Skocz do zawartości

Subaru Outback [BS] (MY15=>MY20)


atom75

Rekomendowane odpowiedzi

Skoro zachodni dziennikarze mają taką "tajną" wiedzę, to raczej nie jest ona nieoficjalna.

Przykład z naszego podwórka. Idziesz do dealera Subaru i pytasz o zmiany w Foresterze MY 2015. Dowiaduje się, że zmian nie będzie. Potem idziesz do kiosku, kupujesz najświeższą gazetę motoryzacyjną i znajdujesz pełną listę zmian w Foresterze MY 2015.

 

Jako fan marki i potencjalny kupiec czwartego z kolei Subaru czuję się - łagodnie mówiąc dziwnie.

 

Chyba, że prasa kłamie i zmian nie będzie, to zwracam honor.

Edytowane przez spawalniczy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Chyba, że prasa kłamie i zmian nie będzie, to zwracam honor.

 

Beda - http://www.subaru-global.com/2015forester.html 

No to jak będą to zapraszam dyrekcje na jakiś seans bo osobiście w 2 ASO zadawalem o to pytania. Odpowiedź nie!

Panie Witoldzie świat zwariował ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Chyba, że prasa kłamie i zmian nie będzie, to zwracam honor.

 

Beda - http://www.subaru-global.com/2015forester.html 

No to jak będą to zapraszam dyrekcje na jakiś seans bo osobiście w 2 ASO zadawalem o to pytania. Odpowiedź nie!

Panie Witoldzie świat zwariował ?

nie ma takiej strony.....

zmiany i zdjęcia forek MY15 na US

http://www.cars101.com/subaru/forester/forester2015.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Forester MY15 na US jest na rynku US od zeszlego roku. 

 

 

http://www.subaru-global.com/ i wybrac Forestera, nie wiem czemu bezposredni link nie dziala. 

 

 

 

osobiście w 2 ASO zadawalem o to pytania

 

 

ja na takie samo pytanie uzyskalem odpowiedz, ze juz produkcja grudniowa, czyli to co w salonach ma sie pokazac w okolicach drugiej polowy marca jest juz po tym minilifcie - w tym SBD CVT. 

 

pewnie przekonamy sie faktycznie w drugiej polowie marca... ale to juz OT w stosunku do nazwy tego watku... ;)

Edytowane przez dpassent
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obecnie w Chicago mamy mrozy dochodzace do -20°C,

silnik w moim MY 15 OBK bardzo długo się rozgrzewa.Zajmuje to ok 15-20 min i kilkunastu kilometrów do niepełnego rozgrzania i automatycznego właczenia ogrzewania na full auto.W moim drugim samochodzie trwa to o połowę krócej.Czy to normalne dla benzynowych bokserów 2.5?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe. Silniki 2,5 poprzedniej generacji rozgrzewały się naprawdę bardzo szybko. Jeździłem OBK wolnossącym z 2005 r i Forkiem xt z 2006 r. To o czym piszesz przypomina bardziej moje doświadczenia z dieslem.

Po zapaleniu jedziesz w mieście, czy na trasie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe. Silniki 2,5 poprzedniej generacji rozgrzewały się naprawdę bardzo szybko. Jeździłem OBK wolnossącym z 2005 r i Forkiem xt z 2006 r. To o czym piszesz przypomina bardziej moje doświadczenia z dieslem.

Po zapaleniu jedziesz w mieście, czy na trasie?

jakieś 10-15min zabiera mi dojechanie do autostrady,ale temp silnika na wskaźniku to ok 1/4 skali(1/2 to pełne rozgrzanie)

MY15 WRX 2.0T rozgrzewa się trochę szybciej ale też bez rewelacji

mam nadzieję,że to przez pogodę,przy -20° temp odczuwalna to ok-30,-35°C.....

Jeep GC 4.0 robi to o połowę krócej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są już ceny, na polskiej stronie :)

O ! :)

Nareszcie. Jeszcze wczoraj sprawdzałem i nie było.

A propos konfiguracji, manualna skrzynia biegów pasowałaby raczej do benzyny niż diesla z pokaźnym momentem - ale cóż, wyrażnie ktoś miał inną wizję.

Nadzieja na 2.0 DIT ciągle żywa ;)

Danymi dotyczącymi dynamiki, czy przyspieszenia 0-100km/h nie pochwalono się w tech. spec. ;):D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Są już ceny, na polskiej stronie :)

O ! :)

Nareszcie. Jeszcze wczoraj sprawdzałem i nie było.

 

A propos konfiguracji, manualna skrzynia biegów pasowałaby raczej do benzyny niż diesla z pokaźnym momentem - ale cóż, wyrażnie ktoś miał inną wizję.

Nadzieja na 2.0 DIT ciągle żywa ;)

 

Danymi dotyczącymi dynamiki, czy przyspieszenia 0-100km/h nie pochwalono się w tech. spec. ;):D

 

Są już ceny, na polskiej stronie :)

O ! :)

Nareszcie. Jeszcze wczoraj sprawdzałem i nie było.

 

A propos konfiguracji, manualna skrzynia biegów pasowałaby raczej do benzyny niż diesla z pokaźnym momentem - ale cóż, wyrażnie ktoś miał inną wizję.

Nadzieja na 2.0 DIT ciągle żywa ;)

 

Danymi dotyczącymi dynamiki, czy przyspieszenia 0-100km/h nie pochwalono się w tech. spec. ;):D

Czyli trzeba kupic i samemu sprawdzic przyspieszenie ? Czy tez jeszcze trwaja negocjacje i nie mozna tych danych upublicznic?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to ostatnio bywa z Subaru - danymi najpierw dysponują dziennikarze, a potem bardziej dociekliwi klienci, a dopiero na końcu informacje trafiają na oficjalną stronę.

Ale czy to są dane oficjalne - kto to wie?

 

http://www.auto-swiat.pl/testy/subaru-outback-zaskoczy-cie-na-asfalcie-i-w-terenie-ceny-dane-techniczne-wyposazenie/bxr82

 

W każdym razie szału nie ma. Okolice 10 s w nowoczesnym samochodzie klasy średniej, to raczej słaby wynik.

Szeroko rozumiana konkurencja znowu odskoczyła w tej dziedzinie.

 

P.S. Francuska oficjalna strona Subaru potwierdza przyspieszenia podane przez Auto Świat.

Edytowane przez spawalniczy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Okolice 10 s w nowoczesnym samochodzie klasy średniej, to raczej słaby wynik.

 

zawsze mi się wydawało, że przyspieszenie zależy od mocy i momentu silnika. Audi A6 ma silnik 2.0TDI 150KM i pewnie z tego powodu spadło do klasy niżej :)

 

Nowe silniki mają zbliżone parametry więc z góry wiadomo, że osiągi też będą podobne.

 

 

 

Szeroko rozumiana konkurencja znowu odskoczyła w tej dziedzinie.

 

jeżeli 0.xx sekundy mniej do setki jest kluczowym parametrem to faktycznie konkurencja może być lepsza.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam12 - jasne, że konkurencja ma w ofercie silniki o podobnych mocach i w związku z tym samochody o podobnych osiągach.

Ma też silniki słabsze i dużo mocniejsze. Do wyboru, do koloru.

 

W OBK brakuje mi właśnie tych mocniejszych silników do wyboru. 200, 240, czy 280 KM. 

 

I nie chodzi mi o to, żeby OBK 2,5 był szybszy o 0,3 s robiąc 100km/h w 9,9 s.

Marzy mi się nowy OBK, który zrobi pierwszą setkę tak mniej więcej ze 3 s. szybciej niż teraz.

 

Bo pod wieloma względami ten samochód jest dla mnie idealny. Jedynie pod względem mocy i osiągów zostaje coraz bardziej w tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

W OBK brakuje mi właśnie tych mocniejszych silników do wyboru. 200, 240, czy 280 KM.

 

pewnie by były ale jak pokazuje doświadczenie dla mocno ograniczonej sprzedaży jest to nieopłacalne.


mowiac inaczej - OBK z 2.0 DIT  ;)

 

 

to jedyne rozsądne wyjście..... Przynajmniej w EU i w niektórych krajach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem bardzo ciekawy elastyczności 2,5 w połączeniu z CVT.

Jechałem teraz na narty do Włoch i szczerze mówiąc nie miałem praktycznie możliwości wykorzystać nawet przez moment możliwości mojego XT-ka. Na autostradzie (ponad 90% trasy) i tak jedzie się na tempomacie 130-140km/h, ograniczenia w Austrii przed każdym tunelem czy zakrętem już w ogóle sprawiają, że cała ta moc jest niepotrzebna. Te kilka wyprzedzeń na drogach dojazdowych pewnie Outbackiem też dałoby się wykonać bez obrazu śmierci przed oczami.

 

Co do XT-ka. Większość nabywców kupuje go głównie ze względu na silnik i większą praktyczność w porównaniu do STI.

Jest to bardzo fajny samochód, ale po przejechaniu dwóch Subariad stwierdzam, że na kolejną wyprawę offroadową chciałbym pewnie pojechać czymś terenowym (z różnych względów).

 

I tak się zastanawiam co lepsze na co dzień w trasy: XT z mocnym silnikiem, czy może jednak lepszy komfort podróżowania, większy bagażnik i prawdopodobnie odrobinę mniejsze spalanie za cenę gorszych osiągów.  

 

Pewnie wszystko się rozstrzygnie po prezentacji Levorga, jeśli będzie dostępny w wersji 2.0DIT.  :evil2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak się zastanawiam co lepsze na co dzień w trasy: XT z mocnym silnikiem

 

nikt nie projektował XT z takim zamiarem. Chyba :)

Osobna kwestia to sposób podróżowania po autostradach na zachodzie i po naszych wojewódzkich....

 

 

pewnie pojechać czymś terenowym (z różnych względów).

 

szkoda, że u nas nie ma takich wypożyczalni jak w np. w RPA :)

Płacisz i bierzesz na ile chcesz coś takiego:

 

o7A7R8.jpg

Edytowane przez Adam12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

jeśli będzie dostępny w wersji 2.0DIT

I sam sobie odpowiedziałeś na pytanie :)
Miałem podobny problem z wyborem  2.5 z CVT w nowym ślicznym Outbacku, lub XT w Forku :) i Padło na Forka.
Ale sądzę że za parę lat wybór mógł by być inny 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...