Kamaryn Opublikowano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 Witam i przy okazji chylę czoła wszystkim forumowiczom Jestem świeżak ...może temat gdzieś już był poruszony...nie znalazłem ! Forek 2.5XT 2006r niedawno zapalił się CHECK "błąd pompy powietrza wtórnego" pompę wyrzuciłem (nie dało się zregenerować) jest spalony bezpiecznik (żółty) 60A i teraz pytanie do bardziej doświadczonych: - czy wystarczy usunąć tylko błędy, a bezpiecznik wymienić na sprawny ( bo teraz po usunięciu błędów delikatna stopa w pedał i CHECK świeci na nowo) i zastąpić czymś tą pompkę - czy zna ktoś oznaczenie techniczne tego bezpiecznika (poza amperażemi wymiarami) chce kupić poza allegro - - - ciężko go dostać - czy pozostają zaślepki i remap Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sobi Opublikowano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 zaslepki i remap, kolega wczoraj robił koszt 700zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamaryn Opublikowano 14 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 a możesz kogoś polecić bo pewnie nie byle kto zrobi to tak jak powinno być i z góry Dzięki ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sobi Opublikowano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 kolega robił to w warszawie wiec pewnie cie nie bedzie interesowało. moze ktos poleci jakis serwis z twoich stron? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 Nowy Sącz ........................... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol76 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 zaslepki i remap, kolega wczoraj robił koszt 700zł Moge prosić na PW namiary serwisu, który wykonał tę usługę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamaryn Opublikowano 15 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 ...no przecież, że też nie przyszło mi to do głowy że w pobliżu jest...CARFIT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 a skąd wiadomo, że to pompą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamaryn Opublikowano 29 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 ...była zatarta, w totalnym bezruchu, jej awaria spaliło bezpiecznik a na diagnozie wyskoczył bład pompy pow. wtórnego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 ...była zatarta, w totalnym bezruchu, jej awaria spaliło bezpiecznik a na diagnozie wyskoczył bład pompy pow. wtórnego... Można te pompy regenerowac , z bardzo dobrym skutkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arq Opublikowano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2014 ...była zatarta, w totalnym bezruchu, jej awaria spaliło bezpiecznik a na diagnozie wyskoczył bład pompy pow. wtórnego... Można te pompy regenerowac , z bardzo dobrym skutkiem Taniej niż wyrwać chwasta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norbiuk1976 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Odgrzewam temat,moja pompa po rozebraniu wygladala tak -oczywisie dzięki uszkodzonemu wcześniej zaworowi egr wilgoc doknala spustoszenia.Jutro zaproponuje calkiem nowe rozwiązanie tematu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanekS Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 (edytowane) ...była zatarta, w totalnym bezruchu, jej awaria spaliło bezpiecznik a na diagnozie wyskoczył bład pompy pow. wtórnego...Można te pompy regenerowac , z bardzo dobrym skutkiem pompe owszem zregenerujesz (sam rzezbilem chyba ze 3 razy zanim sie poddalem) ino chyba na ogol pierwotnym problemem jest nieszczelny zawor, ktory puszcza spaliny ktore skraplaja sie wyzej systematycznie robiąc bagno w pompie i problem predzej czy pozniej wraca.. IMHO jedyna sensowna opcja to calkowite wyrwanie chwasta. Edytowane 15 Stycznia 2015 przez JanekS 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norbiuk1976 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 (edytowane) Witam powtórnie odgrzewam temat ,szukając drugiej pompy do mojego Subaru natknalem się w necie na zludzace podobieństwo oryginalnch pomp od Mercadesa klasy A lub Smart, jaczkolwiek roznica cen używek tzn. 500-800zl do Subaru i 100-300zl do Mercedesa wymusila podjecie ryzyka i zamowilem pompe od Smarta za 100zl. Dodaje ze obie pompy sa produkowane przez tego samego producenta tj.firme Denso.Obie pompy sa takie same roznia się gniazdem zasilającym i srednica rurki powietrza zasilającego w Smarcie jest trochę mniejsza.Wykonalem niezbędne modyfikacje i wszysto pracuje jak należy.Wyjalem gniazdo zasilające pompy Subaru i polaczylem z oryginalna wiazka przewodow Smarta po co?Po to by nie ingerować w okablowanie Subaru i pozostawić możliwość powrotu do oryginalu dla przyszłych wlascicieli Problem średnicy rurki rozwiazala tulejka wycieta z przewodu gumowego,zamieszczam pare fotek na dowod wykonanej modyfikacji Edytowane 16 Stycznia 2015 przez norbiuk1976 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamaryn Opublikowano 17 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 W sumie z tym to się nie uporałem jakoś czasu zawsze brak. Ale po podpięciu pompy i skasowaniu błędu/w nie powracają ? Obecnie mam jeden błąd (pompy) kiedy ją wpinam wyskakują już 3 błędy, jakoś nie miałem okazji lokalizować tych zaworków ale wątpię żeby samo ich przeczyszczenie naprawiło usterkę. Chyba jedynym słusznym rozwiązaniem w moim przypadku jest usunięcie cudownego wynalazku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seb_ek Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Witam powtórnie odgrzewam temat ,szukając drugiej pompy do mojego Subaru natknalem się w necie na zludzace podobieństwo oryginalnch pomp od Mercadesa klasy A lub Smart, jaczkolwiek roznica cen używek tzn. 500-800zl do Subaru i 100-300zl do Mercedesa wymusila podjecie ryzyka i zamowilem pompe od Smarta za 100zl. Dodaje ze obie pompy sa produkowane przez tego samego producenta tj.firme Denso.Obie pompy sa takie same roznia się gniazdem zasilającym i srednica rurki powietrza zasilającego w Smarcie jest trochę mniejsza.Wykonalem niezbędne modyfikacje i wszysto pracuje jak należy.Wyjalem gniazdo zasilające pompy Subaru i polaczylem z oryginalna wiazka przewodow Smarta po co?Po to by nie ingerować w okablowanie Subaru i pozostawić możliwość powrotu do oryginalu dla przyszłych wlascicieli Problem średnicy rurki rozwiazala tulejka wycieta z przewodu gumowego,zamieszczam pare fotek na dowod wykonanej modyfikacji gratuluję! u mnie padł jakiś czas temu jeden zawór, udała się podmianka z Legacy, pompa na razie cała.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norbiuk1976 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Dzieki za uznanie, sa możliwości obniżenia kosztów reanimacji pompy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkaic Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 (edytowane) Łagodna zima a jednak dopada większej ilości posiadaczy forków to schodzenie. U mnie pompa, jeden zawór z całym okablowaniem poszła bez szans na reanimację. Jutro naprawa i mam nadzieję, że będzie wszystko działać. W moim N/A zabieg wyrywania chwasta jest niemożliwy, z tego co do tej pory czytałem w XT jest to operacja po której pacjent cieszył się zdrowiem długo. Edytowane 23 Stycznia 2015 przez arkaic 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siodemka Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 (edytowane) Od którego modelu występuje ta pompa powietrza wtórnego ? Edit : Sam sobie odpowiem, Forester 2006+, dla pewności niech potwierdzi to ktoś to jest jest lepiej obeznany. Edytowane 23 Stycznia 2015 przez Siodemka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się