Kukson Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Ale jak w Levorgu są za twarde to w BRZ by się zapłakali według mnie na problemy z plecami lepsze są twardsze fotele niż miękkie, że się w nie wpada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Ale jak w Levorgu są za twarde to w BRZ by się zapłakali nie o twardość się tu rozchodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Z czego plecy macie ? to jest tak, jak się nie zna tego problemu to się go nie zrozumie Racja. Podparcie pomaga utrwalić prawidłowy stan kręgosłupa i wydłużyć brak jego dolegliwości.No ale zdrowy człowiek nie często to pojmie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 A wracając do twardości to chyba coraz bardziej zaczynam się zastanawiać nad utwardzeniem Levorga bo ostatnio już nawet udało mi się oderwać auto od drogi na super ulicach miasta Lublin. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Była oferta zawiasu z estiaja, ale na razie mam inne wydatki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 statnio już nawet udało mi się oderwać auto od drogi na super ulicach miasta Lublin. im twardsze tym łatwiej oderwać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 No to ja wam to streszczę, albo zacytuję, bo pewnie za kilka wątek przepadnie w czeluściach forum, gdyż przykryje go nowa dyskusja o spalaniu Rzygam (tęczą) na każdy nowy post traktujący o spalaniu Levorga - zupełnie jak na forum księgowych ;-), czy Levorg spala 6,8, czy 7,1, a może paliwa przybywa, a nie ubywa? Jeszcze rozumiałbym takie emocje na forum Dacii, albo innego taniego auta, dla ludu. Ale Levorg kosztuje ~140.000, czyli jakieś 35000 litrów benzyny. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 (edytowane) przemekka widziałem ofertę ale także na chwile obecną muszę poczekać z takimi wydatkami. Problem bardziej jest że buja nim strasznie na nierównościach, a to że odrywa to już dzięki mojej pomocy Ciekaw jestem czy da rade do Levorga turbo timer zamontować bo człowiek często się spieszy i musi czekać żeby nie wyłączyć od razu auta. A co do spalania to według kompa "zawiesiło" się na 9.6 ale nie oszczędzam go Edytowane 24 Lutego 2016 przez Kukson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 tak masz rację Kukson - zatem liczę na Ciebie - i sprawdź czy się da...??? utrzyj nosa panom z DT - Watek wymiany foteli w FXT z STI zaraz zostanie przeniesiony do działu - JADĘ NIELEGALA - ZMIENIAM FOTELE W SUBARU ;-) Dostałem Levorga na cały dzień, bo moje auto ma serwis przy 60.000km. Fajnie się nim jeździ, pod koniec dnia zrobię jakieś podsumowanie, bo to naprawdę ciekawa propozycja. Z góry zaznaczam, że opisuję moje odczucia po przejażdżce Levorgiem (298km) z czego połowa autostradą, połowa drogami lokalnymi. Jako punkt odniesienia - moje XV SBD.... ... Dzięki za przeczytanie. Pozdrawiam. Krzysztof. Super się czytało Twoją opinię! Dzięki za wysiłek, jaki włożyłeś żeby się z nami podzielić swoimi doświadczeniami. Moje szybkie pytanie - czy to auto sprawnie i dynamicznie przyspiesza, kiedy trzeba się posiłkować wyprzedzeniem zawalidrogi na jednopasmówce, zakładając, że się do tego manewru na kilkuset metrach przygotujesz? Co mam na myśli - kiedy miałem OBK 2006 2.5 N/A strasznie walczyłem o możliwość wyprzedzenia TIRa, który jechał drogą krajową z prędkością 110 km/h i nie miałem jak go myknąć - a wku###wiało mnie, że nic przed sobą nie widzę. Z osobówką bym tak nie walczył - mam nadzieję, że wiesz co mam na myśli opisując ten manewr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Według mnie Levorg od 100 do np. 140 rozpędza się bardzo dobrze i problemu z wyprzedzaniem nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 (edytowane) Jak jeździłem Levorgiem nie było z tym problemów a jeszcie lepiej jak używasz łopatek Tapatalk Edytowane 24 Lutego 2016 przez polak900 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 tak masz rację Kukson - zatem liczę na Ciebie - i sprawdź czy się da...??? utrzyj nosa panom z DT - Watek wymiany foteli w FXT z STI zaraz zostanie przeniesiony do działu - JADĘ NIELEGALA - ZMIENIAM FOTELE W SUBARU ;-) Dostałem Levorga na cały dzień, bo moje auto ma serwis przy 60.000km. Fajnie się nim jeździ, pod koniec dnia zrobię jakieś podsumowanie, bo to naprawdę ciekawa propozycja. Z góry zaznaczam, że opisuję moje odczucia po przejażdżce Levorgiem (298km) z czego połowa autostradą, połowa drogami lokalnymi. Jako punkt odniesienia - moje XV SBD.... ... Dzięki za przeczytanie. Pozdrawiam. Krzysztof. Super się czytało Twoją opinię! Dzięki za wysiłek, jaki włożyłeś żeby się z nami podzielić swoimi doświadczeniami. Moje szybkie pytanie - czy to auto sprawnie i dynamicznie przyspiesza, kiedy trzeba się posiłkować wyprzedzeniem zawalidrogi na jednopasmówce, zakładając, że się do tego manewru na kilkuset metrach przygotujesz? Co mam na myśli - kiedy miałem OBK 2006 2.5 N/A strasznie walczyłem o możliwość wyprzedzenia TIRa, który jechał drogą krajową z prędkością 110 km/h i nie miałem jak go myknąć - a wku###wiało mnie, że nic przed sobą nie widzę. Z osobówką bym tak nie walczył - mam nadzieję, że wiesz co mam na myśli opisując ten manewr. Z tego co zauważyłem to właśnie Levorg przy takich manewrach najlepiej sobie radzi, jeśli skrzynia pracuje w trybie S. Samochód startuje z wyższego pułapu obrotów i jest wyraźnie dynamiczniejszy. Przyspieszenie jest liniowe, ale wyprzedza się dosyć łatwo, jeśli manewr jest poprzedzony wyraźnym sygnałem prawej stopy. Jest lepiej niż Outback 2,5 CVT (2014). Nie wiem, czy lepiej niż Outback 2.0D CVT, bo w pewnej sytuacji, jak zaspałem, wciągnął mnie nosem i wypuścił rurą wydechową Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Jest lepiej niż Outback 2,5 CVT (2014). Jeździłem 2.5 CVT i to jakaś masakra była - trudno mi było wyprzedzić Corsę na wiejskiej drodze, co 90 jechała. Faktem jest, że na test przyjechałem swoim 3.6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Levorg nie ma zadyszki, jak 2,5 N/A CVT, i nie ma efektu naciągającej się gumy, czyli najpierw obroty, a potem z opóźnieniem cała reszta. W trybie S skrzynia reaguje bardzo szybko i bardzo intuicyjnie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Levorg nie ma zadyszki, jak 2,5 N/A CVT, i nie ma efektu naciągającej się gumy, czyli najpierw obroty, a potem z opóźnieniem cała reszta. W trybie S skrzynia reaguje bardzo szybko i bardzo intuicyjnie. Dobre porównanie z tą ciągnącą się gumą. Potwierdzam. Teraz jedyna rzecz z mojej strony to ocena, czy przesiadka z prześwitu OBKa do Levorga nie skończy się powieszeniem auta na czymś zbyt wysokim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Ja z pięciocentymetrowego krawężnika przy ASO zjeżdżałem z kluchą w gardle, bo się bałem, że 13 cm to już szuranie po brzuchem po ziemi Ale, że zderzaki są nisko, to się przekonał ktoś testujący przede mną - urwana listwa i dziura e zderzaku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 (edytowane) Skrót ostatnich 50 stron tego watku: Cały czas zastanawiam się, czy Levorg w mieście spali mi 9,8 czy już bardziej pod 10,2...na trasie zależy jaka nawierzchnia i czy pod wiatr. Gdyby był 2.0 DIT to byłoby lepiej. Ale nie ma. Może będzie? Fajnie jakby był, ale to spalanie... Edytowane 24 Lutego 2016 przez Nowicjusz 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Skrót ostatnich 50 stron tego watku: Cały czas zastanawiam się, czy Levorg w mieście spali mi 9,8 czy już bardziej pod 10,2...na trasie zależy jaka nawierzchnia i czy pod wiatr. Gdyby był 2.0 DIT to byłoby lepiej. Ale nie ma. Może będzie? Fajnie jakby był, ale to spalanie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzixd Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Do czego to doszło, że na forum subaru porównują spalanie... Oznacza to że napędy są bardzo dobre 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Bo tak normalnie to nudą wieje, to i człowiek wynajduje problemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Fotele i spalanie są łatwe do zauważenia i obie te rzeczy wpływają na komfort używania samochodu. Zalety napędu już trudniej - szczególnie, że zima nie dopisała :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Rozważania na temat spalania levorga 1.6 są wg. mnie uzasadnione.Osiagi nie powalają więc potencjalni i nowi właściciele szukają plusów jakie mogłaby nieść zmniejszona pojemność w połączeniu z CVT.Niestety spalanie do tych plusów nie należy. IMO spalanie szczególnie w przypadku 1.6DIT jest bardzo uzależnione od konkretnego kierowcy.Moze być średnia 7.5 ale równie dobrze można uzyskać 15.00.W moim przypadku średnia oscylowala wokół tej drugiej wartości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 rozważania na temat spalania to są uzasadnione dla większości modeli Subaru czy to jest Levorg 1.6 czy Forester 2.0i czy 2.0D czy OBK 2.5 itp. bo co by nie powiedzieć to są zwykłe auta do normalnego użytkowania choćbyście nie wiem jak zaklinali rzeczywistość większość kupujących Subaru na świecie bierze to pod uwagę EU to dla Subaru wręcz margines sprzedaży, jak europejski klient będzie przekonany, że są paliwożerne i "tak już jest" to dojdzie do tego, że Subaru z tego rynku się wycofa bo "kilkoma" STI i BRZ dla fanów marki nie utrzyma sieci sprzedaży a jest to błędne przekonanie bo Subaru wcale nie spalają znacząco więcej jak ich europejscy odpowiednicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Kwestia tylko taka ketivv, że to spalanie przerobiliscie w tym watku lepiej niż producent Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Fotele w Levorgu świetnie trzymają na boki, ale co do wygody to kwestia osobistych preferencji - bez podparcia lędźwi (stachu1111, wybacz, zawsze myślałem, że z tym przesadzasz) po całej jeździe próbnej nie byłem zachwycony. Wąsko, ciasno i twardo. Ja z rozkoszą rozsiadłem się znowu w moim XV, nie ma podparcia, ale da się plecami na tyle przytulić do fotela, że jest wygodnie nawet na dłuższej trasie. Widzę, że masz podobne obserwacje odnośnie siedziska w Levorgu. Oparcie trzyma fajnie, co do braku podparcia, to jak się ustawi oparcie bardziej pionowo i dobrze "wklei" w nie plecy, to z kręgosłupem nie ma większego problemu. Dla mnie (jak już parokrotnie pisałem) problemem jest trochę za wąskie siedzisko, a dodatkowo jego boki są dość sztywne (przynajmniej w wersji ze skórą), co oczywiście jest fajne pod względem trzymania bocznego, ale już nie koniecznie fajne pod względem komfortu. Z tym, że może być to indywidualne odczucie, bo mam jakiś problem ze stawem biodrowym, więc może dlatego mi to doskwiera. W GT-ku natomiast jest wg mnie szerzej i bardziej miękko, a trzymanie boczne jest równie dobre. Co do wyprzedzania na normalnych drogach, to auto zbiera się bardzo fajnie, ciągnie do czerwonego pola i trzyma tak do zakończenia wyprzedzania. Nieco "ospały" jest na autostradzie przy prędkościach 140+. Co do spalania .... Aha. W wersji z nawigacją ekran można wygasić całkowicie, jednak jest to opcja ukryta w menu, więc za każdym razem trzeba wykonać kilka kliknięć. Co do prześwitu. 13cm jest w najniższym miejscu czyli IMO pod plastikową osłoną silnika. Zderzak jest trochę wyżej i w normalnym użytkowaniu jeszcze nie zdarzyło mi się nim przytrzeć. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się