piotruś Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Ej! To ma być wątek o Levorgu a nie o aspektach spalania gnojówki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Ej! To ma być wątek o Levorgu a nie o aspektach spalania gnojówki OK,Racja a więc Levorg 2.0 D................... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 a więc Levorg 2.0 D................... Po "D" jest "iT" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 a więc Levorg 2.0 D................... Po "D" jest "iT" Tyle,że u nas 1,6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 a więc Levorg 2.0 D................... Po "D" jest "iT" Tyle,że u nas 1,6 Po zaokrągleniu do jedności wychodzi 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 a więc Levorg 2.0 D................... Po "D" jest "iT" Tyle,że u nas 1,6 Po zaokrągleniu do jedności wychodzi 2 a po zaokrągleni do setności ma 200KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 a więc Levorg 2.0 D................... Po "D" jest "iT" Tyle,że u nas 1,6 Po zaokrągleniu do jedności wychodzi 2 a po zaokrągleni do setności ma 200KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo_3City Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 (edytowane) bardzo chetnie poczekam, nawet wplace zaliczke nie znajac szczegolowej specyfikacji i czasu dostawy, a wystarczy mi tylko jedna informacja: silnik 2.0DIT Edytowane 26 Kwietnia 2015 przez Pablo_3City Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 (edytowane) , Edytowane 27 Kwietnia 2015 przez stach1111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riplej Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Dyskretnie... Miało być dyskretnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 (edytowane) Uuuups,czyżbym jakiś nietakt popełnił? Chłopaki mówili,że kompletnie nic nie wiedzą,serio Edytowane 27 Kwietnia 2015 przez stach1111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riplej Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Dyskretnie... Miało być dyskretnie... Uuuups,czyżbym jakiś nietakt popełnił? Chłopaki mówili,że kompletnie nic nie wiedzą,serio Ale podstawowy parametr ujawniłeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz111222 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Przeczytałem kilka stron ... prawie tylko O.T. No niech tam. Wracając do tematu tytułowego chciałbym poinformować, że już od jutra bedzie mozna w sieci zamówić Levorgi. Pierwsza produkcja to lipiec, a więc dostawa przewidywana na przełomie września i października. Ponieważ dokładniejszych informacji nie możemy prezentować publicznie, wszystkie podstawowe mozna uzyskać u naszych partnerów ( a i to na zasadzie ścisle tajne / pufne ). Uprzejmie proszę, aby ew. uzyskane u delaerów informacje nie były niegdzie publikowane. Naturalnie realizacja zamówień będzie się odbywała w kolejności ich wpływania. Jak wiadomo mamy ograniczenia dostaw, lecz dołożymy wszelkich starań, aby złożone zamówienia były zrealizowane w podanym powyżej terminie. Pozdrowienia Ten fragment: Ponieważ dokładniejszych informacji nie możemy prezentować publicznie, wszystkie podstawowe mozna uzyskać u naszych partnerów ( a i to na zasadzie ścisle tajne / pufne ). Uprzejmie proszę, aby ew. uzyskane u delaerów informacje nie były niegdzie publikowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 no dobra,ja swoje edytowałem,to jeszcze zróbcie to samo z moimi cytatami. Trochę to dziecinne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Chyba już Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 uffff,gites majones Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 (edytowane) które to porównanie lekko wygrywa Golf Dużo zależy od testów. W IIHS lekko wygrywa XV ( http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/subaru/xv-crosstrek-4-door-wagon , http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/volkswagen/golf-4-door-hatchback ). Pozdrowienia Edytowane 27 Kwietnia 2015 przez Dyrekcja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Można w uproszczeniu przyjąć że to podobnie bexpieczne auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Chciałbym ponowić zapytanie do Dyrekcji o poziom hałasu w Levorgu w porównaniu do XV-a. Drugie pytanie o odczucia (oczywiście subiektywne) dotyczące elastyczności silnika 1.6 DIT w Levorgu w porównaniu do 2.5 NA w Outbacku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Trochę to dziecinne Czy ja wiem ... na tej zasadzie można powiedzieć, że wszelkie informacje poufne to dziecinada Formalnie informacje wolno przekazywać publicznie dopiero od lipca. Każdy producent przy nowych modelach daje tzw. blokadę na poszczególne informacje do daty "X". Tak więc publicznie nic powiedzieć nie możemy A kto jest zainteresowany, chce ew. wcześniej zapewnić sobie Levorga bez oczekwiania ma szansę wiedzieć więcej. Oczywiście nieoficjalnie. A to może być też taki mały test - czy warto/można czasem coś przekazać p.t. Forumowiczom nieco .... wcześniej Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 (edytowane) Może warto dopytać o parę rzeczy u źródła,choć niekoniecznie w lokalnym ASO,bo tam czasem można usłyszeć dziwne rzeczy i nie mające pokrycia ze stanem faktycznym. nie są to informacje z lokalnego ASO Dość karkołomny wniosek.Taki Ci się nasunął po przeczytaniu mojego posta? Mimo,że jeżdżę zimą prawie wyłącznie po mieście,to nie mam kłopotów z filtrem.Wytłumaczysz to zjawisko? bo DPF ma na tyle dużą pojemność, że ta jazda po mieście go nie zatyka do poziomu 65% czyli wypalania aktywnego "w tle" czy 85% kontrolka DPF świecąca światłem ciągłym żeby sterownik uruchomił aktywne wypalanie nie ważne co je wywołało niezbędne są: - rozgrzany silnik - prędkość powyżej 60 km/h - obroty w przedziale 1800-2500 obr/min żeby ją zakończył pozytywnie zakończył musi zbić poziom poniżej 30% ale procedura nie może trwać krócej jak 15 minut dopiero w tak ustalonych, stabilnych warunkach sterownik uruchomi ta procedurę, paradoksalnie możesz jeździć bardzo długo wypalając DPF-a pasywnie ale sterownik nigdy nie wykona procedury pasywnej co więcej nawet jej nigdy nie uruchomi jazda miejska zmiany biegów i prędkości - procedura niemożliwa do wykonania wjeżdżasz na autostradę jadąc z obrotami powyżej 2500 obr/min - procedura niemożliwa do wykonania a sam DPF wypala się pasywnie Formalnie informacje wolno przekazywać publicznie dopiero od lipca. Każdy producent przy nowych modelach daje tzw. blokadę na poszczególne informacje do daty "X". Tak więc publicznie nic powiedzieć nie możemy co wszytko wyjaśnia Edytowane 27 Kwietnia 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 W kontekście powyższej dyskusji informuję oficjalnie, że Levorg z całą pewnością nie będzie oferowany z silnikiem wysokoprężnym . Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 A czy @@Dyrekcja, mogłaby udzielić odpowiedzi na moje powyższe pytania, które umknęły w dymie z DPF-a. Chciałbym ponowić zapytanie do Dyrekcji o poziom hałasu w Levorgu w porównaniu do XV-a.Drugie pytanie o odczucia (oczywiście subiektywne) dotyczące elastyczności silnika 1.6 DIT w Levorgu w porównaniu do 2.5 NA w Outbacku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Syszałem opinię, że SBD lubi wysokie obroty co pomaga w pracy DPF i samochody tak eksploatowane przejeżdżają 200 tys km i więcej, bez problemu. może właśnie dlatego, że powyżej 2500 obr/min wypalanie aktywne jest dezaktywowane ? jak wspominałem jeżdżąc w ten sposób na tarasie chroniłem się przed częstymi wypalaniami, które: - obniżały sprawność silnika - doprowadzały do szybkiego rozrzedzenia oleju silnikowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiji Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 A czy @@Dyrekcja, mogłaby udzielić odpowiedzi na moje powyższe pytania, które umknęły w dymie z DPF-a. Chciałbym ponowić zapytanie do Dyrekcji o poziom hałasu w Levorgu w porównaniu do XV-a. Drugie pytanie o odczucia (oczywiście subiektywne) dotyczące elastyczności silnika 1.6 DIT w Levorgu w porównaniu do 2.5 NA w Outbacku. http://www.amazon.co.uk/Dynamat-10455-Xtreme-Bulk-Pack/dp/B00020CB2S rozwiaze twoje problemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się