Skocz do zawartości

Legacy VI


stach1111

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 310
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

  • 2 tygodnie później...

http://www.caradvice...es-and-details/

 

"podkastrowali" 3.6R - w polaczeniu z CVT ma 335 Nm (zamiast 350 Nm z 5EAT)

 

może to straty na przeniesieniu napędu w CVT .....

przeciez producent podaje moc i moment "na wale", a nie "na kolach" (wiec nie kumam, co do tego maja straty w CVT?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawsze myślałem, że jest odwrotnie. Chyba się jeszcze nie obudziłem na 100% :)

byloby fajnie, niestety tak nie jest... tu mozna poczytac, ile mocy i momentu "na kolach" maja niektore z Subarakow

 

http://rototest-research.eu/index.php?DN=29&List=S-T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe Subaru Legacy - wersja Sport i nowy silnik

Za trzy lata podczas face liftingu, Legacy oraz Outback mają dostać nowe (mocniejsze) H6 (3.0) oraz ma wejść wersja Legacy Sport (2.0 DIT 250 KM>). Oba silniki tylko z CVT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe Subaru Legacy - wersja Sport i nowy silnik

Za trzy lata podczas face liftingu, Legacy oraz Outback mają dostać nowe (mocniejsze) H6 (3.0) oraz ma wejść wersja Legacy Sport (2.0 DIT 250 KM>). Oba silniki tylko z CVT.

 

pochodziłbym z rezerwą do tego typu newsów. Nic konkretnego,same domysły bez podania źródła.

Tak czy inaczej wszystko wskazuje, że w najmocniejszych wersjach CVT to będzie standard ( poza WRX i STI ). Podobnie jest w innych markach.

Z drugiej strony przy 250KM + CVT daje sobie doskonale radę. Zapas mocy robi swoje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z taka moca niewielu jest kierownikow potrafiacych obchodzic sie ze sprzeglem i go nie spalic. Szczegolnie w szybko sie wkrecajacym boxerze. A potem lament, ze ja to juz 100000000km w Skodzie zrobilem a sprzgla nie spalilem.

Zreszta nawet jak pojawia sie te silniki to nie w EU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak jest z ubezbieczeniem US-Spec ? U nas sa o wiele wyzsze ceny na US Spec. To raczej dla milosnikow Mustanga Doga itp specyfikow, ktore i tak mozna kupic w EU tyle ze oficjalnie o wiele drozej. Silniki, ktore nie maja homologacji w EU trzeba jednostkowo homologowac a to jest nieoplacalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak jest z ubezbieczeniem US-Spec ? U nas sa o wiele wyzsze ceny na US Spec

 

są wyższe ale nie ma tragedii.

 

Silniki, ktore nie maja homologacji w EU trzeba jednostkowo homologowac a to jest nieoplacalne.

 

na ten temat nic nie wiem. W każdym razie przywiezienie i rejestracja samochodu z US nie stanowi żadnego problemu. Podobno....

Może wypowie się ktoś kto to już robił.

 

A zapytam, który testował , kto już jeździł ?

 

http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/55784-nowy-forester/page__st__6575#entry1980251

 

tutaj można poczytać o sprawności funkcjonowania 2.0DIT + CVT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silniki, ktore nie maja homologacji w EU trzeba jednostkowo homologowac a to jest nieoplacalne.

 

Przy sprowadzaniu jednej sztuki jako import prywatny nie ma w Polsce obowiązku homologacji silnika.

Musi przejść badanie techniczne na zwykłej stacji kontroli pojazdów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

http://www.caradvice.com.au/269115/2014-subaru-liberty-first-official-images-and-details/

 

"podkastrowali" 3.6R - w polaczeniu z CVT ma 335 Nm (zamiast 350 Nm z 5EAT)

Według notatki prasowej http://www.fhi.co.jp/english/contents/pdf_en_97783.pdf moc maksymalna jest teraz osiągana wyżej bo przy 6000 obr/min to też jest jakaś tam zmiana.

Co do CVT to dzięki jej płynnemu przełożeniu końcowo na koła (a ta wartość jest najważniejsza) trafia wyższa wartość momentu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jak z trwałością CVT w tandemie z H6 - 5eat jest pancerna i o ile dobrze pamiętam, producent dostarcza ją też do Nissana Titana i innych Jap-->US wynalazków dużo ważących i ciągających po 5000funciaków

Edytowane przez Fala
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...