Skocz do zawartości

Robert Kubica w rajdach


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

Wygląda na to ze Citroën ma ochotę wrócić do gry bo trochę przyszli ostatnie lata ale jeżeli chcą wygrywc to oprócz Meeke muszą mieć kogoś równie mocnego a Madsem poza Szwecja raczej nic nie zwojuja a na rynku jest tylko jeden taki kierowca który może im dac taka szansę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę mowa o doświadczeniu, więc byłbym sceptyczny. Robert jest świetnym produktem marketingowym i w przyszłym roku można się spodziewać nawet wygranego rajdu w dobrym samochodzie, ale na regularność wydaje mi się , trzeba jeszcze rok poczekać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pewne wątpliwości, czy to JUŻ jest Robert;)

Cieszy mnie natomiast, że faktycznie wygląda na to, że chcą auto mocno poprawić. To dobre dla mistrzostw będzie. VW pewnie od razu będzie miało gotowe auto, ale i tak nie jest źle.

Przynjamniej Citroen ma juz gotowy system łopatek, podobnie jak VW i HYU. Ford co najmniej do rajdu Portugalii bedzie ten system co miał Robert…… 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myśle ze w konkurencyjnym samochodzie w rundach asfaltowych można go stawiać bez problemu obok Ogiera czy Latvali

No trochę racji w tym jest, ale pytanie, czy Robert by dowiózł wynik. Bo jazda na limicie w walce o pierwsze pozycje to jest ta dziedzina, w której nauki w tym roku za wiele nie miał.

 

Trochę mowa o doświadczeniu, więc byłbym sceptyczny. Robert jest świetnym produktem marketingowym i w przyszłym roku można się spodziewać nawet wygranego rajdu w dobrym samochodzie, ale na regularność wydaje mi się , trzeba jeszcze rok poczekać.

Też o tym pomyślałem. Ale to z drugiej strony nie jest tak, ze ta wypowiedź RK wyklucza. Serce by chciało, a rozum...

 

 

Mam pewne wątpliwości, czy to JUŻ jest Robert;)

Cieszy mnie natomiast, że faktycznie wygląda na to, że chcą auto mocno poprawić. To dobre dla mistrzostw będzie. VW pewnie od razu będzie miało gotowe auto, ale i tak nie jest źle.

Przynjamniej Citroen ma juz gotowy system łopatek, podobnie jak VW i HYU. Ford co najmniej do rajdu Portugalii bedzie ten system co miał Robert…… 

A to w ogóle mnie ciekawi, bo czemu nie mogliby wykorzystać czegoś z Focusa? Tam chyba był taki system, nie? Bo jak rozumiem Citroen ma gotowy z C4, więc czemu M-sport nie może tak samo?

 

Bo jak się będą użerać z tym badziewiem, to współczuję. Chyba lepiej jeździć bez żadnego i popracować nad tym porządnie na testach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

ak to jest w ogóle z tymi łopatkami?

normalnie , nie ma limitu czasu zmiany biegów :) .

 

 

Robert korzystał w tym roku z jednej łopatki rodem z Focusa WRC 2006
 

No niestety nie , w Focusie WRC06 była zupełnie inna skrzynia i napedy , w tych czasach były wszystkie dyfry aktywne i skrzynia sie sporo rozniła jak system łopatek. W Fiescie Ford na szybko kupił system typowo pod Roberta ktory dziala jak widzielismy ;) 

 

 

Jakie rozwiązania dopuszcza regulamin na 2015? 

dopuszcza łopatki bez limitu czasu , oraz reczna zmiane biegow jak teraz  , czyli kierowca/zespoł decyduje czym i jak ma zmieniac biegi , podejzewam ze w Fordzie beda nadal zmieniac biegi wajcha z podłogi ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Sugerowałem się tym http://www.redbull.com/en/motorsports/offroad/stories/1331646655363/robert-kubica-paddle-shift-system

 

Ogólnie to świetnie, że Robert wreszcie będzie mógł skupić się na jeździe, a nie na zmianie biegów bo to musiało być deprymujące

Edytowane przez DriverX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

w pewnych zakątkach internetu zaczynają krążyć informacje, że Robert pojedzie w 2015 WRC, ale nie będzie to ani Citroen ani Fiesta  ;)

Linki!

 

 

 

Nie ma co podawać, to narazie bardzo zamglone informacje z niepewnych źródeł :D Jak jakieś większe konkrety będą to wtedy będzie można podawać

 

Dawaj, ten wątek wiele od Super Ekspresu i Faktu nie odbiega :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jak mówili Kajto i Kuba w studiu F1 Robert musi podjąć decyzję, w którą stronę idzie - rajdy czy tor...

Taką decyzję to Robert podejmuje od 2-ch sezonów :).

 

może dlatego M-Sport podchodził do współpracy jak podchodził... może dlatego nie otrzymał propozycji z fabrycznego zespołu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...