Skocz do zawartości

Ryslaw

Użytkownik
  • Zawartość

    86
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Ryslaw

  • Tytuł
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Olsztyn
  • Auto
    Murzyn STI
  1. Głowica forester 2.5 XT

    Ok, dlaczego wiec w katalogu jest ten sam numer części ? Linki wyżej.
  2. Głowica forester 2.5 XT

    Czytajcie ze zrozumieniem... chodzi o samą gołą obudowę, bez zaworów, bez wątków, bez sprężynkę, bez talerzyków, bez prowadnic, bez uszczelniaczy, bez kołek rozrządu. Goły odlew i z tego co jest napisane na stronie subaru z częściami w USA to jest ten sam numer korpusu dla XT i STI...
  3. Głowica forester 2.5 XT

    https://parts.subaru.com/a/Subaru_2004_Forester-XT-Sports-25L-TURBO-MT/_54102_6023274/CYLINDER-HEAD-BODY/S11-006-04.html 11039AB650 11063AB120 https://parts.subaru.com/a/Subaru_2004_STI-SEDAN-25L-TURBO-6MT-4WD/_54102_6023266/CYLINDER-HEAD-BODY/G11-006-05.html 11039AB650 11063AB120 Z tego zostawienia wynika, że są takie same... Pytanie czy amerykański XT 2.5 ma ten sam silnik co europejski?
  4. Głowica forester 2.5 XT

    Jakbyś doczytał to pytam o to czy występują różnice w gołych korpusach i to mnie interesuje. Trudno dostać używaną głowicę do STI 2.5 w dobrym stanie. Jeżeli korpus od głowicy Forestera XT 2.5 jest taki sam to zwiększa to odrobinę pole poszukiwań.
  5. Głowica forester 2.5 XT

    Dzień dobry, Chcialbym zapytać o różnice pomiędzy głowicami w foresterze XT 2.5 SG a głowicami STI 2.5 GD. Chodzi głównie o obudowę, zdaje sobie sprawę, że inne są walki itp. Prosze o odpowiedz. pozdrawiam Rysław
  6. Sprężyny z STi08 w WRX08.

    Też powoli zaczynam się przymierzać do wymiany sprężyn...chociaż póki co myślę nad stabilizatorami...chyba w końcu nikt nie rozwiązał zagadki czy pasują z STI08? http://www.jscspeed.com/catalog/Subaru/08_10_WRX/Suspension/Eibach_Pro_Plus_Kit_for_08_10_Subaru_WRX.html Ten zestaw wygląda całkiem spoko chociaż boję się, że będzie stało zbyt nisko. Mógłbyś zrobić jakieś zdjęcia swoich nadkoli i całego prześwitu? Znalazłem jeszcze tanabe GF210, które obniżają o 2 i 1.5 cm więc całkiem niedużo w stosunku do serii a są dość twarde. http://www.jscspeed.com/catalog/Subaru/08_10_WRX/Suspension/Lowering_Springs_for_08_10_Subaru_WRX/Tanabe_Lowering_Springs_for_08_10_Subaru_WRX.html
  7. Szczęśliwi posiadacze lanosów może przerabiali temat ? Którędy puścić przewody? W które otwory, gniazda najkorzystniej podpiąć wskaźnik boost, temperatury oleju i EGT ? Przy okazji dodam, że nie chciałbym zrobić witryny z milionem niepotrzebnych wskaźników na desce typu voltomierz czy dodatkowy obrotomierz...ale jeżeli coś oprócz tych wyżej wymienionych trzech wskaźników przydałoby się lub coś jest niepotrzebne to proszę o sugestie... Auto nie jest seryjne jeżeli ktoś ma ochotę zapytać po co wskaźniki w stockowym samochodzie
  8. Downpipe WRX 08 a sondy .

    Temat powraca Pomiędzy instalacją downpipe'u (bez katów) a remapem muszę trochę pojeździć na seryjnej mapie... Czy może to się wiązać z jakimiś negatywnymi konsekwencjami ? Myślę o wrzuceniu dystansowej tulejki między downpipe a sondę, która powinna załatwić sprawę. W WRX08 są dwa katalizatory... pierwsza sonda jest przed nimi a druga za drugim? Może coś ? wiecie ?
  9. nie no z wyżywieniem to jedynkę z przodu bym musiał dostawić
  10. Właśnie wróciłem z Krynicy...jeździłem na Jaworzynie...ludzi sporo ale da się przyjemnie pojeździć do 16... Nocleg polecam w Willi Asia na Piłsudskiego 85. Nowa z nowym wyposażeniem. Płaciłem 70 zł/noc w apartamencie 4 osobowym. Tel.503093190 Niestety powołanie na Rysława nie zaowocuje raczej zniżką (mimo, że wizyta obyło się bez ekscesów)
  11. Montaż czujników ciśnienia i temperatury oleju

    DanPlut tu masz rozwiązanie http://www.ebay.com/itm/SMY-ClusterMaker-Gauge-Pod-2008-2013-WRX-STi-Dual-Gauge-POD-52mm-/190784790205?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item2c6ba8debd&vxp=mtr http://www.ebay.com/itm/SMY-Dual-Gauge-Pod-2008-2013-WRX-STI-Also-fit-09-Subaru-Forester-/200833564227?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item2ec29cfe43&vxp=mtr
  12. Spalanie WRX 06 - paliwo 95 lepsze od 98

    Ciekawa teoria...zwłaszcza, że producent tego pojazdu umieścił na klapce naklejkę 95ONLY. Poza tym subaru to jakiś specjalny samochód ? Nie dajmy się zwariować, to nie prom kosmiczny...
  13. Wydech Hayward & Scott do Imprezy .

    Tak właśnie jest w większości wątków...zanim przebijesz się przez komentarze nie dotyczące tematu to już chce Ci się rzygać więc używanie "szukajki" jest irytujące...ja w poszukiwaniu interesujących mnie tematów spędziłem godziny i nigdy nie znalazałem satysfakcjonującej odpowiedzi...jeżeli chodzi o poruszony wyżej "czas innych użytkowników" to krócej zajęło by napisanie odpowiedzi na zadane w temacie pytanie niż wywód, który został napisany w moim kierunku...nie mam zamiaru kłócenia się z nikim ani obrażania nikogo bezpośrednio...ale mógłby panować w odpowiedziach większy porządek i konkretność a podejrzewam, że te same pytania nie musiałby się mnożyć jak grzyby po deszczu...co do teorii natychmiastowego znajdywania odpowiedzi w internecie to nie wiem dlaczego niektórzy sądzą, że jest to interesująca teoria....w 99% przypadków (niestety pomijając fora internetowe) wpisując coś np.w google...odpowiedź otrzymujemy natychmiast....
  14. Wydech Hayward & Scott do Imprezy .

    A najlepiej Porsche Albo Fjerari Albo jak już bedziesz najmądrzejszy to Bolid F1 ;p;p;p Swoją na forum Subaru powinny być bany za propagowanie EVO ;p;p;p Swoją drogą w okresie sesji, najwięcej nowozarejestrowanych stawiam, że jest studentów ^^ Porsche jeździłem sporo i w lato na winklach jest bajka....ferrari nie jeździłem...subaru tak i w serii słabo...polecam audi quatroo C4 i zamianę podciśnieniówek za kanapą .... nie ma góry pod którą na "trawie" nie da się wjechać
  15. Wydech Hayward & Scott do Imprezy .

    Nie czytałeś poprzednich postów ? inwestyctycja w WRXa jest bezsensowna...kup STI....albo jak już zmądrzejesz...EVO
×