ketivv Opublikowano 14 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 (edytowane) kolor to nie aż taki problem w USA są wersje z jasnym środkiem osobiście po 2 kolejnych autach z jasnym środkiem dobrowolnie wróciłem do "monotonnej czernii" pomijając jakość plastiku to we wnętrzu - może będzie lepsza jak w XV - w Levorg-a dla mnie brakuje tylko dźwigni hamulca ręcznego Edytowane 14 Marca 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 14 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 kto z was wyrzuciłby z garażu bugeye-a STI? ja Ale za bloba MY05 z PPP oddałbym nerkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goashi Opublikowano 14 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 Czarny jest po prostu smutny, i te małe srebrne wstawki go nie ożywiają. Nie taki smutny. Ja tam lubię ciemną tapicerkę, kolory mnie rozpraszają . Odnośnie samochodowej preferencji płci to ciekaw jestem co by powiedziała moja żona na temat XV-a jako samochodu dla mężczyzn (jeździ nim na co dzień) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 16 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2015 Wracając na chwilę do wątku cen, to trzeba pamiętać, że w okolicach Levorga ma wejść też nowy XV, który na 99% też dostanie 1.6 DIT i ciekawe jak Subaru wtedy ukształtuje ceny. Levorg będzie musiał być droższy od tego samego XV a jednocześnie przy nowej technologi wątpię aby zeszli z ceną w porównaniu z 2.0 N/A. Co do pozycjonowania na rynku to myślę, że jak Levorg byłby nieznacznie droższy od Octavi to sporo osób skusiłoby się na rzadszy samochód na drodze. Levorg jak wejdzie to A4-ce też na pewno troszkę klientów zabierze (jeśli cena nie zabije!). W sprawie 3 litrowego silnika to pamiętam, że w celach Subaru na najbliższe pięć lat (licząc od 2014 albo 2013) chcą opracować nową jednostkę H6 o pojemności właśnie trzech litrów (nie 3.6). Pytanie czy będzie to 3.0 N/A, 3.0 DIT czy 3.0 SBD to już nie do mnie i w sumie ciężko też samemu wskazać, które jest najbardziej prawdopodobne bo FHI nie da się rozczytać - z jednej strony konserwatywna idea i dalej robimy wolnossące H6, z drugiej a może zrobimy bardzo mocną benzynę i pokażemy, że potrafimy (mogliby sprzedawać Porsche H6 ) a z trzeciej strony może chcieliby podciągnąć trochę EU i wpuścić nam H6 SBD. Ciekawe czy jak wejdzie nowy XV to dla próby/porównania będą wszystkie jednostki [1.6 N/A, 1.6 DIT, 2.0 N/A, 2.0 SBD]. Zastanawiam się jak kształtowałaby się sprzedaż, na 2.o DIT raczej nikłe szanse w XV. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 17 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 (edytowane) trzeba pamiętać, że w okolicach Levorga ma wejść też nowy XV, który na 99% też dostanie 1.6 DIT skąd info o XV 1.6 DIT ? Edytowane 17 Marca 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 17 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 skąd info o XV 1.6 DIT ? jakiś czas temu przy pierwszych informacjach o nowym silniku 1.6DIT FHI podawało grupę docelowych aut do jego montażu i oprócz Imprezy była XV i zdaje się Forester. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 17 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 fakt, że 1.6 DIT trafi do szerszej gamy modeli Subaru mnie nie dziwi, pytanie podstawowe to - kiedy ? jeśli 1.6 DIT w XV miałby pojawić się razem z Levorg-iem to by znaczyło, że za ok pół roku a to by było niemałą niespodzianką Impreza HB czy XV z 1.6 DIT oraz manualną skrzynią do tego bez EyeSight pewnie bym szybko XV SBD sprzedawał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NonPhixion Opublikowano 17 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 Czy 1.6 DIT spełnia normę Euro 5 czy Euro 6? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 17 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 w EU nowe auta mozna tylko z silnikami Euro 6 zarejstrowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 17 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 XV z 1.6 DIT oraz manualną skrzynią do tego bez EyeSight pewnie bym szybko XV SBD sprzedawał 1,6 dit to nowa konstrukcja - ja takich samochodów staram sie unikac ( wady wieku dzieciecego ) Dlatego jakbym mial kupowac auto z takim silnikiem poczekalbym z 2 lata ( akurat sie skonczy amortyzacja obecnego XV) tak na wszelki wypadek Moze okazac sie super trwalym i niezawodnym motorem a moze byc jak z sbd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NonPhixion Opublikowano 17 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 (edytowane) http://moto.onet.pl/salon-samochodowy-w-genewie-najwieksze-premiery/jrmd9 Poprawili opis i jest cień nadziei :-D Odnośnie chorób wieku dziecięcego. Próbowałem się dowiedzieć kilka stron wcześniej czy auto jakieś miało/ma skoro w JP już od roku jeżdżą 1.6 dit / 2.0dit. Niestety info w tym temacie brak. Edytowane 17 Marca 2015 przez NonPhixion Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 17 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 (edytowane) XV z 1.6 DIT oraz manualną skrzynią do tego bez EyeSight pewnie bym szybko XV SBD sprzedawał 1,6 dit to nowa konstrukcja - ja takich samochodów staram sie unikac ( wady wieku dzieciecego ) Dlatego jakbym mial kupowac auto z takim silnikiem poczekalbym z 2 lata ( akurat sie skonczy amortyzacja obecnego XV) tak na wszelki wypadek Moze okazac sie super trwalym i niezawodnym motorem a moze byc jak z sbd Proszę Cię. Użytkujemy FXT z 2.0DIT od 27 kwietnia 2013r. I pomimo tego, że był to jeden z pierwszych egzemplarzy na naszym rynku, nie było najmniejszych problemów z silnikiem, a raczej lekkiego życia nie miał. Trochę czarnowidztwo przez Ciebie przemawia. Spokojnie, masz gwarancję, w przypadku dużej liczby usterek, czyli tak jak to sugerujesz w przypadku SBD, jak widzisz SIP idzie na rękę i partycypuje w kosztach napraw. Jednym słowem: niebałbymsięnowegosilnika1.6DIT . I warto skorzystać z promocji jaka może być na auta z tym silnikiem w momencie wejścia ich na nasz rynek. Zacznijmy przygodę od pozytywnego nastawienia. Wiosna, Panie Sierżancie! Edytowane 17 Marca 2015 przez Izotom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 17 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 Z drugiej strony, teraz tak myślę, że XV 1.6 DIT na początek mógłby zabić sprzedaż Levorga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 17 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 I warto skorzystać z promocji jaka może być na auta z tym silnikiem w momencie wejścia ich na nasz rynek. To zdanie mi się podoba, powiewa optymizmem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 teraz tak myślę, że XV 1.6 DIT na początek mógłby zabić sprzedaż Levorga co jak co ale XV a Levorg to jednak różne samochody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 I warto skorzystać z promocji jaka może być na auta z tym silnikiem w momencie wejścia ich na nasz rynek. To zdanie mi się podoba, powiewa optymizmem Trzeba wierzyć w siłę słowa i motywować nim innych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 18 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 teraz tak myślę, że XV 1.6 DIT na początek mógłby zabić sprzedaż Levorga co jak co ale XV a Levorg to jednak różne samochody Ale silnik ten sam. Levorg z jednym silnikiem będzie rzadziej wybierany niż XV z trzema, a Subaru Europe pewnie będzie zależało na rozhulaniu Levorga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Nie można porównywać crossover'a do sportowego kombi. Przecież nie kupuje się auta przez pryzmat silnika (zwłaszcza jeśli 1,6DIT byłby obecny w XV). No dobra. Może poza Foresterem XT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Może poza Foresterem XT. niestety to jest daleko idący kompromis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Jakbym miał w nim siedzenia z STI (i jakby palił 6 litrów na setkę ) to byłby to samochód idealny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 jeszcze gdyby wypuscili levorga w taiej wersji ( mniejszy outback) http://i44.tinypic.com/i77u5i.jpg to bym chcial go miec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 jeszcze gdyby wypuscili levorga w taiej wersji ( mniejszy outback) http://i44.tinypic.com/i77u5i.jpg to bym chcial go miec w przeszłości były takie próby patrz Impreza Outback i skończyło się..... XV w ofercie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 No dobra. Może poza Foresterem XT. niestety to jest daleko idący kompromis dlatego wylądowałem z kolejnym dieslem ;-) bo za cholerę nie chciałem Forestera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Ma ktoś może link do katalogu ( pdf ) Levorga spec EU ? Jakoś nie mogę w sieci znaleźć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 30 Marca 2015 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Katalogu w spec EU nie można znaleźć ... Bo takowego jeszcze nie ma. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się