Skocz do zawartości

Melduję, że......


stach1111

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, llkuba napisał:

A co ile kilometrów pierwsza wymiana oleju ?

 

Jest co 15 tysięcy. Pytałem, czy zrobić pierwszą wymianę jakoś wcześniej, np. po trzech, albo pięciu tysiącach (tak w XT robiłem), to mi powiedzieli, żeby nie. No i sam nie wiem teraz.

 

15 minut temu, Jaca68 napisał:

Jak jest 3,5 litra V6 to może być wolnossące. ;)

Jak spalanie?

 

Jest mocne i piękne ;) 

na razie przejechałem ok 750 kilometrów, z czego około 400 w trasie i komputerowa średnia mówi, że 8,4. Całkiem sporo w mieście jedzie na prądzie. 

Edytowane przez B-52
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, B-52 napisał:

 

Jest co 15 tysięcy. Pytałem, czy zrobić pierwszą wymianę jakoś wcześniej, np. po trzech, albo pięciu tysiącach (tak w XT robiłem), to mi powiedzieli, żeby nie. No i sam nie wiem teraz.

Szczerze to lepiej wymienić olej i filtr oleju wcześniej po około tysiąca kilometrów (różnie mechanicy mówią). Silnik jest na dotarciu i będziesz spokojniej spał. 

 

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, B-52 napisał:

 

Jest co 15 tysięcy. Pytałem, czy zrobić pierwszą wymianę jakoś wcześniej, np. po trzech, albo pięciu tysiącach (tak w XT robiłem), to mi powiedzieli, żeby nie. No i sam nie wiem teraz.

 

 

 



myślę, że odpowiedź czy zmieniać szybciej olej jest jedna

  • Super! 1
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.02.2019 o 21:11, B-52 napisał:

Infi Q50.  Jest tym lepiej dla mnie, że ma wolnossący silnik, gdyż doładowane nie bardzo lubię. No i ten prąd wspaniale wspiera osiągi, chociaż całkiem ognistego ognia jeszcze dać nie mogę ;) 

Gdybym miał 3.5V6 pod maską,z elektrykiem co wspomaga,to tez bym nie narzekał :D Z punktu widzenia 2.0 125KM ;)

Czytałem gdzies ,ze o ile auto fajnie ,o tyle multimedia w porównaniu do konkurencji ,to leżą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też tak słyszałem, ludzie narzekają. Nie wgłębiałem się w to jeszcze prawdę mówiąc. Z multimediów używam tylko radia bądź ewentualnie muzyki. Poza tym nastawów samochodu i w zasadzie tyle. No i jeszcze połączenia z telefonem, żeby gadać. To te rzeczy wszystkie działają dobrze. A poza tym się jeździ ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... narty w miłych okolicznościach przyrody :) Warunki na stoku naprawdę świetne. Nawet nie ma wielu narciarzy :) Jedynie trochę wyłączonych tras, z uwagi na amatorskie Mistrzostwa Polski.

 

2e521098edd839c5794831408fae4e24.jpg


c5ec7d3c723b467bbd2388f0a5f381b4.jpg

 

y4mFQMzulEfWM7tO-q7JrujNWupJ2GVfyHiNL-9j

 

y4m02MsXjJoUzYN2EkMQeFz42JEg5urwNUwsGnO-

 

y4mPzNMbbvydyLQTGHQb2ZT6ezN-Z-5QBj04o0TP

 

y4mknD035srN0ZCpyCt9kTkR2IrP7YvaZJ17OVSG

 

Sent from my SM-G960F using Tapatalk
 

Edytowane przez subleo
  • Super! 5
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, chudy__ napisał:

Już 294?

Nie bo mam tarcze i klocki w bardzo dobrym stanie . Zacisk jest TOKICO i przy wymianie tarcz będę kombinował żeby założyć 294.

 

Zauważyłem w porę, że prawe przednie koło lekko trzyma a przecież regenerowałem zaciski. Okazało się, że dostał się bród bo gumka nie weszła w rowek :facepalm:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, chudy__ napisał:

No to przy Tokico tylko jarzma i tarcza ;)

Jak znajdziesz gdzieś jarzma to prześlij mi na priv to zamówie. W moim przypadku nie znam dnia ani godziny kiedy tarcze zaczną bić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, llkuba napisał:

Nie bo mam tarcze i klocki w bardzo dobrym stanie . Zacisk jest TOKICO i przy wymianie tarcz będę kombinował żeby założyć 294.

 

Zauważyłem w porę, że prawe przednie koło lekko trzyma a przecież regenerowałem zaciski. Okazało się, że dostał się bród bo gumka nie weszła w rowek :facepalm:.

gdzie można sprawdzić czy tokico czy akebono ?

ja mam tarcze na wykończeniu i chce zrobić swap na 294

na czterotłoka mnie nie stać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, niebieskiultras napisał:

to chyba takie mam :D

To gitarka zaraz włączę komputer to prześle na priv gdzie kupiłem tłoczki i gumki za rozsądną cene. Cena 4 tłoczka to jakaś masakra. 

Edytowane przez llkuba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupowanie używanych jarzm to trochę loteria,  bo wybijają się w nich otwory na prowadnice i zaciski stukają. 

Wiem, że to trochę kosztuje, ale polecam zakup nowych, np. u Edwina, będzie spokój na dłuższy czas. 

A "swap" jarzm to prosta i fajna sprawa. Przerabiałem temat w byłej Imprezie Justyny i byłym Forku SG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, przemekka napisał:

Kupowanie używanych jarzm to trochę loteria,  bo wybijają się w nich otwory na prowadnice i zaciski stukają. 

Wiem, że to trochę kosztuje, ale polecam zakup nowych, np. u Edwina, będzie spokój na dłuższy czas. 

A "swap" jarzm to prosta i fajna sprawa. Przerabiałem temat w byłej Imprezie Justyny i byłym Forku SG.

jest ryzyko jest zabawa :P

ale płacąc 600 zł za 2 jarzma wolę dołożyć 400 i kupić 4tłok

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, przemekka napisał:

Do tego inne tarcze i klocki. No i jeszcze felgi. ;)

do dużego dwutłoka też trzeba minimum 16 a to właśnie kupiłem na sezon zimowy a na lato mam 17 :P więc problem mnie nie dotyczy.
ja chyba jednak zamiast jarzma kupię całe zaciski z diesla

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...