Jumpman Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 W Monte zamiast Ostberga pojedzie Loeb! Więc jak na razie są dwa auta Citroena... Ostberg jedzie Monte, ale nie punktuje dla zespołu. Coś jak Mikkelsen w VW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domso Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 (edytowane) Włosi sobie żarciki z Rossiego robią Edytowane 4 Grudnia 2014 przez Domso Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 Czyli jak zawsze.... impreza bez spinki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domso Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 http://www.rallyreportwrc.com/2014/12/04/alessandra-benedetti-la-sensacion-del-monza-rally-show-2014-junto-al-talento-de-robert-kubica-que-definira-su-futuro-pronto-entre-citroen-m-sport-con-vistas-al-wrc-2015/ FAjny artykulik na rozluznienie. Z tego co zrozumiałem autor troche pofantazjował, że Robercik mógłby z Alessandrą w WRC pośmigać Maciek to Maciek, ale ja bym nie miał dużego sprzeciwu na takie rozwiązanie Pytanie czy Alessandra by wytrzymała latanie nad krowami i twarde lądowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeFo555 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 A o ile sie nie mylę Subaru juz w Legacy testowali polautomatyczna skrzynie biegów. W Imprezie A grupie, były takie łopatki na kierownicy ale kierowcom się to nie podobało, woleli mieszać kłówką w H Dokładnie, było to rozwiązanie na "guziki" na kierwonicy, gdzieś jest nawet onboard pokazujący to rozwiązanie, fajnie wygląda jak lewarek od zmiany biegów sam goni.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 Dokładnie śmiesznie to wyglądało.probowalem znaleść filmik ale nie dałem rady:( Btw troche sie dziwie wyboru Madsa.to nie jest zawodnik który jest materiałem na mistrza jezeli by tak było to juz by to zrobił ( jeździ w WRC od 2006 ) takiego Paddona za to brał bym w ciemno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 No to już nam się wyklarowała sytuacja jeśli chodzi o fotele fabryczne w 2015. Przyznam szczerze, że liczyłem po cichu, że drugim kierowcą będzie Robert, bo dziwiła mnie ta cisza i ciągłe przekładanie z ogłoszeniem drugiego fotela przez Citroena. Nie jestem wielkim fanem Madsa, też uważam, że na takie doświadczenie jakie obecnie posiada w WRC (porównywalna ilość startów do Ogiera) wyniki powinny być lepsze. Kris w drugiej połowie sprawił, że Mads praktycznie nie istniał. Ale ok może tak jak Latvala w VW, w następnym sezonie, już będąc w pełni zaznajomionym z autem zacznie prezentować lepsze tempo. Poczekamy, zobaczymy. To teraz Robertowi zostaje opcja prywaciarza. Ciężko jest mi uwierzyć, że dostanie top spec taki jaki mają fabryki. Lotos chyba będzie musiał sypnąć gruuubą kasą, aby to się stało. Ale i tak wszelkie poprawki i nowości będą najpierw szły do głównego teamu, a potem do RK W opcję Fiesta-Lotos po tym co się działo w tym roku nie wierzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 Jeszcze nie ma co skreślać citroena.Cos tam sie grubo działo ze tak zwlekali z ogłoszeniem drugiego kierowcy i coś mi mowi ze jeszcze z czymś wyjdą. Jezeli ma jeździć fordem to juz chyba lepiej jakimś prywatnym niż Z Msportu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MadYarpen Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 fiestą z A style Hirvonen nie wskoczyłby w ostatnim rajdzie na pudło, nie ma szans. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x_maly_x Opublikowano 5 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 https://www.youtube.com/watch?v=53798obtymo&feature=youtu.be Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MadYarpen Opublikowano 5 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 kuurde, panowie trochę się martwię o ten sezon... Żeby nie było tak, że nie będą mu chcieli dać najlepszych części i robert powie że to chrzani w takim razie... Wiem, wymyślam;) Ale tak to jest jak się nie wie:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domso Opublikowano 5 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 (edytowane) kuurde, panowie trochę się martwię o ten sezon... Żeby nie było tak, że nie będą mu chcieli dać najlepszych części i robert powie że to chrzani w takim razie... Wiem, wymyślam;) Ale tak to jest jak się nie wie:P Już taki DS będzie lepszy niż Fiesta jaką jeździł w tym roku za tydzień sie pewnie okaze co tam wymyślili Edytowane 5 Grudnia 2014 przez Domso Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Beavis Opublikowano 5 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 Poczekamy, zobaczymy. Nie ma co zawczasu się martwić. Z drugiej strony to można powiedzieć, że dzisiaj jakkolwiek przygotowany DS byłby lepszy od M-Sportowego padła. Ale co będzie w przyszłym sezonie, już za dwa miesiące...? Wtedy może być zupełnie inaczej. Już nie raz układ sił się kompletnie zmieniał z sezonu na sezon. Wystarczą drobne niuanse w kolejnych ewolucjach... Cholera wie co tam każdy nowego przygotowuje do homologacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 5 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 M-Sport pewnie nic nie przygotowuje. Chyba Edwin pisał, że swoje łopatki mają mieć dopiero od połowy sezonu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wezyr Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 Łopatki łopatkami, ale coś przebąkiwali o silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romek_l Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 Z drugiej strony to można powiedzieć, że dzisiaj jakkolwiek przygotowany DS byłby lepszy od M-Sportowego padła Oby! Ale też trzeba pamiętać, że Robert w pewnym momencie chwalił Fiestę na szutrach. Mówił, że na asfalcie Citroen, ale na szutrach Fiesta lepiej się spisywała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DriverX Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 Mówił chyba, że jest łatwiejsza w wyczuciu i prowadzeniu. Ciekawe jak to się przekłada na czasy... W końcu WRC to głównie szutry niestety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Beavis Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 Z drugiej strony to można powiedzieć, że dzisiaj jakkolwiek przygotowany DS byłby lepszy od M-Sportowego padła Oby! Ale też trzeba pamiętać, że Robert w pewnym momencie chwalił Fiestę na szutrach. Mówił, że na asfalcie Citroen, ale na szutrach Fiesta lepiej się spisywała. Mówił chyba, że jest łatwiejsza w wyczuciu i prowadzeniu. Ciekawe jak to się przekłada na czasy... W końcu WRC to głównie szutry niestety. No pewnie! Tylko pod warunkiem, że ręczny i łopatki działają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 (edytowane) No pewnie! Tylko pod warunkiem, że ręczny i łopatki działają Albo półośka się przy rozgrzewaniu nie ukręci, albo koło nie urwie po delikatnym wyhaczeniu pobocza itd itp. Fiesta to zupełnie przyzwoite auto Edytowane 6 Grudnia 2014 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 W top spec pewnie dobre... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 Chyba sprawy nie idą po myśli Kubicy. Twierdził on,że chce dopiąć sprawy,żeby grudzień był miesięcem relaksu i odpoczynku. A tymczasem nie ma informacji ani o samochodzie ani o teamie. Rok temu było dużo entuzjazmu bo M-sport kiedyś to była marka poza tym dziarsko na trasach radziła sobie Fiesta R5. Ale chyba Robert popełnił błądy. Kiedyś odmawiając Hyundaiowi,który okazał się całkiem konkurencyjny a potem odchodząc z Citroena. Citroen dobrze go obsługiwał w WRC2 a potem lojalnie wystawił mu WRC na Rajd GB w nagrodę za MŚ WRC2. A On ich pożegnał. Pewnie gdyby rok temu nadal by z nimi był to teraz oni też kontynuowali by tę współpracę co dziś okazuje się być marzeniem. Nie jest dobrze ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolnemiasto Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 Chyba sprawy nie idą po myśli Kubicy. Twierdził on,że chce dopiąć sprawy,żeby grudzień był miesięcem relaksu i odpoczynku. A tymczasem nie ma informacji ani o samochodzie ani o teamie. Rok temu było dużo entuzjazmu bo M-sport kiedyś to była marka poza tym dziarsko na trasach radziła sobie Fiesta R5. Ale chyba Robert popełnił błądy. Kiedyś odmawiając Hyundaiowi,który okazał się całkiem konkurencyjny a potem odchodząc z Citroena. Citroen dobrze go obsługiwał w WRC2 a potem lojalnie wystawił mu WRC na Rajd GB w nagrodę za MŚ WRC2. A On ich pożegnał. Pewnie gdyby rok temu nadal by z nimi był to teraz oni też kontynuowali by tę współpracę co dziś okazuje się być marzeniem. Nie jest dobrze ... nie znamy sytuacji, kulis ale pewne jest jedno - RK musi się chyba już określić co będzie robił przez najbliższe lata... czy tor czy rajdy czy coś innego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 ... - RK musi się chyba już określić co będzie robił przez najbliższe lata... czy tor czy rajdy czy coś innego Może być tak,że RK się określił-chętnie jeżdziłby w WRC i walczył z najlepszymi,mając do dyspozycji konkurencyjne auto. Ale okoliczności czyli szefowie zespołów postawili na innych kierowców i RK nie ma angażu i propozycji. Jestem wściekły bo Robert to walczak.Pokazał nie tylko świetne tempo ale też to,że z małym doświadczeniem robi rzeczy niewiarygodne.Że ma talent i charakter.Że nie pęka ,nie odpuszcza , nie zna ani strachu ani zrezygnowania. To wszystko co w sporcie kochamy. I może być tak,że nikt tego nie docenił.Nie mam na myśli dziennikarzy,mam na myśli szefów fabryk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domso Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 Jacky już nie wymyślaj jak nie wiesz co się za kulisami dzieje. Może Robert wcale nie chce jeździć jeszcze w fabryce, i wynegocjował coś z Citroenem w 3. samochodzie. Po prostu trzeba czekać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 @Domso Lubię czytać Twoje posty bo są treściwe tak w zakresie analizy OSów jak też tego co dzieje się wokół rajdów.Ale nie zgodzę się z tym,że RK nie wziałby fabrycznego fotela.Nie ma na co czekać,To dojrzały kierowca choć średnio doświadczony rajdowiec.Myślę raczej,że mamy innego rodzaju problem i to diametralnie mniej pozytywny.Żeby nie skończyło się na następnym sezonie w fieście bo to było by upokorzenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się