stach1111 Opublikowano 8 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 Szczerze to kombi bardzo podobne do mojego szczególnie tylny profil ,tylko felgi na szczęście większe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 8 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 (edytowane) To fotoszop Artysta nawet zrobił mustanga kombi http://xtomi.blogspot.hu/ Edytowane 8 Lutego 2014 przez Than_Junior Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 8 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 :-P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 http://www.caradvice.com.au/269115/2014-subaru-liberty-first-official-images-and-details/ "podkastrowali" 3.6R - w polaczeniu z CVT ma 335 Nm (zamiast 350 Nm z 5EAT) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 http://www.caradvice...es-and-details/ "podkastrowali" 3.6R - w polaczeniu z CVT ma 335 Nm (zamiast 350 Nm z 5EAT) może to straty na przeniesieniu napędu w CVT ..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 http://www.caradvice...es-and-details/ "podkastrowali" 3.6R - w polaczeniu z CVT ma 335 Nm (zamiast 350 Nm z 5EAT) może to straty na przeniesieniu napędu w CVT ..... przeciez producent podaje moc i moment "na wale", a nie "na kolach" (wiec nie kumam, co do tego maja straty w CVT?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 zawsze myślałem, że jest odwrotnie. Chyba się jeszcze nie obudziłem na 100% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 zawsze myślałem, że jest odwrotnie. Chyba się jeszcze nie obudziłem na 100% byloby fajnie, niestety tak nie jest... tu mozna poczytac, ile mocy i momentu "na kolach" maja niektore z Subarakow http://rototest-research.eu/index.php?DN=29&List=S-T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 ile mocy i momentu "na kolach" maja niektore z Subarakow pełna zgoda i dotyczy to nie tylko Subaru. Stąd moja sugestia odnośnie przeniesienia napędu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 Nowe Subaru Legacy - wersja Sport i nowy silnik Za trzy lata podczas face liftingu, Legacy oraz Outback mają dostać nowe (mocniejsze) H6 (3.0) oraz ma wejść wersja Legacy Sport (2.0 DIT 250 KM>). Oba silniki tylko z CVT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EDDIE Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 Oba silniki tylko z CVT. :facepalm: Do tego jeszcze 'tylko' elektryczny ręczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krogulec Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 (edytowane) Nie wiem jak Subarowe CVT sprawowałoby się z H6, ale z 2.0DIT to super duet Edytowane 18 Lutego 2014 przez Krogulec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 19 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 Nowe Subaru Legacy - wersja Sport i nowy silnik Za trzy lata podczas face liftingu, Legacy oraz Outback mają dostać nowe (mocniejsze) H6 (3.0) oraz ma wejść wersja Legacy Sport (2.0 DIT 250 KM>). Oba silniki tylko z CVT. pochodziłbym z rezerwą do tego typu newsów. Nic konkretnego,same domysły bez podania źródła. Tak czy inaczej wszystko wskazuje, że w najmocniejszych wersjach CVT to będzie standard ( poza WRX i STI ). Podobnie jest w innych markach. Z drugiej strony przy 250KM + CVT daje sobie doskonale radę. Zapas mocy robi swoje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 19 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 Z taka moca niewielu jest kierownikow potrafiacych obchodzic sie ze sprzeglem i go nie spalic. Szczegolnie w szybko sie wkrecajacym boxerze. A potem lament, ze ja to juz 100000000km w Skodzie zrobilem a sprzgla nie spalilem. Zreszta nawet jak pojawia sie te silniki to nie w EU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 19 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 Zreszta nawet jak pojawia sie te silniki to nie w EU no cóź... przyjdzie się przeprosić z spec US. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 19 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 no cóź... przyjdzie się przeprosić z spec US. a i taniej bedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 19 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 Ale z Was smerfy marudy.... Nie było 2,0 DIT - źle, może będzie źle bo skrzynia zła.... A zapytam, który testował , kto już jeździł ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 19 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 a jak jest z ubezbieczeniem US-Spec ? U nas sa o wiele wyzsze ceny na US Spec. To raczej dla milosnikow Mustanga Doga itp specyfikow, ktore i tak mozna kupic w EU tyle ze oficjalnie o wiele drozej. Silniki, ktore nie maja homologacji w EU trzeba jednostkowo homologowac a to jest nieoplacalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 19 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 a jak jest z ubezbieczeniem US-Spec ? U nas sa o wiele wyzsze ceny na US Spec są wyższe ale nie ma tragedii. Silniki, ktore nie maja homologacji w EU trzeba jednostkowo homologowac a to jest nieoplacalne. na ten temat nic nie wiem. W każdym razie przywiezienie i rejestracja samochodu z US nie stanowi żadnego problemu. Podobno.... Może wypowie się ktoś kto to już robił. A zapytam, który testował , kto już jeździł ? http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/55784-nowy-forester/page__st__6575#entry1980251 tutaj można poczytać o sprawności funkcjonowania 2.0DIT + CVT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 19 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 Silniki, ktore nie maja homologacji w EU trzeba jednostkowo homologowac a to jest nieoplacalne. Przy sprowadzaniu jednej sztuki jako import prywatny nie ma w Polsce obowiązku homologacji silnika. Musi przejść badanie techniczne na zwykłej stacji kontroli pojazdów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJacek Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 http://www.caradvice.com.au/269115/2014-subaru-liberty-first-official-images-and-details/ "podkastrowali" 3.6R - w polaczeniu z CVT ma 335 Nm (zamiast 350 Nm z 5EAT) Według notatki prasowej http://www.fhi.co.jp/english/contents/pdf_en_97783.pdf moc maksymalna jest teraz osiągana wyżej bo przy 6000 obr/min to też jest jakaś tam zmiana. Co do CVT to dzięki jej płynnemu przełożeniu końcowo na koła (a ta wartość jest najważniejsza) trafia wyższa wartość momentu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 (edytowane) Ciekawe jak z trwałością CVT w tandemie z H6 - 5eat jest pancerna i o ile dobrze pamiętam, producent dostarcza ją też do Nissana Titana i innych Jap-->US wynalazków dużo ważących i ciągających po 5000funciaków Edytowane 16 Marca 2014 przez Fala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 22 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 (edytowane) Ładne te nowe Gacki !!! Edytowane 22 Maja 2014 przez Juras K Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 23 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 bardzo fajne lakiery Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 23 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 niw wiem czy ladne. Na pewno pod amerykanski gust. Na 100 % nic dla mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się