Skocz do zawartości

przyspieszenie impreza gd


lukasz32

Rekomendowane odpowiedzi

Golfy skody aldi i inne pospolite marki koło pióra mi latają mnie obchodzi ino jedyna słuszna marka i jeśli chcesz argumenty podawac opieraj się na testach z subaru a nie golfa.

:huh::o:unsure::rolleyes::biglol:

 

Zawsze wiedziałem, że Subaru to cudowne auta, ale żeby miały swoje własne prawa fizyki... to już jest naprawdę coś pięknego :wub:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdzie w cytowanym przez ciebie moim poście jest choć słowo o prawach fizyki któremu subaru nie podlega ? Temat o przyspieszeniu Imprezy gd a ty mi z golfem wyjeżdzasz, 

 

Golfy skody aldi i inne pospolite marki koło pióra mi latają mnie obchodzi ino jedyna słuszna marka i jeśli chcesz argumenty podawac opieraj się na testach z subaru a nie golfa.

W kontekście artykułu mówiącego o wynikach testu przyśpieszenia, przyczepności w zakręcie i hamowania w zależności od rozmiaru felg/opon. Marka i model samochodu nie ma tutaj żadnego znaczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka dobrych lat temu miałem sytuację że kumpel fordem mondeo koła 17 cali benzynka 2.0 prowadził  sobie znaną trasą z wesela, trasy nie znałem to trzeba było trzymać się bliżej. Ów kierownik forda założył się o butelkę że mi ucieknie tyle że nie ze mną a z pasażerem którego wiozłem mi słowa nie powiedzieli.Zajechaliśmy na miejsce a chłop się pyta jakie mam systemy że on na dobrych kapciach nie zdołał mi uciec gdy ja na 15 latam.  odpowiedź go zdziwiła jak usłyszał ABS i nic więcej.Nie raz przekonałem się że to co subaru robi seryjnym zawieszeniem i oponkami w normalnym rozmiarze wiele aut nie jest w stanie zrobić z systemami.Więc wybacz ale ma to znaczenie.  :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka dobrych lat temu miałem sytuację że kumpel fordem mondeo koła 17 cali benzynka 2.0 prowadził  sobie znaną trasą z wesela, trasy nie znałem to trzeba było trzymać się bliżej. Ów kierownik forda założył się o butelkę że mi ucieknie tyle że nie ze mną a z pasażerem którego wiozłem mi słowa nie powiedzieli.Zajechaliśmy na miejsce a chłop się pyta jakie mam systemy że on na dobrych kapciach nie zdołał mi uciec gdy ja na 15 latam.  odpowiedź go zdziwiła jak usłyszał ABS i nic więcej.Nie raz przekonałem się że to co subaru robi seryjnym zawieszeniem i oponkami w normalnym rozmiarze wiele aut nie jest w stanie zrobić z systemami.Więc wybacz ale ma to znaczenie.  :)

Ciekawy argument - kumpel nie mógł "uciec" jadąc "z wesela" w dwulitrowym Mondeo na 17'tkach lżejszej Imprezie o większej pojemności, i z tego według Ciebie wynika, że Subaru na 15'tkach jedzie jak marzenie i prowadzi sie jak rajdówka... a Subaru na 17'tkach zamula, nie jedzie i się źle prowadzi.  :rolleyes:

 

Właśnie na jeszcze jedną rzecz zwróciłem uwagę:

 

Sam mam imprezę n/a z ej22 i w aftomacie

GF z rynku amerykańskiego z automatem = 4EAT z ACT-4 (vel MPT). Podział mocy 90% przód, 10% tył, tył do 50% w przypadku uślizgu. Z całym szacunkiem, ale to się "średnio" ma do "klasycznego", stałego napędu na 4 koła w manulanych Subaru... jeśli już tak mówimy o "Subarowej magii napędu", to Twoje auto (jakkolwiek EJ22 to wspaniały silnik) to akurat średni przykład.

Edytowane przez BelegUS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie jak mówią,rozmiar nie ma znaczenia. :P  :mrgreen:

Właściwości opony,konstrukcja,mieszanka gumowa itd,to są czynniki które decydują o przyczepności,możliwościach auta na szybkich łukach czy nawrotach,podczas hamowania. ;) Ich rozmiar ma drugorzędne,to umiejętności kierownika i czucie opon,wykorzystanie ich możliwości przez kierownika,decyduje o szybkości na łukach i sprawnych nawrotach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że zaczęliście się mocno rozpędzać w kłóceniu się o opory jedynie w kontekście ŚREDNICY koła, zapominając o jej SZEROKOŚCI. 

Wpływ średnicy na przyśpieszenie jest o tyle duży, co niejednokrotnie iluzoryczny, (jeśli niewłaściwie dobierze się profil opony po zmianie jej średnicy), co przekłada się na przekłamywanie licznika, często dość znaczne. Po założeniu do mojej GD opon 205/55/16 okazało się, że licznik prawie idealnie pokrywa się z GPS. 

Ostatnio jadąc skodą 1,4 TDI pomyślałem jak ona się ładnie zbiera. Dopiero po sprawdzeniu licznika z GPS'em odkryłem dlaczego - przekłamania były okrutne, ale za to jakie samopoczucie właścicieli! No i mała szansa na mandaty...

 

Krzysztof Hołowczyc powiedział kiedyś, że zakładanie zbyt szerokich opon do auta, jest porównywalne z używaniem zbyt dużych prezerwatyw - pierwsza chwila autoprezencji nie jest warta późniejszym kłopotom.

 

Zakładając do wolnego ssaka opony w rozmiarze  WRX'owym, które muszą wytrzymać znacznie więcej przy przyśpieszeniach, trzeba się liczyć ze spadkiem dynamiki (bardziej lub mniej odczuwalnym). Najlepiej odczuć to podczas prób sprawnościowych typu KJS - wolny ssak na szerokiej gumie słabo się napędza. Ponieważ najlepsze przyśpieszenie uzyskuje się na granicy poślizgu, lepiej w tym momencie sprawują się zimowe 195  :lol:

Dołożenie na szerokości 3 cm opony MUSIAŁO przełożyć się na opory toczenia, czyli przyśpieszenie również. Dla niedowiarków - spójrzcie na zmiany opon w rajdach. Gdyby szerokość nie miała znaczenia to nie kolcowano by opon o szerokości 145-165 tylko takie rozmiary jak w letnich.

 

Zgadzam się z 

 

 Ich rozmiar ma drugorzędne,to umiejętności kierownika i czucie opon,wykorzystanie ich możliwości przez kierownika,decyduje o szybkości na łukach i sprawnych nawrotach.

 

ale: 

Podczas codziennej jazdy opona o niskim profilu ma mniejszą tendencję do "podwijania" się na feldze, dzięki czemu można jechać stabilniej... jeśli jest odpowiednio sucho. Z tym, że trzeba dołożyć jeszcze wiele innych elementów: zawieszenie, stabilizatory (bądź ich brak) itp. Wiem o czym piszę, bo :

1. Zacząłem od seryjnych 15;

2. Przeszedłem na 205/50/16 na seryjnej feldze (ET55);

3. NA tej samej feldze zmieniłem profil na 205/55/16;

4. Nabyłem kolejny komplet kół i opon o rozmiarze 205/55/16 ale ET(jeśli pamiętam) 42 (lub 45);

5. Teraz mam 17 z WRX z oponą w WRX'owym rozmiarze (jeszcze nie przetestowane latem).

 

plan - zakup 205/50/17 - bo rozmiar z WRX to przesada.

 

No i jeszcze do tego różnice w oponie lato/zima (miękkość mieszanki).

 

 

 

Nie raz przekonałem się że to co subaru robi seryjnym zawieszeniem i oponkami w normalnym rozmiarze wiele aut nie jest w stanie zrobić z systemami.Więc wybacz ale ma to znaczenie

 

 

Ciekaw jestem jak bardzo zbliżyliście się (obaj) do granicy przyczepności i możliwości zawieszeń. Lekkość prowadzenia forda jest taka, że seryjne imprezy GC mogą tylko pozazdrościć (miałem mondeo, escorta, fiestę, jeździłem RS'em). Sporo zmienia się po lekkich poprawkach zawieszenia, ale i tak trzeba najpierw pokonać barierę własnej słabości i nauczyć się "składać" czterołapa w zakręt. Najłatwiej doświadczyć tego w zimie... Podsumowując - na śniegu pewnie pojedziesz szybciej niż większość osiek, tylko czy Twoje szybko będzie rzeczywiście szybkim? Bo w zimie większość osiek nie jeździ. 

Przy okazji - które mondeo 2.0? 130/136/145 koni? Bo Twój 2.2 ma 136...

 

Żeby nie było, że off top:

post-3635-0-56170000-1427650798_thumb.jpg

Na torze w Wyrazowie goniłem moim 125 konnym kombi (z reduktorem) 240 konne hondy s2000. Dzięki innemu przebiegowi momentu i mocy nawet na prostych bardzo mi nie uciekali, za to masakrowałem ich w zakrętach (na przeznaczonych "do zabicia" michelinach pilot 205/50/16). Opony wyglądały potem tak (widać jak bardzo się kładły):

post-3635-0-55549100-1427650873_thumb.jpgpost-3635-0-48987900-1427650944_thumb.jpgpost-3635-0-25293200-1427650990_thumb.jpgpost-3635-0-33640900-1427651023_thumb.jpg

 

I resztki łącznika:

post-3635-0-93116700-1427651059_thumb.jpg

post-3635-0-22282600-1427650812_thumb.jpg

Edytowane przez Qba25
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tym optimistycznym akcentem proponowałbym zakończyć dyskusję.

 

PS@@Qba25, gdybyc jechał wtedy na 15" to pewnie bys te wszystkie hondy łyknął ;).

Sorrki andre82 ale po tym jak odrzucałeś wszelkie argumenty, nie mogłem sie powstrzymać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem passatem B6, B7, jeden był 2.0TSI, drugi 2.0TDI. Mam imprezę hawka i totalnie bez sensu te auta porównywać. B6 miałem w wersji sportline czyli niżej posadowione z adaptacyjnym zawieszeniem. Jest komfortowo a jednocześnie dość twardo, co przekłada się na niezłe prowadzenie w zakręcie a jednak od imprezy dzieli go przepaść. O przyspieszeniu nie ma co mowić, wiadomo :). Ale passat pod względem komfortu, jakości wykonania i pojemności bije imprezę tak mocno jak ta VW w zakręcie :).

Dla mnie passat idealny na codzień, w trasę z rodziną, do miasta a impreza na krętą drogę lub tor. Ja mam obydwa te auta i jednego na drugiego bym nie zamienił :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Qba25, usprawiedliwie troche kierownika czarnej s2000, o ktorej pewnie wspominasz. To moj kolega z pracy ;) Chlopak po prostu troche sie boi o autko. A to, ze hondy z dolu nie jada to juz inna sprawa, bo co z tego, ze ma 240 KM jak osiaga je dopiero blisko odciecia, a kreci sie to do 9 krpm, wiec aby dawac rade na wyrazowie to musialby non stop na 1. biegu cisnac :P

Jezeli chodzi o moc mojej imprezy to do codziennej jazdy po mieście, jakichs wycieczek i zabawy w zimie, to jest az nadto, a co do przyspieszenia i wyscigow spod swiatel, to raz sie sprobowalem ze starszym panem we fiacie linea...

Jak na 2. biegu zalapalem odcinke, a fiacik nadal byl kilka metrow przede mna, to odpuscilem :) To akurat nawiazanie do kilku stron wstecz, do kolegi ktory pisze, ze w calej karierze jego n/a, objechalo go tylko mocne audi ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma za co przepraszać trafna szydera to dobra szydera :) . stawiałem kontrargumenty nie dlatego że moja racja jest najmojsza a tylko by więcej informacji od większej ilości użytkowników większych papuci uzyskać bo nie satysfakcjonuje mnie odpowiedz typu: bo ja jeżdzę i kumpel i jest super. przykładem z Fordem chciałem powiedzieć że nie rozmiar opon ma znaczenie, że większe nie zawsze znaczy lepsze, fordzik wagą porównywalny z moją subaryną, mocy ma więcej, obuty w dobre 17, systemy kontroli trakcji i nie dał rady uciec mimo tych zalet swego auta. moja impreza ma poliuretanowe tuleje zawieszenia amorki KYB excel-g i fabrycznie dwa staby. kończąc dyskusję dziękuję wszystkim  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

A gdzie w cytowanym przez ciebie moim poście jest choć słowo o prawach fizyki któremu subaru nie podlega ? Temat o przyspieszeniu Imprezy gd a ty mi z golfem wyjeżdzasz, 

 

Golfy skody aldi i inne pospolite marki koło pióra mi latają mnie obchodzi ino jedyna słuszna marka i jeśli chcesz argumenty podawac opieraj się na testach z subaru a nie golfa.

W kontekście artykułu mówiącego o wynikach testu przyśpieszenia, przyczepności w zakręcie i hamowania w zależności od rozmiaru felg/opon. Marka i model samochodu nie ma tutaj żadnego znaczenia.

Przy braku lepszego materiału porównawczego pomiary testowe wykonane na jakimś VAG-u są jednak bardziej obiektywne niż czyjeś "widzi mi się"...

Proponuję, aby ktoś z posiadaczy GD wykonał podobne pomiary i wrzucił tutaj. Bardzo jestem ciekaw wyników takiego testu. :rolleyes:

Pora roku idealna ku temu, więc może moglibyście panowie pokusić się o to? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

PS@Qba25, gdybyc jechał wtedy na 15" to pewnie bys te wszystkie hondy łyknął

Kurde, mogłem wziąć 15...

 

 

to, ze hondy z dolu nie jada to juz inna sprawa, bo co z tego, ze ma 240 KM jak osiaga je dopiero blisko odciecia, a kreci sie to do 9 krpm, wiec aby dawac rade na wyrazowie to musialby non stop na 1. biegu cisnac

Zdecydowaniej chodziło mi właśnie o to:

 

 

Dzięki innemu przebiegowi momentu i mocy
 

 

Generalnie moje GD jeździ na zawiasie z STI (ze stabilizatorami) i różnicę w prowadzeniu zdecydowanie widać. A że zawias przerasta możliwości silnika, to i hamować się oduczyłem... choć na wszelki wypadek hamulce z WRXa mam  B) Niestety, przy tym zawiasie tym boleśniej odczuwa się słabe przyspieszanie. 

 

A do przyśpieszeń w imprezie chciałbym dorzucić jeszcze jedno: dzięki napędowi na 4 łapy, który na pewno generuje większe straty i obciążenia, samo przyśpieszanie jest też inaczej odczuwalne. Czy latem, czy zimą, nic się nie dzieje. No przepraszam, w zimie ośki stoją, ty jedziesz, ale nie masz poczucia, że auto dobrze przyśpiesza, wszystko dzieje się tak naturalnie i normalnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

:) Niezła dyskusja :)

Panowie, mówiąc o pogorszeniu osiągów przy większej feldze, myśli się raczej o tym, że większa felga waży więcej. To jakby normalne, choć zwiększenie rozmiaru felgi z tym wiązać się nie musi (kwesti co na co zamieniamy). Zabieg taki może wyjść nawet na plus, jeśli większa felga waży tyle samo co mniejsza, bo dochodzi masa gumy, której jest mniej z racji niższego profilu. Zagmatwałem, ale chyba do zrozumienia. Kwestie bezmyślnej zamiany rozmiarów pomijam. Generalnie mówię o masie nieresorowanej, czyli najlepszym sposobie na polepszenie lub pogorszenie osiągów.

 

Na torze w Wyrazowie goniłem moim 125 konnym kombi (z reduktorem) 240 konne hondy s2000. Dzięki innemu przebiegowi momentu i mocy nawet na prostych bardzo mi nie uciekali, za to masakrowałem ich w zakrętach

A to to już niezła bajka :) Czy oby kierowcy podwójnie mocnych osiek się ścigali? :D

 

Bez urazy, to forum subaru, jednak 125 konna impreza to nie jest zupełnie auto wyścigowe/ torowe i nie mówię tylko o jego mocy, ale zawieszeniu, hamowaniu, skręcaniu, masie itd kończywszy na drugim napędzie, który efektywnie "zabiera" pewnie ze 30% mocy na niepotrzebne napędzanie drugiej osi. Mam na myśli porównywanie awd do fwd na ciasnych przyczepnych próbach. Oczywiście kierownik kierownikowi nie równy.

Subaru jest autem rajdowym i tor to nie jego żywioł. Na Poznaniu Clio RS na dobrym zawiasie kręci niższe bądź ewentualnie takie same czasy co sti 300+

Clio jest lżejsze, sztywniejsze, ma duży hamulec i genialnie skręca, czego nawet o sti powiedzieć nie można ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Na torze w Wyrazowie goniłem moim 125 konnym kombi (z reduktorem) 240 konne hondy s2000. Dzięki innemu przebiegowi momentu i mocy nawet na prostych bardzo mi nie uciekali, za to masakrowałem ich w zakrętach

A to to już niezła bajka :) Czy oby kierowcy podwójnie mocnych osiek się ścigali? :D

 

Bez urazy, to forum subaru, jednak 125 konna impreza to nie jest zupełnie auto wyścigowe/ torowe i nie mówię tylko o jego mocy, ale zawieszeniu, hamowaniu, skręcaniu

 

Nie, kurna, pojechali na tor wyścigowy na grzyby :facepalm::toobad:

 

GD Qba25 ma zawieszenie z STi i duży dwutłoczek z WRX, stabilizator ZTCP też WRX/STi. Byłem wtedy na tej pojeżdżawce, ba, siedziałem na prawym w tym GD. Zaraz filmu poszukam, bo gdzieś się chyba przewinął...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hamulec duży z wrx? Buhahahaha proszę Cię. Ty mogleś siedzieć nawet i w lamborghini co nie zmienia faktó. Jak chcesz to wkleję czasy z Poznania. Ty tymczasem załóż osobny wątek jakie czasy kręci tam sti. Może być modzone :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepsze uzyskane czasy jednego okrążenia toru:
1. 51,06 s - Subaru Impreza Sti (4x4)
2. 53,55 s - Honda Prelude 2.2
3. 53,75 s - Audi TT (4x4)

4. 53,92 s - BMW 2.8
5. 54,48 s - Subaru Impreza (4x4) - BelegUS
6. 54,49 s - Honda S2000
7. 54,55 s - Subaru Impreza (4x4) - Qba25
8. 55,06 s - BMW M3
9. 55,62 s - Honda S2000
10. 56,10 s - Mercedes SLK Kompresor
11. 57,30 s - Toyota Celica
12. 57,61 s - Mazda RX8
13. 58,92 s - Toyota Celica

 

Film z wydarzenia, gdyby ktoś powątpiewał, że miało miejsce:

 

I teraz tak...

@skiba - Nie wiem, o co chodzi Ci z Poznaniem. Cieszę się, że masz Clio RS. Wierzę, że objeżdżasz STi i Lambo. Może nawet siedziałeś w Lambo. Wali mnie, jakie czasy kręci tam STi. Wszystko to nie zmienia faktÓ, że na torze w Wyrazowie GD NA 125KM było szybsze niż S2000.

W sumie powiem więcej... moje GC NA 115KM było szybsze niż M3 E92 i obie S2000. Tutaj docieramy do drugiej wypowiedzi...

 

@ALEX - najwidoczniej Kubica to cienki bolek, albo kierownicy S2000 nie ogarniali maszyn, bo szybsze czasy wykręciły dwa wolnossące Subaru.

 

Podsumowanie ogólne - dobry kierownik potrafiący zrobić użytek z 4WD, na ciasnym, krótkim, nie do końca przyczepnym torze, gdzie liczą się przyśpieszenia, jest w stanie "objechać" auta nawet dwukrotnie (albo i trzykrotnie) mocniejsze. Wynika to może przede wszystkim z faktu, że moc tą jest w stanie bez problemu wykorzystać, czego o ośkach powiedzieć nie można było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no stary miażdżysz system. Może powinieneś spróbować swoich sił w motorsporcie skoro Kubica cienki bolek??? Tak mam teraz clio a przed nim miałem bloba sti, wiec wiem co mówię. To co wkleiles o niczym nie świadczy. Dalej nie wiemy kto siedział za kierownica innych aut. Niech Cię wali cały Poznań, skoro lybisz :) Napisałem krótko, postaraj się o czasy forumowiczów z tego toru, byłoby wiarygodnie, a ja Ci wkleję czasy. Ty jednak wolisz o sexie i waleniu. PS Piszę z kalkulatora, stad literówka i brak W. I pamiętaj używaj prezerwatyw ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hahaha, prelude druga? Miałem, na dodatek wersję JDM z lżejszą będą i to po prostu nie skręca.

 

Takie amatorskie podjeżdżawki to jest przede wszystkim porównanie kierowców i opon...

Edytowane przez radnor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem krótko, postaraj się o czasy forumowiczów z tego toru, byłoby wiarygodnie, a ja Ci wkleję czasy.

Mnie interesuje tor w Wyrazowie, na którym akurat przyśpieszenie ma znaczenie. Myślę jednak, że chyba bez sensu, żebyś wstawiał swoje czasy z Poznania, i porównywał je z Forumowiczami, bo:

 

Takie amatorskie podjeżdżawki to jest przede wszystkim porównanie kierowców i opon...

 

Jednocześnie, co do opon - oto jak wyglądały opony Qby:

 

10257433_10202846355853368_3839913786279

10257433_10202846355853368_3839913786279

10257433_10202846355853368_3839913786279

 

Wyścigowa guma, slick jak się patrzy... ;)

 

Ja jechałem na RE050, jeśli mnie pamięć nie myli - twardej, kilkuletniej, po pojeżdżawce poszła na śmietnik.

 

Podsumowując - drodzy młodzi bieda-adepci sportowej jazdy - ABSOLUTNIE NIE KUPUJCIE WOLNOSSĄCEJ IMPREZY. Ona NIE PRZYSPIESZA, NIE SKRĘCA i NIE HAMUJE. Lepiej kupcie Clio RS, i bądźcie amatorskim profi objeżdżaczem wszystkiego jak skiba STI :)

Edytowane przez BelegUS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

A to to już niezła bajka Czy oby kierowcy podwójnie mocnych osiek się ścigali?

Gdybyś przeczytał całą rozmowę ze zrozumieniem, to wiedziałbyś o co chodzi, m. in:

 

 

Generalnie moje GD jeździ na zawiasie z STI (ze stabilizatorami) i różnicę w prowadzeniu zdecydowanie widać. A że zawias przerasta możliwości silnika, to i hamować się oduczyłem... choć na wszelki wypadek hamulce z WRXa mam   Niestety, przy tym zawiasie tym boleśniej odczuwa się słabe przyspieszanie. 

 

 

Na torze w Wyrazowie goniłem moim 125 konnym kombi (z reduktorem) 240 konne hondy s2000. Dzięki innemu przebiegowi momentu i mocy
 

 

 

Qba25, usprawiedliwie troche kierownika czarnej s2000, o ktorej pewnie wspominasz. To moj kolega z pracy Chlopak po prostu troche sie boi o autko.

 

Nie moją sprawą jest określanie, czy oganiam, czy nie, bo jeżdżę dla własnej przyjemności, a nie dla udowadniania komukolwiek czegokolwiek. Ścigam się na kartach - bo na to mnie stać... i nie bywam ostatni. I o czasach z kartingowych torów możemy porozmawiać. Wklejone czasy były z końca, kiedy nie miałem już opon ani łącznika stabilizatora... Zgadzam się natomiast w pełni:

 

 

Takie amatorskie podjeżdżawki to jest przede wszystkim porównanie kierowców i opon...
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Najlepsze uzyskane czasy jednego okrążenia toru: 1. 51,06 s - Subaru Impreza Sti (4x4) 2. 53,55 s - Honda Prelude 2.2 3. 53,75 s - Audi TT (4x4) 4. 53,92 s - BMW 2.8 5. 54,48 s - Subaru Impreza (4x4) - BelegUS 6. 54,49 s - Honda S2000 7. 54,55 s - Subaru Impreza (4x4) - Qba25 8. 55,06 s - BMW M3 9. 55,62 s - Honda S2000 10. 56,10 s - Mercedes SLK Kompresor 11. 57,30 s - Toyota Celica 12. 57,61 s - Mazda RX8 13. 58,92 s - Toyota Celica

 

Hmm, żadnego EVO nie było na tej pojeżdżawce...

Przypadek? :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...