shodan Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 ferodo, pogadamy jak sie zobaczymy :wink: Ja niestety na elmot nie dojade... ale na polskim bede na pewno. pozdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 hmm, zeby bylo jasne to bardziej chodzi mi o tarcze, niż o klocki. Jesli o klocki chodzi to namierzalem sie wlasnie na EBC green stuffy. Szalec nie szaleje (czesto), w KJS-ach i innych tego typu rzeczasch nie jezdze, a ze czasem siostrze auta uzyczam to mysle ze EBC starcza. Chyba ze polecacie cos innego/lepszego do jazdy cywilnej niz EBC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 O Green Stuff słyszałem dramatyczne historie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g-seven Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 To ja jeszcze ze swojej strony dla potomnych. Ostatnio miałem przed sobą wymianę hampli w 97GT. Początkowo miały iść zaciski z WRXa. Rozpoznanie tematu... trochę niewiadomych... itp. Koniec końców stanęło na pozostaniu na zaciskach z GT (przypominam - wersja wcześniejsza, 97r). Nie będę opisywał co miałem kupić, bo to albo nie było, albo za miesiąc, albo coś jeszcze innego. Założyłem tarcze Mintexa (tył i przód, nacinane i nawiercane, niebieskie (w kolorze auta hehehe)), klocki Mintexa 1155 przód, EBC Red Stuff tył (nie było Mintexa na tył). Różnica kolosalna, zapewne na zaciskach/tarczach z WRX byłoby lepiej, ale to mi wystarczy całkowicie. Aktualnie tył mi trochę rzuca przy ostrym hamowaniu z dużych prędkości. Ale to może być wina wybitych łożysk na tylnej osi. Zmieniam je w tym tygodniu w końcu i wtedy dam znać jak się jeździ, bo póki co boję się wjeżdżać w zakręty ostrzej bo mi 'dupa' lata ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalis Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 Ja też kiedyś coś kupiłem od Shodana. I kupię jeszcze jak cena będzie lepsza niz u konkurencji. Albo sie nie pytasz, albo zle pytasz, bo juz od dawna Sun House ma lepsze ceny niz konkurencja ;-) Ja jestem zachwycony DS2500 :-) Nie dziwie sie. Moim zdaniem to idealny kompromis miedzy klockami sportowymi i do codziennej jazdy. Te klocki wklada np. AP Racing do swoich zestawow hamulcowych. Tarox tez ma ta mieszanke w swojej ofercie. Pozdrawiam, Michalis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalis Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 Carbon Metallic (USA), Pagid z nowymi kolorami i mieszankami (nikt nic nie wie... jeszcze), Hawk (USA), Carbon Lorraine (Francja), Galfer (tu jestem dobry, bo na tym Paolo Andreucci i Frycz śmigają, mało znana w Polsce firma a ma super osiągnięcia i sie temu przyglądam handlowo). Nie ma tu żadnych Mintexów, EBC i Taroxów. To są jednak, z całą sympatia dla kolegów, klocki w wielu wersjach sportowe, lecz nie wyczynowe. Ale na forum Subaru, wyczynowców policzyć jedną ręką można. Więc o co chodzi ? O kasę na 100%. O jakość na drugie 100%. Trzeba pytać, wsiąść do auta z czymśtam, samemu sprawdzić (jak pozwolą). Ja bym nie przesadzal z tymi podzialami. Zarowno DS2500, jak i s.p. DS2000, to klocki w zalozeniu wyczynowe, a jednak doskonale sprawdzaja sie rowniez do jazdy ulicznej i paru wypadow na tor. Obie mieszanki (lub analogiczne) byly/dostepne w ofercie Taroxa. Nie wiem natomiast jak to jest mozliwe, ze taki syf jest wkladany do Imprez seryjnie. Wlasnie wymienilem w STi klocki z serii na .114 Taroxa i roznica jest po prostu kolosalna. Pewne hamowanie i nie dymia. Bo serii wystarczaly dwa kolka na Bemowie, zeby sie zapalic - az sie chlopaki ze mnie smiali. Dla estetow tez wazna rzecz - nie pyla jak Cementownia Zeran. Z drugiej strony nie przecenialbym jakosci tarcz hamulcowych i wolalbym wydac wiecej na klocki niz na tarcze. W ten sposob osiagnie sie lepsze wyniki. Nie mozna oczywiscie przesadzic, bo w moim starym WRX tarcze Pagidy popekaly, jak sie spotkaly w DS2000. I stanowczo polecam tarcze nacinane - szczegolnie w Polsce, gdzie drogi czesto pelne sa blota, piachu i innego syfu. Pozdrawiam, Michal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 Albo sie nie pytasz, albo zle pytasz, bo juz od dawna Sun House ma lepsze ceny niz konkurencja ;-) Jak dotąd zawze udawało mi się znaleźc lepsza ofertę, albo w kraju albo w UK, ale obserwuję i jak czegoś potrzebuję to się dowiaduję :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 Michalis, właśnie szukam DS2500 do WRX (w końcu porównam je do niebieskich Pagidów) i patrzę gdzie taniej. Czy możesz podesłać mi na PW propozycję Twojej ceny? O ile są w ofercie. A DS2000 to bardzo słaby klocek. Paliły mi się nagminne w samochodzie ważącym ciut ponad tonę. Nie zaryzykowałbym włożenia ich do Imprezy.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalis Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 Michalis, właśnie szukam DS2500 do WRX (w końcu porównam je do niebieskich Pagidów) i patrzę gdzie taniej. Czy możesz podesłać mi na PW propozycję Twojej ceny? O ile są w ofercie. DS2500, to musielibysmy sprowadzac albo moge odeslac do Leszka Ferodo. Natomiast moge Ci zaproponowac podobna mieszanke zo oferty Taroxa. Pojdzie na PW. A DS2000 to bardzo słaby klocek. Paliły mi się nagminne w samochodzie ważącym ciut ponad tonę. Nie zaryzykowałbym włożenia ich do Imprezy.... Ja mialem je zalozone w WRXie i bardzo dobrze wspominam, ale ja dosyc delikatnie hamuje ;-) Jedyna wada, ze bardzo szybko schodzily, ledwo starczaly na 12 000 (przy nacinanych tarczach). Pozdrawiam, Michalis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 Michalis, co 12 to Jarmaj tarcze zmienia, a Ty o klockach ;-) (co 24k samochód ;->) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 DS2500, to musielibysmy sprowadzac albo moge odeslac do Leszka Ferodo. Natomiast moge Ci zaproponowac podobna mieszanke zo oferty Taroxa. Pojdzie na PW. Leszka Ferodo już zapytywałem, tak się rozglądam, czy gdzieś a nóż taniej nie będzie! :wink: Oczywiście z ofertą Taroxa chętnie się zapoznam, ale raczej tym razem chyba nabędę DS2500. Ja mialem je zalozone w WRXie i bardzo dobrze wspominam, ale ja dosyc delikatnie hamuje ;-) Jedyna wada, ze bardzo szybko schodzily, ledwo starczaly na 12 000 (przy nacinanych tarczach). Tu już nawet nie chodzi o tempo zużywania. I tak średnia żywotność klocków u mnie to 6 - 8 tyś (przy gładkich tarczach ). Jak DS2000 założyłem kiedyś do Clio Sport to okazywało się, że po 3-4 km ostrej jazdy za bardzo nie mam się jak zatrzymać, bo klocki przestawały hamować. A auto to lekkie.... PS Azrael, no bez przesady.... :roll: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalis Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 Michalis, co 12 to Jarmaj tarcze zmienia, a Ty o klockach ;-) (co 24k samochód ;->) To nic dziwnego, ze mu sie DS2000 palily ;-) Czasem mnie zadziwia, jak roznie ludzie zuzywaja hamulce. Mimo, ze na pozor jezdza podobnie. Co do samochodu co 24k, to tez bym chetnie zmienial. Chociaz, moje nowego STi SEII to raczej bym nie zmienil (na razie) ;-) Pozdrawiam, Michalis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 Co do samochodu co 24k, to tez bym chetnie zmienial. I ja też! Az ociupinkę pokoloryzował! :wink: Wiśnią jeżdżę już przeszło dwa lata! I póki co nie sprzedaję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 a co sadzicie o tarczach BREMBO? jutro bede znal cene Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 brembo - seria moge miec za PLN 130/szt - przod i PLN 110/szt - tyl - cena jak dla mnie u znajomego w hurtowni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 Az ociupinkę pokoloryzował! Ale tylko odrobinkę :-) Nawet na lodzie w Szwecji Ci Pagidy solidnie pracowały ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Do mojego WRX potrzebuję coś normalnego założyć na przód. Tarcze seria , i klocki też są orginały , ale szybko się palą ( czy to norma?). W Intercarsie mają na tą chwilę tylko Ferodo Premier - pytanie czy do normalnej eksploatacji wystarczą i czy będa lepsze niż seria. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Moim zdaniem nie wystarczą. Jakby co to DS2500 do99+ są dostępne w ciągłej sprzedaży. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek MTS Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Ku mojemu zdziwieniu słyszałem dobre opinie o Redstuff już z kilku źródeł. klocki jak najbardziej są ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek MTS Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 brembo - seria moge miec za PLN 130/szt - przod i PLN 110/szt - tyl - cena jak dla mnie u znajomego w hurtowni 294mm ?? czy 276 ?? chodzi mi o przód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Moim zdaniem nie wystarczą. Jakby co to DS2500 do99+ są dostępne w ciągłej sprzedaży. W instrukcji jest napisane , że nie wolno stosowac do jazdy po drogach publicznych :!: :sad: AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek MTS Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Moim zdaniem nie wystarczą. Jakby co to DS2500 do99+ są dostępne w ciągłej sprzedaży. Jezeli do jazdy miejskiej to raczej był preferował DS Performance Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Moim zdaniem nie wystarczą. Jakby co to DS2500 do99+ są dostępne w ciągłej sprzedaży. W instrukcji jest napisane , że nie wolno stosowac do jazdy po drogach publicznych :!: :sad: AK a co w przypadku dzwona ? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Jezeli do jazdy miejskiej to raczej był preferował DS Performance A może ktoś podrzucić cenę takich klocków lub DS2500 , może być na PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 a co w przypadku dzwona ? :roll: Jak nie ma ofiar śmiertelnych to nie sprawdzają. Mi na przykład tylko zmierzyli głębokość bieżnika w oponach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się