Piotr Badeński Opublikowano 19 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Dziś oglądałem i jeździłem 2.0 XT, w którym notabene jest już drugi silnik (czy to normalne, że na rozgrzanym silniku na bagnecie nie widać poziomu oleju? wg mnie, nie) i co raz to bardziej skłaniam się w stronę 2,5 XT, mimo tego, że 2.0 XT odpycha się całkiem ładnie BTW: czy wszystkie boxery "klekoczą"? Dziwnie odgłosy jak na pracę na biegu jałowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muzyk Opublikowano 19 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 (edytowane) (czy to normalne, że na rozgrzanym silniku na bagnecie nie widać poziomu oleju? wg mnie, nie) Jak nie ma oleju, to jest normalne >>>>> Odpuść sobie ten egzemplarz czy wszystkie boxery "klekoczą"? Dziwnie odgłosy jak na pracę na biegu jałowym. Jeżeli był to 2.0 XT bezyniak, to ponownie >>>>> Odpuść sobie ten egzemplarz Ogónie nie miałem do czynienia z "klekoczącym" boxerem w beznyznie. Ewidentnie coś było nie tak z motorem. i co raz to bardziej skłaniam się w stronę 2,5 XT, Jak najbardziej słuszna decyzja, spalanie minimalnie wyższe, lecz frajda i zadowolenie z jazdy całkowicie to rekompensuje. Powodzenia w polowaniu na FORKA PzDr Edytowane 19 Listopada 2013 przez muzyk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy_001 Opublikowano 19 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 W 2.5 xt nie tyle moc co moment jest fajny, ładnie wciska w fotel bez kręcenia na obroty. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Badeński Opublikowano 19 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 (edytowane) (czy to normalne, że na rozgrzanym silniku na bagnecie nie widać poziomu oleju? wg mnie, nie) Jak nie ma oleju, to jest normalne >>>>> Odpuść sobie ten egzemplarz czy wszystkie boxery "klekoczą"? Dziwnie odgłosy jak na pracę na biegu jałowym. Jeżeli był to 2.0 XT bezyniak, to ponownie >>>>> Odpuść sobie ten egzemplarz Ogónie nie miałem do czynienia z "klekoczącym" boxerem w beznyznie. Ewidentnie coś było nie tak z motorem. i co raz to bardziej skłaniam się w stronę 2,5 XT, Jak najbardziej słuszna decyzja, spalanie minimalnie wyższe, lecz frajda i zadowolenie z jazdy całkowicie to rekompensuje. Powodzenia w polowaniu na FORKA PzDr Dzięki za odpowiedź, aby sprecyzować: - na bagnecie był olej ale nie było wyraźnie widać na skali poziomu oleju, nie powiem wyglądało to dziwnie - może nie klekotał jak jakiś TDI ale po otwarciu maski na wolnych ten silnik tak nie specjalnie brzmiał BTW: czy tam powinien brzmieć ten silnik? Chodzi mi dokładnie o wysokie tony które brzmią jak niewyregulowane zawory w silniku rzędowym. Pozdrawiam P. Edytowane 19 Listopada 2013 przez jestempiotrek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol76 Opublikowano 19 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 Bierz 2.5XT, nie będziesz żałował. Tylko uważaj żebyś nie trafił jakiegoś "paździerza". Ja praktycznie zastanawiałem się kilka dni, a miałem do wyboru pomiędzy 2.5 n/a i 2.5XT. Nie żałuję wyboru, nadal uwielbiam nim jeździć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Szukaj przede wszystkim zadbanego i dobrze udokumentowanego wozu, czy 2.0 xt czy 2.5 xt łotewer szansa ze dostaniesz zadbanego 2.5 xt jest wyższa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolo.lolo Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 szansa ze dostaniesz zadbanego 2.5 xt jest wyższa skąd taki wniosek ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 (edytowane) Wydaje mi się, że jest ich więcej a także są nowsze, a czas płynie nieubłaganie Edytowane 20 Listopada 2013 przez Herostrates Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy_001 Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Przez złą sławę o tych silnikach i problemy ze sprzedażą można wyrwać w niezłej cenie nieraz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolo.lolo Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Przez złą sławę o tych silnikach i problemy ze sprzedażą można wyrwać w niezłej cenie nieraz. 2.0XT czy 2.5XT ??? (tak z czystej ciekawości ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 szansa ze dostaniesz zadbanego 2.5 xt jest wyższa skąd taki wniosek ??? Ja uważam, że aby zwiększyć szanse na znalezienie zadbanego egzemplarza trzeba też rozważyć automat... Sent with Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 A czy 2,5 Turbo 240 KM od roku 2008 są pozbawione problemów z jakimi borykamy się w starszych modelach? Czy te silniki są bardziej niezawodne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy_001 Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 (edytowane) Przez złą sławę o tych silnikach i problemy ze sprzedażą można wyrwać w niezłej cenie nieraz. 2.0XT czy 2.5XT ??? (tak z czystej ciekawości ) 2.5 XT Edytowane 20 Listopada 2013 przez siwy_001 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabb Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 (edytowane) Nie każdy ma umiejętności i czas zeby sorawdzic i zrobić korektę zaworów w DOHC. A zlecenie takiej usługi to koszt min 1000zl bez ceny szklanek W sohc taka operacja to max 200zl Nie każdy ma umiejętności i czas zeby sorawdzic i zrobić korektę zaworów w DOHC. A zlecenie takiej usługi to koszt min 1000zl bez ceny szklanek W sohc taka operacja to max 200zl plus uszczelki przeważnie, wszystkie co daje 460 zł w waw komplet uszczelek na dwie głowice w sumie 22szt 218zł Edytowane 20 Listopada 2013 przez kubabb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Nie A cos więcej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Na tyle, ile piszą na forum, to nawet STI Lanos ma problemy z UPG - inaczej rzecz ujmując, silniki 2.5 nie zostały w ogóle poprawione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 (edytowane) Szkoda... teraz wchodzą 2.0 z Turbo 300 koni w nowych japońskich Subarakach, ciekawe jak to maleństwo z taką mocą będzie się sprawował... Ile remont UPG kosztuje w przybliżeniu? Potem spokój na lata, czy znowu po 100 tys. problemy? Edytowane 21 Listopada 2013 przez Wiatrak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Było kilka przypadków na forum, że mimo zrobienia wszystkiego zgodnie ze sztuką na dobrych częściach uszczelki i tak nie wytrzymały po jakimś czasie... Sent with Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy_001 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Zastanawiam się czy przy regulacji zaworów profilaktycznie warto robić UPG mimo że nie było objawów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muzyk Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Zastanawiam się czy przy regulacji zaworów profilaktycznie warto robić UPG mimo że nie było objawów. Jak masz "dutki" to oczywiście, że warto. Komora silnika będzie rozbebeszona więc grzechem by było nie zrobić tego przy okazji. Ale tylko na profi częściach i bez fuszery inaczej tego nie widze. Jak zrobisz zawory to następna okazja ,żeby to zrobić szybko się pewnie nie trafi ( oby ) no i znowu trzeba będzie rozbebeszać silnik PzDr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Ile tych dutków? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muzyk Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Ile tych dutków? Ty na zimówki nie masz to lepiej nie pytaj :biglol: PzDr 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orlen Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Ile tych dutków? Ty na zimówki nie masz to lepiej nie pytaj :biglol: PzDr :biglol: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subcharles Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 Ja przez długi czas szukałem 2.0 xt. Nie mogłem dorwać nic w dobrym stanie i ostatecznie kupiłem 2.5 xt 211 KM. Nigdy nie jeździłem 2.0 xt, ale wyboru 2.5 absolutnie nie żałuję. Silnik pracuje fenomenalnie. Nie chodzi nawet o samą moc, a o moment obrotowy. Powyżej 2 tys obr. w każdej chwili masz pod nogą duży zapas mocy. Jeśli trafisz zadbany egzemplarz na pewno nie będziesz żałował wyboru większego silnika... . Z moich poszukiwań wynika też, że 2.5 xt można kupić taniej niż 2.0 xt, przynajmniej w poszukiwanym przeze mnie roczniku 2004. Co do dziwnych "klekotów" na wolnych obrotach odsyłam do tematu http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/66741-spryskiwacze-reflektorow-wolne-obroty/ Mój "klekocze" zdecydowanie głośniej od tego na filmiku. Poza tym nie ma żadnych niepokojących objawów - świetnie rozwija moc, pracuje równo, bez szarpań, nie zużywa nadmiernych ilości oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się