Sadek78AL Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Czy to normalne zużycie 1l na 1000 km w foresterze 98 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b. Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Czy to normalne zużycie 1l na 1000 km w foresterze 98 wedlug mnie to duzo. jesli to norma u ciebie to mysle ze jest problem. jesli bardzo sporadycznie w zaleznosci od stylu jazdy (agresywnego) to chyba mozna sie za bardzo nie martwic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sadek78AL Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Czy to normalne zużycie 1l na 1000 km w foresterze 98 wedlug mnie to duzo. jesli to norma u ciebie to mysle ze jest problem. jesli bardzo sporadycznie w zaleznosci od stylu jazdy (agresywnego) to chyba mozna sie za bardzo nie martwic. no tak a ile wynosi wg kolegi norma?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 b., No to je sie tez podepne.Jakie jest takie srednie zuzycie dla imprezy GT.Kupilem GTka a mialem kiedys boksera i wiem ze te motory (nawet jak jest zdrowy i nic mu nie dolega) to lubia lykac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFAN Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Czy to normalne zużycie 1l na 1000 km w foresterze 98 NIE :!: normalne jest 2l Pozdrawiam ps. pierścienie i uszczelniacze zaworowe do wymiany .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Czy to normalne zużycie 1l na 1000 km w foresterze 98 tak, na pewno. A drugi litr do baku z paliwem, bo to dwusów jest (zajrzyj do serwisu lepiej) pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Tak...moj Legacy tez zuzywa 1 L oleju, na 10 tkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sadek78AL Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Czy to normalne zużycie 1l na 1000 km w foresterze 98 NIE :!: normalne jest 2l Pozdrawiam ps. pierścienie i uszczelniacze zaworowe do wymiany .... super super! norma to 2!! hi hi hi !! do mechanika w sprawie pierścieni i uszczelniaczy już się umawiam!! pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 a moze masz gdzie wyciek i dlatego az tyle oleju ci ubywa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowak Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Jak kupowalem impreze to w aso mi powiedzieli ze do 30kk km bedzie brala olej potem ma nie brac. Nie potrafili okreslic ile ale kazali mi sprawdzac poziom oleju przy kazdym tankowaniu wiec sprawdzalem ale nic nie ubywalo i nadal nie ubywa a mam 30kk przejechane. Ciekawy jestem czy w nowych imprezach my06 tez jest takie zalecenie zeby sprawdzac olej przy kazdym tankowaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 a jaki masz olej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sadek78AL Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Obecnie leję Valvoline 10W40. Wcześniej byl lotos też 10w40. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 sprobuj poobsrewowac dymienie, tzn kiedy wystepuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b. Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 b., No to je sie tez podepne.Jakie jest takie srednie zuzycie dla imprezy GT.Kupilem GTka a mialem kiedys boksera i wiem ze te motory (nawet jak jest zdrowy i nic mu nie dolega) to lubia lykac? wiesz. ostatnio czytalem instrukcje do fiata pandy (nowej) i tam wyczytalem ze norma to u niej nawet 0,4l/1000 km wiec producenci wola napisac wiecej i miec problem z glowy, aby ludzie nie przyjezdzali z silnikami do wymiany. ja powiem tak. jak jezdze troche agresywniej po miescie to mi potrafi troche spalic. czasami tez na trasie jak sie troche scigam. ale jak ostatnio pojechalem w gory tam i spowrotem (ok. 1000km) to wypila mi moze z 0,1... miedzy kreskami na miarce to zdaje sie miesci sie 0,7l. b. ale palic 1l/1000 to duzo, bo znaczy ze jak wymieniasz olej co 10tys, to przez ten czas wlejesz 10l oleju (a do imprezy wchodzi 4,5l).... w zasadzie wtedy chyba nie ma po co wymieniac oleju...sam sie wymienia przy dolewkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 b., mi się wydaje, że pomiędzy kreskami jest chyba nawet 1l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 ostatnio czytalem instrukcje do fiata pandy (nowej) i tam wyczytalem ze norma to u niej nawet 0,4l/1000 km panda to straszny syf, bez dwoch zdan. oleju jednak nie pali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 ostatnio czytalem instrukcje do fiata pandy (nowej) i tam wyczytalem ze norma to u niej nawet 0,4l/1000 km panda to straszny syf, bez dwoch zdan. oleju jednak nie pali A Peugeoty maja norme 0,8 litra na 1000km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldenarts Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Z tego co pamiętam, to szwagier w astrze miał chyba normę 1,5 litra na 1000 km. Co nie zmienia faktu, że od wymiany do wymiany nie było dolewek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek67 Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 For 2,5 XT Automat - w Moskwie podaja ze 1 l na 1000 km to norma. Ja juz mam 11000 od stycznia i nic nie dolewalem (olej jest ) Jedna zmiana na 1500 i druga na 7500 km. Olej Motul 5w30 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Golfstrom Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Sadek78AL, skoro się nie przywitałeś w miejscu do tego przeznaczonym :wink: , to witam cię "off-topicznie" tutaj. Nareszczie . Czy zgłoszenie na zlot już wysłałeś?? Żeby nie było, to trochę na temat: jednak 1l/1kkm to trochę za dużo Norma "do przełknięcia" to 1,5-2l/10kkm - przynajmniej ja taką przełykam. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Nie przejmowałbym sie jednak za bardzo "diagnozą" STIFana. To może byc wyciek, moga byc uszczelniacze zaworowe, zużyte tuleje cylindrowe, kiepski olej, masa przyczyn. Przede wszystkim ważna jest dobra diagnoza, bo pełen remont drogo wychodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Nie przejmowałbym sie jednak za bardzo "diagnozą" STIFana. To może byc wyciek, moga byc uszczelniacze zaworowe, zużyte tuleje cylindrowe, kiepski olej, masa przyczyn. Przede wszystkim ważna jest dobra diagnoza, bo pełen remont drogo wychodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawo Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 b., mi się wydaje, że pomiędzy kreskami jest chyba nawet 1l Autorowi instrukcji do mojego antyka tez tak sie wydaje, ale moje doswiadczenia wskazuja, ze wlanie literka, jezeli poziom jest ponizej minimum zakonczy sie poszukiwaniem strzykawki i wezyka Zreszta moj staruszek przestal sie slinic i wypijac cwiarteczke co jakis czas. Nie wiem, czy to kwestia konsekwentnego lania valvoline maxlife, ale przestal :?: Pozdrawiam, Slawo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Zreszta moj staruszek przestal sie slinic i wypijac cwiarteczke co jakis czas. Nie wiem, czy to kwestia konsekwentnego lania valvoline maxlife, ale przestal :?: A ta konsekwencja na ile wymian oleju sie przekłada? No i mój nie zadowala się cwiarteczką a dwoma litrami na 10 tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QL Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 no tak...... moje zdanie na ten temat jest takie: 1. jesli ktos jezdzi bardzo agresywnie, to ubytki oleju mogą być 2. jeśli wystepuja w normalnej eksploatacji - tego nie toleruje. to nie 2 takty zeby olej dolewac. w 4takcie z definicji nie ma ubywać oleju (nie popadajmy w akademickie dyskusje ze faktycznie tom iles tam oleju ubywa, przedmuchy, odparowanie itp sru tutu, bo nie o to mi tu biega, to nie laborka :x ) nie lubie producentow ktorzy pisza w instrukcjach ze iles tam litrow na iles km jest dopuszczalne - to chyba znaczy ze cos zle skonstruowali??? to do wymiany silniki!!! BMW tak kiedys pisalo i do dzis nie lubie tej marki. Wiocha. 3. od wielu lat uzwam rowniez pewną odmiane citroena 2CV z 2 cylindrowym boxerem 602 cm i jakos od kreski do kreski na bagnecie przez 10.000 km sie stan trzyma(jakies o,3 l), a te silniki dosc szybko się kręcą jak na taką konstrukcję, tzn do 7.000 obr/min i żeby wogóle dobrze chodził to trzeba go trzymać na obrotach. poza tym silnik chlodzony powietrzem. i jakos w gorach tez nie wykazuje zwiekszonego apetytu na łoliwe. nie zgadzam sie ze boxery z definicji biorą olej. mają większe przedmuchy - to jasne, ale to kwestia odpowiedniej konstrukcji przewietrzania karterów, i spływu oleju zpowrotem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi