Jump to content

Grzesiek :)

Użytkownik
  • Content Count

    415
  • Joined

  • Last visited

About Grzesiek :)

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 02/28/1982

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    WN-->WE-->WN
  • Auto
    GL-->GT-->STI/EVO?

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. gdyby to było teraz, to pewnie dałbym Ci wsiąść na lewy, bo pewnie po 3 latach uzytkowania lepiej ogarniasz tego subaraka ale jak mamy się spotkać w przyszłym roku, to chyba Ci nie dam, bo pewnie zapomnisz jak się jeździ subaru hehe może nie będzie tak źle i nie zapomne wszystkiego...to może małe kułeczko dasz zrobić ))))))
  2. naprawdę nieźle to wszystko wygląda ) mam nadzieję że w przyszłym roku uda nam się wspólnie spotkać na tego typu pojeżdzawce
  3. popieram Filipa ))) też z chęcią obejrzałbym jakieś fotki tej cudownej granatowej imprezy ps. Wełniacz filmiki pierwsza klasa...jak je oglądałem to aż się łezka w oku zakręciła ))))
  4. daje daje...ale też od razu widać dlaczego Janusz na superoesach w Kielcach jest 1-2 a Bartezz zawsze 6 )))))) bo jeden z nich czerpie jeżdząc rozkosz z wyników a drugi z jazdy figurowej ...ot taka różnica Paweł a to nie podlega dyskusji u Bartka w każdym zakręcie widać że prowadzenia auta daje mu ogromną frajdę )) zresztą udziela się to wszystkim którzy z nim jadą
  5. daje daje...ale też od razu widać dlaczego Janusz na superoesach w Kielcach jest 1-2 a Bartezz zawsze 6 ))))))
  6. Pozdrowienia dla Roba mijanego dziś na rogu Modzelewskiego z Domaniewską było machane 8) a już się bałem że to inny zielony forek podszywający się pod CIebie (nie pozdrawiający )
  7. wczoraj wieczorem wracałem przez zasypaną Warszawę...to będzie dla mnie najgorsza zima od 7 lat.. czyt. pierwsza zima od 7 lat bez Subaru
  8. hehehe to "podziękowania" powinny się należeć po części też mi - podczas przejazdu z Bartezem (ja na prawym) za mocno zaatakowaliśmy szykanę i usunęliśmy tę oponę
  9. przy pierwszym przejeździe asfalt na prostej od strony lasu był jeszcze mokry i większość jechała tam zdecydowanie wolniej
  10. Pozdrowienia dla kierownika dla kierownika Niebieskiego oświnionego STI, którego mijałem dziś koło 9:15 przed skrzyżowaniem Modzelewskiego z Al Lotników...mrygałem, mrygałem i machałem i zero odzewu (jechałem oświonionym żonowozem - bordowa meganka kombii) i chwilę później machałem do kierownika forka XT ("wściekła" świnka na aucie) mijanego na Smyczkowej - też nic... ps. widać muszę wrócić do Subaru by MACHANE było widoczne :wink:
  11. Pozdrowienia dla Piciu spotkanego wczoraj 8) oraz zaległe pozdrowienia z soboty z ok godziny 14 dla: oświnionej toyoty spotkanej na Puławskiej jak jechała w kierunku Warszawy jak i dla kierownika srebrnego oświnionego WRX kombii widzianego tego samego dnia jak wyjeżdżał z Norauto w Piasecznie.
  12. ciężko cokolwiek powiedzieć, bo niewiele 1,6 jest na forum. 1,8 jest lepsze, bo cokolwiek jedzie... Jednak nie podejrzewam, żeby awaryjność była jakaś zdecydowanie wyżsża. Raczej będzie jak w każdym starym wolnymssaku. Nic do roboty oprócz utrzymania. potwierdzam słowa Dehnela 8) przez 5 lat użytkowania Imprezy 1.8 (kombi) nie wiedziałem co to znaczy "awaryjność"
  13. Moje doświadczenie jest na razie skromne...6x byłem w Kielcach (3x u Fitnesa..i 3x SJS) Fitnesa polecam z czystym sumieniem to co do SJS mam jeden malutki minusik...tzn na I i II stopniu uważam że każdy powinien być 8) i ez tego nie powinien wsiadać do auta to na szkoleniu indywidualnym SJS II stopień trochę się zawiodłem...może dlatego że ze mną jechał Jacek...i więcej opowiadał jak to było jak on się ścigał niż poprawiał moje błędy...za to znajomi co jeździli z innymi osobami to bardzo sobie chwalili )
×
×
  • Create New...