Jump to content

Zlot Plejad 2006 - Nagroda Fair Play


pumex1
 Share

Recommended Posts

Witam,

zlot Plejad mial dla mnie strasznie sympatyczny final w dniu dzisiejszym... Mianowicie otrzymalem z SIP przesylke z nagroda "Fair Play"...

 

A skad to sie wzielo... Otoz - w dniu wyjazdu po zlocie dowiedzialem sie, ze sa "wypadkowicze" do zabrania do Poznania. Intak, ktory pierwszy dostal info mial troche nie po drodze, zapytal mnie wiec czy pomieszcze ich u siebie. Nie bylo nawet kwestii, zeby sie zastanawiac nad tym.... Przyjechalem do Hotelu Gołuń, zeby ich zabrac. Pogadalismy dluzsza chwile, pamiatkowe zdjecie z Dyrekcja, Jarkiem Kazberukiem i Krzysztofem Majchrzakiem i nagle zaskoczenie lekkie, bo Ojciec Dyrektor sciskajac mi reke mowi o nagrodzie Fair Play... :)

 

Tak sobie mysle... ze taka nagroda wlasciwie nalezy sie symbolicznie wszystkim forumowiczom... na przykladzie zbiorki dla Michala widac, ze w kazdej sytuacji potrafimy sie zmobilizowac i pomoc innym w potrzebie :)

 

Przy okazji chcialem tez pozdrowic "wypadkowiczow", z ktorymi podroz ulynela w fajnej atmosferze, mimo ich traumatycznych przezyc dnia poprzedniego...

 

Podziekowania dla Dyrekcji za sympatyczny gest i dla charliego - za to, ze pamietal o koszulce zlotowej na ktora sie nie zalapalem w Gołuniu :)

 

Szymon vel Pumex

Link to comment
Share on other sites

Właściwy człowiek z właściwą nagrodą ;) Jeśli o mnie chodzi to ta sytuacja jest tylko potwierdzeniem mojej wiedzy o Szymonie (sam korzystałem z jego pomocy i uratował mnie przed sporą wpadką, pisałem o tym w oddzielnym wątku) Anyway, dobrze mieć świadomość, że można na Ciebie liczyć. Należało Ci się ;)

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

No, a ja miałem wyrzuty sumienia że na Wam wcisnąłem tych rozbitków :)

Podziękowania dla Marudy że przyszedł z tym problemem do mnie :)

 

Gratulacje :!:

Link to comment
Share on other sites

dzieki wszystkim za congratsy :)

 

Przemek - przeciez wiesz, ze to nie byl zaden problem, tylko musialem jakos noga graty w bagazniku poupychac, zebysmy sie pomiescili :lol:

Link to comment
Share on other sites

Na Brazylię po dzisiejszym meczu z Francją już liczyć nie można, co nie można powiedzieć o Pumexie :P przynajmniej z zasłyszanych informacji.

Pzdr

Tomek

Link to comment
Share on other sites

pumex1, grabki tfu gratki... :wink: Dobrze wiedzieć, że z dala od domu można na kogoś liczyć... zwłaszcza po tym co się im przytrafiło... :wink:

 

PS. właśnie wiesz może jak ubezpieczenie się do tego odniosło... :?:

Link to comment
Share on other sites

PS. właśnie wiesz może jak ubezpieczenie się do tego odniosło... :?:

 

niestety, ale ubezpieczenie AC nie obejmuje tego typu imprez :evil:

 

Ale mandat od policji dostali, bo stróże prawa stwierdzili, że doprowadzili do kolizji na drodze publicznej...

Link to comment
Share on other sites

Ale mandat od policji dostali, bo stróże prawa stwierdzili, że doprowadzili do kolizji na drodze publicznej...

 

 

Co jeżlei jest prawdą zalatuje mi prokuraturą wobec organizatora.

Link to comment
Share on other sites

dzieki dzieki :)

 

a wypadkowicze, rzeczywiscie zaliczyli od policji mandat i 6pkt, za "spowodowanie kolizji drogowej"... poniewaz policja nie uznala tego za odcinek zamkniety... Znam to z relacji, ktora mialem w czasei drogi powrotnej, ale nie wiem jak ubezpieczyciel na to zareaguje - bo wiadomo, ze o ile chodzi o skladke to firmy sa pierwsze do pobierania - natomiast w druga strone to juz nie ta sama bajka :(

Link to comment
Share on other sites

Być może takie działanie policji będzie jednak na rękę wypadkowiczom, wprawdzie zaliczyli mandat, ale policja potraktowała to nie jako zamknięty odcinek specjalny tylko dojazdówkę gdzie obowiązuję przepisy o ruchu drogowym, a w takim wypadku AC będzie się należało. Inna sprawa, że ubezpieczyciel może podać sprawę do sądu o rozstrzygnięcie i cięzko powiedzieć jak to ocenią.

Link to comment
Share on other sites

aflinta - zdajesz sobei oczywiscie sprawę z knsekwencji prawnych i nieubezpieczenia naszych pleców że tak powiem na tym odcinku? Gdybym dajmy na to wypadł z drogi i mój pilot odniósł by obrażenia to miałbym sprawę karną!!!!!!! W dodatku jeżeli to była droga publiczna to organizator powinien być scgany za nielegalną impreze sportową narażającą zdrowie i życie osób postronnych, blokadę drogi itp itd.

 

Moim zdnaiem to znacnzie poważniejsza sprawa niż wsyztskie jazdy z wynikami itp. i moim zdnaiem to najważniejsza sprawa któa powinna zostać wyjaśniona w jakiś sposób! Ja zgłaszałem się do imprezy sportowej i jechałem na czas nie uważając tego za drogę i świadomie ryzykując w stopniu niedopuszczalnym na drodze.

Link to comment
Share on other sites

Azrael, O ile pamiętam to w papierach do rajdu był zapis, ze OS'y są odcinkami zamkniętymi. Ale być może jesteśmy świadkami naginania sprawy w drugą stronę by poszkodowynm ułatwić wypłatę odszkodowania. Nie wiem, to sa moje domysły.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...