turdziGT Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Niech bedzie i w cenie STI ale niech bedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 subaru,jp Forester XT - 3020760 JPY Levorg 2.0 - 3348000 JPY różnica 327240 JPY -> około 10144 PLN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Niech bedzie i w cenie STI ale niech bedzie niestety w najbliższym okresie ( rok lub dwa ) nie ma na to szans. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Cena sti to za dużo i nierealne,bo niby za co,większy bagażnik, elektryczny postojowy i ładna konsola?sti to jak to mówią w audi przewaga techniki , ale gdyby nawet fxt+10tys.....można juz myśleć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 (edytowane) najtańszy Levorg 1.6 DIT CVT -> 2 775 600 jenów japońskich = 86 281,98 złotego polskiego najdroższy 2.0 GT-S -> 3 672 000 jenów japońskich = 114 147,37 złotego polskiego najtańszy STI -> 3 790 800 jenów japońskich = 117 840,37 złotego polskiego droższy STI -> 3 844 800 jenów japońskich = 119 519,01 złotego polskiego najdroższy STI (Type S)-> 4 114 800 jenów japońskich = 127 912,20 złotego polskiego porównanie do dostępnej u nas specyfikacji nie za bardzo ma sens bo u nas STI z racji pojemności silnika w wersji europejskiej wpada w znacznie wyższą opłatę akcyzową pomijając porównanie do STI Type S, Levog 2.0 GT-S w najdroższej specyfikacji jest praktycznie w cenie STI na rynku japońśkim, najdroższe wersje Levorg-a2.0 GT-S jak i WRX-a CVT 4dr. w Japonii kosztują praktycznie tyle samo po ok. 3 650 000 JPY czyli "elektryczny ręczny" i nadwozie kombi za bardzo na cenę nie wpłynęły jakaś tam wersja średnia Subaru XV 2.0iL CVT kosztuje 2 494 800 jenów japońskich = 77 553,06 złotego polskiego średnia wersja Levorga 1.6 DIT CVT to około 3 000 000 jenów japońskich = 93 257,65 złotego polskiego stosunek ceny Levorga do XV -> 93 257,65 / 77 553,06 = 1,2 Subaru XV 2.0 CVT Comfort kosztuje u nas 25 700 € tj. 103300 PLN przyjmując japońską proporcję ceny Levorga do XV otrzymujemy ok. 123960 PLN za prawie najdroższą wersje Levorga 1.6 DIT szczerze, tanio jak w Skodzie fajnej wielkości kombi z ciekawym silnikiem, automatem, napędem na 4 koła i całkiem przyzwoitym wyposażeniem oraz jednym z lepszych osiągów ze wszystkich dostępnych w EU Subaru Edytowane 22 Kwietnia 2015 przez ketivv 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Levorg 1.6T powinien wystarczyć byle był. Domniemam, ze te 1.6T w leworgu możne sprawniej jeździć niż 2.0T w foresterze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cOijN Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Pytanie może trochę poza konkursem, ale czy w EU będzie Subaru (Impreza? Levorg?) oznaczone G4? Wie ktoś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Levorg 1.6T powinien wystarczyć byle był. Domniemam, ze te 1.6T w leworgu możne sprawniej jeździć niż 2.0T w foresterze. osiągi do setki według katalogów są prawie takie same ale...... życie pokaże jak będzie w reallu. Z drugiej strony CVT nie pomaga w sprincie do setki ale w trasie nie ma już tak dużego znaczenia. Straty na sprzęgle to minus CVT. Tak czy siak 1.6DIT i 170KM jest w zupełności wystarczający do wielkości Levorga. Pytanie może trochę poza konkursem, ale czy w EU będzie Subaru (Impreza? Levorg?) oznaczone G4? Wie ktoś? Będzie Levorg ale co do oznaczenia G4 to się nie wypowiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 (edytowane) czy w EU będzie Subaru (Impreza? Levorg?) oznaczone G4? Levorg to chyba nie G4, w tej nazwie chodzi chyba o rodzaj nadwozia sedan 4 drzwiowy taka Impreza nie jest dostępna w EU swoja drogą najtańsza wersja tego auta czyli Imprezy sedan 2WD CVT w Japonii kosztuje 1 600 000 jenów japońskich = 49 623,61 złotego polskiego przeliczając wcześniejszym współczynnikiem na realia polskie 49 623,61 PLN *1,2 = 59 548,33 PLN Impreza HB 5dr 2.0 CVT 2WD - 1 900 000 jenów japońskich = 58 928,04złotego polskiego analogicznie x1.2 -> 70 713,65 PLN za największego na rynku kompakta z silnikiem benzynowym 2.0 o mocy ok 150 KM automatyczna skrzynią i napędem na jedna oś sedana lub hb w klasie kompakt w automacie z napędem na 1 oś który miałby szanse zbijać emisje flotową w EU Ford Focus z silnikiem wolnossacym o mniejszej mocy i automatem zaczyna się od 79 000 PLN Subaru ma potencjał konkurować na rynku EU Edytowane 22 Kwietnia 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Niestety już o tym pisałem, ale levorg 1.6 do 100 ma 9 sek.,wiec nijak to się ma do 7.5 sek. w FXT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Niestety już o tym pisałem, ale levorg 1.6 do 100 ma 9 sek.,wiec nijak to się ma do 7.5 sek. w FXT ale i tak jest jednym z szybszych ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Niestety już o tym pisałem, ale levorg 1.6 do 100 ma 9 sek.,wiec nijak to się ma do 7.5 sek. w FXT ale i tak jest jednym z szybszych ;-) No ale co z emerytem w Fabii 1.2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 No ale co z emerytem w Fabii 1.2 tradycyjnie Subaru usuwa się na prawo a Fabia idzie "pedal to the metal" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 czy w EU będzie Subaru (Impreza? Levorg?) oznaczone G4? Levorg to chyba nie G4, w tej nazwie chodzi chyba o rodzaj nadwozia sedan 4 drzwiowy taka Impreza nie jest dostępna w EU swoja drogą najtańsza wersja tego auta czyli Imprezy sedan 2WD CVT w Japonii kosztuje 1 600 000 jenów japońskich = 49 623,61 złotego polskiego przeliczając wcześniejszym współczynnikiem na realia polskie 49 623,61 PLN *1,2 = 59 548,33 PLN Impreza HB 5dr 2.0 CVT 2WD - 1 900 000 jenów japońskich = 58 928,04złotego polskiego analogicznie x1.2 -> 70 713,65 PLN za największego na rynku kompakta z silnikiem benzynowym 2.0 o mocy ok 150 KM automatyczna skrzynią i napędem na jedna oś sedana lub hb w klasie kompakt w automacie z napędem na 1 oś który miałby szanse zbijać emisje flotową w EU Ford Focus z silnikiem wolnossacym o mniejszej mocy i automatem zaczyna się od 79 000 PLN Subaru ma potencjał konkurować na rynku EU Impreza 2.0i AWD byłaby troszeczkę droższa i myślę, że też byłaby ciekawą opcją ale skoro nawet w Niemczech są tylko 1.6i to na więcej nie ma szans. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik3 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 No ale co z emerytem w Fabii 1.2 tradycyjnie Subaru usuwa się na prawo a Fabia idzie "pedal to the metal" Fabia RS ma 7,3 s do 100... Na szczęście nie ma jej już w ofercie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Śmiesznie to wygląda i brzmi ale robi robote Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Fajnie, chciałaby tak, ale lepiej byłoby z "brum-brum" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Śmiesznie to wygląda i brzmi ale robi robote ostro.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 I szybciej od Madoxowej Skody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 (edytowane) Może i szybszy ale pewnie za dużo pali Edytowane 22 Kwietnia 2015 przez Kukson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madox Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 (edytowane) I szybciej od Madoxowej Skody Tera ,to ja już myślę ,czy nie najlepszy będzie Golf VII R kombi, leciutko dłubnięty z 300 na 360kucy i pewnie jakieś 4.5do paki.Zabawa przednia.Właśnie liczyłem takiego hatchbacka z dsg ,haldexem,szklanym dachem i takimi tam różnymi.Po 11% rabacie (10 na firmę i 1 od dealera)jakieś 150 z ogonkiem.Choć myślę,że 12% jest do zrobienia.Kombi pewnie z 4 tysie więcej wyjdzie Ale FXT też biorę pod uwagę,choć coraz mniej ze względu na spalanie Edytowane 22 Kwietnia 2015 przez madox Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Biedny... jeszcze trochę i będziesz pieszo chodził bo od tego myślenia niczego nie kupisz, ewentualnie rabatem będziesz jeździł, tylko nie wiem czy jest w automacie i 4x4. A R-ke byś faktycznie musiał koksować bo z tego co widzę to Levorgowi by mogła nie dać rady Podają że pierwszą setka w VW po 4,9 a realnie robi w ponad 5,2... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Madox marnuje swój talent na forum. Powinien założyć firmę. Doradztwo-pośrednictwo "Auta szybkie-oszczędne-z duuuużym rabatem". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madox Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 A zapomniałem,że dałem też adaptacyjny zawias.To jest rewelacja akurat,w trybie comfort jezdzi jak zwykły golf prawie(jeśli chodzi o komfort) A Levorg jak wejdzie mocny ,ok ,też będzie alternatywą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Madox marnuje swój talent na forum. Powinien założyć firmę. Doradztwo-pośrednictwo "Auta szybkie-oszczędne-z duuuużym rabatem". E tam, potencjalny łowca rabatów, teoretyk, mistrz konfiguratora i katalogowo/cyferkowy onanista jakich w szkołach wielu. Podrośnie i wyrośnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się