Artur Wróbel Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 czy jest jakas techniczna roznica przy silniku 2.0XT i 2.5XT ? tzn. czy podzespoly w instalacji sa takie same? obydwa silniki tolerowac beda tak samo gaz ? bo podobno 2,5 jest bardziej wyczulony... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 czy jest jakas techniczna roznica przy silniku 2.0XT i 2.5XT ? tzn. czy podzespoly w instalacji sa takie same? Powinna być bo i moc większa,wydajność wtrysków na przykład. Wszystko zależy od stanu silnika i regulacji,ustawienia instalacji gazowej,dla 2,5T powinno być to dobrane i wykonane bardzo starannie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazitass Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 paul_78: dlaczego? sputnik: Instalacje robiłem w rzeszowie, firma M.S. Gaz Marcin Szary, sugerowałem się tym, że już kilka takich subaraków montował, a nie uczył się na moim aucie. Od założenia jakieś 15 tysi i póki co wszystko bangla jak trzeba. Nic nie szarpie, nie gaśnie. Po prostu jeździ tak jak powinien. Przekonał mnie też fakt, że gościu od którego kupiłem Forka, oddał mu salonowe X5 35i do roboty i ponad rok już śmiga zadowolony. Więc można mówić co bądź o instalacji jak się jej nie ma, ale jednak to jest pierońsko duża oszczędność. (wiem wiem, do czasu wg czarnowidzów ) Czołem, jak tam po roku użytkowania sprawuje się na gazie? wyszło coś, jakieś problemy? Pytam, bo wcześniej miałem 2.0 turbo z lpg, teraz mam 2,5XT Pytanie kieruję do wszystkich, którzy przejechali ponad 30 tys. km. Opinie osób użytkujących auto na lpg od 2 miesięcy-od 2 tysięcy km, raczej mnie nie przekonują Pozdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kisciu Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Od założenia instalacji zrobiłem ponad 40tys km. Cały czas pracuje bez problemu. Po drodze co prawda robiłem UPG, ale na 99% nie miało to wpływu i kupiłem już samochód z uszczelką do roboty. Poza tym tylko zadowolenie i oszczędność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol76 Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 50 tyś km na lpg i żadnych problemów. W najbliższym czasie będę regulował zawory - przebieg auta ok 79 tyś km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kisciu Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 Probował ktoś do Forestera SH 08-13 zamontować zbiornik 680x220? Miałem 650 i trochę luzu jeszcze było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RomeY Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 Jak duży zbiornik toroidalny wejdzie w miejsce koła zapasowego w 2.5 XT 2006r.? Zakład twierdzi, że max 47,5L a widziałem foty w necie, że wersja z 2007r. ma wepchnięty na styk zbiornik 69L. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiszpanskaInkwizycja Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 Heja, przymierzam się do tematu w 2.5XT MY05, 211KM. Dostałem od zakładu dwie propozycje z rozpisaniem komponentów. Czy ktoś z Kolegów doświadczonych w użytkowaniu mógłby zerknąć, które lepsze i dlaczego? Dzięki z góry! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daroot Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 Wziąłbym LPG techa bez mrugnięcia okiem, natomiast wtryski szedłbym w barracudę albo napoleona - trzeba by wyliczyć zapotrzebowanie. Reduktora nie znam, nie wypowiadam się, są dobre reduktory na rynku, jest w czym wybierać. Lubryfikację - daj sobie spokój, to tylko marketing. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadziejS Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 U mnie jest: Forek 2.5XT 230KM 2006 r. Auto-GAZ Centrum Sterownik Zenit PRO OBD (5 lat gwarancji)Wtryski Hana 2100 czerwone (niebieskie, bo czerwone były zbyt wydajne i nie chodziły jak należy)Reduktor: 2 szt ACR01 (czarne) Przejechane do tej pory ok. 5000 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaskoo23 Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 Problem pojawia się po przebiegu powyżej 50.000km.Ja obecnie taki przebieg mam i zauważam zmianęw pracy silnika.Nierówna praca na biegu jałowym daje o sobie znać.Gniazda powoli do roboty.Mój lpg to stag.spalanie 18lpg miasto .trasa 15-16.jazda normalna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 Ja na gazie zrobiłem ok 10kkm. Wszystko robiłem w Radomiu. Zbiornik jest trochę mały, bo tankuje 39l. Całość kosztowała 2200zł i mam 5 lat gwarancji. Na razie problemów brak. Zastanawiam się nad zagazowaniem 2,5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cOijN Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 U mnie jest: Forek 2.5XT 230KM 2006 r. Auto-GAZ Centrum Sterownik Zenit PRO OBD (5 lat gwarancji) Wtryski Hana 2100 czerwone (niebieskie, bo czerwone były zbyt wydajne i nie chodziły jak należy) Reduktor: 2 szt ACR01 (czarne) Przejechane do tej pory ok. 5000 km u mnie w ssaku były hany niebieskie, pierwszy padł po ok 11tkm, niedawno padł kolejny a na instalacji auto chodzi zaledwie 20tkm, wywaliłem wszystkie i mam barracudy. dwie w tak krótkim czasie to trochę przegięcie, ale podobno nie tylko mi tak szybko padły, więc odradzam. na sterownik nie narzekam (LPG Tech 204), ale taki już był, sam bym wybrał może coś lepszego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daroot Opublikowano 24 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 Hanki to już nie te hanki co kiedyś. Dlatego ja nie polecam. Co do sterownika lepiej dołożyć do serii 3**. Na stronie techa podane są różnice. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arq Opublikowano 24 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 Ja mam BRC Seqel 24 zrobione teraz jakieś 60 tys. Zawory regulowane od razu po założeniu instalki bo było robione UPG. Nic nie buja spalanie max 17l w korkach, w trasie min 10,5l standard jakieś 12l. Ustawiony dotrysk benzyny powyżej 4500 obr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiszpanskaInkwizycja Opublikowano 24 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 Dzięki Koledzy za świeżutkie opinie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się