Christoph Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 Kamera daje radę; nawet w między drzewami Mój zderzak przedni był już wymieniany po szkodzie parkingowej. W niektórych miejscach miałem obawy, czy go nie uszkodzę, ponieważ bardzo ogranicza zdolności terenowe. _____ Błędy w pisowni sponsoruje iPhone + Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 16 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 Ogranicza to fakt. Ale w terenie daje sobie bardzo dobrze rade to fakt. Naprawde komus kto wpadł na pomysł zeby wyposazyc XV Forka i OBK w geolandary nalezy sie sromotny opierdziel Pare dni temu znów zalożyłem te opony i az sie boje wyjezdzac jak jest mokro. Opony wogóle ale to wogóle nie trzymaja na mokrym. W dodatku piszcza jak opetane nawet na lekkim zakrecie ( gorzej jak zimwki) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 16 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 (edytowane) Naprawde komus kto wpadł na pomysł zeby wyposazyc XV Forka i OBK w geolandary nalezy sie sromotny opierdziel Opierdziel We mnie odzywają się najbardziej sadystyczne instynkty. Myślę, że coś z tej strony: http://www.eioba.pl/a/28ob/10-najgorszych-tortur-w-historii-swiata byłoby najlepszą nagrodą za ten pomysł Pare dni temu znów zalożyłem te opony i az sie boje wyjezdzac jak jest mokro. Opony wogóle ale to wogóle nie trzymaja na mokrym. W dodatku piszcza jak opetane nawet na lekkim zakrecie ( gorzej jak zimwki) Dokładnie. Zimowe Pirelli (za którą to firmą akurat nie przepadam) zachowywały się znacznie lepiej, nawet przy temperaturach przekraczających 20 stopni. Jestem pewien, że sliki na lodzie byłyby bardziej przyczepne Edytowane 16 Maja 2015 przez sjak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 16 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 Geolandary są kiepskie i normalnie zmieniłbym je na coś innego, co zapewnia kompromis między prowadzeniem na asfalcie a możliwością wjazdu w lekki teren, ale, no właśnie, na co? Fakt, Geolandary piszczą na każdym ostrzej pokonywanych zakręcie, ale dzięki temu dają wyraźny sygnał, że są na granicy. U mnie bronią się tym, że są nowe i dosyć ciche, i na tym ich zalety się kończą. Znajomy ma Michelin Latitude w Tiguanie i one są tak twarde i głośne, że Geolandary przy tym, to super opony. Kiedyś zmienię, a póki co jeżdżę i wcale się nimi nie przejmuję, nie patyczkuję. Im szybciej osiągną minimalny profil, tym lepiej. Mam już na oku opony Good Year Efficience Grip, lub któreś z Dunlopów Sport. Do Michelin Primacy 3, chociaż świetnie wypadają w testach, mam rezerwę. Pierwszym parametrem na jaki zwracam uwagę, to poziom hałasu. Im cichsze opony, tym lepiej. Z tych najlepszych będzie co wybierać. _____ Błędy w pisowni sponsoruje iPhone + Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goashi Opublikowano 16 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 Do Michelin Primacy 3, chociaż świetnie wypadają w testach, mam rezerwę. Niepotrzebnie. Jeżdżę na nich od roku. Kilka razy lepsze od geolandarów. Ciche, doskonałe na mokrym, dobrze "trzymają" w zakrętach i mam wrażenie, że auto jakoś mniej zużywa paliwa (chociaż, nie mam na to żelaznych dowodów). Nie wiem tylko jak z trwałością (po 1 sezonie nie zauważyłem specjalnego zużycia). W teren nie wjeżdżałem, więc też nie mogę tu niczego o nich napisać, chociaż z rzeźby bieżnika wynika, że należą raczej do typowych szosówek. Tak na marginesie, jeździł ktoś w terenie CVT? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 16 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 (edytowane) Outback czy XV nie jest samochodem terenowym. Poprzednim OBK jeździłem na typowych szosówkach a i tak w "terenie" brakowało mi umiejętności i odwagi aby dojść do granic możliwości samochodu. I obstawiam, że takich amatorów w tej dziedzinie jest wśród użytkowników zdecydowana większość. A jeśli ktoś potrafi i oczekije od samochodu więcej, to Geolandery będą dla niego za słabe. WięcIMHO ta opona kiepski pomysł - "laik terenowy" nie wykorzysta możliwości napędu na szosówkach, a dla fachury i tak będzie to szmelc Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Edytowane 16 Maja 2015 przez sjak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 16 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 Dokładnie tak Geolandar to opona która : jest słaba na mokrym, jest słaba na suchym ( troche tam klei ale odrazu zaczyna piszczec) , jest słaba w terenie bo tak jak napisał Sjak nikt o zdrowych zmysłach do jazdy w terenie jej nie kupi. Jedyne plusy tej opony to to ze jest cicha oraz to ze praktycznie sie nie zuzywa. Jak patrze na cene nowego geolandara g95a na portalach z oponami to naprawde zastanawiam sie kto kupi tak kiepska opone za takie pieniadze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 16 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 Tak na marginesie, jeździł ktoś w terenie CVT? Ja Latem ub roku na prośbę kolegi objeżdżałem z nim trasę rajdu przeprawowego w Drawsku Pomorskim. On startuje na quadach. Żeby nie było że całą, nie wjeżdżałem na przeszkody oczywiście. Mój XV 2.0i z CVT radził sobie bardzo poprawnie, właził wszędzie i poza błotkiem nic go nie zatrzymało. Ale wygrzebałem się sam tyłem bez żadnej pomocy. Opony letnie seryjne. Kilka kilometrów zrobiłem i cały czas miałem spalanie 15 - 17 litrów. Był tam też Forek diesel z ręczną skrzynią biegów i z mocno przysmażonym sprzęgłem myślę że lepiej sobie radzi w terenie automat. Opinia oczywiście subiektywna bo nie jeżdżę terenowo i nie mam o tym bladego pojęcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 16 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 (edytowane) Myślę, że CVT radzi sobie lepiej niż konwencjonalny automat, a to ze względu na możliwość płynnej i bezstopniowej zmiany przełożeń. Miałem konwencjonalny automat i np. na śniegu trzeba było korzystać z Tiptronica, żeby automat nie wrzucał o bieg wyżej powodując szarpania w napędzie. A wracając do tematu to umyłem auto po wczorajszej wycieczce, przejechałem do sąsiedniej wioski, siedzę w kawiarni nad jeziorem, patrzę na moje auto na tle gór i nadziwić się nie mogę, że mam tak fajne autko Żeby jeszcze Subaru rozumiało potrzeby europejskiego klienta i poprawiło wyciszenie i wykonanie oraz dało szerszą paletę silników do wyboru, było by to auto doskonałe. Mimo kilku dosyć znacznych mankamentów lubię to auto, które w moim regionie sprawdza się wyśmienicie i do takiej scenerii auto pasuje jak ulał: _____Błędy w pisowni sponsorujeiPhone + Tapatalk Edytowane 16 Maja 2015 przez Christoph Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRIMAR Opublikowano 16 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 I dodało relingi , tak jak w "amerykanach" Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 16 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 (edytowane) jutro robie wyprawe w gory to tez wrzuce jakies fotosy hehe. Pomimo ze moj wyglada idenctycznie to jednak lotka z tyłu poprawia wyglad XV P.S smigałktos na Bridgestone Turanza 0001??? Z tego co widziałem są ciche i w necie maja dosc pozytywne opinie Edytowane 16 Maja 2015 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 16 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 I dodało relingi , tak jak w "amerykanach" tylko w opcji bo nie każdy chciałby je mieć Żeby jeszcze Subaru rozumiało potrzeby europejskiego klienta i poprawiło wyciszenie i wykonanie oraz dało szerszą paletę silników do wyboru, było by to auto doskonałe. jak dla mnie czas weryfikuje moje potrzeby, mnie by wystarczyło żeby tylko było sprawne bo jazda w trasie z unikaniem 1800-2500 obr/min jest chołełnie uciążliwa a to jakby nie było główna bolączka mojego "sprawnego inaczej" XV SBD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki266 Opublikowano 16 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 Ale ten czas leci szybko. W moim niebawem kończy się gwarancja i nie ma się do czego przyczepić. Znaczy wszystko działa tak jak ma działać i tym sposobem mogę z czystym sumieniem powiedzieć ze kupiłbym ponownie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
logicsys Opublikowano 16 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 Geolandar 012 ats, jak szukacie uniwersalnych opon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 opona fajna ale nie wystepuje w homologowanym rozmiarze do XV tzn 225/55/17 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 chyba zbyt "skrajna" jako uniwerslana do XV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Sprzedam swoje XV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 (edytowane) Sprzedam swoje XV polecam dział "sprzedam" Edytowane 17 Maja 2015 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 (edytowane) już dopisałem, ale nie każdy tam od razu zagląda przy okazji do zalet auta dodam niskie spalanie ostatnio bez problemu osiągam wyniki 5.2 -5.7 moj rekord to 4.9 na 22km Edytowane 17 Maja 2015 przez sebek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Sprzedam swoje XV chyba długo niem nie pojeździłeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 3 miesiące Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 3 miesiące to pewnie nie kupiłbyś jeszcze raz Subaru XV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 ogolnie auto jest bardzo ok fajnie też wygląda ale ma swoje wady i zalety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Wydaje mi się, że przez 3 miesiące tak naprawdę trudno poznać auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 jak już przerobisz kilka-kilkanaście aut dużo czasu nie potrzebujesz aby sprawdzić inne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się