Skocz do zawartości

min max na bagnecie


lewen

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałem założyć podobny temat ale jak już jest to również mam wątpliwości u siebie .

Pacjent to WRX 08 . Po zanurzeniu bagnetu w pozycji fabrycznej tj. uchem na palec do przodu , po wyjęciu z prawej strony miarka pokazuje max natomiast z lewej 1/2 stanu między kropkami...adekwatnie gdy z prawej strony jest w połowie to z lewej na minimum . Przyjąłem zasadę , że autentyczny jest ten mniejszy chociaż nie do końca jestem pewien . Ktoś może ma podobną rozterkę ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczyło przeczytać 10213 postów w wątku olejowym i byście wiedzieli, że Japończycy mają Was w doopie i przez 19 lat nie znaleźli czasu, aby rozwiązać problem tryliona czynników wpływających na odczyt poziomu oleju na bagnecie w boxerze.

 

W skrócie: lać na full, aby nie przekraczało "ząbka" określającego max maxów i nie dopuszczać do sytuacji, aby poziom był poniżej połowy miarki bagnetu (powiedzmy, że z tej strony, która pokazuje mniej). No i wsadzenie bagnetu ma znaczenie. W GC8 nie może być do góry "konewką", a co tam w lanosach siedzi, to nie wiem... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem założyć podobny temat ale jak już jest to również mam wątpliwości u siebie .

Pacjent to WRX 08 . Po zanurzeniu bagnetu w pozycji fabrycznej tj. uchem na palec do przodu , po wyjęciu z prawej strony miarka pokazuje max natomiast z lewej 1/2 stanu między kropkami...adekwatnie gdy z prawej strony jest w połowie to z lewej na minimum . Przyjąłem zasadę , że autentyczny jest ten mniejszy chociaż nie do końca jestem pewien . Ktoś może ma podobną rozterkę ?

jak to z lewej? :shock: napisz coś więcej, bo mnie zaciekawiłeś gdzie jest lewa strona?

 

ja do tej pory nigdy się nie przejmowałem... olej sprawdzam przed każdym odpaleniem i zawsze pokazywało tyle samo (max). Ale nie wiedziałem, że można gdzieś z lewej strony sprawdzać!?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem założyć podobny temat ale jak już jest to również mam wątpliwości u siebie .

Pacjent to WRX 08 . Po zanurzeniu bagnetu w pozycji fabrycznej tj. uchem na palec do przodu , po wyjęciu z prawej strony miarka pokazuje max natomiast z lewej 1/2 stanu między kropkami...adekwatnie gdy z prawej strony jest w połowie to z lewej na minimum . Przyjąłem zasadę , że autentyczny jest ten mniejszy chociaż nie do końca jestem pewien . Ktoś może ma podobną rozterkę ? :)

U mnie jest tak samo :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem założyć podobny temat ale jak już jest to również mam wątpliwości u siebie .

Pacjent to WRX 08 . Po zanurzeniu bagnetu w pozycji fabrycznej tj. uchem na palec do przodu , po wyjęciu z prawej strony miarka pokazuje max natomiast z lewej 1/2 stanu między kropkami...adekwatnie gdy z prawej strony jest w połowie to z lewej na minimum . Przyjąłem zasadę , że autentyczny jest ten mniejszy chociaż nie do końca jestem pewien . Ktoś może ma podobną rozterkę ?

jak to z lewej? :shock: napisz coś więcej, bo mnie zaciekawiłeś gdzie jest lewa strona?

 

ja do tej pory nigdy się nie przejmowałem... olej sprawdzam przed każdym odpaleniem i zawsze pokazywało tyle samo (max). Ale nie wiedziałem, że można gdzieś z lewej strony sprawdzać!?

 

No tu mamy problem dosc zasadniczy :) od dziecka powinienes wiedziec, ktora raczka jest lewa, a ktora prawa :)

A powazniej - miarka ma dwie strony, prawda? Specyfika, dosc szczegolna, miarki w subaru jest taka, ze w praktyce wjezdza ona pod dosc dziwnym katem do miski, ponadto miarka sie po drodze ugina, a odczytywac nalezy po lewej stronie preta, tam gdzie sa znaczniki. No i zwracac uwage na wypoziomowanie auta oczywiscie itp. Itd.

A w praktyce czasem i tak trudno realnie cos powiedziec :)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla silnika 2.0T jest równo litr między min/max.

 

A w 2.5T? Bo już słyszałem wiele wersji od różnych speców...

 

Też 1 litr :idea: Dolewam to wiem :wink:

Wprawdzie nigdy nie miałem stanu "na min", ale wiele razy od stanu "dokładnie w połowie między min a max" musiałem

dolać 0,5l aby osiągnąć stan "max" (nie do tego wycięcia, tylko do kropki). :idea:

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W skrócie: lać na full, aby nie przekraczało "ząbka" określającego max maxów i nie dopuszczać do sytuacji, aby poziom był poniżej połowy miarki bagnetu (powiedzmy, że z tej strony, która pokazuje mniej). No i wsadzenie bagnetu ma znaczenie. W GC8 nie może być do góry "konewką", a co tam w lanosach siedzi, to nie wiem... :D

 

No właśnie widzisz gdy wleje oleju tak aby z lewej strony był full to z prawej będzie to 0.5 cm ponad max .

jak to z lewej? :shock: napisz coś więcej, bo mnie zaciekawiłeś gdzie jest lewa strona?

 

ja do tej pory nigdy się nie przejmowałem... olej sprawdzam przed każdym odpaleniem i zawsze pokazywało tyle samo (max). Ale nie wiedziałem, że można gdzieś z lewej strony sprawdzać!?

 

Pewnie masz na myśli drugie gniazdo na bagnet :) Chodzi o strony bagnetu tą z kropkami i tą bez .

Na logikę tak jak napisał AMI trzeba patrzeć na stronę z oznaczeniami :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skośni to raczej sprytny naród. Też się zastanawiałem w sti11 i przyjąłem, że prawidłowy stan jest na stronie bagnetu z oznaczeniami F - L.

Mam nadzieję, że się nie mylę :?

 

Japończycy są pokręceni, ale nie aż tak żeby oznaczenia F-L zrobić z jednej strony a sprawdzać kazali z drugiej :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
lać na full, aby nie przekraczało "ząbka" określającego max maxów i nie dopuszczać do sytuacji, aby poziom był poniżej połowy miarki bagnetu

 

pytanie z czystej ciekawości...

 

co się stanie z silnikiem jak stan jest poniżej min, to można się domyśleć... natomiast interesuje mnie to, jakie mogą być negatywne skutki tego, że wlejemy za dużo oleju?? tzn bagnet pokaże powyżej maxa maxów??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...