Skocz do zawartości

Forester 2.5 Turbo z LPG


raj

Rekomendowane odpowiedzi

czytam sobie ten watek i pierwsza mysl: co za czasy, zaraz sie okaze, ze wiekszosc forumowych turbo-subarakow (nie dot. STI, choc i taka ankieta / watek juz jest :mrgreen: ) jezdzi na gazie...

Gdybym miał dostęp do benzyny w cenie ok. 3,5 zł/l to pewnie bym sobie głowy lpg nie zawracał ;)

Nie widzę w jeździe subaru na lpg żadnej profanacji, bo i co tu można obecnie sprofanować (Japońce sami to już kilka lat temu zrobili).

Paliwo jak każde inne. Tak samo zaraz powiecie o dyszlu, że to już nie subaru ehh...Ja tam wolę cieszyć się jazdą a zaoszczędzoną kaskę wydać na więcej jazdy superfajnym (uwielbiam go!) samochodem :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

popieram w końcu mamy kryzys :D

picasso, od jak dawna masz Forka? jeszcze rok temu bywalem tam dosc czesto, ale niebieskiego turbo-Forka nigdy tam nie spotkalem... piekne miasteczko macie, pozdrawiam serdecznie!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat rzeka - ątek o LPG w subaru już mamy. 30 stopni nie jest niską temperaturą, dla gazu wystarczy aby nadawał się do spalenia ;) Też mam 30 i jeszcze ciepły start na gazie. Także jak moto gorący to odpala na gazie tak jak na benzynie.

 

Temat bardzo ciekawy... ;)

Według instalatorów temp 30 stopni jest ok ale według tych co badają takie rzeczy pod katem prawidłowej eksploatacji pojazdów samochodowych i tych co nie żyją z montażu i serwisowania instalacji LPG to jednak trochę za mało/szybko te 30 stopni a i ciepły start to nic dobrego nie jest no chyba ze masz LPi (wtrysk w fazie ciekłej) ;)

 

Ale kto jak woli, bo kto bogatemu zabroni :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

popieram w końcu mamy kryzys :D

picasso, od jak dawna masz Forka? jeszcze rok temu bywalem tam dosc czesto, ale niebieskiego turbo-Forka nigdy tam nie spotkalem... piekne miasteczko macie, pozdrawiam serdecznie!

 

 

forka mam od listopada wcześniej był granatowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

popieram w końcu mamy kryzys :D

picasso, od jak dawna masz Forka? jeszcze rok temu bywalem tam dosc czesto, ale niebieskiego turbo-Forka nigdy tam nie spotkalem... piekne miasteczko macie, pozdrawiam serdecznie!

 

 

forka mam od listopada wcześniej był granatowy

granatowego tez nie przypominam... raz Nubire WRX widzialem i kilka razi GT kombi... generalnie malo Subarakow w tamtych stronach :P

raz widzialem goscia w niebieskiej subarowej kurtce, widzial, jak wysiadalem z Subaraka, ale jakos nie zagabnelismy jeden drugiego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaskoczony ilością Forków z LPG i faktem, że dobrze to się sprawuje, zwłaszcza w Turbo.

Jak dodasz do tego ilość Imprez turbo z LPG (zarówno 2,0 jak i 2,5) to dopiero będziesz zaskoczony :)

 

A co do regulacji luzów. Z doświadczenia powiem, że jeśli auto nie jest na gazie upalane to i przez 50k od montażu nie jest konieczna regulacja. Jeśli jest upalany - no to i co 20k jest coś do zrobienia.

 

IMO LPG powinno służyć w Subaru Turbo do przemieszczania z punktu A do B. Upalania tylko na PB.

 

@@paul_78, z dedykacją dla Ciebie

Image0000117.jpg

 

Nie no to już wiocha jest. Takiego samochodu nie powinno się profanować LPG. Już nie mówię o tym, że ta feralka pewnie nie przejedzie więcej niż kilka tyś km rocznie.

Kupujesz samochód za taką kasę, żeby przyoszczędzić trochę na paliwie? Wolne żarty.

 

Chyba, że to taka zamaskowana butla z nitro jest :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaskoczony ilością Forków z LPG i faktem, że dobrze to się sprawuje, zwłaszcza w Turbo.

Jak dodasz do tego ilość Imprez turbo z LPG (zarówno 2,0 jak i 2,5) to dopiero będziesz zaskoczony :)

 

A co do regulacji luzów. Z doświadczenia powiem, że jeśli auto nie jest na gazie upalane to i przez 50k od montażu nie jest konieczna regulacja. Jeśli jest upalany - no to i co 20k jest coś do zrobienia.

 

IMO LPG powinno służyć w Subaru Turbo do przemieszczania z punktu A do B. Upalania tylko na PB.

 

@@paul_78, z dedykacją dla Ciebie

Image0000117.jpg

 

Nie no to już wiocha jest. Takiego samochodu nie powinno się profanować LPG. Już nie mówię o tym, że ta feralka pewnie nie przejedzie więcej niż kilka tyś km rocznie.

Kupujesz samochód za taką kasę, żeby przyoszczędzić trochę na paliwie? Wolne żarty.

 

Chyba, że to taka zamaskowana butla z nitro jest :P

 

Jest jeszcze jedna opcja, jest to samochód pokazowy firmy montującej LPG ;)

 

U nas była w tym celu STi my05, była... :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam fotkę jak na stacji gość porshe tankuje lpg (u nas na 123)

 

ale i tak mam mistrzowskie zdjęcie jak dresiki przyjechały zatankować colibrę

IMAG0914.jpg

mistrzowie :D

Istne szaleństwo. Z kebaba musieli zrezygnować.

 

może tankował kolibra ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wysoki jest wydatek podniesienia mocy remapem do 260KM?

W Warszawie usłyszałem 2000zl za remap przy okazji instalacji gazu. Nie chodzi oczywiście, czy to dużo, czy mało, ale raczej, czy 30KM różnicy (13%więcej mocy)będzie oddczuwalne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z lamerskich pytań:

czy ktoś z Was, w zagazowanym 2,5XT, podnosił moc do 260KM (np. remapem)? Czy różnica w osiągach uzasadnia wydatek? :)

 

Tak mam jedno(lpg) i drugie(422nM) i żałuję że tak późno mapę zrobiłem

 

Gaz zaraz po zakupie a mapę dopiero po 3 latach

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...