Skocz do zawartości

Forester 2.5 Turbo z LPG


raj

Rekomendowane odpowiedzi

hej,

ja mam 2.5 xt MY05 (prod. 2004) i od 15 tysiecy km LPG od Jako. zero problemów.

przy mojej jeździe spalanie średnio jakieś 13,5/100. Tylko się cieszyć jazdą.

Oczywiście regulacja zaworów zaboli, bo są szklanki, ale i tak wyjdzie taniej niż jazda na pb.

pzdr,

Dominik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego korek wstydu. Przecież dealerzy Subaru we Włoszech montują LPG i jest wersja Bi-Fuel a w Niemczech Ecomatic . Fakt że nie są to wersje turbo no i przy wersjach z Niemiec korek jest bardzo widoczny. Wlew gazu przy moim Foresterze jest ukryty przy wlewie paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego korek wstydu. Przecież dealerzy Subaru we Włoszech montują LPG i jest wersja Bi-Fuel a w Niemczech Ecomatic . Fakt że nie są to wersje turbo no i przy wersjach z Niemiec korek jest bardzo widoczny (...)

to prawda! ostatnio widzialem takiego OBK'a i ten korek wyglada fatalnie - Niemcy sie nie popisali w tym miejscu... :toobad:

 

20130526125508.jpg

Edytowane przez eddie_gt4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

paul_78: myśl sobie o LPG co chcesz, każdy ma prawo do swojej opinii, ale to, że Tobie się to nie podoba to nie znaczy, że musisz każdego za to karcić.

 

Ja jestem z instalacji bardzo zadowolony tym bardziej, że dzięki temu pozwalam sobie na bezcelowe wożenie dupy tak o dla przyjemności i nawet mi brewka nie tyknie jak przyjdzie mi zatankować. Wolę czerpać przyjemność z jazdy niż uparcie ciskać się jak ryba na brzegu, że silnik został stworzony do jazdy na benzynie i nie może być inaczej i foch z przytupem... Chill ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

paul_78: myśl sobie o LPG co chcesz, każdy ma prawo do swojej opinii, ale to, że Tobie się to nie podoba to nie znaczy, że musisz każdego za to karcić.

 

Ja jestem z instalacji bardzo zadowolony tym bardziej, że dzięki temu pozwalam sobie na bezcelowe wożenie dupy tak o dla przyjemności i nawet mi brewka nie tyknie jak przyjdzie mi zatankować. Wolę czerpać przyjemność z jazdy niż uparcie ciskać się jak ryba na brzegu, że silnik został stworzony do jazdy na benzynie i nie może być inaczej i foch z przytupem... Chill ;)

Ej, on tu trolluje i sie z nas smieje, nie odpisujcie, ignorujcie ... niech wraca na forum onetu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musze przyznać, że jestem zaskoczony ilością Forków z LPG i faktem, że dobrze to się sprawuje, zwłaszcza w Turbo. Jestem laikiem w temacie gazu, ale widzę coraz więcej zalet tego rozwiązania przy takim spalaniu Pb. Muszę to przemyśleć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaskoczony ilością Forków z LPG i faktem, że dobrze to się sprawuje, zwłaszcza w Turbo.

Jak dodasz do tego ilość Imprez turbo z LPG (zarówno 2,0 jak i 2,5) to dopiero będziesz zaskoczony :)

 

A co do regulacji luzów. Z doświadczenia powiem, że jeśli auto nie jest na gazie upalane to i przez 50k od montażu nie jest konieczna regulacja. Jeśli jest upalany - no to i co 20k jest coś do zrobienia.

 

IMO LPG powinno służyć w Subaru Turbo do przemieszczania z punktu A do B. Upalania tylko na PB.

 

@@paul_78, z dedykacją dla Ciebie

Image0000117.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

paul_78 - moze podasz kilka argumentów przemawiających za Twoim zdaniem, bo jak na razie to klepiesz co Ci przyslowiowa ślina na język przyniesie.

 

Koszt instalacji u mnie - to prawie 5000 PLN ale tutaj nie ma sensu oszczędzać. Od razu zaznaczę, że aktualnie ceny moga być nieco niższe.

U siebie mam reduktor BIGAS tzw Doblo /RI 21/ - dzięki temu na 1 komorę przypadają 2 wtryski /2 cylindry/.

Wtryski mam najwięszke możliwe "grube berty" HANA 2100 zielone,

 

Poprzednio jeździłem na Keihinach, ale nie były juz tak dobre przy większym obciążeniu i auto szarpać potrafiło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

paul_78: myśl sobie o LPG co chcesz, każdy ma prawo do swojej opinii, ale to, że Tobie się to nie podoba to nie znaczy, że musisz każdego za to karcić.

 

Ja jestem z instalacji bardzo zadowolony tym bardziej, że dzięki temu pozwalam sobie na bezcelowe wożenie dupy tak o dla przyjemności i nawet mi brewka nie tyknie jak przyjdzie mi zatankować. Wolę czerpać przyjemność z jazdy niż uparcie ciskać się jak ryba na brzegu, że silnik został stworzony do jazdy na benzynie i nie może być inaczej i foch z przytupem... Chill ;)

 

Nic dodać, nic ująć :):yahoo::thumbup::applause::respect:

brawo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to może powinien powstać wątek "jakie najlepszy graty do instalacji lpg"?

 

ale tak aby się wypowiadali tylko ci co serwisują a userzy ew negowali lub potwierdzali by zachwalania o niezawodności i jakości.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam dokładnie tak samo.

 

No to super, Ty w ogóle jakiś fajny jesteś... ;)

 

Urabus, dokładnie tak jak powiedział Siwy, nic Cię nie interesuje. Zapalasz furmankę i jedziesz, a w czasie jazdy przy ustawionej temp. (u mnie tez 30*) przełącza się na gaz. Nawet nie wiesz kiedy, chyba, że nie słuchasz głośno radia to usłyszysz pstryk w bagażniku :) Jak jedziesz na gazie i go zabraknie to też nie wiedział byś kiedy tylko robi piii piii ale jedziesz dalej bez szarpnięcia :) (chyba, że akurat do odciny kręciłeś to lekko szarpnie :P )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam!

 

mam forka 2,5 XT automat europa od nowości na LPG (kupiony jako roczny z belgii 61 000km) teraz mam 156 000km caly czas na LPG made in JAKO (bo się wkurzył ze na początku były kłopoty) teraz to my się z Robertem bardziej spotykamy kurtuazyjnie...

Temp. przełączenia ustawiona na 85C a co mi szkodzi niech choć odrobinkę benzynka posmaruje. Spalanie średnio 13-13,5L/100km.

A co, chwale sobie mimo iz UPG mam już za sobą.

 

Tomasz

Edytowane przez arkitekt
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

arkitekt:

witam!

 

mam forka 2,5 XT automat europa od nowości na LPG (kupiony jako roczny z belgii 61 000km) teraz mam 156 000km caly czas na LPG made in JAKO (bo się wkurzył ze na początku były kłopoty) teraz to my się z Robertem bardziej spotykamy kurtuazyjnie...

Temp. przełączenia ustawiona na 85C a co mi szkodzi niech choć odrobinkę benzynka posmaruje. Spalanie średnio 13-13,5L/100km.

A co, chwale sobie mimo iz UPG mam już za sobą.

 

Tomasz

Witaj ! Rozumiem że forka kupiłeś przy przebiegu 61 000 km bez LPG a instalacje założył Ci JAKO. Tak? Ile razy do obecnego przebiegu 156 000 km regulowałeś już zawory i ile Cię to wynosiło? Wojtek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

strasznie nisko macie ustawioną temperaturę przełączania - 30 stopni - u mnie to minimum 80 stopni

Ja mam ustawione (Jako ustawił) na 40 stopni i jest ok. Średnie spalanie ok. 14l/100km. Zasięg na 1 zbiorniku lpg to ok 300 km(+- 50km).

W trasie przy spokojnej równej jeździe spala ok. 12l lpg /100km. Osiągi praktycznie identyczne jak na benzynie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat rzeka - ątek o LPG w subaru już mamy. 30 stopni nie jest niską temperaturą, dla gazu wystarczy aby nadawał się do spalenia ;) Też mam 30 i jeszcze ciepły start na gazie. Także jak moto gorący to odpala na gazie tak jak na benzynie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...