Kuba Posted July 19, 2007 Posted July 19, 2007 Pochylenie kol zalezy od opon jak rowniez od zawieszenia. Jezeli mamy miekie zawieszenie (seryjne) i przyczepne opony, np. RE070 to chcemy miec wiekszy negatyw, co najmniej -2, -3 stopnie. Jesli mamy twardy zawias i sliskie opony to dajemy mniej negatywu. Pochylenie kol nie prowadzi do szybkiego zuzywania opon, odpowiednio ustawione spowoduje nawet mniejsze zuzycie. To zle ustawiona zbieznosc zjada szybko opony.
KWIATEK Posted July 19, 2007 Posted July 19, 2007 W temacie jest mowa o ALK ale się podłącze z swoim problemem dotyczącym przednich łączników stabilizatorów. 1.Jaka jest różnica pomiędzy tymi modelami łączników i czy ten regulowany podejdzie do mojej TurboBabci (GT95). http://www.nie-ASO.pl/katalog/index.php? ... cts_id=768 http://www.nie-ASO.pl/katalog/index.php? ... cts_id=771 http://www.nie-ASO.pl/katalog/index.php? ... ts_id=1027
carfit Posted July 19, 2007 Posted July 19, 2007 Kup produkt nr.2 Ja sam mam je u siebie i jest ok, montowaliśmy klientowi regulowane i jest z nimi pewien mały kłopot, trzeba je regularnie dokręcać, bo maja tendencję do robienia luzów pomiedzy tulejka poliuretanową a śrubą przelotową i stukają, po dokręceniu przez jakis czas jest spokój. W tej chwili dokręciliśmy nie na podnośniku tylko na "ziemi" i zobaczymy.
KWIATEK Posted July 19, 2007 Posted July 19, 2007 A produkt Nr1 co to jest?Ktoś to ma założone? Może Az coś powie na ich temat. carfit, Zajrzyj do tematu o oponach.
adamusmax Posted July 19, 2007 Posted July 19, 2007 A produkt Nr1 co to jest?Ktoś to ma założone? Może Az coś powie na ich temat. carfit, Zajrzyj do tematu o oponach. ja mam takie nie narzekam
KWIATEK Posted July 19, 2007 Posted July 19, 2007 Kaba a jakie są różnice poza ceną między nimi? Czy któryś jest zdecydowanie lepszy żeby usprawiedliwić 150zł różnicy?
Azrael Posted July 19, 2007 Posted July 19, 2007 KWIATEK, jest z droższego materiału więc jest droższy, te z drutu słabiej trzymają tę tulejkę poliuretanową. Matiemu się wybiły po paru latach.
Przemeq Posted July 19, 2007 Posted July 19, 2007 Matiemu się wybiły po paru latach. To akurat chyba jest dowód, że ich trwałość jest bardzo wysoka, jeśli mati potrzebował paru lat do ich wybicia .
JonesB Posted July 19, 2007 Posted July 19, 2007 Pochylenie kol zalezy od opon jak rowniez od zawieszenia. Jezeli mamy miekie zawieszenie (seryjne) i przyczepne opony, np. RE070 to chcemy miec wiekszy negatyw, co najmniej -2, -3 stopnie. Zawieszenie mam seryjne i zmieniac nie zamierzam. Opony RE050. Czyli -2 bedzie ok? Reasumujac na przód : ALK , łaczniki, rozporka , geometria i jest ok. A co zrobic z tyłem ?
adamusmax Posted July 19, 2007 Posted July 19, 2007 jezeli autem jezdzisz na codzien to ustaw -1,5 st -2 spowoduje gorsze prowadzenie na prostej z tylu wrzuc lepszy stab, laczniki i tez geo - Az mi tylne kola ustawial na -0,5 st i lekko rozbieznie - Az nie pamietam ile minut rozbieznie byly ustawione BTW paczuszka dzis do Ciebie wychodzi
Azrael Posted July 19, 2007 Posted July 19, 2007 Reasumujac na przód : ALK , łaczniki, rozporka , geometria i jest ok. Niesamowity efekt wnosi rozpórka dolna.
JonesB Posted July 19, 2007 Posted July 19, 2007 http://www.nie-ASO.pl/katalog/index.php? ... ts_id=1135 A dostane cos takiego do WRX-a ? I ile rozbieznie ten tył ustawic? I jeszcze jedno....mam aluminiowa oslone pod silnikiem...nie koliduje to z dolna rozporka?
Przemeq Posted July 19, 2007 Posted July 19, 2007 I jeszcze jedno....mam aluminiowa oslone pod silnikiem...nie koliduje to z dolna rozporka? Mmm - to dobre pytanie. Nie pomyślałem o tym... :roll:
Azrael Posted July 19, 2007 Posted July 19, 2007 http://www.nie-ASO.pl/kata...roducts_id=1135 A dostane cos takiego do WRX-a ? Tylko 2 pkt, 4 pkt jest tylko do GC/GF. I ile rozbieznie ten tył ustawic? NIe więcej niż 10 minut na stronę, raczej blizej 5. I jeszcze jedno....mam aluminiowa oslone pod silnikiem...nie koliduje to z dolna rozporka? 2pkt nie, 4pkt wymaga dystansów pod płytą - w W4 TURBO ok 1cm.
Blue76 Posted July 19, 2007 Posted July 19, 2007 http://www.nie-ASO.pl/kata...roducts_id=1135 A dostane cos takiego do WRX-a ? Tylko 2 pkt, 4 pkt jest tylko do GC/GF. 4 pkt robi Cusco, sam mam taką założoną > kupisz na japanparts.
Przemeq Posted July 19, 2007 Posted July 19, 2007 4 pkt robi Cusco, sam mam taką założoną > kupisz na japanparts. Nieźle . Kupiłem 2pkt, to już chyba nie będę szalał i zamieniał na 4pkt...
KWIATEK Posted July 19, 2007 Posted July 19, 2007 2pkt nie, 4pkt wymaga dystansów pod płytą - w W4 TURBO ok 1cm. Do mojej podeszła bez żadnych problemów.
JonesB Posted July 19, 2007 Posted July 19, 2007 Kupiłem 2pkt, to już chyba nie będę szalał i zamieniał na 4pkt... A gdzie kupiles? W japanparts?
Przemeq Posted July 19, 2007 Posted July 19, 2007 Przemeq kupuje u nas... Dodam tylko, że dopiero się rozkręcam :cool:. I że nie mam wątpliwości, że będę kupował tylko u Was - lepszej obsługi nie ma nigdzie :cool:. Ale żeby było on top, dodam, że nie mogę się doczekać przetestowania tych elementów, bo wyglądają one zupełnie niepozornie ("jak dwa pręty i trochę plastiku mogą zapewnić lepsze prowadzenie wozu?").
JonesB Posted July 19, 2007 Posted July 19, 2007 lepszej obsługi nie ma nigdzie Chciałeś napisać że z lepsza obsługą sie do tej pory nie spotkałeś ?
marcin@klubsubaru.pl Posted July 19, 2007 Posted July 19, 2007 Czyli macie dolna rozporke 2pkt do WRX ? Jutro ktoś to sprawdzi. Jeżeli nie mamy na miejscu a Whiteline produkuje to będziemy mieć. Ale chyba widziałem takie coś w zamówieniu którymś.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.