Skocz do zawartości

Artur Kowalik

Nowy
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Lublin
  • Auto
    I like made in Japan

Osiągnięcia Artur Kowalik

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Tylko to co mnie zastanawia to stwierdzenie o stałym napędzie. W materiale jest, że przy CVT napęd jest dołączany. Czy to naleciałości współpracy Subaru z Toyoty i implementacje napędu z Rav4. Defakto jedenego z najszybszych dołączanych. Niestety to nie jest napęd stały. Czy coś źle interpretuję czy ten materiał jest błędnym stwierdzeniem?
  2. Jeśli gumowe to sugerowane RezawPlast są godne polecenia do tego stosunkowo tanie. Ja korzystam poza zimą z tekstylnych, jeśli nie ma to zamawiam do samochodu z własnego szablonu w http://allegro.pl/sklep/4225230_dywaniki-i-chlapacze-samochodowe. Sugeruję wybrać te nagrubsze 12mm. Łatwiej jest wytrzepać nawet z błoda niż umyć gumowe. Poza tym piasek wchodzi między włos a nie wysypuje się na tapicerkę. Myślę, że warto pomyśleć o wariancie tekstylnym dopóki nie dużego śniegu. Dodatkowo jeśli planujecie dużo jeździć sami, tekstylne można zwykle zamówić z dodatkowym pojedyńczym dywnikiem dla kierowcy.
  3. Co do ceny to myślę, że będzie na podobnym do obecnego poziomu. Poza tym liczyłbym, że ceny bedą wreszcie europejskie. To znaczy w salonie będzie można go kupić po takich cenach jak u brokerów sprowadzających nowe Subaru z zagranicy. Taką politykę przyjęto przy okazji forestra MY14. Jeśli chodzi o wygląd to może tak: http://www.burlappcar.com/2014/03/2015-subaru-outback.html
  4. Ostatnio napotkałem na dwa testy SUV w klasie Forestera. Owszem napęd napędem ale pojawia się pewne ale...W szczególności zobaczcie testy przechyłów – tego jeszcze nie widziałem, ale testy rosyjskie i ukraińskie biją na głowę te europejskie. Nie ma łatwo… RAV4 v. Tiguan CRV V. Forester Z drugiej strony jak jest ze sztywnością nadwozia jeśli weżmiemy pod uwagę rygorystyczne amerykańskie testy zderzeniowe? Tu forester wyprzedza konkurentów bulwarowych SUV-ów. A może crash test to tylko przypadek i oceny znowu statystyczne? Jednak znaczene odchylenia nadwozia przy takim przechyle każą poważnie zastanowić się nad Foresterm MY 2013.
  5. Według postów na innych portalach Outback będzie prezentowany w Nowym Yorku w kwietniu: http://blog.caranddriver.com/gorp-hounds-rejoice-next-gen-2015-subaru-outback-to-be-shown-in-april/
  6. Artur Kowalik

    Legacy VI

    Czy pojawiły się ceny nowego Legacy? Ciekawi mnie polityka cenowa Subaru. Zwykle producenci oferowali samochód w cenie podobnej do schodzącego modelu.
  7. Artur Kowalik

    Legacy VI

    Nie wiem czy to tylko moje wrażenia ale lampy tego legacy i OBK są podobne? i poprzeczki grila jakby znane... Czyli to jest ewolucja. Natrafiłem też na artykuł w krórym opisana jest premiera outbacka. Legacy zaprezentowano podobnie ale w 2009 roku. W kwietniu 2009 pokazali nowego Outbacka - czyli na 99% nowe wcielenie OBK będzie w Nowym Yorku
  8. Artur Kowalik

    Legacy VI

    Tak było ale wobec tej premiery myślę, że nie brakowłoby nabywcy biorąc pod uwagę, że BMW3, Insignia, i inne mają szerokią grupę odbiorców. Tu przewaga technologiczna powiinna sprawić, że klentów zainteresowanym AWD by nie brakowało... Ludzką rzeczą jest się mylić, może i tym razem ktoś zweryfikuje strategię sprzedazy. Niestety OBK- a nie zobaczyliśmy, czyżby nie było go w nowej wersji w stanach. My zaś zobaczymy nowego OBK przy okazji targów w Europie? Co wskazywałoby, że tam gdzie premiera tam sprzedaż? Legacy dla Stanów, Outback dla Europy. Levorg na Azji?
  9. nie pamiętam - ale nie była wymieniana czyli nie kwalifikowała sie do wymiany; zresztą auto zrobiło potem jeszcze dodatkowo 63 000km i sprzęgło ani dwumasa nie były wymieniane Czyli teoria wpływu uszkodzonej dwumasy na awarie silnika została lekko zachwiana. Właśnie analizowałem wszystkie Za za zakupem OBK. Widzę więc dużą loterię z tymi silnikami. Upatrywałem szansy, że CVT pozwoli uniknąć usterek z silnikiem i sprzęgłem. Doszedłem do wniosku, ze lepiej dopłacić do CVT 2000Euro i nie mieć problemów ze sprzęgłem. Myślę, że jeśli silnik wytrzyma do 200`000 km , bo na tyle przewiduję się trwałość skrzyni to i tak trzeba będzie wymienić sprzęgło i dumas za podobna cenę. Nie wspomnę, że komfort jazdy z CVT jest nieporównywalnie lepszy. Brak powiązania wady sprzęgła w ewentualnymi usterkami silnika mnie zmartwił .
  10. Artur Kowalik

    Legacy VI

    Z jednej strony ma Legacy nie być w sprzedaży w Europie. Z drugiej jednak strony zastanawia mnie ta lampa: Czy w dolnej części ten "pasek" to nie światła LED. W stanach chyba nie ma chyba obowiązku jazdy na światłach dziennych? Chyba, że się mylę. Co oznaczałoby, że samochód miałby szansę może trochę później uzyskać homologację europejską. ps. szkoda, że prezentacja będzie dopiero o 17:30 naszego czasu
  11. Artur Kowalik

    Legacy VI

    Właśnie stoję przed podjęciem ostatecznej decyzji czy kupować MY13 Outbacka. Chciałbym, aby pokazali nowego OBK teraz. Tak jak wcześniej ktoś spomniał przód jest super, trochę tył mógłbybyć inny. W OBK tył musi być inny i nie sądzę aby był gorszy niż w obecnym. Jeśli pokażą go teraz do jest szansa aby na koniec roku był w sprzedaży w Europie. Powalczyłby napewno z Audi Allroad-em - oczywiście wyglądem,
  12. Artur Kowalik

    Legacy VI

    Do pełnej spójności brakuje trochę ale to tylko detale i przy drobnym liftingu i zmianie grila w forkach, XV w łatwy sposób udałoby się to zrobić w 100%. Właśnie OBK ciekawi mnie najbardziej. Na razie mam względnie nowe samochody ale teraz zamierzałem kupić OBK MY13 ale teraz nabieram ochotę na poczekanie na nowy OBK.
  13. Artur Kowalik

    Legacy VI

    Mam nadzieję, że na żywo będzie jeszcze ładniejsze. Do takiego wniosku dochodzę patrząc na plenerowe zdjęcia. Jeśli do tego dodamy świetny napęd to powstaną problemy ale dla konkurencji. Trzeba przyznać, że zmiana do Legacy poprzedniego jest znacząca. Jak popatrzę na to jak może wyglądać nowy OBK czyli wsadzony na wyższe zawieszenie Legacy to ciężko mi sobie wyobrazić model zakamuflowany. Przód jest zdecydowanie ładniejszy niż w Levorgu. Na zdjęciach wnętrza widać odejście od twardych materiałów. Było to widoczne już w modelach XV i Foresterze. Tu pewnie będzie jeszcze większa różnica biorąc pod uwagę klasę auta na plus Ciekawe przy pokażą teraz nowego OBK czy dopiero jesienią?
  14. Artur Kowalik

    Legacy VI

    I niestety chyba skasowane bo niestety zdjęcia nie chcą się otworzyć
×
×
  • Dodaj nową pozycję...