Jump to content

Powrót Wełniacza z kasacji we mgle


Wełniacz
 Share

Recommended Posts

Co tu dużo pisać, gdyby Kubica miał takiego mechanika jak ja to by w niedzielę wystartował ;)

GTek odbudowany w tempie expresowym bo moja nieuleczalna choroba zwana Subaroholizmem pozwoliła mi żyć bez Imprezy 12 długich i smutnych dni a oto efekt:

 

s9re.jpg38yv.jpg

yu4a.jpg

cwlr.jpg

 

 

A na serio żeby ktoś nie pomyślał że ulepem będę jeździć :toobad: to Pablonasowa Żaba B) zmieniła trochę lokalizację ale dalej w krainie szutrów i zamarźniętych jezior pozostaje :twisted:

Jeszcze parę kosmetycznych zabiegów pozostało jak przerzucenie wydechu 3 calowego.... chociaż chyba się starzeję bo na serii z końcówką H&S super mi się jeździ a na pewno super w trasie bo po mieście to ma siać popłoch a nie miło bulgoczeć ;)

Pozostaje kwestia 4 tłoczka ... tu jest dwu i granica między mocnym hamowaniem a zablokowaniem kół prawie nie istnieje no chyba, że się muszę przyzwyczaić ale 2 identyczne auta bez ABSu a różnica kolocalna w czuciu pedału hamulca :rolleyes:

 

Ogólnie jestem znowu mega zadowolony jak gdzieś muszę jechać a jutro na bank będę musiał chociaż nie muszę :biglol: bo odpoczywam po dzwonku jeszcze.

Paweł dzięki za wszystko :thumbup: i głowa do góry ja mam szczęście do aut więc postaram się z przebiegu 268.000 co najmniej zrobić 350.000km i na bank to nie potrwa za długo przy moich jazdach :superhero: i odkupisz :dance:

Dzięki za wszystkim za otuchę i wiarę w powrót do Subaru, jak widać głupi ma szczęście a sąsiedzi nawet się nie kapną, że auto zmieniłem :biglol:

 

:yahoo: S :yahoo: U :yahoo:B :yahoo:A :yahoo:R :yahoo:U :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

Faktem jest, że u mnie przesiadka z 2-tłoczka na 4-tłoczek (tyle, że oba na tarczy 294mm) dała bardzo odczuwalną różnicę.

 

Na 2-tłoczku: "to nie hamuje!!!" (porównanie do RX-a), na 4-tłoczku: "TO NAWET NIE ZWALNIA!!!".

 

Do wszystkiego idzie się przyzwyczaić ;). Ale jak pamiętam, to modulacja na 2-tłoczkach bardziej mi się podobała.

Link to comment
Share on other sites

Czyli co 2 tłoczek lepszy i łatwiej go wyczuć niż 4 ? Wiem, że klocki i płyn itd mają na bank znaczenie ale tu teraz na 2 tłoczku wciskam hamulec mocno i słaba reakcja cisnę sporo głębiej i hamuje ok a nagle blokada kół, w 4 tłoczku 1 raz zablokowałem koła na tych felgach na mokrym asfalcie a drugi to jak się broniłem przed kasacją :/

Link to comment
Share on other sites

Czyli co 2 tłoczek lepszy i łatwiej go wyczuć niż 4 ?

 

Tego typu deklaracji ode mnie nigdy nie usłyszysz. :mrgreen: Wszystko zależy od preferencji.

 

Na pewno umiarkowany jest sens w porównywaniu różnych klocków w różnych zaciskach i na różnych tarczach, z różnymi płynami, w różnym stanie.

Link to comment
Share on other sites

A ja zapytam, czy na filmiku powyżej jest downpipe z katami czy bez. Sam końcowy robi ten "hałas" ?

Tak jak pisał Łukasz. Wszystko seria z kompletem katalizatorów. Tylko końcowy jest H&S.

 

Niech się sprawuje. A jak ktoś nie pamięta to Łukasz obecnie ujeżdża już drugie moje auto :D

Link to comment
Share on other sites

aż się dałem nabrac po pierwszych wyrazach ,a tu... dorwałes drugie takie same praktycznie :)

Gratuluje powrotu za stery zielono-pomaranczowej wanny :)

A i pożegnalno-podsumowujący filmik rewelka :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...