Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

Ja starej daty jestem i chcial nic wiecej jak 250-300 KM z tego DiT i zwykły patyk do mieszania w garach

Nie mów tego głośno, bo szefostwo FHI odda cie do muzeum za głoszenie poglądów z innej epoki ;):P

Edytowane przez bukmacerek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i tak ale nie mów że nie bylo by bosko jak by wsadzili tam 6MT tak jak było w spec B.Powstal by boski samochód dla tych którzy chcą STI ale jest trochę za malo praktyczny i hardcorowy a nie koniecznie chcą SUV w postaci Forestera.

CTV mogła byc jako opcja.

żeby wszyscy byli happy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

1.6T za 150k pln ? Panowie nie żyjemy w Arabii Saudyjskiej. Nikt nie kupi nawet Subaru wielkości i osiągów Levorga 1.6T za takie pieniądze. Podstawowym wykładnikiem to ceny konkurencji głównie europejskiej a tutaj jest w czym przebierać. Nawet z dobrym 4x4.

 

O tym właśnie pisałem w odniesieniu do 180k za Levorga z 2.0DIT. Dlatego właśnie szacuję, że 1.6DIT z CVT w najwyższej wersji wyposażenia będzie kosztować jakieś 145-150k. To, że nadal to dużo to jasne, jednak patrząc realistycznie takiej ceny się spodziewam, co nie oznacza, że takiej bym oczekiwał...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście ze każdy chciałby jak najtaniej sle trzeba być realistami.Wiemy jak jest z cenami i ze w przypadku plejada nie sa jakoś super konkurencyjne aczkolwiek jestem przekonany ze ze 2.0 DiT nawet za 180K się obroni gdyż nir ma za bardzo konkurencji w tej cenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem przekonany ze ze 2.0 DiT nawet za 180K się obroni gdyż nir ma za bardzo konkurencji w tej cenie

 

Nie byłbym taki pewien - na początku 2015 roku do sprzedaży wejdzie Golf R w wersji kombi. 2.0T, 300KM, 4x4, DSG, ok. 5 sekund do setki, cena po doposażeniu do poziomu Levorga wyjdzie właśnie ok. 180k (hatchback z analogicznym wyposażeniem wychodzi na dzień dzisiejszy 174k), a jak ktoś nie będzie chciał automatu to 8k mniej...

 

Obawiam się, że dla wielu ludzi będzie to sensowniejsza opcja nie tylko w stosunku do Levorga, ale nawet WRX STI...

 

Dlatego właśnie paradoksalnie Levorg 1.6DIT za ~145-150k wygląda mimo wszystko sensowniej bo właśnie nie ma takich kompaktów kombi z automatem, 4x4 i odrobinę mocniejszą turbobenzyną. U konkurencji zawsze czegoś brakuje - albo 4x4 (Skoda Octavia RS, Seat Leon FR), albo jest 4x4 i automat, ale nie ma takiego nadwozia (Audi A3), albo na odwrót (Ford Focus ST) itd... Co nie oznacza, że sam bym takie auto kupił - kombinuję po prostu dlaczego mówi się, że Levorg będzie właśnie w wersji 1.6DIT, a nie 2.0DIT...

Edytowane przez Krogulec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@Krogulec, zgadzam się z Tobą w całej rozciągłości Twojego wywodu. 1.6DIT będzie sensowniejszym rozwiązaniem na rynek UE i dalej idąc, PL. Należy liczyć tylko na to, aby nie obięto mocy - 150 - 160 KM to będzie za mało. Należy również patrzeć na Australię. Teraz jest tam bum na silniki diesla i to w automacie. Jeśli tam pojawi się Levorg z dieslem+CVT, należy liczyć na to, że zagości on również w takiej wersji w UE. I co ciekawsze, wcale nie będzie musiał być droższy od wersji 1.6DIT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

jestem przekonany ze ze 2.0 DiT nawet za 180K się obroni gdyż nir ma za bardzo konkurencji w tej cenie

 

Nie byłbym taki pewien - na początku 2015 roku do sprzedaży wejdzie Golf R w wersji kombi. 2.0T, 300KM, 4x4, DSG, ok. 5 sekund do setki, cena po doposażeniu do poziomu Levorga wyjdzie właśnie ok. 180k (hatchback z analogicznym wyposażeniem wychodzi na dzień dzisiejszy 174k), a jak ktoś nie będzie chciał automatu to 8k mniej...

 

Obawiam się, że dla wielu ludzi będzie to sensowniejsza opcja nie tylko w stosunku do Levorga, ale nawet WRX STI...

 

Dlatego właśnie paradoksalnie Levorg 1.6DIT za ~145-150k wygląda mimo wszystko sensowniej bo właśnie nie ma takich kompaktów kombi z automatem, 4x4 i odrobinę mocniejszą turbobenzyną. U konkurencji zawsze czegoś brakuje - albo 4x4 (Skoda Octavia RS, Seat Leon FR), albo jest 4x4 i automat, ale nie ma takiego nadwozia (Audi A3), albo na odwrót (Ford Focus ST) itd... Co nie oznacza, że sam bym takie auto kupił - kombinuję po prostu dlaczego mówi się, że Levorg będzie właśnie w wersji 1.6DIT, a nie 2.0DIT...

Ja uwazam odwrotnie jezeli bedzie 1.6 DiT 160-180 KM za 140-160K to nie ma szans z takimi autami jak np: Octavia Kombi 4x4 1.8 180KM z dsg i topowej wersji za 107K.To bedxie rooznica ceny prawie o 1/3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Octavia Kombi 4x4 1.8 180KM z dsg i topowej wersji za 107K.

 

107k zgoda, tylko ta wersja Octavii jest średnio "topowa" - w tej cenie brak jest skórzanej tapicerki, podgrzewanych foteli, bezkluczykowego dostępu, nawigacji, lepszego audio, szyberdachu, xenonów, przyciemnianych szyb, 3-letniej gwarancji, lakieru metalizowanego itd. itd. Gdybyś zrównał wyposażenie to wyszłoby ze 125 tys., albo i więcej. Więc potencjalna różnica maleje do jakichś 20-25k - to oczywiście bardzo dużo, ale nikt się chyba nie spodziewa, że Subaru będzie tańsze od Skody ;) Poza tym nie każdy chce jeździć autem przedstawiciela handlowego :P

 

Inna sprawa, że Levorg będzie miał zapewne kilka wersji wyposażenia, więc podstawowa będzie w cenniku prezentować bardziej zachęcająco.

 

 

 

tez tak uwazam. Jedyna zaleta takiego Levorga w porownaniu do innych to bylby silnik z powiedzmy 280 KM. Nie widze sensu kupowania auta o 30 % drozszego z porownywalnym silnikiem, napedem i wykonczeniem

 

Gdyby za 145-150k była wersja 2.0DIT z 240KM mocy i sportową skrzynią to byłby hicior, ale realnie kalkulując nie spodziewam się czegoś takiego. Pozostaje nadzieja, że Subaru nas jednak zaskoczy ;)

Edytowane przez Krogulec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

- na początku 2015 roku do sprzedaży wejdzie Golf R w wersji kombi. 2.0T, 300KM, 4x4, DSG, ok. 5 sekund do setki, cena po doposażeniu do poziomu Levorga wyjdzie właśnie ok. 180k

Cennikowo, bo rabat 10% to masz niemalże z automatu, a wprawni negocjatorzy czy jak ktoś ma znajomości to dostanie sporo wiecej tak jak firmy CFM.


 

 

107k zgoda, tylko ta wersja Octavii jest średnio "topowa" - w tej cenie brak jest skórzanej tapicerki, podgrzewanych foteli, bezkluczykowego dostępu, nawigacji, lepszego audio, szyberdachu, xenonów, przyciemnianych szyb, 3-letniej gwarancji, lakieru metalizowanego itd. itd. Gdybyś zrównał wyposażenie to wyszłoby ze 125 tys., albo i więcej. Więc potencjalna różnica maleje do jakichś 20-25k -

Tylko wtedy Octavia będzie na plus z wyposażeniem, ale wsumie nie o to chodzi, bo itak nikt za nią nie zapłaci 125 tyś, bo znowu mówimy o rabatach rzedu 15% na ta markę i wracamy do punktu wyjcia czyli około 105-107 tyś ;)

 

Levorg 1.6 rozsądnie powinien kosztowac 120-125 tyś, a 2.0 150-160. Wszystko powyzej bedzie mocno przesadzone. Szczególnie jeżeli sie okaże że obydwie wersje będa wykastrowane mocowo w stosunku do JDM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A Wy znwou swoje. Piszemy o umiejscowieniu Levorga w palecie aut Subaru i sobie tak bezstroskowo marzymy, a nie co się będzie bardziej kalkulowało kupić: Subaru czy markę X. Od tego jest wątek Subaru vs reszta Świata.

 

                                                                         NAPRAWDĘ JUŻ WIEMY, ŻE SĄ NAJTAŃSZE I LEPSZE AUTA OD DOWOLNEGO MODELU I WERSJI SUBARU

                                                                                                                         DLATEGO NAPISZCIE COŚ CZEGO NIE WIEMY!

 

Taka powinna być maksyma albo warunek przystąpienia do tego Forum :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez tak uwazam. Jedyna zaleta takiego Levorga w porownaniu do innych to bylby silnik z powiedzmy 280 KM. Nie widze sensu kupowania auta o 30 % drozszego z porownywalnym silnikiem, napedem i wykonczeniem

Wszystko zależy od tego kto co preferuje.

Izotom czy ty czytasz czasem chłopaku ze zrozumieniem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@Izotom,nerwusik z Ciebie ;)  

 

 

 

 

Levorg 1.6 rozsądnie powinien kosztowac 120-125 tyś, a 2.0 150-160. Wszystko powyzej bedzie mocno przesadzone. Szczególnie jeżeli sie okaże że obydwie wersje będa wykastrowane mocowo w stosunku do JDM

 

 

I tak ma być a wtedy ustawię się na zapisy :)

 

180 tys. lub więcej to mógłby kosztować Levorg Sti,czyli samochód fabrycznie tuningowany jak AMG,serie M czy R etc.

Normalny Levorg to zwykły model pomimo 2.0DIT.Coś jak XT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Levorg 1.6 rozsądnie powinien kosztowac 120-125 tyś, a 2.0 150-160. Wszystko powyzej bedzie mocno przesadzone. Szczególnie jeżeli sie okaże że obydwie wersje będa wykastrowane mocowo w stosunku do JDM

Ile powinien kosztować to jedno, a ile prawdopodobnie będzie kosztować to co innego ;) Moje rozważania mają bardziej charakter chłodnej kalkulacji bazującej na analizie cen Subaru w Polsce i na innych rynkach niż pobożnych życzeń. Też chciałbym aby ceny Levorga były atrakcyjnie skalkulowane. W 120k za 1.6 nie wierze (chyba ze w manualu i podstawowej wersji wyposażenia), 160k za 2.0 wydaje sie bardziej realne, tylko pytanie czy taka w ogóle będzie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Izotom czy ty czytasz czasem chłopaku ze zrozumieniem ?
:

 

Kumple z 94k zszedł na 73k kupując Yeti.
Pracował nad tym 3 miesiące ale udało mu się

 

 

Chyba jednak nie

 

Ja uwazam odwrotnie jezeli bedzie 1.6 DiT 160-180 KM za 140-160K to nie ma szans z takimi autami jak np: Octavia Kombi 4x4 1.8 180KM z dsg i topowej wersji za 107K.To bedxie rooznica ceny prawie o 1/3

 

Nie. Nie rozumiem co jest napisane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

jestem przekonany ze ze 2.0 DiT nawet za 180K się obroni gdyż nir ma za bardzo konkurencji w tej cenie

 

Nie byłbym taki pewien - na początku 2015 roku do sprzedaży wejdzie Golf R w wersji kombi. 2.0T, 300KM, 4x4, DSG, ok. 5 sekund do setki, cena po doposażeniu do poziomu Levorga wyjdzie właśnie ok. 180k (hatchback z analogicznym wyposażeniem wychodzi na dzień dzisiejszy 174k), a jak ktoś nie będzie chciał automatu to 8k mniej...

 

Obawiam się, że dla wielu ludzi będzie to sensowniejsza opcja nie tylko w stosunku do Levorga, ale nawet WRX STI...

 

 

 

To zupełnie dwa inne samochody pod względem prowadzenia, dla zwykłego kowalskiego owszem Golf R to szał ale dla fanów STI to jest dalej golf z mocnym silnikiem który mocno odcina kierowcę od tego co się dzieje na drodze.

Edytowane przez slavok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to dalej golf z mocnym silnikiem który mocno odcina kierowcę od tego co się dzieje na drodze.

Chyba nie miałeś okazji jeździć tym autem. Fakt że zawieszenie zdecydowanie jest zestrojone na równy asfalt, a w STi i po szutrach sie fajnie lata - ale raczej w STi do 2007roku, bo do Lanosa najwiekszym zazutem było że jednak zawias stracił sporo z swojej "mięsistości" i sporego skoku, który gwarantował ze szutr i śnieg był żywiołem tego auta. A ukłąd kierwoniczy w żadnym STi niegdy nie był mega precyzyjny, owszem nie był zły, ale precyzjiskalpela to on nie miał.

Edytowane przez lukass
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężko powiedzieć rozmawiamy o Levorgu który nawet mimo 250-300 KM na pewno nie będzie tak hardcorowy jak WRX STI tylko bardziej nastawiony na komfort ale zarazem pewność prowadzenia wiec az tak przewagi Levorg ad taka Rka nie będzie mial

 

 

 

jestem przekonany ze ze 2.0 DiT nawet za 180K się obroni gdyż nir ma za bardzo konkurencji w tej cenie

Nie byłbym taki pewien - na początku 2015 roku do sprzedaży wejdzie Golf R w wersji kombi. 2.0T, 300KM, 4x4, DSG, ok. 5 sekund do setki, cena po doposażeniu do poziomu Levorga wyjdzie właśnie ok. 180k (hatchback z analogicznym wyposażeniem wychodzi na dzień dzisiejszy 174k), a jak ktoś nie będzie chciał automatu to 8k mniej...

 

Obawiam się, że dla wielu ludzi będzie to sensowniejsza opcja nie tylko w stosunku do Levorga, ale nawet WRX STI...

 

 

To zupełnie dwa inne samochody pod względem prowadzenia, dla zwykłego kowalskiego owszem Golf R to szał ale dla fanów STI to jest dalej golf z mocnym silnikiem który mocno odcina kierowcę od tego co się dzieje na drodze.

Y

Edytowane przez turdziGT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...