Than_Junior Opublikowano 5 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 Krogulec, chodzi mi o to, ze japońskie marki nie maja takich elementów wizualnych, ktore by sie ciągnęły LATAMI. Przytoczę dla kontrastu BMW (bo akurat tu sie trochę znam ) - od kilkudziesięciu lat starają sie zawsze, we wszystkich modelach zachować: - sportowa linie nadwozia (długa maska, kabina stosunkowo daleko z tylu) - Hofmeisterknick, czyli zagięcie na końcu bocznych szyb - "nerki" w grillu - poczwórne światła przednie Od paru lat do tego należą tez tylne światła w kształcie litery L, podkreślające szerokość aut oraz cztery końcówki wydechu w przypadku M. To wszystko powoduje, ze nawet jakby zaslońic znaczek BMW, to po każdym modelu można odrazu poznać jaka to marka. U Japończyków czegoś takiego nie ma, dopiero w ostatnich latach wydaje sie, ze starają sie cos zrobić w te stronę - jednym to wychodzi lepiej (Mazda), drugim gorzej (Lexus ) - oczywiście kwestia gustu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 5 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 Krogulec, chodzi mi o to, ze japońskie marki nie maja takich elementów wizualnych, ktore by sie ciągnęły LATAMI. Przytoczę dla kontrastu BMW (bo akurat tu sie trochę znam ) - od kilkudziesięciu lat starają sie zawsze, we wszystkich modelach zachować: - sportowa linie nadwozia (długa maska, kabina stosunkowo daleko z tylu) - Hofmeisterknick, czyli zagięcie na końcu bocznych szyb - "nerki" w grillu - poczwórne światła przednie Od paru lat do tego należą tez tylne światła w kształcie litery L, podkreślające szerokość aut oraz cztery końcówki wydechu w przypadku M. To wszystko powoduje, ze nawet jakby zaslońic znaczek BMW, to po każdym modelu można odrazu poznać jaka to marka. U Japończyków czegoś takiego nie ma, dopiero w ostatnich latach wydaje sie, ze starają sie cos zrobić w te stronę - jednym to wychodzi lepiej (Mazda), drugim gorzej (Lexus ) - oczywiście kwestia gustu Tylko pytanie czy to dobrze ze taka spojnosc istnieje - bo rozumiem ze dla producenta sa to oszczednosci na stylistach, ale jaki jest to plus dla klijenta? Wszyscy chca miec taki sam samochod tylko w innych wymiarach? IMHO cala ta spojnosc powoduje wyjalowienie stylistyczne. W przypadku Japonskich aut wlasnie to bylo fajne ze byl wybor stylistyczny, ale it to zaczyna umierac. Nowy legacy wyglada tak jak powinna wygladac poprzednia wersja - jest dobrze skomponowany, i wyglada ladnie, ale nie wyroznia sie tak jak Mazda 6 - ktora jest jednak samochodem z tego samego segmentu. Tak czy inaczej licze na to ze i Outback bedzie wygladal podobnie i bedzie bardziej proporcjonalny od obecnej wersji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 5 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 Znalazłem coś takiego !!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 5 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 (edytowane) Może być !!! Edytowane 5 Lutego 2014 przez Juras K Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 5 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 Krogulec, chodzi mi o to, ze japońskie marki nie maja takich elementów wizualnych, ktore by sie ciągnęły LATAMI. Przytoczę dla kontrastu BMW (bo akurat tu sie trochę znam ) - od kilkudziesięciu lat starają sie zawsze, we wszystkich modelach zachować: - sportowa linie nadwozia (długa maska, kabina stosunkowo daleko z tylu) - Hofmeisterknick, czyli zagięcie na końcu bocznych szyb - "nerki" w grillu - poczwórne światła przednie Od paru lat do tego należą tez tylne światła w kształcie litery L, podkreślające szerokość aut oraz cztery końcówki wydechu w przypadku M. To wszystko powoduje, ze nawet jakby zaslońic znaczek BMW, to po każdym modelu można odrazu poznać jaka to marka. U Japończyków czegoś takiego nie ma, dopiero w ostatnich latach wydaje sie, ze starają sie cos zrobić w te stronę - jednym to wychodzi lepiej (Mazda), drugim gorzej (Lexus ) - oczywiście kwestia gustu Tylko pytanie czy to dobrze ze taka spojnosc istnieje - bo rozumiem ze dla producenta sa to oszczednosci na stylistach, ale jaki jest to plus dla klijenta? Wszyscy chca miec taki sam samochod tylko w innych wymiarach? IMHO cala ta spojnosc powoduje wyjalowienie stylistyczne. W przypadku Japonskich aut wlasnie to bylo fajne ze byl wybor stylistyczny, ale it to zaczyna umierac. Nowy legacy wyglada tak jak powinna wygladac poprzednia wersja - jest dobrze skomponowany, i wyglada ladnie, ale nie wyroznia sie tak jak Mazda 6 - ktora jest jednak samochodem z tego samego segmentu. Tak czy inaczej licze na to ze i Outback bedzie wygladal podobnie i bedzie bardziej proporcjonalny od obecnej wersji. Eryk, absolutnie nie chodzi o oszczędzanie na stylistach wygląd zewnętrzny to wciąż kryterium wyboru nr 1 w tej kategorii aut! Celem absolutnie nie jest ujednolicenie wszystkich modeli. Chodzi o zachowanie tradycji i rozpoznawalnosc marki W CZASIE. Przepraszam niektórych jak znowu sie czepie Audi, ale faktem jest ze akurat oni wg wielu ekspertów poszli wlasnie za daleko. Odróżnić teraz A4 od A6 czy nawet nowego A3 sedan sie juz prawie nie da, jeśli akurat nie stoją obok siebie. Lexus wydaje sie popełniać ten sam błąd z ta nowa "alienowa" twarzą na wszystkich autach... Poza tym ewolucja jest oczywiście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 5 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 Tym razem taki wzorzec IMO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 5 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 (edytowane) Troche bezosobowe te nowe Legacy; wyglada jak typowy, spasiony amerykanski sedan: Moge poprosic Levorga? Edytowane 5 Lutego 2014 przez sewa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 5 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 Eryk, absolutnie nie chodzi o oszczędzanie na stylistach wygląd zewnętrzny to wciąż kryterium wyboru nr 1 w tej kategorii aut! Celem absolutnie nie jest ujednolicenie wszystkich modeli. Chodzi o zachowanie tradycji i rozpoznawalnosc marki W CZASIE. Przepraszam niektórych jak znowu sie czepie Audi, ale faktem jest ze akurat oni wg wielu ekspertów poszli wlasnie za daleko. Odróżnić teraz A4 od A6 czy nawet nowego A3 sedan sie juz prawie nie da, jeśli akurat nie stoją obok siebie. Lexus wydaje sie popełniać ten sam błąd z ta nowa "alienowa" twarzą na wszystkich autach... Poza tym ewolucja jest oczywiście Oczywiscie nie wiem jaki jest cel producentow, jesli chodzi o te ujednolicone linie nadwozia. Wiem jedynie ze dla mnie rozpoznawalnosc marki to jej logo...upraszczajac. IMHO wlasnie niemieckie marki staraja sie maksymalnie upodobnic swoje modele do siebie, i nie chodzi tutaj o podobne elementy, ktore zachowuja charakterystyczne elementy marki, poprostu nastepuje jedynie zmiana wymiarow, typu nadwozia... i to jest troche smutne, bo przeciez to powoduje ze stylistyka traci wtedy swa niepowtarzalnosc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krogulec Opublikowano 6 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 Panie i Panowie - dzisiaj premiera nowego Legacy! Ciekaw jestem czy też pokażą od razu nowego Outbacka - patrząc na fotki Legaca spodziewam się, że to będzie super auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Kowalik Opublikowano 6 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 Panie i Panowie - dzisiaj premiera nowego Legacy! Ciekaw jestem czy też pokażą od razu nowego Outbacka - patrząc na fotki Legaca spodziewam się, że to będzie super auto Właśnie stoję przed podjęciem ostatecznej decyzji czy kupować MY13 Outbacka. Chciałbym, aby pokazali nowego OBK teraz. Tak jak wcześniej ktoś spomniał przód jest super, trochę tył mógłbybyć inny. W OBK tył musi być inny i nie sądzę aby był gorszy niż w obecnym. Jeśli pokażą go teraz do jest szansa aby na koniec roku był w sprzedaży w Europie. Powalczyłby napewno z Audi Allroad-em - oczywiście wyglądem, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 6 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 Czy mnie wzrok myli czy na tym fotoshopie jest napis V6 Hybrid ? trochę tył mógłbybyć inny. na 99% tył będzie od Levorga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Kowalik Opublikowano 6 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 (edytowane) Z jednej strony ma Legacy nie być w sprzedaży w Europie. Z drugiej jednak strony zastanawia mnie ta lampa: Czy w dolnej części ten "pasek" to nie światła LED. W stanach chyba nie ma chyba obowiązku jazdy na światłach dziennych? Chyba, że się mylę. Co oznaczałoby, że samochód miałby szansę może trochę później uzyskać homologację europejską. ps. szkoda, że prezentacja będzie dopiero o 17:30 naszego czasu Edytowane 6 Lutego 2014 przez Mozart_2005 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 6 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 Subaru strzela sobie w stopę nie wprowadzając nowego Legacy na rynek europejski. Jeśli samochód pozostanie w swojej cenie to z tym co oferuje nowy model, odpowiednia sprzedaż jest gwarantowana. Niestety nie oglądnąłem całej prezentacji bo zapomniałem ale jest klima na tył, więcej miejsca w tylnym rzędzie, ogrzewanie tylnych siedzeń, chyba nowy 2.5i, H6+High Torque CVT (może być ciekawe połączenie i spełni normy EU). Z tego co zrozumiałem zestaw multimedialny będzie taki sam w każdej wersji i będzie można dokupić nawigację, różne aplikacje (giełda, pogoda itd.), elektryczne wspomaganie, Eye Sight v3, ostrzeganie o martwym polu w lusterkach, doświetlanie zakrętów przeciwmgielnymi, generalnie standard premium. Na szybko. Super jest! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 6 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 Fakt, świetne auto. Ale Legacy w Europie sie nigdy dobrze nie sprzedawało, lepiej schodził OBK... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 6 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 więcej miejsca w tylnym rzędzie, jeszcze więcej niż w obecnej wersji ? Musiało urosnąć. H6+High Torque CVT kolejna nowość. Ciekawe jak to razem pracuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krogulec Opublikowano 6 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 Są pierwsze fotki z premiery! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 6 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 (edytowane) Zapomniałbym: "Nie mniej niż 12 głośników.", jakieś zmiany w rozdziale momentu na koła. VTD w CVT? Większy bagażnik i powszechniejsza skóra. Generalnie widać, że to najwyższy model Subaru i dobrze bo wygląda rewelacyjnie, szczególnie w środku. Szkoda decyzji o wycofaniu Legacy Sedan i Kombi z EU. PS. Grill ma jakieś przepustnice regulujące dopływ powietrza. Ma to związek ze sporym ograniczeniem oporów powietrza. Nie pamiętam liczby. Edytowane 6 Lutego 2014 przez FilipBB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Kowalik Opublikowano 6 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 Ale Legacy w Europie sie nigdy dobrze nie sprzedawało, lepiej schodził OBK... Tak było ale wobec tej premiery myślę, że nie brakowłoby nabywcy biorąc pod uwagę, że BMW3, Insignia, i inne mają szerokią grupę odbiorców. Tu przewaga technologiczna powiinna sprawić, że klentów zainteresowanym AWD by nie brakowało... Ludzką rzeczą jest się mylić, może i tym razem ktoś zweryfikuje strategię sprzedazy. Niestety OBK- a nie zobaczyliśmy, czyżby nie było go w nowej wersji w stanach. My zaś zobaczymy nowego OBK przy okazji targów w Europie? Co wskazywałoby, że tam gdzie premiera tam sprzedaż? Legacy dla Stanów, Outback dla Europy. Levorg na Azji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 6 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 Kończąc o nowościach nowego Legacy: fotel pasażera - elektryczna regulacja cztero zakresowa, automatyczne szyby kierowcy i pasażera, prawie centralnie umieszczona kamera cofania, FB25, ciszej w środku, standardowo 17", najwyższe wyposażenie i na zamówienie 18", z nawigacją - pisanie SMS-ów, dwa gniazda USB. BTW Bardzo fajna reklama. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 6 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 (edytowane) więcej miejsca w tylnym rzędzie, jeszcze więcej niż w obecnej wersji ? Musiało urosnąć. Edytowane 6 Lutego 2014 przez sewa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 6 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 Ładna sztuka:-)dobrze że 17 w stand.Levorg-klasa niżej jednak;-)kombi to już pewnie wogóle nie będzie:-\ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Kowalik Opublikowano 6 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 (edytowane) Nie wiem czy to tylko moje wrażenia ale lampy tego legacy i OBK są podobne? i poprzeczki grila jakby znane... Czyli to jest ewolucja. Natrafiłem też na artykuł w krórym opisana jest premiera outbacka. Legacy zaprezentowano podobnie ale w 2009 roku. W kwietniu 2009 pokazali nowego Outbacka - czyli na 99% nowe wcielenie OBK będzie w Nowym Yorku Edytowane 6 Lutego 2014 przez Mozart_2005 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid1 Opublikowano 6 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 Tak nawiązują do poprzedniej wersji Wysłane z mojego K00E przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krogulec Opublikowano 6 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 Pojawił się filmik z opisem wszystkich nowości w szczegółach: Szkoda, że pozostaje nam lizanie cukierka przez szybkę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hefty Opublikowano 6 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 Boski. Dane techniczne i wyposażenie: http://subarumedia.iconicweb.com/mediasite/specs/2015_Legacy_At_A_Glance.pdf Brak silników turbo. Stonowana limuzyna, mi pasuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się