posted
zero

 

Mógłbyś mnie nie obrażać, dobra...? :roll: :evil:

 

:mrgreen:

 

A tak na poważniej: kto jest źródłem informacji o takim ustawieniu? Jak wspominałem, w przyszłym tygodniu oddaję wóz na przegląd i montaż zestawu whiteline i od razu powiedziałbym im, jak ustawić. Ale, by to zrobić, muszę mieć jaką-taką pewność, że to ustawienie sensowne.

 

PS. W ASKO mi ustawiali minusy na seryjnym zawiasie i sprężynach prodrive.

 

zrodlem informacji jest Artur z ASKO. tak mi ustawial w solbergu

 

ustawione mialem tez -1 z przodu na innych oponach, pozniej zmienilem same opony na re070 i faktyczne jest gorzej na pochylonym, szczegolnie przy hamowaniu.

Posted

Czy zamontowanie ALK i ustawienie kol pod bardziej agresywna jazde - powoduje duzo szybsza konsumpcje opon - przy normalnej jezdzie?

Posted
Przemeq, nie ma współczesnych samochodów, które by jeździły bez minusów,

 

Dobrze, że napisałeś "współczesnych" - ile to po naszych drogach jeździ maluchów na mega plusach.

 

O, albo ciężarówki typu ZIŁ.

 

:mrgreen:

Posted
Czy zamontowanie ALK i ustawienie kol pod bardziej agresywna jazde - powoduje duzo szybsza konsumpcje opon - przy normalnej jezdzie?

 

A po co "ALK i ustawienie kol pod bardziej agresywną jazde", jeśli ta jazda ma być "normalna"? :razz: :mrgreen:

 

Jak rozumiem, chodzi o to, że jazda ma być głównie normalna, przeplatana tylko sporadycznie jazdą "bardziej agresywną" - tak? :cool:

Posted
Intak chodzi raczej pod jakie opony się ustawia ... slicki czy...

w wrx bez zmiany niektórych elemntów zawieszenia ustawienie geometrii jest dosyć okrojone

ale cieszę się że zmiana podoba się

 

Witam ponownie na FORUM :)

 

No czy podobają ?! To mało powiedziane ! :) Dzięki też za wskazówki co do jazdy po Torze Poznań. Wdrożyłem i pomogło jak widać po wyniku :)

Posted
A po co "ALK i ustawienie kol pod bardziej agresywną jazde", jeśli ta jazda ma być "normalna"?
to pytanie czy cokolwiek daje ALK jesli geometria bedzie niezmieniona? Czy tez sens tego rozwiazania jest taki ze zakres regulacji jest wiekszy i mozemy ustawic zawias tak jak Intakwrx, czyli pod tor?
Posted

To rozwiązanie wpływa na geometrię zawieszenia jako takiego oraz na kąt wyprzedzenia zwrotnicy, nie wpływa na pochylenie/zbieznośc nadal można ustawić takie parametry jakie się chce.

Posted
jak je zaladujesz to nie maja

 

Albo jak za kierownicę wsiądzie...

 

...no wszyscy wiedzą, kto :mrgreen:

Posted
cokolwiek daje ALK jesli geometria bedzie niezmieniona?

 

Też mnie to ciekawi. Można ustawić geometrie "uniwersalnie" czyli kompromis miasto-tor-zuzycie opom ? Jeśli tak to bym prosił jakie wartości ustawić Przymierzam sie do ALK i rozporki bo problem tu poruszony z odjezdzajacym przodem takze mnie dotyczy. I pytanie troche nie w temacie...jak sie montuje tylna rozporke...sciagalem oslony w bagazniku i nie bardzo wiem gdzie ja mialbym przykrecic(jesli bym ja mial oczywiscie bo jakos nigdzie dostac nie moge ) A moze tylnych nie ma? Do kombi wdzialem.

Posted

Sam raczej na to bym nie wpadł :) Myślałem ze z tyłu tak jak z przodu...na kielichy. Tylko ze z tyłu kielichow nie ma i teoria sie powaliła :)

Posted

JonesB, przechodzą, wyciągasz tylną kanapę i masz z boków pod tylną półką kielichy, na nie idą mocowania rozpórki, a sam patyk przez fabryczne dziury idzie do bagaznika. Siedzisko jest na 2 śruby a oparcie na 3. Klucz 14 jak dobrze pamiętam.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...