Skocz do zawartości

Piotr Badeński

Użytkownik
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    S-Turbo

Osiągnięcia Piotr Badeński

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  2. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  3. Generalnie to się pospieszyłem z tą wypowiedzią... Niestety szarpanie występuje dalej ale trzeba przejechać około 10 km aby się pojawiło. Tak więc na 90% wiskoza się kończy... ale jeszcze się nie skończyła. W weekend mam zaplanowaną trasę 200km więc zobaczymy jak to zniesie.
  4. H&S, 3" DP na szerokim kołnierzu ze sportowym katem, środek rura 2,5" i końcowy przelot
  5. Chcesz to mogę Ci pokazać mojego H&S, najcichszy nie jest ale jak na przelot to każdy kto jechał chwalił.
  6. Chyba znalazłem przyczynę problemów, niewłaściwe ciśnienie powietrza w oponach. Przód z jednej strony 1,7 z drugiej 2,5 tył 2x 2,7. Nie wiem czemu wulkanizator tyle nadmuchał... Wbiłem zgodnie z instrukcją z drzwi 2 bary przejechałem kawałek i wydaje się lepiej... Wieczorem ruszę się gdzieś dalej. Zrobiłem wieczorem dość spore kółko po Warszawie i problem zniknął, przyczyną był nie właściwe ciśnienie w oponach. Zostawiam dla potomnych.
  7. A nie wydaje Ci się, że taki luz był by tak samo wyczuwalny na zimno i ciepło?
  8. Daliście mi do myślenia z tymi oponami... Bo faktycznie przednie są dość kiepskie a nie przypominam sobie podobnych problemów na zimówkach... No ale jeżeli to opony to tak samo samochód powinien się zachować na zimno jak i ciepło. Z drugiej strony wiskoza ma już przejechane około 250 tyś km.
  9. Jakie wyniki tych Badań? Opony jednakowe, z przodu jedynie bieżnik mniejszy... Co do wyniku badań do Panowie z warsztatu stwierdzili, że to nie wiskoza, jak trzymaliśmy za koła tylne przodem można kręcić i odwrotnie.
  10. Ja u siebie założyłem kompletny H&S, 3" DP na szerokim kołnierzu ze sportowym katem, środek rura 2,5" i końcowy przelot. Jeżeli chodzi o wrażenia... 10/10. Na wolnych obrotach miło bulgocze, przy 100 km/h nie słychać go praktycznie wcale, a gdy się wciśnie solidnie brzmi mega rasowo i agresywnie Polecam.
  11. Dzień dobry, Panowie, mam następujący problem z moim s-trubo MY00 w manualu. Zauważyłem ostatnio, że po przejechaniu kilka kilometrów (około 10), podczas jazdy z jednostajną prędkością np. 80 km/h czuć delikatne, rytmiczne poszarpywanie. Dodatkowo, kiedy po trasie parkuję samochód w garażu, na skręconych kołach delikatnie puszczając sprzęgło szarpanie jest dużo wyraźniejsze a przy każdym szarpnięciu słuchać metaliczny stuk. Może ktoś miał podobny przypadek? - Sprzęgło komplet świeżo wymienione na OEM, - Olej w skrzyni jest, - Luzu w zawieszeniu brak, - Wiskoza sprawdzona na podnośniku (jakieś 2 km jazdy po zakrętach, samochód w górę jedna osoba obraca kołami przednimi druga trzyma tylne, następnie zmiana). - Silnik pracuje równo, nie występują żadne falowania obrotów, nowy przepływomierz, Możliwe, że wiskoza nie zdążyła się zagrzać i to ona jest problemem? Jakieś sugestie co jeszcze sprawdzić? Może to być przegub?
  12. Raczej tak. No to narazie muszę się wstrzymać bo funduszy brak na remap. Dzięki za odpowiedź A jak wymienię cały wydech wraz z DP ale mającym katalizator?
  13. Też bym się chętnie dowiedział, Piaskos a wymieniłeś rurę dolotową do turbiny?
  14. Dzięki za info, a możesz powiedzieć ile Cię kosztowało obszycie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...