Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

najtańszy Levorg 1.6 DIT CVT -> 2 775 600 jenów japońskich = 86 281,98 złotego polskiego

najdroższy 2.0 GT-S -> 3 672 000 jenów japońskich = 114 147,37 złotego polskiego

 

najtańszy STI -> 3 790 800 jenów japońskich = 117 840,37 złotego polskiego

droższy STI -> 3 844 800 jenów japońskich = 119 519,01 złotego polskiego

najdroższy STI (Type S)-> 4 114 800 jenów japońskich = 127 912,20 złotego polskiego

 

porównanie do dostępnej u nas specyfikacji nie za bardzo ma sens bo u nas STI z racji pojemności silnika w wersji europejskiej wpada w znacznie wyższą opłatę akcyzową

 

pomijając porównanie do STI Type S, Levog 2.0 GT-S w najdroższej specyfikacji jest praktycznie w cenie STI na rynku japońśkim,

najdroższe wersje Levorg-a2.0 GT-S jak i WRX-a CVT 4dr. w Japonii kosztują praktycznie tyle samo po ok. 3 650 000 JPY

 

czyli "elektryczny ręczny" i nadwozie kombi za bardzo na cenę nie wpłynęły ;)

 

jakaś tam wersja średnia Subaru XV 2.0iL CVT kosztuje 2 494 800 jenów japońskich = 77 553,06 złotego polskiego

średnia wersja Levorga 1.6 DIT CVT to około 3 000 000 jenów japońskich = 93 257,65 złotego polskiego

 

stosunek ceny Levorga do XV -> 93 257,65 / 77 553,06 = 1,2

 

Subaru XV 2.0 CVT Comfort kosztuje u nas 25 700 € tj. 103300 PLN

 

przyjmując japońską proporcję ceny Levorga do XV otrzymujemy ok. 123960 PLN za prawie najdroższą wersje Levorga 1.6 DIT

 

szczerze, tanio jak w Skodzie ;)

 

fajnej wielkości kombi z ciekawym silnikiem, automatem, napędem na 4 koła i całkiem przyzwoitym wyposażeniem oraz jednym z lepszych osiągów ze wszystkich dostępnych w EU Subaru

Edytowane przez ketivv
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Levorg 1.6T powinien wystarczyć byle był. Domniemam, ze te 1.6T w leworgu możne sprawniej jeździć niż 2.0T w foresterze. 

 

 

osiągi do setki według katalogów są prawie takie same ale...... życie pokaże jak będzie w reallu. Z drugiej strony CVT  nie pomaga w sprincie do setki ale w trasie nie ma już tak dużego znaczenia. Straty na sprzęgle to minus CVT. Tak czy siak 1.6DIT i 170KM jest w zupełności wystarczający do wielkości Levorga.

Pytanie może trochę poza konkursem, ale czy w EU będzie Subaru (Impreza? Levorg?) oznaczone G4?

Wie ktoś?

 

 

Będzie Levorg ale co do oznaczenia G4 to się nie wypowiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy w EU będzie Subaru (Impreza? Levorg?) oznaczone G4?

 

Levorg to chyba nie G4, w tej nazwie chodzi chyba o rodzaj nadwozia sedan 4 drzwiowy

taka Impreza nie jest dostępna w EU

 

swoja drogą najtańsza wersja tego auta czyli Imprezy sedan 2WD CVT w Japonii kosztuje 1 600 000 jenów japońskich = 49 623,61 złotego polskiego

 

przeliczając wcześniejszym współczynnikiem na realia polskie 49 623,61 PLN *1,2 = 59 548,33 PLN

 

Impreza HB 5dr 2.0 CVT 2WD - 1 900 000 jenów japońskich = 58 928,04złotego polskiego

 

analogicznie x1.2 -> 70 713,65 PLN

 

za największego na rynku kompakta z silnikiem benzynowym 2.0 o mocy ok 150 KM automatyczna skrzynią i napędem na jedna oś

 

sedana lub hb w klasie kompakt w automacie ;) z napędem na 1 oś który miałby szanse zbijać emisje flotową w EU

 

Ford Focus z silnikiem wolnossacym o mniejszej mocy i automatem zaczyna się od 79 000 PLN

 

 

Subaru ma potencjał konkurować na rynku EU

Edytowane przez ketivv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

czy w EU będzie Subaru (Impreza? Levorg?) oznaczone G4?

 

Levorg to chyba nie G4, w tej nazwie chodzi chyba o rodzaj nadwozia sedan 4 drzwiowy

taka Impreza nie jest dostępna w EU

 

swoja drogą najtańsza wersja tego auta czyli Imprezy sedan 2WD CVT w Japonii kosztuje 1 600 000 jenów japońskich = 49 623,61 złotego polskiego

 

przeliczając wcześniejszym współczynnikiem na realia polskie 49 623,61 PLN *1,2 = 59 548,33 PLN

 

Impreza HB 5dr 2.0 CVT 2WD - 1 900 000 jenów japońskich = 58 928,04złotego polskiego

 

analogicznie x1.2 -> 70 713,65 PLN

 

za największego na rynku kompakta z silnikiem benzynowym 2.0 o mocy ok 150 KM automatyczna skrzynią i napędem na jedna oś

 

sedana lub hb w klasie kompakt w automacie ;) z napędem na 1 oś który miałby szanse zbijać emisje flotową w EU

 

Ford Focus z silnikiem wolnossacym o mniejszej mocy i automatem zaczyna się od 79 000 PLN

 

 

Subaru ma potencjał konkurować na rynku EU

 

Impreza 2.0i AWD byłaby troszeczkę droższa i myślę, że też byłaby ciekawą opcją ale skoro nawet w Niemczech są tylko 1.6i to na więcej nie ma szans.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I szybciej od Madoxowej Skody :biglol:

Tera ,to ja już myślę ,czy nie najlepszy będzie Golf VII R kombi, leciutko dłubnięty z 300 na 360kucy i pewnie jakieś 4.5do paki.Zabawa przednia.Właśnie liczyłem takiego hatchbacka z dsg ,haldexem,szklanym dachem i takimi tam różnymi.Po 11% rabacie (10 na firmę i 1 od dealera)jakieś 150 z ogonkiem.Choć myślę,że 12% jest do zrobienia.Kombi pewnie z 4 tysie więcej wyjdzie

Ale FXT też biorę pod uwagę,choć coraz mniej ze względu na spalanie

Edytowane przez madox
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Biedny... jeszcze trochę i będziesz pieszo chodził bo od tego myślenia niczego nie kupisz, ewentualnie rabatem będziesz jeździł, tylko nie wiem czy jest  w automacie i 4x4.  ;)

 

A R-ke byś faktycznie musiał koksować bo z tego co widzę to Levorgowi by mogła nie dać rady  :biglol:

 

Podają że pierwszą setka w VW po 4,9 a realnie robi w ponad 5,2...  :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Madox marnuje swój talent na forum. Powinien założyć firmę.

Doradztwo-pośrednictwo "Auta szybkie-oszczędne-z duuuużym rabatem". ;)

 

 

E tam, potencjalny łowca rabatów, teoretyk, mistrz konfiguratora i katalogowo/cyferkowy onanista jakich w szkołach wielu.  ;)

 

Podrośnie i wyrośnie  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...