turdziGT Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Ja starej daty jestem i chcial nic wiecej jak 250-300 KM z tego DiT i zwykły patyk do mieszania w garach........... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 (edytowane) Ja starej daty jestem i chcial nic wiecej jak 250-300 KM z tego DiT i zwykły patyk do mieszania w garach Nie mów tego głośno, bo szefostwo FHI odda cie do muzeum za głoszenie poglądów z innej epoki Edytowane 26 Kwietnia 2014 przez bukmacerek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Może i tak ale nie mów że nie bylo by bosko jak by wsadzili tam 6MT tak jak było w spec B.Powstal by boski samochód dla tych którzy chcą STI ale jest trochę za malo praktyczny i hardcorowy a nie koniecznie chcą SUV w postaci Forestera. CTV mogła byc jako opcja. żeby wszyscy byli happy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 ...a manual jeszcze obniżyłby cenę ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Ale was fantazja ponosi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Trochę tak jak w BMV i Audi gdzie prawie każdy model ma swój sportowy odpowiednik. W ten sposób trafiasz do wiekszej grupy klientów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krogulec Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 1.6T za 150k pln ? Panowie nie żyjemy w Arabii Saudyjskiej. Nikt nie kupi nawet Subaru wielkości i osiągów Levorga 1.6T za takie pieniądze. Podstawowym wykładnikiem to ceny konkurencji głównie europejskiej a tutaj jest w czym przebierać. Nawet z dobrym 4x4. O tym właśnie pisałem w odniesieniu do 180k za Levorga z 2.0DIT. Dlatego właśnie szacuję, że 1.6DIT z CVT w najwyższej wersji wyposażenia będzie kosztować jakieś 145-150k. To, że nadal to dużo to jasne, jednak patrząc realistycznie takiej ceny się spodziewam, co nie oznacza, że takiej bym oczekiwał... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Oczywiście ze każdy chciałby jak najtaniej sle trzeba być realistami.Wiemy jak jest z cenami i ze w przypadku plejada nie sa jakoś super konkurencyjne aczkolwiek jestem przekonany ze ze 2.0 DiT nawet za 180K się obroni gdyż nir ma za bardzo konkurencji w tej cenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 a Twoja ulubiona marka ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 A swoją drogą ciekawe czy Legacy kombi już w ogóle nie będzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krogulec Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 (edytowane) jestem przekonany ze ze 2.0 DiT nawet za 180K się obroni gdyż nir ma za bardzo konkurencji w tej cenie Nie byłbym taki pewien - na początku 2015 roku do sprzedaży wejdzie Golf R w wersji kombi. 2.0T, 300KM, 4x4, DSG, ok. 5 sekund do setki, cena po doposażeniu do poziomu Levorga wyjdzie właśnie ok. 180k (hatchback z analogicznym wyposażeniem wychodzi na dzień dzisiejszy 174k), a jak ktoś nie będzie chciał automatu to 8k mniej... Obawiam się, że dla wielu ludzi będzie to sensowniejsza opcja nie tylko w stosunku do Levorga, ale nawet WRX STI... Dlatego właśnie paradoksalnie Levorg 1.6DIT za ~145-150k wygląda mimo wszystko sensowniej bo właśnie nie ma takich kompaktów kombi z automatem, 4x4 i odrobinę mocniejszą turbobenzyną. U konkurencji zawsze czegoś brakuje - albo 4x4 (Skoda Octavia RS, Seat Leon FR), albo jest 4x4 i automat, ale nie ma takiego nadwozia (Audi A3), albo na odwrót (Ford Focus ST) itd... Co nie oznacza, że sam bym takie auto kupił - kombinuję po prostu dlaczego mówi się, że Levorg będzie właśnie w wersji 1.6DIT, a nie 2.0DIT... Edytowane 26 Kwietnia 2014 przez Krogulec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 @@Krogulec, zgadzam się z Tobą w całej rozciągłości Twojego wywodu. 1.6DIT będzie sensowniejszym rozwiązaniem na rynek UE i dalej idąc, PL. Należy liczyć tylko na to, aby nie obięto mocy - 150 - 160 KM to będzie za mało. Należy również patrzeć na Australię. Teraz jest tam bum na silniki diesla i to w automacie. Jeśli tam pojawi się Levorg z dieslem+CVT, należy liczyć na to, że zagości on również w takiej wersji w UE. I co ciekawsze, wcale nie będzie musiał być droższy od wersji 1.6DIT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 jestem przekonany ze ze 2.0 DiT nawet za 180K się obroni gdyż nir ma za bardzo konkurencji w tej cenie Nie byłbym taki pewien - na początku 2015 roku do sprzedaży wejdzie Golf R w wersji kombi. 2.0T, 300KM, 4x4, DSG, ok. 5 sekund do setki, cena po doposażeniu do poziomu Levorga wyjdzie właśnie ok. 180k (hatchback z analogicznym wyposażeniem wychodzi na dzień dzisiejszy 174k), a jak ktoś nie będzie chciał automatu to 8k mniej... Obawiam się, że dla wielu ludzi będzie to sensowniejsza opcja nie tylko w stosunku do Levorga, ale nawet WRX STI... Dlatego właśnie paradoksalnie Levorg 1.6DIT za ~145-150k wygląda mimo wszystko sensowniej bo właśnie nie ma takich kompaktów kombi z automatem, 4x4 i odrobinę mocniejszą turbobenzyną. U konkurencji zawsze czegoś brakuje - albo 4x4 (Skoda Octavia RS, Seat Leon FR), albo jest 4x4 i automat, ale nie ma takiego nadwozia (Audi A3), albo na odwrót (Ford Focus ST) itd... Co nie oznacza, że sam bym takie auto kupił - kombinuję po prostu dlaczego mówi się, że Levorg będzie właśnie w wersji 1.6DIT, a nie 2.0DIT... Ja uwazam odwrotnie jezeli bedzie 1.6 DiT 160-180 KM za 140-160K to nie ma szans z takimi autami jak np: Octavia Kombi 4x4 1.8 180KM z dsg i topowej wersji za 107K.To bedxie rooznica ceny prawie o 1/3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 tez tak uwazam. Jedyna zaleta takiego Levorga w porownaniu do innych to bylby silnik z powiedzmy 280 KM. Nie widze sensu kupowania auta o 30 % drozszego z porownywalnym silnikiem, napedem i wykonczeniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krogulec Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 (edytowane) Octavia Kombi 4x4 1.8 180KM z dsg i topowej wersji za 107K. 107k zgoda, tylko ta wersja Octavii jest średnio "topowa" - w tej cenie brak jest skórzanej tapicerki, podgrzewanych foteli, bezkluczykowego dostępu, nawigacji, lepszego audio, szyberdachu, xenonów, przyciemnianych szyb, 3-letniej gwarancji, lakieru metalizowanego itd. itd. Gdybyś zrównał wyposażenie to wyszłoby ze 125 tys., albo i więcej. Więc potencjalna różnica maleje do jakichś 20-25k - to oczywiście bardzo dużo, ale nikt się chyba nie spodziewa, że Subaru będzie tańsze od Skody Poza tym nie każdy chce jeździć autem przedstawiciela handlowego Inna sprawa, że Levorg będzie miał zapewne kilka wersji wyposażenia, więc podstawowa będzie w cenniku prezentować bardziej zachęcająco. tez tak uwazam. Jedyna zaleta takiego Levorga w porownaniu do innych to bylby silnik z powiedzmy 280 KM. Nie widze sensu kupowania auta o 30 % drozszego z porownywalnym silnikiem, napedem i wykonczeniem Gdyby za 145-150k była wersja 2.0DIT z 240KM mocy i sportową skrzynią to byłby hicior, ale realnie kalkulując nie spodziewam się czegoś takiego. Pozostaje nadzieja, że Subaru nas jednak zaskoczy Edytowane 26 Kwietnia 2014 przez Krogulec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 - na początku 2015 roku do sprzedaży wejdzie Golf R w wersji kombi. 2.0T, 300KM, 4x4, DSG, ok. 5 sekund do setki, cena po doposażeniu do poziomu Levorga wyjdzie właśnie ok. 180k Cennikowo, bo rabat 10% to masz niemalże z automatu, a wprawni negocjatorzy czy jak ktoś ma znajomości to dostanie sporo wiecej tak jak firmy CFM. 107k zgoda, tylko ta wersja Octavii jest średnio "topowa" - w tej cenie brak jest skórzanej tapicerki, podgrzewanych foteli, bezkluczykowego dostępu, nawigacji, lepszego audio, szyberdachu, xenonów, przyciemnianych szyb, 3-letniej gwarancji, lakieru metalizowanego itd. itd. Gdybyś zrównał wyposażenie to wyszłoby ze 125 tys., albo i więcej. Więc potencjalna różnica maleje do jakichś 20-25k - Tylko wtedy Octavia będzie na plus z wyposażeniem, ale wsumie nie o to chodzi, bo itak nikt za nią nie zapłaci 125 tyś, bo znowu mówimy o rabatach rzedu 15% na ta markę i wracamy do punktu wyjcia czyli około 105-107 tyś Levorg 1.6 rozsądnie powinien kosztowac 120-125 tyś, a 2.0 150-160. Wszystko powyzej bedzie mocno przesadzone. Szczególnie jeżeli sie okaże że obydwie wersje będa wykastrowane mocowo w stosunku do JDM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilkor Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Kumple z 94k zszedł na 73k kupując Yeti. Pracował nad tym 3 miesiące ale udało mu się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 A Wy znwou swoje. Piszemy o umiejscowieniu Levorga w palecie aut Subaru i sobie tak bezstroskowo marzymy, a nie co się będzie bardziej kalkulowało kupić: Subaru czy markę X. Od tego jest wątek Subaru vs reszta Świata. NAPRAWDĘ JUŻ WIEMY, ŻE SĄ NAJTAŃSZE I LEPSZE AUTA OD DOWOLNEGO MODELU I WERSJI SUBARU DLATEGO NAPISZCIE COŚ CZEGO NIE WIEMY! Taka powinna być maksyma albo warunek przystąpienia do tego Forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 tez tak uwazam. Jedyna zaleta takiego Levorga w porownaniu do innych to bylby silnik z powiedzmy 280 KM. Nie widze sensu kupowania auta o 30 % drozszego z porownywalnym silnikiem, napedem i wykonczeniem Wszystko zależy od tego kto co preferuje. Izotom czy ty czytasz czasem chłopaku ze zrozumieniem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 @@Izotom,nerwusik z Ciebie Levorg 1.6 rozsądnie powinien kosztowac 120-125 tyś, a 2.0 150-160. Wszystko powyzej bedzie mocno przesadzone. Szczególnie jeżeli sie okaże że obydwie wersje będa wykastrowane mocowo w stosunku do JDM I tak ma być a wtedy ustawię się na zapisy 180 tys. lub więcej to mógłby kosztować Levorg Sti,czyli samochód fabrycznie tuningowany jak AMG,serie M czy R etc. Normalny Levorg to zwykły model pomimo 2.0DIT.Coś jak XT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krogulec Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Levorg 1.6 rozsądnie powinien kosztowac 120-125 tyś, a 2.0 150-160. Wszystko powyzej bedzie mocno przesadzone. Szczególnie jeżeli sie okaże że obydwie wersje będa wykastrowane mocowo w stosunku do JDM Ile powinien kosztować to jedno, a ile prawdopodobnie będzie kosztować to co innego Moje rozważania mają bardziej charakter chłodnej kalkulacji bazującej na analizie cen Subaru w Polsce i na innych rynkach niż pobożnych życzeń. Też chciałbym aby ceny Levorga były atrakcyjnie skalkulowane. W 120k za 1.6 nie wierze (chyba ze w manualu i podstawowej wersji wyposażenia), 160k za 2.0 wydaje sie bardziej realne, tylko pytanie czy taka w ogóle będzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Izotom czy ty czytasz czasem chłopaku ze zrozumieniem ? : Kumple z 94k zszedł na 73k kupując Yeti.Pracował nad tym 3 miesiące ale udało mu się Chyba jednak nie Ja uwazam odwrotnie jezeli bedzie 1.6 DiT 160-180 KM za 140-160K to nie ma szans z takimi autami jak np: Octavia Kombi 4x4 1.8 180KM z dsg i topowej wersji za 107K.To bedxie rooznica ceny prawie o 1/3 Nie. Nie rozumiem co jest napisane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 (edytowane) jestem przekonany ze ze 2.0 DiT nawet za 180K się obroni gdyż nir ma za bardzo konkurencji w tej cenie Nie byłbym taki pewien - na początku 2015 roku do sprzedaży wejdzie Golf R w wersji kombi. 2.0T, 300KM, 4x4, DSG, ok. 5 sekund do setki, cena po doposażeniu do poziomu Levorga wyjdzie właśnie ok. 180k (hatchback z analogicznym wyposażeniem wychodzi na dzień dzisiejszy 174k), a jak ktoś nie będzie chciał automatu to 8k mniej... Obawiam się, że dla wielu ludzi będzie to sensowniejsza opcja nie tylko w stosunku do Levorga, ale nawet WRX STI... To zupełnie dwa inne samochody pod względem prowadzenia, dla zwykłego kowalskiego owszem Golf R to szał ale dla fanów STI to jest dalej golf z mocnym silnikiem który mocno odcina kierowcę od tego co się dzieje na drodze. Edytowane 26 Kwietnia 2014 przez slavok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 (edytowane) to dalej golf z mocnym silnikiem który mocno odcina kierowcę od tego co się dzieje na drodze. Chyba nie miałeś okazji jeździć tym autem. Fakt że zawieszenie zdecydowanie jest zestrojone na równy asfalt, a w STi i po szutrach sie fajnie lata - ale raczej w STi do 2007roku, bo do Lanosa najwiekszym zazutem było że jednak zawias stracił sporo z swojej "mięsistości" i sporego skoku, który gwarantował ze szutr i śnieg był żywiołem tego auta. A ukłąd kierwoniczy w żadnym STi niegdy nie był mega precyzyjny, owszem nie był zły, ale precyzjiskalpela to on nie miał. Edytowane 26 Kwietnia 2014 przez lukass Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 (edytowane) Ciężko powiedzieć rozmawiamy o Levorgu który nawet mimo 250-300 KM na pewno nie będzie tak hardcorowy jak WRX STI tylko bardziej nastawiony na komfort ale zarazem pewność prowadzenia wiec az tak przewagi Levorg ad taka Rka nie będzie mial jestem przekonany ze ze 2.0 DiT nawet za 180K się obroni gdyż nir ma za bardzo konkurencji w tej cenie Nie byłbym taki pewien - na początku 2015 roku do sprzedaży wejdzie Golf R w wersji kombi. 2.0T, 300KM, 4x4, DSG, ok. 5 sekund do setki, cena po doposażeniu do poziomu Levorga wyjdzie właśnie ok. 180k (hatchback z analogicznym wyposażeniem wychodzi na dzień dzisiejszy 174k), a jak ktoś nie będzie chciał automatu to 8k mniej... Obawiam się, że dla wielu ludzi będzie to sensowniejsza opcja nie tylko w stosunku do Levorga, ale nawet WRX STI... To zupełnie dwa inne samochody pod względem prowadzenia, dla zwykłego kowalskiego owszem Golf R to szał ale dla fanów STI to jest dalej golf z mocnym silnikiem który mocno odcina kierowcę od tego co się dzieje na drodze. Y Edytowane 26 Kwietnia 2014 przez turdziGT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się