Skocz do zawartości

Wrazena z jazdy po zamontowaniu Anti Lift Kit Whiteline


komancz

Rekomendowane odpowiedzi

Jakis czas temu napisalem o moich wrazeniach z jazdy na grubszych stabilizatorach, ktore daly u mnie duza poprawe jazdy na zakretach, natomiast tydzien temu zalozylem ALK Whiteline(anti lif kit) dla niewtajemniczonych jest to silentblok wahacza przedniego, tylny(ten z dwoma uszami przykrecanymi do nadwozia) z tym ze cale aluminiowe mocowanie dodatkowo ma dluzsze "ucho" przez co caly tyl wahacza jest obnizony w stosunku do oryginalu i tym samym zmienia sie cala geometria zawieszena przedniego.Chyba najbardziej cieszy, ze zmienil sie kat wyprzedzenia sworznia zwrotnicy, ktory fabrycznie jest nieregulowany i wynosi w tej chwili 3 stopnie i 10 minut.Pochylenie kola z przodu mam niestety tylko po -10 minut, ale to sie zmieni po wymianie amorkow(zrobie wieksze fasolki) z tylu pochylenie kla mam po -30 minut i trzeba bedzie zrobic to samo co z przodu przy wymianie amorow.Przod mam rozbiezny 1mm podobnie tyl. Z ALK przede wszystkim samochod swietnie wchdzi w zakret, ale tez swietnie z nich wychodzi(bez jakis smiesznych uslizgow) to chyba przez zmieniony kat wyprzedzenia sworzna zwrotnicy.Niestety tulejki pouliteranowe w ALK powoduja ze czuc kazda nierownosc i dziure na kierwonicy-jest duzo twardziej, nie wiem czy to przez zmieniony kat dzialania amortyzatora mam takie wrazenie czy po prostu tak mam byc-zobaczymy po wymianie na Bilsteina B6.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 134
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Dlaczego nie ustawisz sobie większego pochylenia z przodu? Przecież to jest fabrycznie regulowane srubą mimośrodową. U Adamusmaxa maks ustawienie na samym mimośrodzie to było coś w okolicach -1 stopnia.

 

Kuba, jest fabrycznie regulowane mimosrodem, ale u mnie sa po prostu za male "fasolki" w amorach i juz wiecej nie da rady.W tych co mam nie chce juz rozpilowywac, tylko w B6 tak zrobie. A co do komfortu to tak jak napisales B6 + seryjne sprezyny sa chyba najbardziej komfortowe z wszystkich performance :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Geometria??? Może być, bo ostatnio zmieniałem osłonę na drązkach kierowniczych. Ale wcześniej też się to działo. Obstawiam szperę i jednak te amortyzatory, za bardzo ryja jej podnosi przy przyśpieszaniu i zaczyna

a) myszkować na drodze

B) przód jakby nie ciągnął tak jak trzeba a wręcz się uślizgiwał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko jest możliwe. Możesz mieć tez już zmęczone sprężyny.

 

MOże i tak być. Pewnie na wiosnę będzie trzeba zerkopolan odwiedzić i o springach też pomyśleć.

To może AGX lub Tokico Illumina?? Prócz tego z tego co czytałem na stronie Tokico jest do GT pełen zawias HTS DSpec. Kosztuje ~600$. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/TOKICO-HTS-Shocks-Struts-Set-93-98-Subaru-Impreza_W0QQitemZ320014787500QQihZ011QQcategoryZ33590QQssPageNameZWD1VQQrdZ1QQcmdZViewItem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komancz, tak wracając do stabilizatorów. W jakim stanie są Twoje łączniki stabilizatorów? Moje przednie już dokonały żywota i patrzę tylko kiedy tył popęka.

 

A ALK to chyba i ja założe bo przy wyjściu z zakrętu i dodaniu gazu ewidętnie czuć jak przód ma uślizg.

 

Moje przednie sa nowe(ori) a tylne powoli sie koncza, a nowe zaloze chyba VW/Aydi metalowe :)

 

Co do ALK to na zakrecie w tej chwili praktycznie nie "idzie prezodem". W dropdze do pracy jechalem duzo szybciej zakrety ktore przejezdzalem 1000-ce razy i jest rewelacyjnie z lekka(!) tendencja do nadsterownosci przy wychodzeniu z zakretu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komancz, tak wracając do stabilizatorów. W jakim stanie są Twoje łączniki stabilizatorów? Moje przednie już dokonały żywota i patrzę tylko kiedy tył popęka.

 

A ALK to chyba i ja założe bo przy wyjściu z zakrętu i dodaniu gazu ewidętnie czuć jak przód ma uślizg.

 

Moje przednie sa nowe(ori) a tylne powoli sie koncza, a nowe zaloze chyba VW/Aydi metalowe :)

 

Czy dobrze czytam miedzy wierszami ze po zalozeniu stabilizatorow whitelina zaczynaja sie szybciej konczyc laczniki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komancz, też do mnie dotarły newsy, że te od Audi pasują a są metalowe. Ciekaw jestem jak to wychodzi cenowo do Whiteline. Odezwij się jak już załatwisz sprawę.

 

Mati- żmiana łączników nie jest wskazana a KONIECZNA.

 

TurgiGT- możesz coś konkretniejszego powiedzieć o tym towarze.

 

Krzysiek Wawa

 

A ktoś już założył te HTS? Bo cena jest nad wyraz ciekawa.

A co do Kayaby to daję sobie spokój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...