madox Opublikowano 22 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2015 Mniejszy rozstaw osi ma znaczenie wtedy, gdy przekłada się na mniejszą przestrzeń w kabinie. W przypadku Levorga ( wobec Legacy IV ) jest dokładnie odwrotnie. Pozdrowienia Nie do końca w/g mnie ,nie tylko przestrzeń się liczy,ale także komfort związany z "wybieraniem" nierówności przez auto z większym rozstawem osi,stąd zawsze lepiej i bardziej komfortowo jezdzi się autem z większym rozstawem osi niż z mniejszym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WPI Opublikowano 22 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2015 (edytowane) W Chinach Levorg nie jest oferowany. Pozdrowienia Póki co nie jest, ale skoro oferowany jest tam Outback 2.0 DIT jak i Forester XT to nie przypuszczam, aby i ta nowość FHI nie została tam wkrótce zaoferowana, gdyż cel 60 tys. szt. jest ambitny - czyż nie? Ukłony Edytowane 22 Lipca 2015 przez WPI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 22 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2015 Mniejszy rozstaw osi ma znaczenie wtedy, gdy przekłada się na mniejszą przestrzeń w kabinie. W przypadku Levorga ( wobec Legacy IV ) jest dokładnie odwrotnie. Pozdrowienia Paaaanie Dyrektorze,przecież doskonale Pan wie,że nie tylko o to chodzi 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 22 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2015 Jezeli Levorg ma sportowe fotele to i regulacja ledzwiowa moze byc zbedna. Rozstaw osi ma wplyw na Komfort jazdy na wprost i to duzy. Jestem trochen w rozterce bo moj Legacy lepiej jezdzi OD OBK 15 takie mam wrazenia po jezdzie probej. Troche szkoda bo nowy OBK to fajne Auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo_3City Opublikowano 22 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2015 (edytowane) pewnie juz bylo, ale - jak na 1.6 to calkiem sprawnie Od siebie niesmialo dodam, ze jesli ten Levorg zachowa taka relacje komfortu w stosunku do najwiekszego rywala - Octavii 4x4 - jaka ma Outback do Suberba - to zdecydowanie warto brac go pod uwage! A przy okazji pytanie do Dyrekcji - czy europejski Levorg GT-S wzorem japonskiej wersji posiada rowniez zawieszenie oparte o amortyzatory Bilstein?? Edytowane 22 Lipca 2015 przez Pablo_3City Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 22 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2015 pomiar z posladków bo rzadko bywa aby licznikowe 100km/h było rzeczywistymi 100km/km - zazwyczaj licznik zawyza i realne 100km/h jest gdzies w rejonie 110km/h licznikowych... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo_3City Opublikowano 22 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2015 (edytowane) Oczywiscie zdaje sobie sprawe z niedokladnosci pomiaru "licznikowego", ale mimo tego uwazam powyzszy za wiecej niz przyzwoity. Tutaj: http://www.subaru-global.com/2016levorg_16gts.html obrazowo zaprezentowano roznice pomiedzy GT a GT-S - jest tam tylko silnik 1.6, wiec sadze, ze te specyfikacje beda dotyczyly rowniez wersji europejskiej. I tak w GT-S szyberdach jest, key-less jest, usportowione fotele z niebieskimi przeszyciami sa!, nawet High Beam Assist jest - mam nadzieje, ze i u nas bedzie. Edytowane 23 Lipca 2015 przez Pablo_3City Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 22 Lipca 2015 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2015 Wbrew wyrażonej piwyżej opinii rozstaw osi nie ma dużego wpływu na komfort jazdy w zakresie wartości, o którym tutaj rozmawiamy. Ogólna zasada jest taka, że większy rozstaw osi zmniejsza wahania wzdłużne pojazdu. A te z kolei są też bezpośrednio zależne od położenia środka ciężkości. Czyli gdy weźmie,y pod uwagę przykład samochodu o bardzo wysoko położonym środku ciężkości i radykalnie zwiększymy rozstaw osi, wynik istotnie będzie b.wyraźny. Klasycznym przykładem może być Patrol 160 lub 260 ( ten jeszcze na resorach piórowych ), lub też nawet Y60 z krótkim i długim rozstawem osi. Ale gdy środek ciężkości jest nisko, a różnice w rozstawie osi wynoszą kilka centymetrów różnice w komforcie jazdy stają się pomijalne. Większe znaczenie zaczyna mieć najogólniej mówiąc zestrojenie zawieszenia. A tak przy okazji - większa masa samochodu ( wyżej krytykowana w Levorgu !) to większa bezwładność i - znowu najogólniej - większy komfort Tego typu rozważania mają raczej charakter akademicki. Tym bardziej, że każdy nieco inaczej odbiera samo odczucie komfortu jako takiego ( sam pamiętam, gdy pewna potencjalna klientka zraziła się do pierwszego STI, by był "o wiele za miękki ; jak sofa"). Pozdrowienia 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 23 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 Wbrew wyrażonej piwyżej opinii rozstaw osi nie ma dużego wpływu na komfort jazdy w zakresie wartości, o którym tutaj rozmawiamy. jak przesiadłem się po 4 latach i 150k km z OBK MY06 na MY10 to poczułem się jakby w innym świecie komfortu. Różnica była bardzo duża. Oczywiście złożyło się na to kilka czynników, nie tylko rozstaw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo_3City Opublikowano 23 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 Cos o tym wiem - po roku w OBK MY13 probowalem usilnie przesiasc sie na "cos z lepszymi osiagami" i poki co nic mnie nie przekonalo, a zawsze z zadowoleniem odjezdzalem swoim OBK :-) A zaliczke na XT mialem nawet w kieszeni jadac do dealera ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 23 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 5-ka BMW ma jeszcze wiekszy rozstaw osi zarowno dlugosc jak i szerokosc od Obk. Cenowo jest jednak nie Do zakceptowania za 4 letnie BMW place tyle Co za nowego OBK z 5 letnia gwarancja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo_3City Opublikowano 23 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 Bezwzglednie nalezy brac argument ceny pod uwage, inaczej moglibysmy dojsc do wniosku, ze przeciez S-klasa w wersji Maybach jest bardziej komfortowa od OBK. Biorac pod uwage wielkosc auta, wyposazenie (w ktore wliczam rowniez naped) i cene nalezy uznac Levorga za ciekawa, jesli nie wrecz atrakcyjna propozycje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 23 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 5-ka BMW ma jeszcze wiekszy rozstaw osi zarowno dlugosc jak i szerokosc od Obk. Cenowo jest jednak nie Do zakceptowania za 4 letnie BMW place tyle Co za nowego OBK z 5 letnia gwarancja. A no tak BMW odlatuje z cenami, co nie zamienia faktu, że wiele opcji wyposażenia nie jest dostępnych w Subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahu Opublikowano 23 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 5-ka BMW ma jeszcze wiekszy rozstaw osi zarowno dlugosc jak i szerokosc od Obk. Cenowo jest jednak nie Do zakceptowania za 4 letnie BMW place tyle Co za nowego OBK z 5 letnia gwarancja. A no tak BMW odlatuje z cenami, co nie zamienia faktu, że wiele opcji wyposażenia nie jest dostępnych w Subaru. a czy przypadkiem BWM to nie jest segment premium? Cokolwiek by nie powiedzieć o Subaru, to jednak to chyba nieco inne marki, przynajmniej jeżeli idzie o opcje spersonalizowania auta. Ja jednak osobiście wolę podejście Subaru - kilka opcji wypoażenia, jakieś dodatki i gotowe, a u konkurencji konfigurowanie auta to czasami droga przez mękę - opcji jak mrówków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 23 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 Ano premium, inne podejście personalizacji. Subaru ma tę zaletę, że za takie pieniądze jakie się je kupuje daje bardzo dużo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahu Opublikowano 23 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 Ano premium, inne podejście personalizacji. Subaru ma tę zaletę, że za takie pieniądze jakie się je kupuje daje bardzo dużo. dokładnie, i mi to naprawdę nie przeszkadza a wyposażenia "w cenie" jest bardzo dużo - jedyne,czego mi brakuje, a co mam u siebie, to automatycznie ściemniające się lusterko wsteczne - może i głupstwo, ale jakoś się do tego przyzwyczaiłem, o i może jeszcze domykające się szyby wszystkich okien przy mocniejszym naciśnięciu przycisków - w Subaru chyba tylko szyba w drzwiach kierowcy tak ma - ale to są naprawdę już szczegóły, które przynajmniej dla mnie, nie stanowią problemu - czy Subaru będzie to miało, czy też nie, to wiem, że będzie moim następnym samochodem, nawet, jeżeli będzie gorsze od każdej Skody czy innego VW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo_3City Opublikowano 23 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 (edytowane) Mysle, ze warto tez wspomniec o tzw. wartosci dodanej, o ktorej bylo tu duzo, ale w takich rozwazaniach czesto umyka. O napedzie, ktory docenia sie dopiero w trudnych warunkach i o ktorego zaletach trzeba przekonac sie samemu. Przed zakupem OBK, Symetrical AWD bylo dla mnie sloganem marketingowym. Oczywiscie rozumialem co oznacza, ale o jego przewadze nad konkurencja przekonany nie bylem. Po roku w OBK przekonalem sie, ze to nie tylko slogan. Bardzo waznym agrumentem sa dla mnie nieprzecietne wyniki tych aut w testach zderzeniowych - przez 8 lat pracy w motoryzacji widzialem na prawde wiele. Wlasnie dlatego swiadomie akceptuje pewne malo istotne niedoskonalosci auta czy np. bardzo ograniczona siec dealerska. Przy okazji, wlasnie doszukalem sie informacji, ze oprocz tapicerki skorzanej i nawigacji jest jeszcze jedna roznica miedzy wersja GT-S Sport a GT-S Comfort - elektryczna regulacja fotela kierowcy - w wersji Comfort jej nie ma. Edytowane 23 Lipca 2015 przez Pablo_3City Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 23 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 (edytowane) Pablo tylko to mnie przy subaru trzyma. W levorgu sa samosciemniajace sie lusterka Edytowane 23 Lipca 2015 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahu Opublikowano 23 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 Pablo tylko to mnie przy subaru trzyma. W levorgu sa samosciemniajace sie lusterka czyli jednak postęp jak nic trzeba go będzie kupić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 24 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2015 Dealerzy otrzymali już ( wstępne ) informacje o Levorgu. Ceny to : GT ( wyłącznie na zamówienie indywidualne !) : 28.000 Euro GT-S : 30.000 Euro GT-S z nawigacją i tapicerką skórzaną : 32.500 Euro Wstąpiłem dziś do salonu i dowiedziałem się, że niestety Levorg GT-S ze skórą, jest dostępny w tej cenie ... jedynie w kolorze czerwonym. Pozostałe (metallic) będą droższe. Zapomniałem zapytać, czy wersja Comfort z "lepszym" lakierem też będzie wymagać dopłaty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 24 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2015 @@przemekka, czerwony jest najszybszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 24 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2015 (edytowane) zawsze chyba jest dopłata za lakier metalik zresztą nie tylko za metalik w niektórych markach już za biały kasują ekstra Edytowane 24 Lipca 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 24 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2015 zresztą nie tylko za metalik w niektórych markach już za biały kasują ekstra z biały to moze nie ale za perłowy juz tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 24 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2015 z biały to moze nie ale za perłowy juz tak bez dopłaty jest tylko szary biała perła tez w dopłacie ale znacznie wyższej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrr Opublikowano 24 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2015 (edytowane) Czy znana jest już gama kolorystyczna levorga (ta dostępna u nas) ? Edytowane 24 Lipca 2015 przez piotrr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się