Skocz do zawartości

Czy kupiłbyś XV raz jeszcze?


Toimi

Rekomendowane odpowiedzi

A może to niskie temperatury Ketivv...nie wiem jak w Dębicy (!). Mój XV zachowywał się beż zarzutu, za to założona w tym roku brama garażowa odmówiła posłuszeństwa. Przy -20 stopniach elektronika itd. zaczęła szwankować, ale już po kłopocie. Zimowo mam zastrzeżenia do tempa odmrażania przedniej szyby. W Foresterze było to lepiej rozwiązane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ketiv jakis pechowy ten twoj XV

Bez przesady, shit happens.

Mi padła pompka od spryskiwaczy zenonów ale nie zamierzam płakać ;)

Nie placzę tylko stwierdzam fakt.

 

W porównaniu do problemów jakie miałem z tym autem te obecne to pikuś.

 

 

 

tapatalk

Edytowane przez ketivv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale, jak pisał Ketivv, opuszczanie szyby działa po naciśnięciu przycisku na panelu prawych drzwi. Wydaje mi się, że trzeba by jeszcze raz zajrzeć do lewych drzwi.

Jeśli na panelu sterowania w prawych drzwiach jest wciągnięta przeciwną funkcja do funkcji na panelu w drzwiach prawych to prawa szybą staje w miejscu

 

np. otwierając prawa szybę przyciskiem w drzwiach pasażera szybą stanie w momencie podniesienia przycisku szyby pasażera na drzwiach kierowcy

 

stąd jak sadze komunikacja jest

 

Ot taka ciekawostka

 

 

 

 

 

tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jazda w dzisiejszych śnieżnych warunkach (tak, tak - tradycyjnie drogowcy nie zaskoczyli zimy) powinna rozwiać nawet wątpliwości zatwardziałych sceptyków, a już na pewno w trakcie ruszania spod świateł. Trakcja niemal bezkonkurencyjna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tez zamelduje bo to już druga zima z Boxer Diesel co skłania mnie do stwierdzenia, że zima mu nie straszna a wręcz przeciwnie 

 

wychodzi na to, że im zimnie tym mu lepiej  ;-)


 

co prawda - 30 st.C jeszcze nie zaznał ale na mrozach pracuje - zaraz po odpaleniu - lepiej jak w lecie 

zero problemów z odpalaniem, brak klekotów itp. dźwięków a do tego bez względu na obciążenie silnika temperaturę łapię zaskakująco szybko 

 

pod tym względem to zdecydowanie najlepszy diesel z jakim miałem do czynienia

 

co nie zmienia mojego nastawienia, że - mam taka nadzieję - jest to mój ostatni diesel

Edytowane przez ketivv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój XV w zimie zachowuje się tragicznie. Nie chce się ślizgać, sprowokowany do jazdy bokiem zaraz się prostuje pomimo wyłączenia pomocników. Normalnie tragedia. Po co komu Subaru, skoro nie można się poślizgać?

 

Trawestując hasło feministek NIE znaczy NIE (bardzo odkrywcze) dlaczego w Subaru OFF nie znaczy OFF?

 

Niestety tak samo jest w większości nowych aut.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdąrzyłem się przyzwyczaić, że prawdziwe emocje zapewnia albo STI albo SBD. Ten pierwszy to wiadomo, ten drugi to właśnie niewiadomo ile wytrzyma, ile przejedzie i kiedy padnie. To są emocje!

Że XV się nie ślizga? No cóż, elektronika psuje zabawę i sprawia, że pod tym względem jest to zwykłe auto użytkowe.

 

 

---------

Błędy w pisowni sponsoruje

iPhone + Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w ten weekend probowalem m.in krecic baki i nawet mi to wychodzilo. Wazne zeby dodawac i odejmowac gaz bo jezeli skrecimy kola i wdepniemy w podloge to uspione esp od razu ingeruje. Tak jak Christoph piszesz tylko sti ewentualnie fxt oferuja emocje, reszta z gamy to zwykle , bezpiecznie wozidla uzytkowe z przecietnymi osiagami i niezla trakcja w dodatku coraz ladniejsze

Edytowane przez Karas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I zostając ma tym poziomie jestem ze swojego XV bardzo zadowolony.

 

Niestety dziś znowu miałem pecha. W Czechach dostałem kamieniem, znowu szyba do wymiany.

Czyli bilans teraz to jest taki: 57.000 km, pierwszy silnik, pierwsze sprzęgło, drugi zderzak, druga lampa, drugie dywaniki i trzecia szyba :/

 

Coraz bardziej chodzi mi po głowie XV 2.0i MT, bo przy nowych cenach w AT, XV SBD Exclusive kosztuje prawie tyle co Forester SBD CVT. XV SBD Comfort oferowany jest jako zdławiony do 109KM. Paranoja.

 

 

---------

Błędy w pisowni sponsoruje

iPhone + Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

wyciagnac odpowiedni bezpiecznik :)

@@Karas, Wiesz który dokladnie? :huh: Zdradź sekret!
Piąty od dołu w pierwszym rzędzie po prawej w skrzynce bezpiecznikow w kabibie ale nogę się mylić

 

Są w necie na ten temat informacje

 

 

 

 

tapatalk

Edytowane przez ketivv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

 

 

Będę niedługo zmieniał drugie auto. Miało być mniejsze a trzeba kupic większe. Outback jakoś mnie nie kręci. Cena premium, patrzę i widzę coś na kształt Toyoty Avensis. Niedobry kształt. Niedobra cena... Szkoda

 

Najważniejsza jest konsekwencja w realizowaniu postanowień ;)

Miało nie być więcej Subaru..., Outback mnie nie kręci...

Do czasu przejażdżki nowym. Po odwiedzeniu pokaźnej ilości salonów konkurencji, prześledzeniu cenników opcji w Mercedesie GLC i BMW X3 padło na nowego OBK SBD. XV pozostaje świetnym miastowozem i nie będzie mnie irytował hałasem na autostradzie. W trasie OBK jest bardzo przyjemne (5 lat gwarancji na silnik pozwala mi na razie spać spokojnie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...