Skocz do zawartości

przyspieszenie impreza gd


lukasz32

Rekomendowane odpowiedzi

Proponuję żebyście się umówili na jakiejś pojeżdżawce, bo jak narazie to dyskusja wygląda tak, jak kilku cwaniaków na CB. Wszyscy mają wiele do powiedzenia, własne chwalą, ale już na ustawkę żaden się nie wyrywa :biglol:.

Tor zweryfikuje umiejętności kierowników i możliwości aut.

A co do Kubicy, to obawiam się, że objechałby was w moskwiczu na pedały ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do Kubicy, to obawiam się, że objechałby was w moskwiczu na pedały ;).

 

Gdyby nawet Kubica jechał tym Subaru, to nie miałby żadnych szans do średnio ogarniętego kierownika w S2000!

Nie gniewajcie się, ale takie porównanie nawet nie ma sensu. ;)

Do tego piłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję żebyście się umówili na jakiejś pojeżdżawce, bo jak narazie to dyskusja wygląda tak, jak kilku cwaniaków na CB. Wszyscy mają wiele do powiedzenia, własne chwalą, ale już na ustawkę żaden się nie wyrywa :biglol:.

Tor zweryfikuje umiejętności kierowników i możliwości aut.

A co do Kubicy, to obawiam się, że objechałby was w moskwiczu na pedały ;).

Ustawka już jest!

Plejady 2015 - Arłamów :)

Ale Hond niestety nie będzie :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Napisałem krótko, postaraj się o czasy forumowiczów z tego toru, byłoby wiarygodnie, a ja Ci wkleję czasy.

Mnie interesuje tor w Wyrazowie, na którym akurat przyśpieszenie ma znaczenie. Myślę jednak, że chyba bez sensu, żebyś wstawiał swoje czasy z Poznania

 

 

:D Mam Cię brać poważnie, czy jak? :D Twierdzisz, że przyspieszenie ma znaczenie a w fabrycznej 115 konnej imprezie po 15 latach ostało się około 100 koni (oby) czyli zbiera się mniej więcej jak świeży polonez a objeżdżasz kilkukrotnie mocniejsze V8-ki i V-Teki - zlituj się :)

 

Powiem Ci tak, to nie moc jest najważniejsza na torze, choć jakieś jej minimum tak, bo 100 konne 1300 kg awd  to niestety szału nie robi i przykro mi, że rujnuję Ci Twój światopogląd. Co innego w zimę w śniegu po kolana wtedy awd i owszem. Na torze jest ważna opona, hamulec, zawias.

 

Kiedyś w sti zostałem objechany na autostradzie przez s3 przy coś ok 200km/h. Przyczyna prosta, niepotrzebny 2gi napęd

 

Podsumowanie ogólne - dobry kierownik potrafiący zrobić użytek z 4WD, na ciasnym, krótkim, nie do końca przyczepnym torze, gdzie liczą się przyśpieszenia, jest w stanie "objechać" auta nawet dwukrotnie (albo i trzykrotnie) mocniejsze. Wynika to może przede wszystkim z faktu, że moc tą jest w stanie bez problemu wykorzystać, czego o ośkach powiedzieć nie można było.

I znowu :D Widzisz, Ty klepiesz w klawiaturę a z pojęciem średnio, przy tym wierzysz, że jeździsz WRC.

Każdy dzisiejszy hot hatch przyśpiesza easy w 7s a lekko dłubnięty w 6.5-6 i uwierz mi, że nie ma problemu z trakcją ani na starcie ani w łuku. Sti potrzebuje 5.5s przy strzale ze sprzęgła. Po starcie owszem wyjdzie na prowadzenie, ale start jest jeden, potem trzeba hamować i skręcać.

Powtarzam, że miałem sti i wiem że płuży niemiłosiernie i moje było z leTko poprawionym zawiasem. Owszem, ważna wkładka mięsna bla bla...

200 koni w ośce to dziś żaden wyczyn a waży 1100kg. Porównanie stosunków mocy do masy już tak różowo nie wygląda i ciężkie awd zrównuje się z plastikowym/aluminiowych hh. Dziś buduje się 350 konne ośki, które skręcają nie paląc przy tym kapcia- to nie Vectra opc.

 

 

 

Hmm, żadnego EVO nie było na tej pojeżdżawce...

Przypadek? :biglol:

 

Nie, patrząc na opony na jakich tam się ścigają ;)

 

 

Proponuję żebyście się umówili na jakiejś pojeżdżawce

Tor zweryfikuje umiejętności kierowników i możliwości aut.

O jestem za! :D

Tyle, że z racji dystansu musiałbym założyć się (najlepiej notarialnie ;) ) o co najmniej zwrot kosztów podróży, co mogłoby wynieść coś ok 75% wartości owego Subaru :)

 

Jeśli BelegUS masz chęć na zakład pisz pw

 

Reasumując, bo szkoda bić pianę, swego czasu zapytałem forumowiczów na fb o czasy jakie uzyskali na Torze Poznań w sti. Odpowiedziało ok 20 osób z czego 2-3 zbliżyło się do clio, ale było wolniejsze o 2s (clio seria moc, dłubany zawias, klocek rc5 chyba i Federal 595 RSR). Dlaczego Poznań, bo stamtąd mam pdfy wyników. Mogę poprosić kolegę, który też notabene miał sti i tam upala dziś clio rs o opinie. Mogę też poprosić drugiego kolegę, który ma type Ra a ściga się tam Hondą 1.6 Tomek pogoni nią większość sti kierowców już ogarniających- tak tylko w celu obiektywnej wypowiedzi,

 

Nie wchodzę tu po żeby się z kimś kłócić, nie robię z siebie miSZCZa kierownicy, ale realia są ździebko inne. Subaru się kocha za to jakim jest, ale nie jest idealne co czyni go nie-mistrzem toru.

Na koniec jeszcze filmik ukazujący jak hamuje i trzyma ośka w konfrontacji z muscle car'ami. Na ciasnym torze jest tylko lepiej, bo mocarze nie nadrabiają na prostej. endżoj ;)

 

https://www.youtube.com/watch?v=rUyxS0iw4-8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Najlepsze uzyskane czasy jednego okrążenia toru: 1. 51,06 s - Subaru Impreza Sti (4x4) 2. 53,55 s - Honda Prelude 2.2 3. 53,75 s - Audi TT (4x4) 4. 53,92 s - BMW 2.8 5. 54,48 s - Subaru Impreza (4x4) - BelegUS 6. 54,49 s - Honda S2000 7. 54,55 s - Subaru Impreza (4x4) - Qba25 8. 55,06 s - BMW M3 9. 55,62 s - Honda S2000 10. 56,10 s - Mercedes SLK Kompresor 11. 57,30 s - Toyota Celica 12. 57,61 s - Mazda RX8 13. 58,92 s - Toyota Celica

 

Hmm, żadnego EVO nie było na tej pojeżdżawce...

Przypadek? :biglol:

 

 

Bali się wolnossącej imprezy. :>

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Clio RS - 1100kg. STI 1470kg. Na ciasnym torze..

0-100:

STI 300KM/407Nm - 5,2s

Clio RS 200KM/240Nm - 6,6s

Na ciasnym i suchym torze biorąc pod uwagę różnicę mas Clio ma duże szanse. Jak będzie mokro...

Druga sprawa, że wydłubane STI też nawet na krętym torze wolne nie będzie :).

Wrzucanie pomiędzy wolnossącej imprezy jest trochę nie na miejscu, no, chybą że z Robertem za fajerą :biglol:

 

Nigdy w życiu nie jechałem Clio RS, ale chciałbym kiedyś spróbować, bo wiele super opini o nim słyszę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Clio oczywiście nie jest mistrzem prostej. Nie oszukujmy się, dziś 330d sklepie sti na prostej.

Ale tragedii nie ma:

RS skręca jak gokard. Na solidnym zawiasie, ustawionych kątach i dobrej oponie jest niesamowity. Brembo z ds2500 zatrzymuje tę deskorolkę w miejscu i to są jego atuty.

 

Matsil spróbuj, ja po przesiadce byłem zawiedziony przyspieszeniem- norma. Brakowało wiatrakowego kopniaka w plecy, ale jak babcie kocham po pierwszym łuku byłem zaskoczony przyczepnością i precyzją prowadzenia. W RSie jest zupełnie inne zawieszenie niż w seryjnym Clio, heble, przekładnia 2.5 full lock. Może inaczej, wersja RS ma mniej wspólnego ze zwykłą niż w przypadku STi i WRXem w new age'u. Mój wyszedł fabrycznie na zawiasie CUP, obecnie zagwintowany. Z mocą dużo się nie pokombinuje, bo to NA. Chłopaki wkładaja dłubane nawet do 400+ silniki Megane :D U mnie po decat'ie i cat back'u K-tec Racing i korekcie mapy nawet ucho się cieszy. Każda zmiana biegu to prychanie i strzały. Przybyło niewiele, bo 15hp - zawsze coś :)

Wow to wszystko wygląda jak ogłoszenie sprzedaży :D ale to na prawdę wdzięczne autko.

 

Co do Kubicy to prywatnie jeździ Megane RS a , że się Clio ścigał to chyba nikogo informować nie muszę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...