Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

kolor to nie aż taki problem w USA są wersje z jasnym środkiem

 

lead6-2012-subaru-impreza-sedan.jpg

 

All-New-2015-Subaru-Forester.jpg

 

osobiście po 2 kolejnych autach z jasnym środkiem dobrowolnie wróciłem do "monotonnej czernii"

 

 

pomijając jakość plastiku to we wnętrzu - może będzie lepsza jak w XV - w Levorg-a dla mnie brakuje tylko dźwigni hamulca ręcznego  ;) 

Edytowane przez ketivv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Czarny jest po prostu smutny, i te małe srebrne wstawki go nie ożywiają.

Nie taki smutny. Ja tam lubię ciemną tapicerkę, kolory mnie rozpraszają  ;)  :) .

Odnośnie samochodowej preferencji płci to ciekaw jestem co by powiedziała moja żona na temat  XV-a jako samochodu dla mężczyzn :biglol:  (jeździ nim na co dzień) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając na chwilę do wątku cen, to trzeba pamiętać, że w okolicach Levorga ma wejść też nowy XV, który na 99% też dostanie 1.6 DIT i ciekawe jak Subaru wtedy ukształtuje ceny. Levorg będzie musiał być droższy od tego samego XV a jednocześnie przy nowej technologi wątpię aby zeszli z ceną w porównaniu z 2.0 N/A. Co do pozycjonowania na rynku to myślę, że jak Levorg byłby nieznacznie droższy od Octavi to sporo osób skusiłoby się na rzadszy samochód na drodze. Levorg jak wejdzie to A4-ce też na pewno troszkę klientów zabierze (jeśli cena nie zabije!). W sprawie 3 litrowego silnika to pamiętam, że w celach Subaru na najbliższe pięć lat (licząc od 2014 albo 2013) chcą opracować nową jednostkę H6 o pojemności właśnie trzech litrów (nie 3.6). Pytanie czy będzie to 3.0 N/A, 3.0 DIT czy 3.0 SBD to już nie do mnie i w sumie ciężko też samemu wskazać, które jest najbardziej prawdopodobne bo FHI nie da się rozczytać - z jednej strony konserwatywna idea i dalej robimy wolnossące H6, z drugiej a może zrobimy bardzo mocną benzynę i pokażemy, że potrafimy (mogliby sprzedawać Porsche H6  :D ) a z trzeciej strony może chcieliby podciągnąć trochę EU i wpuścić nam H6 SBD. Ciekawe czy jak wejdzie nowy XV to dla próby/porównania będą wszystkie jednostki [1.6 N/A, 1.6 DIT, 2.0 N/A, 2.0 SBD]. Zastanawiam się jak kształtowałaby się sprzedaż, na 2.o DIT raczej nikłe szanse w XV.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fakt, że 1.6 DIT trafi do szerszej gamy modeli Subaru mnie nie dziwi, pytanie podstawowe to - kiedy ?

 

jeśli 1.6 DIT w XV miałby pojawić się razem z Levorg-iem to by znaczyło, że za ok pół roku a to by było niemałą niespodzianką

 

Impreza HB czy XV z 1.6 DIT oraz manualną skrzynią do tego bez EyeSight pewnie bym szybko XV SBD sprzedawał  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

XV z 1.6 DIT oraz manualną skrzynią do tego bez EyeSight pewnie bym szybko XV SBD sprzedawał

  1,6 dit to nowa konstrukcja - ja takich samochodów staram sie unikac ( wady wieku dzieciecego ) Dlatego jakbym mial kupowac auto z takim silnikiem poczekalbym z 2 lata ( akurat sie skonczy amortyzacja obecnego XV) tak na wszelki wypadek :) Moze okazac sie super trwalym i niezawodnym motorem a moze byc jak z sbd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://moto.onet.pl/salon-samochodowy-w-genewie-najwieksze-premiery/jrmd9

 

Poprawili opis i jest cień nadziei :-D

 

Odnośnie chorób wieku dziecięcego. Próbowałem się dowiedzieć kilka stron wcześniej czy auto jakieś miało/ma skoro w JP już od roku jeżdżą 1.6 dit / 2.0dit. Niestety info w tym temacie brak.

Edytowane przez NonPhixion
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

XV z 1.6 DIT oraz manualną skrzynią do tego bez EyeSight pewnie bym szybko XV SBD sprzedawał

  1,6 dit to nowa konstrukcja - ja takich samochodów staram sie unikac ( wady wieku dzieciecego ) Dlatego jakbym mial kupowac auto z takim silnikiem poczekalbym z 2 lata ( akurat sie skonczy amortyzacja obecnego XV) tak na wszelki wypadek :) Moze okazac sie super trwalym i niezawodnym motorem a moze byc jak z sbd

 

Proszę Cię.

Użytkujemy FXT z 2.0DIT od 27 kwietnia 2013r. I pomimo tego, że był to jeden z pierwszych egzemplarzy na naszym rynku, nie było najmniejszych problemów z silnikiem, a raczej lekkiego życia nie miał. Trochę czarnowidztwo przez Ciebie przemawia. Spokojnie, masz gwarancję, w przypadku dużej liczby usterek, czyli tak jak to sugerujesz w przypadku SBD, jak widzisz SIP idzie na rękę i partycypuje w kosztach napraw. Jednym słowem: niebałbymsięnowegosilnika1.6DIT :) . I warto skorzystać z promocji jaka może być na auta z tym silnikiem w momencie wejścia ich na nasz rynek.

 

Zacznijmy przygodę od pozytywnego nastawienia. Wiosna, Panie Sierżancie! :biglol:;)

Edytowane przez Izotom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

I warto skorzystać z promocji jaka może być na auta z tym silnikiem w momencie wejścia ich na nasz rynek.

To zdanie mi się podoba, powiewa optymizmem :D

 

Trzeba wierzyć w siłę słowa i motywować nim innych :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

teraz tak myślę, że XV 1.6 DIT na początek mógłby zabić sprzedaż Levorga
 

 

co jak co ale XV a Levorg to jednak różne samochody 

 

Ale silnik ten sam.

Levorg z jednym silnikiem będzie rzadziej wybierany niż XV z trzema, a Subaru Europe pewnie będzie zależało na rozhulaniu Levorga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie można porównywać crossover'a do sportowego kombi.

 

Przecież nie kupuje się auta przez pryzmat silnika (zwłaszcza jeśli 1,6DIT byłby obecny w XV).

 

No dobra. Może poza Foresterem XT. ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...