raju Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Jak kupowalem impreze to w aso mi powiedzieli ze do 30kk km bedzie brala olej potem ma nie brac. Nie potrafili okreslic ile ale kazali mi sprawdzac poziom oleju przy kazdym tankowaniu wiec sprawdzalem ale nic nie ubywalo i nadal nie ubywa a mam 30kk przejechane. Ciekawy jestem czy w nowych imprezach my06 tez jest takie zalecenie zeby sprawdzac olej przy kazdym tankowaniu. W każdym nowym samochodzie powinno się sprawdzać olej. W zależności od stylu jazdy, w okresie docierania się podzespołów, w tym i silnika, może on pobierać większe ilości oleju. W wielu stacjach serwisowych zaleca się wymianę oleju na nowy już po 3000-4000 tysiącach kilometrów. Z tymi 30.000 kilometrów to przesada, ale nie oszukujmy się, bokserki lubią brać olej jak jeździmy naprawdę ostro, ale nigdy w takich ilościach jak u Saldka Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 panda to straszny syf, bez dwoch zdan. oleju jednak nie pali BMW tak kiedys pisalo i do dzis nie lubie tej marki. Wiocha. niektóre wypowiedzi mnie rozbrajają...Panda to syf, BMW to wiocha, a jak "normalni" właściciele poczytają sobie te posty, to ciekawe co o NAS, MIŁOŚNIKACH SUBARAKÓW, pomyślą a później powiedzą znajomym. Nie "propagujmy" wiochy na tym forum, zresztą wątek na temat kultury na forum był już poruszany... :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QL Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 B edziesz M iał W ydatki straszna wiocha i dresiarstwo i nie propaguje tu tej marki [/b] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 B edziesz M iał W ydatki straszna wiocha i dresiarstwo i nie propaguje tu tej marki [/b] No bynajmniej nie propagujesz marki BMW, tylko siejesz popelinę, psujesz image fanów marki Subaru. A na temat BMW mógłbym coś powiedzieć, znam doskonale te auta i są naprawdę dobre...niestety wizerunek marki w naszym kraju jest taki jaki jest no ale jeśli Subarakami będą jeździć tacy ludzie jak Ty, to i ta marka będzie źle kojarzona... :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawo Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Zreszta moj staruszek przestal sie slinic i wypijac cwiarteczke co jakis czas. Nie wiem, czy to kwestia konsekwentnego lania valvoline maxlife, ale przestal :?: A ta konsekwencja na ile wymian oleju sie przekłada? No i mój nie zadowala się cwiarteczką a dwoma litrami na 10 tys Ta cwiarteczka wychodzila troche czesciej niz na 10tys km. Mysle, ze zuzycie bylo wlasnie kolo 2l na 10 kkm, bo na dolewki poszedl prawie caly baniak 4L. Teraz antyk jest po trzeciej wymianie maxlife, ale powazniejsze problemy zaczely sie po wymianie sprzegla. Servis musial ponownie wyciagac silnik, bo az kapalo. Pozniej nie bylo widocznych wyciekow, ale boxer wpadl w uzaleznienie od cwiarteczki. Minelo 15kkm i poprostu przestal. Dodam, ze jezdze nadzwyczaj spokojnie. Pozdrawiam, Slawo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFAN Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Nie przejmowałbym sie jednak za bardzo "diagnozą" STIFana. To może byc wyciek, moga byc uszczelniacze zaworowe, zużyte tuleje cylindrowe, kiepski olej, masa przyczyn. Przede wszystkim ważna jest dobra diagnoza, bo pełen remont drogo wychodzi. Azrael Twoja wypowiedź przypomina mi wypowiedzi "Raju" tak ogólnie to coś słyszałeś a konkretnie nic nie wiesz. Gratulacje za zużyte "tuleje cylindrowe", kiepski olej a szczególnie za "masę przyczyn". Świetne jest też ostatnie zdanie "dobra diagnoza bo pełen remont drogo wychodzi" ps. brakuje tylko skierowania kolegi sadek78al w wiadome miejsce no i oczywiście Motul Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 STIFAN, myślę że wydawanie diagnoz co jest zepsute na podstawie samego tylko opisu i przez internet jest conajmniej mało odpowiedzialne. Wymiana samych pierścieni to rzadko kiedy dobry remont bo zwyle tuleje też już bedą zuzyte, a poza tym nie ma powodu żeby dramatycznie straszyć osobe w kłopocie nie znając szczegółów. ps. brakuje tylko skierowania kolegi sadek78al w wiadome miejsce no i oczywiście Motul Motula zawsze polecam mimo że nie mam ani grosza z tego. O jakie miejsce CI może chodzić? Jeżeli chodzi Ci o to z mojej sygnaturki to chyba bym nawet nie próbował bo kolejka dość długa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Azrael Twoja wypowiedź przypomina mi wypowiedzi "Raju" tak ogólnie to coś słyszałeś a konkretnie nic nie wiesz. Gratulacje za zużyte "tuleje cylindrowe", kiepski olej a szczególnie za "masę przyczyn". Świetne jest też ostatnie zdanie "dobra diagnoza bo pełen remont drogo wychodzi" ps. brakuje tylko skierowania kolegi sadek78al w wiadome miejsce no i oczywiście Motul No i znów Azrael chciał dobrze i znów dostał po głowie :wink: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Twoja wypowiedź przypomina mi wypowiedzi "Raju" tak ogólnie to coś słyszałeś a konkretnie nic nie wiesz dzięki Stifan naszczęście użytkowanie Subarynki pogłebi moją wiedzę o marce a, że żądny wiedzy jestem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Galik Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2006 i ja sie podlacze do tematu tak niesmialo: nasz OBk polroczny bral olej i to dosc duzo (nie jestem w stanie okreslic ile dokladnie na 1000km) ale jak sie go katowalo przy nizszych obrotach w zimie (duzo jazdy w bardzo glebokim sniegu a jedynka jest zadluga i silnik sie dlawil i czasami gasl) a teraz cos tam lyknie od czasu do czasu i jest ok. czy to dlawienie silnika mialo wplyw na branie oleju czy to tylko subiektywne odczucie ? i czy wymiana oleju co 15tys tak jak zalecaja jest ok. czy powinnismy czesciej wymieniac ? zawsze leja nam 5w40 bp chyba, polecacie jakis inny olej ? dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Nie wiem to mzoe moj jest jakos uszkodzony, bo nie zauwazylem zuzycia oleju w nim mimo ze autko naprawde jezdzi dynamicznie, leje 10 W 60 do niego, sprawdzam regularnie no ale jeszcze nie dolewalem miedzy przegladami, no chyba ze ktos mi w domu dolewal za moimi plecami zeby bylo mi milo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek67 Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 For 2,5XT - 11500 km. - dwie zmiany oleju - na 1600 i na 7500 km. Nic nie dolewalem, chociaz tu tez wiele osob pisze ze po litrze na 1000 leja ) No a olej - Motul 5w30 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Czy to normalne zużycie 1l na 1000 km w foresterze 98 silnik zgon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2006 b., No to je sie tez podepne.Jakie jest takie srednie zuzycie dla imprezy GT.Kupilem GTka a mialem kiedys boksera i wiem ze te motory (nawet jak jest zdrowy i nic mu nie dolega) to lubia lykac? turdziGT- ile dałeś?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2006 guma, Adekwatnie do stanu. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panklex Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Piszecie że silniczki boxerki łykać lubią i na takie zjawisko się nastawiałem, tymczasem po 10tkm od pierwszej mojej wymiany oleju, ubyło go (zakładając że między max a min na bagnecie jest litr) jakieś 200-300ml. Co jak na eksploatacje w zimie całkiem niezłym wynikiem jest . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek :) Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2006 hehe to moj egzemplarz też jakiś "wadliwy" przy 135 tyś km od wymiany do wymiany nic nie bierze oleju nawet po zimie i po ostrych zabawach w zimie wymieniam olej co 12 tyś km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozyc Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 ja ostatnio zaobserwowalem w swoim,ze przy normalnej sredniodynamicznej jezdzie autko nie bierze mi ani ml oleju,zato jak puszcze wodze fantazji w miescie to potrafi nawet 1l na 1000km.odmienna sprawa to taka,ze w subaru trudno sie sprawdza olej. czasem zdaza mi sie ze 100ml wytrzec w scierke zanim ustale staly stan oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek :) Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 heh no właśnie nic nie widać na tym bagnecie :| muszę się poprawić...przy ostatniej zmianie oleju wyszło mi że od wymiany do wymiany wziął mi 0.7l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 odmienna sprawa to taka,ze w subaru trudno sie sprawdza olej. czasem zdaza mi sie ze 100ml wytrzec w scierke zanim ustale staly stan oleju rozyc, zgadzam sie w 300%.Nawet załozylem topc o tym http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=105636 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 11 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2006 no i znow watek sie odnowil... zadzwonila do mnie znajoma która ma Legacy 2.5GT us spec. samochód ma przejechane może z 5 tyś i "wypił" 0,5l oleju. czy to trochę nie za dużo? wiem że to może być błąd pomiarowy ale jeśli nie... możejakieś fachowe wskazówki? z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 11 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2006 Litr oleju na 10 tyś km to raczej nic niepokojącego, zwłaszcza przy turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 11 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2006 i ja sie podlacze do tematu tak niesmialo:nasz OBk polroczny bral olej i to dosc duzo (nie jestem w stanie okreslic ile dokladnie na 1000km) ale jak sie go katowalo przy nizszych obrotach w zimie (duzo jazdy w bardzo glebokim sniegu a jedynka jest zadluga i silnik sie dlawil i czasami gasl) a teraz cos tam lyknie od czasu do czasu i jest ok. czy to dlawienie silnika mialo wplyw na branie oleju czy to tylko subiektywne odczucie ? i czy wymiana oleju co 15tys tak jak zalecaja jest ok. czy powinnismy czesciej wymieniac ? zawsze leja nam 5w40 bp chyba, polecacie jakis inny olej ? dzieki Wiem ze nie w temacie ale zapytam czy OBK 2,5 manual ma reduktor??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 11 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2006 GRAF, - ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi