dominikd Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 hej, ja mam 2.5 xt MY05 (prod. 2004) i od 15 tysiecy km LPG od Jako. zero problemów. przy mojej jeździe spalanie średnio jakieś 13,5/100. Tylko się cieszyć jazdą. Oczywiście regulacja zaworów zaboli, bo są szklanki, ale i tak wyjdzie taniej niż jazda na pb. pzdr, Dominik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raj Opublikowano 28 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Dlaczego korek wstydu. Przecież dealerzy Subaru we Włoszech montują LPG i jest wersja Bi-Fuel a w Niemczech Ecomatic . Fakt że nie są to wersje turbo no i przy wersjach z Niemiec korek jest bardzo widoczny. Wlew gazu przy moim Foresterze jest ukryty przy wlewie paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paul_78 Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Wlew gazu przy moim Foresterze jest ukryty przy wlewie paliwa. Sam widzisz - ukrywa się go Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 (edytowane) Dlaczego korek wstydu. Przecież dealerzy Subaru we Włoszech montują LPG i jest wersja Bi-Fuel a w Niemczech Ecomatic . Fakt że nie są to wersje turbo no i przy wersjach z Niemiec korek jest bardzo widoczny (...) to prawda! ostatnio widzialem takiego OBK'a i ten korek wyglada fatalnie - Niemcy sie nie popisali w tym miejscu... Edytowane 28 Maja 2013 przez eddie_gt4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kisciu Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 paul_78: myśl sobie o LPG co chcesz, każdy ma prawo do swojej opinii, ale to, że Tobie się to nie podoba to nie znaczy, że musisz każdego za to karcić. Ja jestem z instalacji bardzo zadowolony tym bardziej, że dzięki temu pozwalam sobie na bezcelowe wożenie dupy tak o dla przyjemności i nawet mi brewka nie tyknie jak przyjdzie mi zatankować. Wolę czerpać przyjemność z jazdy niż uparcie ciskać się jak ryba na brzegu, że silnik został stworzony do jazdy na benzynie i nie może być inaczej i foch z przytupem... Chill Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sputnik Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 paul_78: myśl sobie o LPG co chcesz, każdy ma prawo do swojej opinii, ale to, że Tobie się to nie podoba to nie znaczy, że musisz każdego za to karcić. Ja jestem z instalacji bardzo zadowolony tym bardziej, że dzięki temu pozwalam sobie na bezcelowe wożenie dupy tak o dla przyjemności i nawet mi brewka nie tyknie jak przyjdzie mi zatankować. Wolę czerpać przyjemność z jazdy niż uparcie ciskać się jak ryba na brzegu, że silnik został stworzony do jazdy na benzynie i nie może być inaczej i foch z przytupem... Chill Ej, on tu trolluje i sie z nas smieje, nie odpisujcie, ignorujcie ... niech wraca na forum onetu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 100kkm na LPG i mam to w du-pie (korek wstydu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike-m Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Musze przyznać, że jestem zaskoczony ilością Forków z LPG i faktem, że dobrze to się sprawuje, zwłaszcza w Turbo. Jestem laikiem w temacie gazu, ale widzę coraz więcej zalet tego rozwiązania przy takim spalaniu Pb. Muszę to przemyśleć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 zaskoczony ilością Forków z LPG i faktem, że dobrze to się sprawuje, zwłaszcza w Turbo. Jak dodasz do tego ilość Imprez turbo z LPG (zarówno 2,0 jak i 2,5) to dopiero będziesz zaskoczony A co do regulacji luzów. Z doświadczenia powiem, że jeśli auto nie jest na gazie upalane to i przez 50k od montażu nie jest konieczna regulacja. Jeśli jest upalany - no to i co 20k jest coś do zrobienia. IMO LPG powinno służyć w Subaru Turbo do przemieszczania z punktu A do B. Upalania tylko na PB. @@paul_78, z dedykacją dla Ciebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kisciu Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 (edytowane) O kur.. dobre No ale skoro się da, to czemu nie Nawet ma taki sam korek jak ja Edytowane 28 Maja 2013 przez Kisciu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olej Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 a mi padły właśnie dwie niebieskie hanki... ciągle coś z tą instalacją... najpierw reduktor, teraz wtryski :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol76 Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 (edytowane) Wlew gazu przy moim Foresterze jest ukryty przy wlewie paliwa. Sam widzisz - ukrywa się go A w twoim forku wlew paliwa nie jest ukryty? Bardzo dziwne :wacko: Edytowane 28 Maja 2013 przez karol76 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebtik Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Edycja moderatora. Zapraszam do ponownego przeczytania regulaminu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 paul_78 - moze podasz kilka argumentów przemawiających za Twoim zdaniem, bo jak na razie to klepiesz co Ci przyslowiowa ślina na język przyniesie. Koszt instalacji u mnie - to prawie 5000 PLN ale tutaj nie ma sensu oszczędzać. Od razu zaznaczę, że aktualnie ceny moga być nieco niższe. U siebie mam reduktor BIGAS tzw Doblo /RI 21/ - dzięki temu na 1 komorę przypadają 2 wtryski /2 cylindry/. Wtryski mam najwięszke możliwe "grube berty" HANA 2100 zielone, Poprzednio jeździłem na Keihinach, ale nie były juz tak dobre przy większym obciążeniu i auto szarpać potrafiło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 paul_78: myśl sobie o LPG co chcesz, każdy ma prawo do swojej opinii, ale to, że Tobie się to nie podoba to nie znaczy, że musisz każdego za to karcić. Ja jestem z instalacji bardzo zadowolony tym bardziej, że dzięki temu pozwalam sobie na bezcelowe wożenie dupy tak o dla przyjemności i nawet mi brewka nie tyknie jak przyjdzie mi zatankować. Wolę czerpać przyjemność z jazdy niż uparcie ciskać się jak ryba na brzegu, że silnik został stworzony do jazdy na benzynie i nie może być inaczej i foch z przytupem... Chill Nic dodać, nic ująć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 to może powinien powstać wątek "jakie najlepszy graty do instalacji lpg"? ale tak aby się wypowiadali tylko ci co serwisują a userzy ew negowali lub potwierdzali by zachwalania o niezawodności i jakości. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 A tak a propos tych nowych instalacji gazowych, to jak to się teraz obsługuje? Uruchamia się na benzynie, a potem przełącza na gaz? Robi się to ręcznie, czy automatycznie po jakimś czasie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paul_78 Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 pozwalam sobie na bezcelowe wożenie dupy tak o dla przyjemności i nawet mi brewka nie tyknie jak przyjdzie mi zatankować. Ja mam dokładnie tak samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy_001 Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 U mnie robi to automat, temperaturę przełączania mam na 30 st. Latem to mniej niż po minucie od odpalenia na zimnym się przełącza, zimą kilka minut, ok 2-3 minuty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kisciu Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 Ja mam dokładnie tak samo. No to super, Ty w ogóle jakiś fajny jesteś... Urabus, dokładnie tak jak powiedział Siwy, nic Cię nie interesuje. Zapalasz furmankę i jedziesz, a w czasie jazdy przy ustawionej temp. (u mnie tez 30*) przełącza się na gaz. Nawet nie wiesz kiedy, chyba, że nie słuchasz głośno radia to usłyszysz pstryk w bagażniku Jak jedziesz na gazie i go zabraknie to też nie wiedział byś kiedy tylko robi piii piii ale jedziesz dalej bez szarpnięcia (chyba, że akurat do odciny kręciłeś to lekko szarpnie ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkitekt Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 (edytowane) witam! mam forka 2,5 XT automat europa od nowości na LPG (kupiony jako roczny z belgii 61 000km) teraz mam 156 000km caly czas na LPG made in JAKO (bo się wkurzył ze na początku były kłopoty) teraz to my się z Robertem bardziej spotykamy kurtuazyjnie... Temp. przełączenia ustawiona na 85C a co mi szkodzi niech choć odrobinkę benzynka posmaruje. Spalanie średnio 13-13,5L/100km. A co, chwale sobie mimo iz UPG mam już za sobą. Tomasz Edytowane 29 Maja 2013 przez arkitekt 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 strasznie nisko macie ustawioną temperaturę przełączania - 30 stopni - u mnie to minimum 80 stopni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raj Opublikowano 29 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 arkitekt: witam! mam forka 2,5 XT automat europa od nowości na LPG (kupiony jako roczny z belgii 61 000km) teraz mam 156 000km caly czas na LPG made in JAKO (bo się wkurzył ze na początku były kłopoty) teraz to my się z Robertem bardziej spotykamy kurtuazyjnie... Temp. przełączenia ustawiona na 85C a co mi szkodzi niech choć odrobinkę benzynka posmaruje. Spalanie średnio 13-13,5L/100km. A co, chwale sobie mimo iz UPG mam już za sobą. Tomasz Witaj ! Rozumiem że forka kupiłeś przy przebiegu 61 000 km bez LPG a instalacje założył Ci JAKO. Tak? Ile razy do obecnego przebiegu 156 000 km regulowałeś już zawory i ile Cię to wynosiło? Wojtek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol76 Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 strasznie nisko macie ustawioną temperaturę przełączania - 30 stopni - u mnie to minimum 80 stopni Ja mam ustawione (Jako ustawił) na 40 stopni i jest ok. Średnie spalanie ok. 14l/100km. Zasięg na 1 zbiorniku lpg to ok 300 km(+- 50km). W trasie przy spokojnej równej jeździe spala ok. 12l lpg /100km. Osiągi praktycznie identyczne jak na benzynie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olej Opublikowano 30 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 Temat rzeka - ątek o LPG w subaru już mamy. 30 stopni nie jest niską temperaturą, dla gazu wystarczy aby nadawał się do spalenia Też mam 30 i jeszcze ciepły start na gazie. Także jak moto gorący to odpala na gazie tak jak na benzynie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się