Skocz do zawartości

lukasz32

Nowy
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna

Osiągnięcia lukasz32

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. jakiego masz civica? ja mam 1,4 IS 3d z krotka skrzynia hybryda i kolektorami z D16tki, szybszy od seryjnej 1.4 3d. Mialem wiele imprez i sytuacja wyglada tak, Impreza 2.0 wydaje sie być elastyczniejsza i szybsza jesli chodzi o vmax moje szly 195 wg gps, czuć 2 litry jak wsiada pasazerowie Civic zdycha (niski moment) generalnie to poza sprintem ze swiatel gdzie moj civ ma przewage to auta jezdza podobnie Civic pali 3L mnie w mieście i 1,5L mniej na trasie. Seryjny Civic chyba jezdzi slabiej a ten Civic 5d to juz napewno dużo slabiej. Pomiedzy silnikami 2.0 115 a 125km nie ma różnic dużych ale faktem jest ze 115tka jest szybsza i elastyczniejsza bo w 125tce czesto sa problemy z czujnikiem stukowym. Mam 1,5 vtec (powiadają że E) ze skrzynią B2, kolektor 421 i wydech 2" nierdzewa na 2 tłumikach plus dolot oczywiscie. Moc nieznana, waga 1100kg. Był pomysł na przeróbke wałków B16, wówczas możnaby ugrać 140km ale to nieopłacalne. Najlepszy czas do setki 8,5 a do 100 mil nieco ponad 20 sek. bo jest za ciężki. Ostatnio na gazie ostukał na światłach jakieś nowe bmw 7, co niesamowicie rozzłościło dresa za kierownicą Muziałbym się przejechać jakimś subaru w okolicy bo zaczyna mnie ściagać w stronę accorda VII 2.4. Wcześniej zastanawiał mnie civic b18 zrobiony pod 200koni bo jest to mały szatan , lexus IS, MG ZT, acura rsx, scion tc, audi tt, każde inne ale wszystkie mi się zwyczajnie podobają Gdybym miał warszawskie pensje to w ogóle nie byłoby tematu - byłoby turbo, no ale nie zawsze ma się to, czego się chce Dziękuję za odpoweidzi.
  2. A tegoroczna zima miała 5 miesięcy i to by mnie przekonywało A jakieś poważne i kosztowne awarie miałeś w czasie eksploatacji?
  3. Rozumiem, 1,4 vtec nie ma, chyba ze po mini-me Ja od jakiegoś czasu planowałem civica VI po swapie b18 zrobione w okolice 190-200hp, ale to zawsze będzie twarde, głośne, dłuższa trasa tym to makabra, do tego powyżej 3000obr przy 100km/h. Osobiście mam w z6 wydech z nierdzewki, duże tłumiki, ale powyżej 90km/h jest głosny i boli mnie głowa po dłuższej jeździe, 200km to już wyzwanie. Subaru to auto kultowe, przekonuje mnie bezawaryjość, japońskie wykonanie, podobno świetne prowadzenie, a trochę jeżdżę zimą po mocno zaśnieżonych i oblodzonych drogach na zad*piu, jednak przyspieszenie jako takie chciałbym mieć, zeby chociaż sprawnie wyprzedzać, wyjechać ze skrzyżowania. W życiu żadnym nie jechałem, nie wiem w ogóle czy jest głosne i wygodne, pracuję w Częstochowie, moze znajdę tu kogoś, kto by mnie przewiózł To by mi się podobało wizualnie, ale właściciel przez tel. nie gwarantuje pewnego pochodzenia, kupił sprowadzone : http://otomoto.pl/subaru-impreza-2-0-n-a-wrx-sti-look-C28618509.html . Co o takim sądzicie?
  4. Jaśniej proszę Kolego, subaru to dla mnie świeży pomysł. Siedzę w hondach i te mają dokładnie przebadane cyferki. pozdr.
  5. Turbo odpada, diesel również. Odpowiedź nie na temat. Szkoda, nie szkoda, w cywilizowanej unii poza naszym biednym krajem, gdzie gaz postrzegają niektórzy jako obciach, subaru oferuje i promuje nowe auta z gazem i są postrzegane jako przyjazne dla srodowiska, tylko w polandii taki ciemnogród, trzeba się pokazać, choćby pół pensji zostawić w orlenie Tyle OT, liczę na pomoc w uzupełnieniu mojej wiedzy w sprawie osiagów.
  6. Witam Jestem tu nowy i z góry przepraszam za błędy i omyłki Jeżdżę civicem ale chcę się przesiaść na subaru impreza n/a z silnikiem 2.0 lub 2.5 bez turbo. Auto docelowo będzie w gazie bo planowany jest duży przebieg i kilkuletnia eksploatacja w rodzinie. Jako ze nie potrafię odnaleźć informacji pytam Was, jakie przyspieszenia oferują te silniki 0-100 i ewentualnie 0-160 (lub coś około) ze skrzyniami nanualnymi. Również, jeśli mogę prosić, podajcie elastyczność 60-100 na 4 i 80-120 na 5 biegu, choć te dane akurat posiadam, jednak jak mowie, są katalogowe. Mam jakieś informacje katalogowe, jednak są one dla mnie niewiarygodne, bo 125km ma ten sam czas co 155km, dla 2,5 nie mam danych, ponadto brak mi danych dla innych silników a w ogóle to dane katalogowe z pewnością odbiegają od Waszych obserwacji. Bardzo proszę o dokładne informacje, to dla mnie bardzo ważne i bedzie to podstawa do wyboru jednostki napędowej. pozdrawiam ze Śląska
  7. lukasz32

    Pozdrawiamy sie :)

    Witam, jestem łukasz i chcę kupić subaru
×
×
  • Dodaj nową pozycję...