lewen Opublikowano 21 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2012 Czy ktos wie ile wchodzi oleju miedzy min a max na bagnecie w Sti 08? Dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzudok Opublikowano 21 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2012 Czy ktos wie ile wchodzi oleju miedzy min a max na bagnecie w Sti 08? Dzieki_ +1 tez jestem ciekawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemasek Opublikowano 21 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2012 sprecyzuj dokladniej miedzy min a maximum ? 5 L kolego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zento Opublikowano 21 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2012 sprecyzuj dokladniej miedzy min a maximum ? 5 L kolego... Co ma sprecyzować? Na pewno chodzi o oznaczenia na bagnecie pomiaru oleju. Będę strzelał ... ok. 1 l 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bull Szit Man Opublikowano 21 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2012 Będę strzelał ... ok. 1 l Dobrze strzeliłeś, ok. 1 litra. Teraz ciekawe ile jest dokładnie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryslaw Opublikowano 21 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2012 Chciałem założyć podobny temat ale jak już jest to również mam wątpliwości u siebie . Pacjent to WRX 08 . Po zanurzeniu bagnetu w pozycji fabrycznej tj. uchem na palec do przodu , po wyjęciu z prawej strony miarka pokazuje max natomiast z lewej 1/2 stanu między kropkami...adekwatnie gdy z prawej strony jest w połowie to z lewej na minimum . Przyjąłem zasadę , że autentyczny jest ten mniejszy chociaż nie do końca jestem pewien . Ktoś może ma podobną rozterkę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graft Opublikowano 21 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2012 Wystarczyło przeczytać 10213 postów w wątku olejowym i byście wiedzieli, że Japończycy mają Was w doopie i przez 19 lat nie znaleźli czasu, aby rozwiązać problem tryliona czynników wpływających na odczyt poziomu oleju na bagnecie w boxerze. W skrócie: lać na full, aby nie przekraczało "ząbka" określającego max maxów i nie dopuszczać do sytuacji, aby poziom był poniżej połowy miarki bagnetu (powiedzmy, że z tej strony, która pokazuje mniej). No i wsadzenie bagnetu ma znaczenie. W GC8 nie może być do góry "konewką", a co tam w lanosach siedzi, to nie wiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 22 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2012 Chciałem założyć podobny temat ale jak już jest to również mam wątpliwości u siebie . Pacjent to WRX 08 . Po zanurzeniu bagnetu w pozycji fabrycznej tj. uchem na palec do przodu , po wyjęciu z prawej strony miarka pokazuje max natomiast z lewej 1/2 stanu między kropkami...adekwatnie gdy z prawej strony jest w połowie to z lewej na minimum . Przyjąłem zasadę , że autentyczny jest ten mniejszy chociaż nie do końca jestem pewien . Ktoś może ma podobną rozterkę ? jak to z lewej? :shock: napisz coś więcej, bo mnie zaciekawiłeś gdzie jest lewa strona? ja do tej pory nigdy się nie przejmowałem... olej sprawdzam przed każdym odpaleniem i zawsze pokazywało tyle samo (max). Ale nie wiedziałem, że można gdzieś z lewej strony sprawdzać!? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewen Opublikowano 22 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2012 Chciałem założyć podobny temat ale jak już jest to również mam wątpliwości u siebie . Pacjent to WRX 08 . Po zanurzeniu bagnetu w pozycji fabrycznej tj. uchem na palec do przodu , po wyjęciu z prawej strony miarka pokazuje max natomiast z lewej 1/2 stanu między kropkami...adekwatnie gdy z prawej strony jest w połowie to z lewej na minimum . Przyjąłem zasadę , że autentyczny jest ten mniejszy chociaż nie do końca jestem pewien . Ktoś może ma podobną rozterkę ? U mnie jest tak samo :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 22 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2012 Chciałem założyć podobny temat ale jak już jest to również mam wątpliwości u siebie . Pacjent to WRX 08 . Po zanurzeniu bagnetu w pozycji fabrycznej tj. uchem na palec do przodu , po wyjęciu z prawej strony miarka pokazuje max natomiast z lewej 1/2 stanu między kropkami...adekwatnie gdy z prawej strony jest w połowie to z lewej na minimum . Przyjąłem zasadę , że autentyczny jest ten mniejszy chociaż nie do końca jestem pewien . Ktoś może ma podobną rozterkę ? jak to z lewej? :shock: napisz coś więcej, bo mnie zaciekawiłeś gdzie jest lewa strona? ja do tej pory nigdy się nie przejmowałem... olej sprawdzam przed każdym odpaleniem i zawsze pokazywało tyle samo (max). Ale nie wiedziałem, że można gdzieś z lewej strony sprawdzać!? No tu mamy problem dosc zasadniczy od dziecka powinienes wiedziec, ktora raczka jest lewa, a ktora prawa A powazniej - miarka ma dwie strony, prawda? Specyfika, dosc szczegolna, miarki w subaru jest taka, ze w praktyce wjezdza ona pod dosc dziwnym katem do miski, ponadto miarka sie po drodze ugina, a odczytywac nalezy po lewej stronie preta, tam gdzie sa znaczniki. No i zwracac uwage na wypoziomowanie auta oczywiscie itp. Itd. A w praktyce czasem i tak trudno realnie cos powiedziec 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 22 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2012 W instrukcji jest napisane aby konewka była "normalnie" patrząc od przodu. Dla silnika 2.0T jest równo litr między min/max. 3cie wycięcie to odczyt na gorąco. 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 22 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2012 Dla silnika 2.0T jest równo litr między min/max. A w 2.5T? Bo już słyszałem wiele wersji od różnych speców... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 22 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2012 Dla silnika 2.0T jest równo litr między min/max. 3cie wycięcie to odczyt na gorąco. W 2.5 N/A też... podejrzewam, że tak jest we wszystkich Subarakach :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 22 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2012 Dla silnika 2.0T jest równo litr między min/max. A w 2.5T? Bo już słyszałem wiele wersji od różnych speców... Też 1 litr Dolewam to wiem :wink: Wprawdzie nigdy nie miałem stanu "na min", ale wiele razy od stanu "dokładnie w połowie między min a max" musiałem dolać 0,5l aby osiągnąć stan "max" (nie do tego wycięcia, tylko do kropki). 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryslaw Opublikowano 22 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2012 W skrócie: lać na full, aby nie przekraczało "ząbka" określającego max maxów i nie dopuszczać do sytuacji, aby poziom był poniżej połowy miarki bagnetu (powiedzmy, że z tej strony, która pokazuje mniej). No i wsadzenie bagnetu ma znaczenie. W GC8 nie może być do góry "konewką", a co tam w lanosach siedzi, to nie wiem... No właśnie widzisz gdy wleje oleju tak aby z lewej strony był full to z prawej będzie to 0.5 cm ponad max . jak to z lewej? :shock: napisz coś więcej, bo mnie zaciekawiłeś gdzie jest lewa strona? ja do tej pory nigdy się nie przejmowałem... olej sprawdzam przed każdym odpaleniem i zawsze pokazywało tyle samo (max). Ale nie wiedziałem, że można gdzieś z lewej strony sprawdzać!? Pewnie masz na myśli drugie gniazdo na bagnet Chodzi o strony bagnetu tą z kropkami i tą bez . Na logikę tak jak napisał AMI trzeba patrzeć na stronę z oznaczeniami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoink Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 Skośni to raczej sprytny naród. Też się zastanawiałem w sti11 i przyjąłem, że prawidłowy stan jest na stronie bagnetu z oznaczeniami F - L. Mam nadzieję, że się nie mylę :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zento Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 Skośni to raczej sprytny naród. Też się zastanawiałem w sti11 i przyjąłem, że prawidłowy stan jest na stronie bagnetu z oznaczeniami F - L.Mam nadzieję, że się nie mylę :? Japończycy są pokręceni, ale nie aż tak żeby oznaczenia F-L zrobić z jednej strony a sprawdzać kazali z drugiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 krowa, nie wiedzialem, ze bagnet i stan oleju moze byc takim problematycznym zagadniniem :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wslawex Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 lać na full, aby nie przekraczało "ząbka" określającego max maxów i nie dopuszczać do sytuacji, aby poziom był poniżej połowy miarki bagnetu pytanie z czystej ciekawości... co się stanie z silnikiem jak stan jest poniżej min, to można się domyśleć... natomiast interesuje mnie to, jakie mogą być negatywne skutki tego, że wlejemy za dużo oleju?? tzn bagnet pokaże powyżej maxa maxów?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 Od min do max jest dokładnie 1L bagnet pokaże powyżej maxa maxów?? jak zdrowo przegniesz bagnet może wystrzelic i troche nachlapać 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się