Skocz do zawartości

Legacy VI


stach1111

Rekomendowane odpowiedzi

Podobno po dokonaniu jakiegokolwiek wyboru nasz mózg stara się znaleźć powody słuszności naszej decyzji. Musimy utwierdzić się w przekonaniu, że postąpiliśmy mądrze i stąd nasze czysto subiektywne odczucia co do jazdy tak bardzo się różnią. Ja na przykład specjalnie poszedłem do ASO aby przejechać się Forkiem XT aby sprawdzić, czy dobrze zrobiłem kupując wcześniej Outbacka, zamiast czekać z podjęciem decyzji na pojawienie się nowego Forestera. Oczywiście jazda próbna tylko utwierdziła mnie w słuszności wcześniejszego wyboru. ;)

 

Zgadzam się, fajne spostrzeżenie, myślę, że lektura wielu wątków na forum to potwierdza.

 

Tak spostrzeżenie jest kwintesencją wielu wątków i życia...

Niestety nowa RAV4 mimo, że z roku 2013 odstaje jakością do OBK 2009 mimo, że cenowo z CVT wygląda bardzo podobnie. Szukałem szukałem i mnie to subaru przekonują testy zderzeniowe http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/subaru/outback. Co do nowego OBK MY15 to myślę, że będzie jeszcze lepiej bo przez analogie Forester MY13 jest lepszy w zderzeniu czołowym rogiem nadwozia od poprzedniego modelu. Więc ewolucja poszła do dobrym kierunku nie tylko pod względem stylistycznym ale i bezpiczeństwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 310
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

w EU L GT były na oryginalnych 18stkach. Pewnie poprzedni właściciel zmienił.

Zgadza się...

 

tutaj to Cię trochę poniosło OBK SBD, który według wielu osób ( może jakieś pomiary w dB gdzieś w sieci ? ) przy ww. prędkościach jest cichszy od 2.,5N/A. Jeździłem również kilka razy LGT MY10 i mam całkowicie odmienne odczucie. No ale może to kwestia tego konkretnego egzemplarza.....

 

Ok, nie jechałem dieslem oprócz Legacy MY08, także nie wiem czy jest głośny czy cichy, nie mam porównania ale wierzę Ci na słowo :)

W każdym razie dla mnie OBK 2.5 był cichy :)

Edytowane przez AllRad
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy grill, w wersji plastic-fantastic:

30uwolv.jpg

 

Choc to Legacy to pasowalby tak na OBK albo jednym z nowych Audi (A9, Q8, itp.)

 

2zgbx1f.jpg

 

Wszystko staje się coraz bardziej interesujące :). Ciekawe czy to kolejne koncepty czy prasowe przecieki? Jakiś czas temu pojawił się artykuł porównujący nowego i starego OBK.http://www.planetsub...aru-outback.htm

Wszystko jednak wskazuje, że OBK będzie miał prezentację później i będzie niestety stylistycznie podniesionym Levorgiem. Z drugiej strony pewne jest, że nie będzie Tribecki od 2015 roku więc OBK musi być większy od Levorga. Chyba że zwiększenie zwrotności zostanie uzyskane przez zmniejszenie rozstawu osi.

Edytowane przez Mozart_2005
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś madrzejszy może mi logicznie wytłumaczyć ta (idiotyczna jak dla mnie) polityke sprzedaży FHI na rynku europejskim? Rozumiem że może Szanowy Pan Prezes miec awersje do europejczyków i robic im na złośc, ale nie rozumiem jak firma produkcyjna majac gotowe ladne modele i gotowe silnik nie chce ich sprzedawać na rynku europejskim który tak mały w koncu nie jest. Dlaczego nie ma: Imprezy 1.6 n/a, Imprezy 1.6DIT, Imprezy 2.0D, Imprezy 2.0DIT (220KM) Imprezy WRX i Imprezy WRX STI 2.0? dalej XV 1,6 n/a, XV 1,6DIT, XV 2,0D, XV 2,0DIT, Legacy 2.0 n/a, Legacy 1,6DIT, Legacy 2.0D, Legacy 2,0DIT, Legacy GT 2,0 DIT (270KM), Legacy Spec-B, Legacy H6, Forek, 2,0, Forek 2,0D, Forek 2,0DIT, Outback 2,5 n/a, Outback 2,0D, Outback 2,0DIT, Outback H6, BRZ 2,0, BRZ 1.6DIT, BRZ 2,0DIT wszystkie wersje z manualem i automatem => prosze jaka piekna oferta tylko nie mówcie że sie nie opłaca bo niewierze, wszystkim firmom sie opłaca robic jak najwiecej modeli tylko nie FHI? i to tego majac gotowe modele i silniki? - coś tu nie pasuje spojrzcie np na BMW kiedys robilo serie 3,5,6 i 7 a teraz 1,2,3,4,5,6,7 X1,X3,X5,X6 kombinacji i wersji coupe, cabrio, grand coupe limo, kombi z kilkaset kazdy cos znajdzie dla siebie i kupi. Da sie? Da. I nie chodzi tu o emisje bo paleta BMW ma wieksze silniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dlatego, że np. BMW jest niemieckie a nie japońskie, a wśród 70mln Niemców większość woli wspierać rodzimą produkcję.

Do tego dolicz sobie koszty transportu, homologacji, cła i innych europomysłów (np. Flotowa emisja CO2) i już będzie wiadomo, że sprzedaż Subaru w Europie, jest mniej opłacalna niż np. W USA.

O gustach i oczekiwaniach Europejczyków nie wspomnę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś madrzejszy może mi logicznie wytłumaczyć ta (idiotyczna jak dla mnie) polityke sprzedaży FHI na rynku europejskim? Rozumiem że może Szanowy Pan Prezes miec awersje do europejczyków i robic im na złośc, ale nie rozumiem jak firma produkcyjna majac gotowe ladne modele i gotowe silnik nie chce ich sprzedawać na rynku europejskim który tak mały w koncu nie jest. Dlaczego nie ma: Imprezy 1.6 n/a, Imprezy 1.6DIT, Imprezy 2.0D, Imprezy 2.0DIT (220KM) Imprezy WRX i Imprezy WRX STI 2.0? dalej XV 1,6 n/a, XV 1,6DIT, XV 2,0D, XV 2,0DIT, Legacy 2.0 n/a, Legacy 1,6DIT, Legacy 2.0D, Legacy 2,0DIT, Legacy GT 2,0 DIT (270KM), Legacy Spec-B, Legacy H6, Forek, 2,0, Forek 2,0D, Forek 2,0DIT, Outback 2,5 n/a, Outback 2,0D, Outback 2,0DIT, Outback H6, BRZ 2,0, BRZ 1.6DIT, BRZ 2,0DIT wszystkie wersje z manualem i automatem => prosze jaka piekna oferta tylko nie mówcie że sie nie opłaca bo niewierze, wszystkim firmom sie opłaca robic jak najwiecej modeli tylko nie FHI? i to tego majac gotowe modele i silniki? - coś tu nie pasuje spojrzcie np na BMW kiedys robilo serie 3,5,6 i 7 a teraz 1,2,3,4,5,6,7 X1,X3,X5,X6 kombinacji i wersji coupe, cabrio, grand coupe limo, kombi z kilkaset kazdy cos znajdzie dla siebie i kupi. Da sie? Da. I nie chodzi tu o emisje bo paleta BMW ma wieksze silniki.

 

Częściowo odpowiedź na swoje pytania znajdziesz chyba tutaj: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/44932-subaru-wrx-sti-my15/page__st__1225#entry1971458

 

IMHO to trochę efekt błędnego koła - gdyby sprzedaż była wyższa to byłoby więcej modeli i odmian silnikowych, zaś sprzedaż byłaby wyższa gdyby... było więcej modeli i odmian silnikowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dlatego, że np. BMW jest niemieckie a nie japońskie, a wśród 70mln Niemców większość woli wspierać rodzimą produkcję.

Do tego dolicz sobie koszty transportu, homologacji, cła i innych europomysłów (np. Flotowa emisja CO2) i już będzie wiadomo, że sprzedaż Subaru w Europie, jest mniej opłacalna niż np. W USA.

O gustach i oczekiwaniach Europejczyków nie wspomnę.

a to ciekawe? nie powtarzaj farmazonow za Dyrekcja, ciekawe bardzo bo jakoś inne japonskie marki tez placa małe bo małe 10% cło i tez ponosza koszty transportu i jakos da sie? Ta polityka przypomina mi bardzo polska polityke dot. górnictwa nic sie nie opłaca, sądze a nawet jestem pewien że jak by kopali diamenty to też by byli nierentowni, więc najlepiej zamknać kopalnie a potem sprzedac za grosze. Kupuje prywatny inwestor i NAGLE!! staje sie cud!! nad cudy kopalnia staje sie rentowna. Jaja normalnie! To samo z FHI siec dealerska gotowa, personel też, wyrobiona marka, doskonaly image wszystko gotowe a tu sie nie opłaca i beda staly salony puste bo co pokaża XV i Forka i OBK w co 3cim a co 5tym BRZ normanie PRL. To co sie SIP nie opłaca, bedzie opłacało prywatnym handlarzom i bedą sciagane nowki z USA bo rynek nie zna próżni. Co innego tworzyć sieć sprzedaży od nowa, kreować marke, image - wtedy to są kosza ale Dacia dała rady a auta kiepsciutkie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja może wrzucę fotki co by nie trzeba było klikać ;)

ext_1920x1200_0003.jpg

ext_1920x1200_0006.jpg

 

ext_1920x1200_0005.jpg

ext_1920x1200_0002.jpg

 

int_1920x1200_0001.jpg

 

int_1920x1200_0004.jpg

 

int_1920x1200_0003.jpg

 

ext_1920x1200_0001.jpg

 

Całkiem fajnie wygląda ;) Z zewnątrz może nasuwa mi odrobinę skojarzenia z nowym Hyundaiem Genesis, ale wygląda sympatycznie (szczególnie przód i grill), a środek jest super - ekran nawigacji jest fajnie wkomponowany i nadal dość wysoko, ładne zegary i dużo innych fajnych detali.

 

Co ciekawe wygląda na to, że stacja multimedialna będzie oparta na jakimś nowszym systemie - menu na ekranie nie przypomina ani Kenwooda, ani Fujitsu. Kolejne nowości to lusterko fotochromatyczne i 3-stopniowe ogrzewanie foteli ;)

Edytowane przez Krogulec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krogulec, jak chcesz to nagraj te zdjecia na dysk. SoA goni po internecie i prosi zeby skasowac linki do zdjec.

Dla mnie ten samochod wyglada jak Toyota Camry. Subaru sprzeda ogromne ilosci tego nowego Legacy i znowy bedzie rekord sprzedarzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krogulec, jak chcesz to nagraj te zdjecia na dysk. SoA goni po internecie i prosi zeby skasowac linki do zdjec.

Dla mnie ten samochod wyglada jak Toyota Camry. Subaru sprzeda ogromne ilosci tego nowego Legacy i znowy bedzie rekord sprzedarzy.

 

I niestety chyba skasowane bo niestety zdjęcia nie chcą się otworzyć :(

Edytowane przez Mozart_2005
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a to ciekawe? nie powtarzaj farmazonow za Dyrekcja, ciekawe bardzo bo jakoś inne japonskie marki tez placa małe bo małe 10% cło i tez ponosza koszty transportu i jakos da sie? Ta polityka przypomina mi bardzo polska polityke dot. górnictwa [...]

Istotne fakty są dwa:

- UE staje się rynkiem bardzo nieprzyjaznym, przeregulowanym, gdzie rządzi lokalne lobby

- FHI odnotowało ostatnio zysk operacyjny na poziomie 12%

Jaki stąd wniosek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co pamiętam to w wersjach US takowe lusterko to standard. Można je zakupić bez problemów.

 

Chyba tak jak faktycznie.

 

Dla mnie ten samochod wyglada jak Toyota Camry. Subaru sprzeda ogromne ilosci tego nowego Legacy i znowy bedzie rekord sprzedarzy.

 

Buda jest pewnie krojona pod rynek amerykański, u nich będzie to jeden z ładniejszych sedanów (trudno uwierzyć jakie tam paskudy jeżdżą po ulicach ;) ) Mimo to mi tam się nawet podoba - szczególnie z przodu. Tył faktycznie jest trochę nijaki, kolor czterech liter nie urywa, ale pewnie na żywo będzie wyglądać całkiem fajnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...