Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

Przeczytałem kilka stron ... prawie tylko O.T.

 

No niech tam. Wracając do tematu tytułowego chciałbym poinformować, że już od jutra bedzie mozna w sieci zamówić Levorgi.

Pierwsza produkcja to lipiec, a więc dostawa przewidywana na przełomie września i października.

 

Ponieważ dokładniejszych informacji nie możemy prezentować publicznie, wszystkie podstawowe mozna uzyskać u naszych partnerów ( a i to na zasadzie ścisle tajne / pufne ).

 

Uprzejmie proszę, aby ew. uzyskane u delaerów informacje nie były niegdzie publikowane.

 

Naturalnie realizacja zamówień będzie się odbywała w kolejności ich wpływania. Jak wiadomo mamy ograniczenia dostaw, lecz dołożymy wszelkich starań, aby złożone zamówienia były zrealizowane w podanym powyżej terminie.

 

Pozdrowienia

Ten fragment:

Ponieważ dokładniejszych informacji nie możemy prezentować publicznie, wszystkie podstawowe mozna uzyskać u naszych partnerów ( a i to na zasadzie ścisle tajne / pufne ).

 

Uprzejmie proszę, aby ew. uzyskane u delaerów informacje nie były niegdzie publikowane.

 

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
które to porównanie lekko wygrywa Golf

Dużo zależy od testów. W IIHS lekko wygrywa XV ( http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/subaru/xv-crosstrek-4-door-wagon ,  http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/volkswagen/golf-4-door-hatchback ).

 

Pozdrowienia 

Edytowane przez Dyrekcja
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym ponowić zapytanie do Dyrekcji o poziom hałasu w Levorgu w porównaniu do XV-a.

 

Drugie pytanie o odczucia (oczywiście subiektywne) dotyczące elastyczności silnika 1.6 DIT w Levorgu w porównaniu do 2.5 NA w Outbacku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

 

 

Trochę to dziecinne

Czy ja wiem ... na tej zasadzie można powiedzieć, że wszelkie informacje poufne to dziecinada :P 

Formalnie informacje wolno przekazywać publicznie dopiero od lipca. Każdy producent przy nowych modelach daje tzw. blokadę na poszczególne informacje do daty "X".

Tak więc publicznie nic powiedzieć nie możemy  :)

  A kto jest zainteresowany, chce ew. wcześniej zapewnić sobie Levorga bez oczekwiania ma szansę wiedzieć więcej. Oczywiście nieoficjalnie. A to może być też taki mały test - czy warto/można czasem coś przekazać p.t. Forumowiczom nieco .... wcześniej  :book:

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może warto dopytać o parę rzeczy u źródła,choć niekoniecznie w lokalnym ASO,bo tam czasem można usłyszeć dziwne rzeczy i nie mające pokrycia ze stanem faktycznym.

 

nie są to informacje z lokalnego ASO ;)

Dość karkołomny wniosek.Taki Ci się nasunął po przeczytaniu mojego posta? Mimo,że jeżdżę zimą prawie wyłącznie po mieście,to nie mam kłopotów z filtrem.Wytłumaczysz to zjawisko?

 

bo DPF ma na tyle dużą pojemność, że ta jazda po mieście go nie zatyka do poziomu 65% czyli wypalania aktywnego "w tle" czy 85% kontrolka DPF świecąca światłem ciągłym

 

żeby sterownik uruchomił aktywne wypalanie nie ważne co je wywołało niezbędne są:

- rozgrzany silnik

- prędkość powyżej 60 km/h

- obroty w przedziale 1800-2500 obr/min

 

żeby ją zakończył pozytywnie zakończył musi zbić poziom poniżej 30% ale procedura nie może trwać krócej jak 15 minut

 

dopiero w tak ustalonych, stabilnych warunkach sterownik uruchomi ta procedurę, paradoksalnie możesz jeździć bardzo długo wypalając DPF-a pasywnie ale sterownik nigdy nie wykona procedury pasywnej co więcej nawet jej nigdy nie uruchomi

 

jazda miejska zmiany biegów i prędkości - procedura niemożliwa do wykonania

wjeżdżasz na autostradę jadąc z obrotami powyżej 2500 obr/min - procedura niemożliwa do wykonania a sam DPF wypala się pasywnie

 

 

Formalnie informacje wolno przekazywać publicznie dopiero od lipca. Każdy producent przy nowych modelach daje tzw. blokadę na poszczególne informacje do daty "X". Tak więc publicznie nic powiedzieć nie możemy 
 

 

co wszytko wyjaśnia

Edytowane przez ketivv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy @@Dyrekcja, mogłaby udzielić odpowiedzi na moje powyższe pytania, które umknęły w dymie z DPF-a. ;)

 

 

Chciałbym ponowić zapytanie do Dyrekcji o poziom hałasu w Levorgu w porównaniu do XV-a.

Drugie pytanie o odczucia (oczywiście subiektywne) dotyczące elastyczności silnika 1.6 DIT w Levorgu w porównaniu do 2.5 NA w Outbacku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Syszałem opinię, że SBD lubi wysokie obroty co pomaga w pracy DPF i samochody tak eksploatowane przejeżdżają 200 tys km i więcej, bez problemu.
 

 

może właśnie dlatego, że powyżej 2500 obr/min wypalanie aktywne jest dezaktywowane ?

 

jak wspominałem jeżdżąc w ten sposób na tarasie chroniłem się przed częstymi wypalaniami, które:

- obniżały sprawność silnika

- doprowadzały do szybkiego rozrzedzenia oleju silnikowego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

A czy @@Dyrekcja, mogłaby udzielić odpowiedzi na moje powyższe pytania, które umknęły w dymie z DPF-a. ;)

 

 

Chciałbym ponowić zapytanie do Dyrekcji o poziom hałasu w Levorgu w porównaniu do XV-a.

 

Drugie pytanie o odczucia (oczywiście subiektywne) dotyczące elastyczności silnika 1.6 DIT w Levorgu w porównaniu do 2.5 NA w Outbacku.

 

 

http://www.amazon.co.uk/Dynamat-10455-Xtreme-Bulk-Pack/dp/B00020CB2S rozwiaze twoje problemy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...