Jump to content

raj

Użytkownik
  • Posts

    66
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Auto
    Forester 2.5 XA

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

raj's Achievements

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

3

Reputation

  1. Witam Forester SG 2006 USA. Temperaturę regulujemy potencjometrem skokowym. Nie pamiętam, powiedzmy że jest podziałka 20 skoków. Zauważyłem że 19 skoków temperatura nie podnosi prawie wcale a po włączeniu, ostatniego 20 skoku grzeje na max. Nie mogę ustawić odpowiedniej temperatury. Jaka jest przyczyna? Dzięki za informację.
  2. Witam Forester II 2006 rok USA + LPG. Pogubiłem się. O ile dobrze pamiętam to po dłuższej trasie w upał, jak silnik był mocno rozgrzany, po wyłączeniu go przez jakiś czas działał wentylator i chłodził silnik. Teraz po wyłączeniu silnika wentylator również się wyłącza ale jak włączę stacyjkę na pierwszą pozycję to wentylator działa i chłodzi silnik. Jak powinno być prawidłowo? Po wyłączeniu silnika wentylator ma również się wyłączać? Tylko czemu włącza się na pierwszej pozycji stacyjki (bez uruchamiania silnika) i chłodzi silnik? z góry dzięki za podpowiedzi
  3. raj

    Wymiana rozrządu

    Jutro dzwonię do ASO. Dzięki wszystkim.
  4. raj

    Wymiana rozrządu

    Nie o pierwszą, o drugą. Forestera kupiłem przy przebiegu ok 204 000 km (do tego przebiegu nie miał "robionego" rozrządu,). Od razu "zrobiłem" rozrząd i wiele wiele wiele innych rzeczy. Do dziś przejechałem prawie 90 000 km i minęło 8 lat.
  5. raj

    Wymiana rozrządu

    Witam Nie mogę odszukać tematu na forum i dlatego pytam. Forester SG USA 2.5 automat 2006 r (bez turbo) + LPG. Od ostatniej wymiany rozrządu przejechałem 87.500 km, ale w czerwcu minęło 8 lat. Czy już wymieniać rozrząd? Drugie pytanie: w wersji USA wymiana rozrządu co 100 tyś km czy 100 tyś mil? Różne informacje są w sieci. Z góry dziękuję za odpowiedź Pozdrawiam
  6. Witaj Jakie czynności i w jakiej kolejności trzeba wykonać żeby wymienić żarówkę postojową od strony pasażera w SG?
  7. Witam Zauważyłem problem z szyberdachem. Pamiętam że po wciśnięciu na dwie sekundy i puszczeniu klawisza otwierania, szyberdach uchylał się w dwóch pozycjach. Pierwsza pozycja to jakieś 20 cm, w drugiej uchylał się całkowicie. Tak samo było z zamykaniem. Teraz przy otwieraniu, muszę trzymać klawisz cały czas. Przy zamykaniu jest jeszcze gorzej. Żeby zamknąć szyberdach muszę cały czas trzymać wciśnięty klawisz. Okno zamyka się tylko jakieś 20 cm i staje w miejscu. Żeby zamknąć dalej muszę wciskać klawisz, okno "jedzie" kolejne 20 cm i stop. Znów powtarzam czynność aż do zamknięcia. Ktoś z Was miał taki lub podobny problem? Jaki był koszt naprawy? Z góry dziękuję za info. Pozdrawiam
  8. raj

    LPG w Subaru

    BRC Genius mb 1500. Odebrałem auto od gazownika. Regeneracja reduktora, regulacja instalacji i wymiana dwóch przewodów gumowych, koszt 220 PLN. Pali na dotyk i mam wrażenie że do forestera gazownik założył turbinę. Pozdrawiam
  9. raj

    LPG w Subaru

    Nie mam pojęcia jaki to reduktor. Sam nie będę szukał wycieków. W czwartek zostawiam auto na pół dnia u gazownika. Z ciekawości spytam jaką mam instalację, reduktor, wtryski. Dzięki. Powiem gazownikowi o przebiegu na LPG, zasugeruję sprawdzenie wtrysków (kalibracja), sprawdzenie szczelności lub wymianę przewodów,
  10. raj

    LPG w Subaru

    Dzięki za radę. Reduktor do regeneracji. Koszt 200 PLN. Miał prawo "odmówić" prawidłowej pracy. Auto na tej instalacji LPG przejechało ok. 200 000 km.
  11. raj

    LPG w Subaru

    Witam Forester 2006 USA, automat, silnik SOHC, bez turbo, instalacja BRC. Po nagrzaniu silnika muszę "zakręcić" kilka razy żeby auto odpaliło. Nie ma problemu z odpalanie gdy silnik jest zimny. W zimę auto może stać nie odpalane nawet 2 tygodnie i pali na dotyk. Po nagrzaniu, problem. Czy ktoś z Was ma podobny problem, lub wie jaka może być przyczyna takiego uruchamiania silnika? Na samej benzynie problemu nie ma. Z góry dziękuję za odpowiedź
  12. raj

    Forester 2006 USA

    Witam Forester 2006 USA, automat, silnik SOHC, bez turbo, instalacja BRC. Po nagrzaniu silnika muszę "zakręcić" kilka razy żeby auto odpaliło. Nie ma problemu z odpalanie gdy silnik jest zimny. W zimę auto może stać nie odpalane nawet 2 tygodnie i pali na dotyk. Po nagrzaniu, problem. Czy ktoś z Was ma podobny problem, lub wie jaka może być przyczyna takiego uruchamiania silnika? Na samej benzynie problemu nie ma. Z góry dziękuję za odpowiedź
  13. Dzięki Zbyszek. Masz może namiar na sprzedawcę takich gum? Przez forum czy wiadomość prywatną.
  14. Witam Forester 2006 USA. Tylny błotnik, rant nad kołem jest już prawie przerdziewiały. Lakiernik ma zamiar wyciąć kawałek błotnika i wstawić reperaturkę. Zauważyłem że nadkola z przodu są zabezpieczone plastikową osłoną. Z tyłu niestety nie. Są natomiast w tylnym błotniku 3 otwory - tak jak w przednim błotniku - do montażu takich osłon. Czy przy tylnych nadkolach były montowane takie plastikowe osłony? Można takie plastiki dokupić? W załączeniu dwa zdjęcia. Przednie nadkole zabezpieczone plastikową osłoną. Tylny błotnik bez osłon z widocznymi otworami do montażu takich plastików. Z góry dziękuję za odpowiedź Pozdrawiam
×
×
  • Create New...