Skocz do zawartości

Mój następny samochod-dylematy,oczekiwania,realia


stach1111

Rekomendowane odpowiedzi

Mikad kup 182... tańsze a daje więcej frajdy.... tyle że nie wygląda jak III...

 

Ja już mam plan na następny dupowozik... tym razem (po raz I) z niemieckiej stajni... zachorowałem na Boxstera I gen... kombinujemy co się da zrobić :)

jeździłem nim przez pół roku, nawet fajny jak na takiego malego bąka, nie wiem gdzie mieszkasz ale jeśli myslałeś że subaru to koszty to porsche Cię zabije, za wahacz zapłaciłem 800złplus robota, robione w Katowicach u takich panów co się zajmują serwisem, ceny zabijają, np sprawdzenie samochodu to koszt 700 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby się tak konkretnie rozmarzyć to parę autek by się znalazło:

1. Porsche Carrera (z tych starych z wyłupiastymi oczami)

2. VW Garbus (taka słabsza wersja Carrery ;) )

3. Fiat Coupe

4. Honda CRX (przedostatnia wersja)

5. Honda Prelude (też z tych wcześniejszych)

6. Honda Civic (mydelniczka)

7 SUBARU Impreza GT/STI (W zasadzie powinna być na I miejscu)

8 BMW 850 ew. stara M5

9 Legacy IV H6 Spec B (nieważne kombi czy sedan :biglol: )

10 Jaguar XF (wygodna limuzyna)

 

 

Mógłbym tak dłużej ale miejsce w garażu mi się kończy :biglol: :biglol: :biglol:

 

Aha zapomniałem jeszcze o Range Rover (najlepiej w wersji Sport), ale musiałbym trochę pokopać w piłkę :P

Edytowane przez przemekka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- Fiat Punto II Sporting (80 KM) lub HGT (131 KM), ale to raczej odpada ze względu na koszty utrzymania. - Fiat Bravo 1.6 16v (103 KM)

 

Jachu93, mój Syn od kilku miesięcy jeździ Bravo 1,4 T-Jet 150 KM. Koszty utrzymania w porównaniu do Subaru są znikome ! Po zakupie był wymieniany rozrząd kompletny z pompą, oleje, filtry itd - ceny - :thumbup: . Nawet pełna ścieżka diagnostyczna w ASO Fiat w centrum Berlina to wydatek ciut mniejszy niż w PL. Niemal wszystkie części kosztują tak jak .... do zwykłego Fiata ;) , a autko zapiernicza tak: :yahoo: . Podczas rozpędzania od prędkości 140 km/h do 200 km/h, Foresterem 2,5XT nie dotrzymałem mu kroku ( aerodynamika lodówki się uwidoczniła). Bardzo dobrze klei się do drogi, o ile ta jest równa. Natomiast w jakiś mokrych koleinach Subaru przypomina do czego jest stworzone :D .

Tak więc kosztów (z wyjątkiem paliwa) w ogóle bym się nie przejmował ;)

 

Nie wiem jaki chciałbym mieć następny samochód. Najlepiej, Forestera dożywotnio !

A jeśli to się nie uda, to mógłbym takim Bravo jeździć, chętnie :D

 

Piotruś, tylko Ty mówisz tutaj o nowym aucie, a te które wymienił Jachu, to praktycznie same skarbonki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- Fiat Punto II Sporting (80 KM) lub HGT (131 KM), ale to raczej odpada ze względu na koszty utrzymania. - Fiat Bravo 1.6 16v (103 KM)

 

Jachu93, mój Syn od kilku miesięcy jeździ Bravo 1,4 T-Jet 150 KM. Koszty utrzymania w porównaniu do Subaru są znikome ! Po zakupie był wymieniany rozrząd kompletny z pompą, oleje, filtry itd - ceny - :thumbup: . Nawet pełna ścieżka diagnostyczna w ASO Fiat w centrum Berlina to wydatek ciut mniejszy niż w PL. Niemal wszystkie części kosztują tak jak .... do zwykłego Fiata ;) , a autko zapiernicza tak: :yahoo: . Podczas rozpędzania od prędkości 140 km/h do 200 km/h, Foresterem 2,5XT nie dotrzymałem mu kroku ( aerodynamika lodówki się uwidoczniła). Bardzo dobrze klei się do drogi, o ile ta jest równa. Natomiast w jakiś mokrych koleinach Subaru przypomina do czego jest stworzone :D .

Tak więc kosztów (z wyjątkiem paliwa) w ogóle bym się nie przejmował ;)

 

Nie wiem jaki chciałbym mieć następny samochód. Najlepiej, Forestera dożywotnio !

A jeśli to się nie uda, to mógłbym takim Bravo jeździć, chętnie :D

 

Piotruś, tylko Ty mówisz tutaj o nowym aucie, a te które wymienił Jachu, to praktycznie same skarbonki :)

 

Dokładnie tak jest :)

 

Zresztą nawet stare Punto HGT w utrzymaniu będzie pewnie dużo tańsze od każdego Subaru... z tym, że ja nie porównuję do Subaru, tylko do Seicento, a do tego auta ceny części są czasami niższe niż ceny części do roweru :)

 

Zresztą porównanie kosztów utrzymania nowego Bravo T-Jet z statym Punciaczkiem 1.8 mija się z celem, bo to jednak zupelnie inne auta. Jedyne co je łączy to znaczek, a i ten w ciągu tych paru lat mocno ewoluował :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Levorg to jest aktualne moje marzenie auta dla mojej żony ;):biglol:

A ja to ujmę inaczej: Levorg to aktualne marzenie mojej żony o którym jeszcze nie wie ;):biglol:

 

 

coś mi się wydaje że pozostanie w kwestiach marzeń :)

Przedstawiony model na wszystkich fotkach, filmach, katalogach itd. ma kierownicę ze złej strony. Wymiarowo jest coś między nowa imprezą o obecnym legacy.

Mentalność Japończyków, którzy zawsze chcieli mieć coś innego niżi reszta świata. Całość jednoznacznie wskazuje że Levorg będzie JDM ale oczywiści mogę się mylić......

 

A6 Allroad

 

 

to jedyny sensowny konkurent tyle, że koszty są lekko mówiąc nieadekwatne do efektu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do Clio to jeździłem starym Williamsem :-) po tuningu. Nowe clio pod każdym względem to tylko dupowóz na codzień ;-)

@Jachu93

Pomysl o Clio 1.8 16v. Jezeli lubisz i masz mozliwosci pogrzebania przy aucie samemu to mozesz kupic tanio (naprawde tanio) juz takie Clio i doprowadzic je do stanu. Mozesz tez wydac troche wiecej i juz miec "szesnastke" w jakims tam stanie. Autko bardzo fajne, daje duza przyjemnosc z jazdy, nie drogie w eksploatacji a spalanaie od 6-20L to juz zalezy od Ciebie ;) Mialem dwie, teraz Williamsa i podpisuje sie pod slowami @niebieski707. Mialem tez Gt'ka, to na paliwo w zimie wiecej wydawalem niz tu na roczne oplaty i serwis :D Pozatym to prowadzenie na asfalnie, gokart! Jak by Cie temat interesowal to pytaj. Pzdr

Edytowane przez wiechu100
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejne moje auto to na dzień dzisiejszy do ktorego bede dążył to GTR :)

 

Jesli chodzi o dupowoz to Subaru nie ma obecnie niestety w swojej ofercie nic co mnie interesuje, stad zobaczenie w innym kierunku.

 

Rajdówkę oczywiście buduje na bazie Subaru :)

Edytowane przez beben
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do Clio to jeździłem starym Williamsem :-) po tuningu. Nowe clio pod każdym względem to tylko dupowóz na codzień ;-)

@Jachu93

Pomysl o Clio 1.8 16v. Jezeli lubisz i masz mozliwosci pogrzebania przy aucie samemu to mozesz kupic tanio (naprawde tanio) juz takie Clio i doprowadzic je do stanu. Mozesz tez wydac troche wiecej i juz miec "szesnastke" w jakims tam stanie. Autko bardzo fajne, daje duza przyjemnosc z jazdy, nie drogie w eksploatacji a spalanaie od 6-20L to juz zalezy od Ciebie ;) Mialem dwie, teraz Williamsa i podpisuje sie pod slowami @niebieski707. Mialem tez Gt'ka, to na paliwo w zimie wiecej wydawalem niz tu na roczne oplaty i serwis :D Pozatym to prowadzenie na asfalnie, gokart! Jak by Cie temat interesowal to pytaj. Pzdr

 

Brzmi to fajnie! Tylko boję się, że takie auto będzie stare i po prostu ostro dojechane. Do tego dochodzi problem rdzy...

 

Nie wykluczam starszych auta typu Honda CRX, czy BMW e30, ale warunkiem w tych przypadkach jest znane źródło! Np, jakiś forumowicz, albo jego znajomy. Jednak mimo wszystko bardziej skłaniałbym się ku nowszym samochodom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brzmi to fajnie! Tylko boję się, że takie auto będzie stare i po prostu ostro dojechane. Do tego dochodzi problem rdzy...

Nie wykluczam starszych auta typu Honda CRX, czy BMW e30, ale warunkiem w tych przypadkach jest znane źródło! Np, jakiś forumowicz, albo jego znajomy. Jednak mimo wszystko bardziej skłaniałbym się ku nowszym samochodom.

W pierwszym Twoim poscie malo "nowszych" samochodow ;) Problem rdzy do glownie tylne blotniki ale to nie jakis wielki problem. Auta obracaja sie w kregu forum (kupno/sprzedaz) a jak nie to zazwyczaj nowy nabywca przedstawia sie szybko wiec historia dlaej znana :) Jednak jak chcesz nowsze to nie bede oryginalny w swoich odczuciach i przekonaniach i rowniez polece Ci clio ale dwojke, jakiegos sporta a najlepiej Ragnottiego :D To sa naprawde fajne autka :)

Edytowane przez wiechu100
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brzmi to fajnie! Tylko boję się, że takie auto będzie stare i po prostu ostro dojechane. Do tego dochodzi problem rdzy...

Nie wykluczam starszych auta typu Honda CRX, czy BMW e30, ale warunkiem w tych przypadkach jest znane źródło! Np, jakiś forumowicz, albo jego znajomy. Jednak mimo wszystko bardziej skłaniałbym się ku nowszym samochodom.

W pierwszym Twoim poscie malo "nowszych" samochodow ;) Problem rdzy do glownie tylne blotniki ale to nie jakis wielki problem. Auta obracaja sie w kregu forum (kupno/sprzedaz) a jak nie to zazwyczaj nowy nabywca przedstawia sie szybko wiec historia dlaej znana :) Jednak jak chcesz nowsze to nie bede oryginalny w swoich odczuciach i przekonaniach i rowniez polece Ci clio ale dwojke, jakiegos sporta a najlepiej Ragnottiego :D To sa naprawde fajne autka :)

 

Zdaję sobie z tego sprawę, tylko że Ty mówisz o Clio I tak? Więc jest on jeszcze trochę starszy... bardziej celowałbym w Clio II tylko pewnie nie Sporta, a zwykłe 1.6 107 KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...