RoadRunner Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Powiem szczerze, że S4 z silnikiem 3.0 TFSI jakoś umknął mojej uwadze bo zawsze na słowo S4 zapalała się lampka 4.2. Ale wychodzi, że to bestyja zacna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Jak za dwa auta to dobra cena ........... nowe zaczyna sie od 250k więc sam sobie odpowiedz witamy w Polsce...... Niestety to dotyczy 90% ogłoszeń VW/Audi. I spróbuj człowieku sprzedać dobre auto za rozsądną cenę.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 od nowej budy S4 czyli 2009 roku. Powiem szczerze, że S4 z silnikiem 3.0 TFSI jakoś umknął mojej uwadze bo zawsze na słowo S4 zapalała się lampka 4.2. Ale wychodzi, że to bestyja zacna. niesamowicie szybkie auto jak na to ze to daily driver z niewielka moca i spora waga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Przy S4 3.0 TFSI trzeba pamiętać że to nie jest turbo a kompresor napędzany paskiem klinowym, co ma swoje plusy i minusy. Plus to na bank brak pojęcia turbodziury. Minus to cięzszy remap - do niedawna nikt tego nie robił, ale podobno juz i ten motor został rozgryziony. witamy w Polsce...... Niestety to dotyczy 90% ogłoszeń VW/Audi. I spróbuj człowieku sprzedać dobre auto za rozsądną cenę.... Dotyczy to praktycznie wszystkich marek/modeli (Subaru w to właczając), które sa stosunkowo drogie ( nowe auta od 100 tyś wzwyż) które mozna często sprowadzić z USA czy zachodu w stanie "trochę naruszonym". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 to dlatego, ze ceny nowych aut sa prosto z marsa a cena auta 2-3 letniego odpowiada jego wartosci. u nas jest nie inaczej nowe A6 60 T€ po 3-4 latach 30 t€ fajniej pieniedzy nie mozna wyrzucic w bloto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 (edytowane) to dlatego, ze ceny nowych aut sa prosto z marsa a cena auta 2-3 letniego odpowiada jego wartosci. u nas jest nie inaczej nowe A6 60 T€ po 3-4 latach 30 t€ fajniej pieniedzy nie mozna wyrzucic w bloto. nie zapominaj, że u was również są "ulepki" no i 80-90% A6 to firmówki z milionami kilometrów na liczniku..... Edytowane 9 Lutego 2013 przez Adam12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 (edytowane) . Edytowane 8 Lutego 2013 przez ajax Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Dostaję powiadomienie , że w moim ulubionym wątku coś się dzieje, a tu znowu o ortografii i wycieczkach osobistych. C'mon - dajcie po ryju sobie, wydzierajcie na PW, cokolwiek. Wyluzujcie personalne tematy please, bo to już nudne jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Dostaję powiadomienie , że w moim ulubionym wątku coś się dzieje, a tu znowu o ortografii i wycieczkach osobistych. C'mon - dajcie po ryju sobie, wydzierajcie na PW, cokolwiek. Wyluzujcie personalne tematy please, bo to już nudne jest. No cóż wypiłem mleczko na uspokojenie i stwierdzam, że masz rację nie warto;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 No to co z tym "vs"? Jesteśmy od kogoś lepsi, czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 No to co z tym "vs"? Jesteśmy od kogoś lepsi, czy nie? Jesteśmy tak dobrzy, że nie ma gorszych. It's good to be bad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 It's good to be in bed Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 It's good to be in bed Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 No to co z tym "vs"? Jesteśmy od kogoś lepsi, czy nie? Na dzień dzisiejszy jesteśmy gorsi od: Skody. BMW, Audi, Kii, Hyundaia, Mercedesa, Forda, VW, Seata Chyba prowadzimy w starciu z: Tatą, Rometem i Boschem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 8 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 ja tam nie widze alternatyw dla Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 W tym wątku wszytko jest lepsze od Subaru i niema nic lepszego od Wieswagenów, a szczególnie tych lekko podkręconych do 1000KM i to na seryjnych gratach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 ja tam nie widze alternatyw dla Subaru Boś ślepy i gupi Trzeba było kupić Skodę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 I tak wiadomo, ze zawsze najważniejszy jest pojedynek derbowy. To jak: EVO, czy STi?? No i ile to pali?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTe Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Zdecydowanie EVO , najlepiej X , idealny kompromis pomiędzy EVO IX a STI hawkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Niedługo to bedzie na tym forum tak, ze chcąc, aby w czymkolwiek wygrało Subaru, bedzie trzeba zadać pytanie: Forester, czy Impreza....? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Zdecydowanie EVO , najlepiej X Pewnie tak, tylko trzeba pamietać, że jak sie chce jechać dłużej niż 4 minuty pełnym gwizdkiem to to trzeba tak obrać trase aby dojechać zanim skrzynia automatyczna wejdzie w tryb awaryjny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Zdecydowanie EVO , najlepiej X , idealny kompromis pomiędzy EVO IX a STI hawkiem eMTE czy Ty nie czytałeś tego wątku?? Pomiędzy EVO i STI najlepiej wybrać Skode 335xdrive z quattro haldexem 765 generacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Pewnie tak, tylko trzeba pamietać, że jak sie chce jechać dłużej niż 4 minuty pełnym gwizdkiem to to trzeba tak obrać trase aby dojechać zanim skrzynia automatyczna wejdzie w tryb awaryjny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Pewnie tak, tylko trzeba pamietać, że jak sie chce jechać dłużej niż 4 minuty pełnym gwizdkiem to to trzeba tak obrać trase aby dojechać zanim skrzynia automatyczna wejdzie w tryb awaryjny. Pytanie tylko czy łatwiej do domu dojechać ze skrzynią w trybie awaryjnym czy bez uszczelki pod głowicą A w Romecie nie ma takich problemów! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Pytanie tylko czy łatwiej do domu dojechać ze skrzynią w trybie awaryjnym czy bez uszczelki pod głowicą To zależy, czy będzie z górki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się