Skocz do zawartości

Lobuziak

Nowy
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Wawa
  • Auto
    2.0 Turbo (Z20Let)

Osiągnięcia Lobuziak

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

1

Reputacja

  1. TakW publicznej TV w DE i online Getapatalked Transmisja DTM w Motowizji komentowane przez Natalię Kowalską... ale nie ma niestety tego kanału w UPC... A w satelitach? nc+ polsat? Ze strony: "Motowizja jest dostępna w dystrybucji satelitarnej na wyłączność na platformie nc+ na pozycji 124 i w Orange TV na pozycji 136. W jakości HD w Multimedia Polska na pozycji 127 oraz w Toya na pozycji 32 a także w innych dobrych sieciach kablowych."
  2. TakW publicznej TV w DE i online Getapatalked Transmisja DTM w Motowizji komentowane przez Natalię Kowalską... ale nie ma niestety tego kanału w UPC...
  3. Zwykle w seryjnych autach poziom doładowania jest sterowany Regulatorem PID (proportional-integral-derivative controller) celem jest dążenie do zadanej wartości a powstawanie błędów jest nieuniknione. Jeśli nastąpi przesterowanie to można przymknąć przepustnicę ale to może nie wystarczyć by pozostać poniżej limitu. Jeśli ustawienie napięcia actuator'a jest zaplombowane to nie powinno być możliwości innej pracy niż ta zamierzona przez m-sport.
  4. – Na hamowaniu było bardzo dużo lodu. Nie mogłem zbić biegu, przestrzeliłem hamowanie i pojechałem prosto. Dużo podsterowność – mówi Kubica. Oby nie wróciły problemy skrzyni. No właśnie chyba nie do końca działa jak należy ... wszystko się zaczęło od OS1 "Nie mogłem zbić biegu, przestrzeliłem hamowanie i pojechałem prosto" ... Reperkusje tego momentu pojawiły się na OS2 i na koniec dnia zakończyły karą. Na szczęście ten sam system ma M-Sport to go może poprawią/zastąpią w miarę szybko jeśli kierowcy fabrycznie będą mieli takie momenty... Zresztą już po testach Robert nie był wcale pewny czy skrzynia już będzie działać dobrze.
  5. Idzie jak rakieta... Ciekawi mnie ta lampeczka oświetlająca asfalt z przodu auta pod zderzakiem. Może to być zepsuta lampa ... ale może mają system rozpoznający stan nawierzchni ( +dane z kół i opon ) i korygujący żądanie obciążenia silnika w czasie rzeczywistym.
  6. https://pl-pl.facebook.com/pages/Alessandra-Benedetti-Fan-Page/262903490427834
  7. Jeszcze dość interesujący jest chapter 12 z blogu Antony'ego Warmbold'a -> http://wrcbehindthestages.blogspot.com/2011/04/chapter-12.html "When I asked questions like : "hey do the works cars have more power?" the answer was: "the engines are the same" Then if I said :"ok...what about the maps?" you would get: silence, and "let me get back to you on this one", or "...ah...yes, now that I remember...they just developed that...it's brand new...no wonder no one told you..." Eventually there was always some good and believable answer, explaining why there was a difference, if you managed to notice it first." Co ciekawsze rozdziały do przeczytania 1,2,3,4,5,9,11,12 Zebrałem też linki do tłumaczenia + oryginały: http://www.toprally.pl/antony_warmbold_jak_zostac_kierowca_fabrycznym_poradnik_dla_zolt,18011.html http://wrcbehindthestages.blogspot.com/2011/04/how-to-become-official-factory-driver.html chapter1 http://www.toprally.pl/antony_warmbold_na_lamach_toprally_pl,17418.html http://wrcbehindthestages.blogspot.com/2011/04/chapter-1-there-are-rally-cars-and.html chapter2 http://www.toprally.pl/opony_czarny_przekret_rajdow,17456.html http://wrcbehindthestages.blogspot.com/2011/04/chapter-2-tires-drivers-best-friend-or.html chapter3 http://www.toprally.pl/przez_dyfer_do_serca,17622.html http://wrcbehindthestages.blogspot.com/2011/04/chapter-3-polish-affair.html chapter4 http://www.toprally.pl/swiat_awarii_antonyego_warmbolda,17773.html http://wrcbehindthestages.blogspot.com/2011/04/chapter-4-boom-there-goes-your-rally.html chapter5 http://www.toprally.pl/antony_warmbold_rok_w_ktorym_zatrzymal_sie_zespol,17967.html http://wrcbehindthestages.blogspot.com/2011/04/chapter-6-year-team-stood-still.html chapter6 http://www.toprally.pl/antony_warmbold_sluszna_analiza,18333.html http://wrcbehindthestages.blogspot.com/2011/04/chapter-6-analysis-paralysis.html chapter7 http://wrcbehindthestages.blogspot.com/2011/04/chapter-7-dust-incident.html chapter8 http://wrcbehindthestages.blogspot.com/2011/04/chapter-8-big-bluff.html chapter9 http://wrcbehindthestages.blogspot.com/2011/04/chapter-9-power-to-people.html chapter10 http://wrcbehindthestages.blogspot.com/2011/04/chapter-10-mea-culpa.html chapter11 http://wrcbehindthestages.blogspot.com/2011/04/chapter-11-yeti-comes-and-goes.html chapter12 http://wrcbehindthestages.blogspot.com/2011/04/chapter-12.html http://wrcbehindthestages.blogspot.com/2011/04/chapter-13-running-order-fables.html http://wrcbehindthestages.blogspot.com/2011/05/chapter-14-physical-mental-prep.html http://wrcbehindthestages.blogspot.com/2011/05/chapter-15-differential-extravaganza.html http://wrcbehindthestages.blogspot.com/2011/05/chapter-16-did-you-say-sponsors.html http://wrcbehindthestages.blogspot.com/2011/08/chapter-17-walkabout.html http://wrcbehindthestages.blogspot.com/2011/09/chapter-18-swedish-wheel-of-fortune.html Pozdrawiam Lobuziak
  8. Poczytałem sobie trochę wpisów z bloga Antony'ego Warbolda i nie mam żadnych wątpliwości że to co się działo kilka lat temu nie dzieje się teraz. Zgadzam się z Cezarym Gutowskim "Co tu dużo mówić - jest szrotowata i od początku sezonu była, tylko pod koniec jeszcze bardziej wysłużone graty się do niej wstawia - jak np. feralna półoś." Przykłady... specjalna mapa dla zbyt ambitnych... przychodzi nowy inżynier od programowania ECU i przez przypadek auto nagle dostaje kopa i jest konkurencyjne z fabrycznymi autami http://wrcbehindthestages.blogspot.com/2011/04/chapter-9-power-to-people.html RK taką mapę chyba dostał po rajdzie Janner Stare opony które nie trzymają i których nie można dogrzać... wypadnięcie we Francji? używane części z aut fabrycznych do szrociaków na dojechanie ... półoś etc. gorsza specyfikacja jak ten silnik bigfoot'a, zawieszenie etc http://wrcbehindthestages.blogspot.com/2011/04/chapter-11-yeti-comes-and-goes.html I nie zapominajmy że już nie mają wsparcia Forda ... Mam tylko nadzieję że RK doskonale wie(domyśla się) jaki jest spec tego auta. Pozdrawiam Lobuziak
  9. Fragment z książki "Ultimate Speed Secrets" Pozdrawiam
  10. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  11. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  12. To jeszcze Ja dodam kilka kamyczków do ogródka szczęśliwości... byłem 2 miesiące temu na imprezce i też niestety tylko jakieś 5 przejazdów miałem mierzone na 15... ciężko się doprosić o instruktora. O dodatkowych kostkach za 50zł dowiedziałem się po imprezie... Czasy z instruktorem i bez są wpisywane do tej samej tabeli porównawczej... to jednak robi pewną różnicę i nie mówcie mi o tym że nikt się nie ściga i nie porównuje czasów... gdy o tym wspomniałem w email'u chcąc "poprawić imprezę" to dostałem taką odpowiedź że lepiej się w ogóle nie odzywać... po co więc te czasy wyśrubowane przez "najlepszych" instruktorów (mierzone bez pasażera)? Jak bym chciał się tylko pobawić to bym sobie poszedł na samochodziki elektryczne... Pozdrawiam Lobuziak
  13. Lobuziak

    Kubica w F1

    inne ujęcie szybkiego przejazdu
  14. Lobuziak

    Kubica w F1

    http://telly.com/9OF4Z
  15. Niestety odpadam - awaria chłodnicy 1. rezerwacja Wróbel 2. rezerwacja Wróbel 3. rezerwacja Wróbel 4. Luca M3RS Cup )) 5. mrrr C3RS 6. KrisSz - Focus (NIESTETY ODPADAM ) 7. WO GT-R 8. b_bartt (potwierdzam 12.06!!) - niestety !! skrzynka popsuta i nie wyrobi się mech nadworny z naprawa.. POWODZENIA!!!! 9.skuterJet niebieskie subaru 10. Bzyk 11. ArH 12. Robert P. (wstępnie - do potwierdzenia) 13. Mati 14. KrzysiekO z kolegą 15. KrzysiekO z kolegą 16. Bartosz 17. Leon Kamil 18. Tomek EJ9+ (ODPADAM) 19. Marcin Evo 6 20. Seba i Szymek - Civic 21. Gazik 22. Szczepan STI 23.cybel Pozdrawiam Lobuziak
×
×
  • Dodaj nową pozycję...