Skocz do zawartości

Powrót Wełniacza z kasacji we mgle


Wełniacz

Rekomendowane odpowiedzi

Co tu dużo pisać, gdyby Kubica miał takiego mechanika jak ja to by w niedzielę wystartował ;)

GTek odbudowany w tempie expresowym bo moja nieuleczalna choroba zwana Subaroholizmem pozwoliła mi żyć bez Imprezy 12 długich i smutnych dni a oto efekt:

 

s9re.jpg38yv.jpg

yu4a.jpg

cwlr.jpg

 

 

A na serio żeby ktoś nie pomyślał że ulepem będę jeździć :toobad: to Pablonasowa Żaba B) zmieniła trochę lokalizację ale dalej w krainie szutrów i zamarźniętych jezior pozostaje :twisted:

Jeszcze parę kosmetycznych zabiegów pozostało jak przerzucenie wydechu 3 calowego.... chociaż chyba się starzeję bo na serii z końcówką H&S super mi się jeździ a na pewno super w trasie bo po mieście to ma siać popłoch a nie miło bulgoczeć ;)

Pozostaje kwestia 4 tłoczka ... tu jest dwu i granica między mocnym hamowaniem a zablokowaniem kół prawie nie istnieje no chyba, że się muszę przyzwyczaić ale 2 identyczne auta bez ABSu a różnica kolocalna w czuciu pedału hamulca :rolleyes:

 

Ogólnie jestem znowu mega zadowolony jak gdzieś muszę jechać a jutro na bank będę musiał chociaż nie muszę :biglol: bo odpoczywam po dzwonku jeszcze.

Paweł dzięki za wszystko :thumbup: i głowa do góry ja mam szczęście do aut więc postaram się z przebiegu 268.000 co najmniej zrobić 350.000km i na bank to nie potrwa za długo przy moich jazdach :superhero: i odkupisz :dance:

Dzięki za wszystkim za otuchę i wiarę w powrót do Subaru, jak widać głupi ma szczęście a sąsiedzi nawet się nie kapną, że auto zmieniłem :biglol:

 

:yahoo: S :yahoo: U :yahoo:B :yahoo:A :yahoo:R :yahoo:U :yahoo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktem jest, że u mnie przesiadka z 2-tłoczka na 4-tłoczek (tyle, że oba na tarczy 294mm) dała bardzo odczuwalną różnicę.

 

Na 2-tłoczku: "to nie hamuje!!!" (porównanie do RX-a), na 4-tłoczku: "TO NAWET NIE ZWALNIA!!!".

 

Do wszystkiego idzie się przyzwyczaić ;). Ale jak pamiętam, to modulacja na 2-tłoczkach bardziej mi się podobała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli co 2 tłoczek lepszy i łatwiej go wyczuć niż 4 ? Wiem, że klocki i płyn itd mają na bank znaczenie ale tu teraz na 2 tłoczku wciskam hamulec mocno i słaba reakcja cisnę sporo głębiej i hamuje ok a nagle blokada kół, w 4 tłoczku 1 raz zablokowałem koła na tych felgach na mokrym asfalcie a drugi to jak się broniłem przed kasacją :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli co 2 tłoczek lepszy i łatwiej go wyczuć niż 4 ?

 

Tego typu deklaracji ode mnie nigdy nie usłyszysz. :mrgreen: Wszystko zależy od preferencji.

 

Na pewno umiarkowany jest sens w porównywaniu różnych klocków w różnych zaciskach i na różnych tarczach, z różnymi płynami, w różnym stanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja zapytam, czy na filmiku powyżej jest downpipe z katami czy bez. Sam końcowy robi ten "hałas" ?

Tak jak pisał Łukasz. Wszystko seria z kompletem katalizatorów. Tylko końcowy jest H&S.

 

Niech się sprawuje. A jak ktoś nie pamięta to Łukasz obecnie ujeżdża już drugie moje auto :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...