komancz Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Jakis czas temu napisalem o moich wrazeniach z jazdy na grubszych stabilizatorach, ktore daly u mnie duza poprawe jazdy na zakretach, natomiast tydzien temu zalozylem ALK Whiteline(anti lif kit) dla niewtajemniczonych jest to silentblok wahacza przedniego, tylny(ten z dwoma uszami przykrecanymi do nadwozia) z tym ze cale aluminiowe mocowanie dodatkowo ma dluzsze "ucho" przez co caly tyl wahacza jest obnizony w stosunku do oryginalu i tym samym zmienia sie cala geometria zawieszena przedniego.Chyba najbardziej cieszy, ze zmienil sie kat wyprzedzenia sworznia zwrotnicy, ktory fabrycznie jest nieregulowany i wynosi w tej chwili 3 stopnie i 10 minut.Pochylenie kola z przodu mam niestety tylko po -10 minut, ale to sie zmieni po wymianie amorkow(zrobie wieksze fasolki) z tylu pochylenie kla mam po -30 minut i trzeba bedzie zrobic to samo co z przodu przy wymianie amorow.Przod mam rozbiezny 1mm podobnie tyl. Z ALK przede wszystkim samochod swietnie wchdzi w zakret, ale tez swietnie z nich wychodzi(bez jakis smiesznych uslizgow) to chyba przez zmieniony kat wyprzedzenia sworzna zwrotnicy.Niestety tulejki pouliteranowe w ALK powoduja ze czuc kazda nierownosc i dziure na kierwonicy-jest duzo twardziej, nie wiem czy to przez zmieniony kat dzialania amortyzatora mam takie wrazenie czy po prostu tak mam byc-zobaczymy po wymianie na Bilsteina B6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Dlaczego nie ustawisz sobie większego pochylenia z przodu? Przecież to jest fabrycznie regulowane srubą mimośrodową. U Adamusmaxa maks ustawienie na samym mimośrodzie to było coś w okolicach -1 stopnia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 a nie -1,5 st? Komancz jezeli teraz z ALKiem czujesz kazda nierownosc i wydaje Ci sie twardo to zycze szybkiego zalozenia b6 i przyjechania na warszawskie drogi - to bedzie hardkor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Adamus - co Ty wiesz o hardcorze, przy moim Seju na pucharowych spręzynach i B6 twój gwint jest miękki jak pupa niemowlaka i B6 w Imprezie ustawione sensownie też będize miękkie. W ogóle Subaryny nawet na twardych zawieszeniach są dość komfortowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Dlaczego nie ustawisz sobie większego pochylenia z przodu? Przecież to jest fabrycznie regulowane srubą mimośrodową. U Adamusmaxa maks ustawienie na samym mimośrodzie to było coś w okolicach -1 stopnia. Kuba, jest fabrycznie regulowane mimosrodem, ale u mnie sa po prostu za male "fasolki" w amorach i juz wiecej nie da rady.W tych co mam nie chce juz rozpilowywac, tylko w B6 tak zrobie. A co do komfortu to tak jak napisales B6 + seryjne sprezyny sa chyba najbardziej komfortowe z wszystkich performance Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr0605 Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 bilstein b6 ile wychodzi komplet i gdzie jest dostepny ? a jak B6 wypadaja w konfrontacji z Koni sport ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 bilstein b6 ile wychodzi komplet i gdzie jest dostepny ? a jak B6 wypadaja w konfrontacji z Koni sport ? Bilstein B6 wogole nie jest dostepny w katalogach, B8 rowniez, dopiero gwint.Ale zrobia ci w Zerkopolu na grubej rurze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 bilstein b6 ile wychodzi komplet i gdzie jest dostepny ? a jak B6 wypadaja w konfrontacji z Koni sport ? bilsteina na grubej rurze mozesz zrobic w zerkopolu w wawie - koszt ok 4,5-5k plnow pelen zawias koni to kupa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 bilstein b6 ile wychodzi komplet i gdzie jest dostepny ? a jak B6 wypadaja w konfrontacji z Koni sport ? Koni sport to nie żadne koni tylko zwyczajne chabety - w polskich warunkach masakryczne doświadczenia znajomych. W Niemczech moze dadzą radę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KWIATEK Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Komancz, tak wracając do stabilizatorów. W jakim stanie są Twoje łączniki stabilizatorów? Moje przednie już dokonały żywota i patrzę tylko kiedy tył popęka. A ALK to chyba i ja założe bo przy wyjściu z zakrętu i dodaniu gazu ewidętnie czuć jak przód ma uślizg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 A ALK to chyba i ja założe bo przy wyjściu z zakrętu i dodaniu gazu ewidętnie czuć jak przód ma uślizg. To nie musi być kwestia ALK :-/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KWIATEK Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 W sumie tak. Amortyzory też mają coś do powiedzenia w tej kwestii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Amortyzatory to raczej nie, powiedziałbym tak: -geometria -szpery (wspominałeś że z wiskozą nie za dobrze) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KWIATEK Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Geometria??? Może być, bo ostatnio zmieniałem osłonę na drązkach kierowniczych. Ale wcześniej też się to działo. Obstawiam szperę i jednak te amortyzatory, za bardzo ryja jej podnosi przy przyśpieszaniu i zaczyna a) myszkować na drodze przód jakby nie ciągnął tak jak trzeba a wręcz się uślizgiwał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Wszystko jest możliwe. Możesz mieć tez już zmęczone sprężyny. Geometria nie konicznie zła - może po prostu seryjna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KWIATEK Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Wszystko jest możliwe. Możesz mieć tez już zmęczone sprężyny. MOże i tak być. Pewnie na wiosnę będzie trzeba zerkopolan odwiedzić i o springach też pomyśleć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 nie odwiedzaj zerkopolan tylko bierz D2 taniej Ci wyjdzie a powiem Ci ze auto genialnie sie trzyma nawet na najmiekszym ustawieniu a i doszly mnie sluchi ze jakis turbo timer chciales sprzedac - masz go jeszcze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Wszystko jest możliwe. Możesz mieć tez już zmęczone sprężyny. MOże i tak być. Pewnie na wiosnę będzie trzeba zerkopolan odwiedzić i o springach też pomyśleć. To może AGX lub Tokico Illumina?? Prócz tego z tego co czytałem na stronie Tokico jest do GT pełen zawias HTS DSpec. Kosztuje ~600$. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/TOKICO-HTS-Shocks-Struts-Set-93-98-Subaru-Impreza_W0QQitemZ320014787500QQihZ011QQcategoryZ33590QQssPageNameZWD1VQQrdZ1QQcmdZViewItem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Komancz, tak wracając do stabilizatorów. W jakim stanie są Twoje łączniki stabilizatorów? Moje przednie już dokonały żywota i patrzę tylko kiedy tył popęka. A ALK to chyba i ja założe bo przy wyjściu z zakrętu i dodaniu gazu ewidętnie czuć jak przód ma uślizg. Moje przednie sa nowe(ori) a tylne powoli sie koncza, a nowe zaloze chyba VW/Aydi metalowe Co do ALK to na zakrecie w tej chwili praktycznie nie "idzie prezodem". W dropdze do pracy jechalem duzo szybciej zakrety ktore przejezdzalem 1000-ce razy i jest rewelacyjnie z lekka(!) tendencja do nadsterownosci przy wychodzeniu z zakretu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Komancz, tak wracając do stabilizatorów. W jakim stanie są Twoje łączniki stabilizatorów? Moje przednie już dokonały żywota i patrzę tylko kiedy tył popęka. A ALK to chyba i ja założe bo przy wyjściu z zakrętu i dodaniu gazu ewidętnie czuć jak przód ma uślizg. Moje przednie sa nowe(ori) a tylne powoli sie koncza, a nowe zaloze chyba VW/Aydi metalowe Czy dobrze czytam miedzy wierszami ze po zalozeniu stabilizatorow whitelina zaczynaja sie szybciej konczyc laczniki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 TurdziGT -> zdaje się ze nie tyle się kończa co urywają ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Przy montowaniu stabilizatorów Whiteline wskazany jest też montaż łączników Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Ups. Bo wlasnie chce zakupic.Poliuretan juz mam z tylu ale w plastikowym korpusie wic widzc ze to moze byc za malo. czyli innymi slowy zalecane cus takiego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KWIATEK Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Komancz, też do mnie dotarły newsy, że te od Audi pasują a są metalowe. Ciekaw jestem jak to wychodzi cenowo do Whiteline. Odezwij się jak już załatwisz sprawę. Mati- żmiana łączników nie jest wskazana a KONIECZNA. TurgiGT- możesz coś konkretniejszego powiedzieć o tym towarze. Krzysiek Wawa A ktoś już założył te HTS? Bo cena jest nad wyraz ciekawa. A co do Kayaby to daję sobie spokój. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Zdaje się ze te od Audi wymagaja małego wiercenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się