Skocz do zawartości

Bull Szit Man

Użytkownik
  • Postów

    107
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Bull Szit Man

  • Urodziny 30.11.1977

Profile Information

  • Auto
    Subaru Impreza Bloooob

Osiągnięcia Bull Szit Man

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

1

Reputacja

  1. Podobno tuż przy wew. bandzie, tam jest najwięcej przyczepności.
  2. Bull Szit Man

    chiny

    Nie ma się co rzucać. Chiny jako producent tanich podkoszulków to zamierzchłe czasy... teraz chłam się robi w Kambodży czy Laosie. Nie bałbym się tego, że jakieś części będą robione w Chinach.
  3. a na 17" to chyba te bym wybrał: http://www.sklep.oponysportowe.eu/205-5 ... 31%29.aspx MaxSport: http://zakupopon.pl/20550-wt83-p-469.html Bieżniki Hakka są, ale dla szerokości 225, więc chyba nie warto :?
  4. Już są dostępne. 195/65 R 15 Winter Extrema Sport = 200 zł/sztuka. Jedyny minus to szerokość. Przydałyby się 175/65
  5. Markguma bym jednak nie kupował. Lichą opinię mają te opony. Ja polecam firmę Profil lub MaxSport. Ceny od 127 zł za sztukę to śmiech na sali Kupuj i się nie zastanawiaj. Jedynie rozmiar bierz najwęższy.
  6. Bo tego nawet nie ma co porównywać. Jaki jest sens brania Ferodo Premier na tor ? To jak wyjechać maluchem na tor i powiedzieć na koniec z kwaśną miną "Subaru jednak lepsze" W RSMP jeżdżą na DS2500. Nie przesadzaj. Jeśli przeginasz z hamowaniem lub nie doprowadzasz zimnego powietrza do tarcz (rury) to każde Ci się przegrzeją... Spójrz jak nadkole blokuje dopływ powietrza do hamulców... zrób tam dziurę lub wytnij dolny kawałek i po kłopocie, albo instaluj zestaw "Cold Air" do osłon tarcz.
  7. Dokładnie. Może piter miał na myśli Ferodo DS Performance, co jest niby sportowym klockiem. Jednak co by nie pisać, Ferodo Premier to totalnie cywilny klocek, tani. Nad nimi wszystkimi jest DS2500, a następnie DS3000.
  8. Osobiście uważam, że whiteline i powerflex to jedna i ta sama półka. Powerflex jest natomiast znacznie droższy Poszukałem teraz w necie jakichś wątków porównawczych i gadka zawsze się sprowadza do koloru lub sposobu postrzegania samej marki Powerflex podobno robi tylko na tył, tak znalazłem w jednym z wątków. Ile w tym prawdy - nie wiem.
  9. Proszę cię, nie pisz takich głupot. W dupowozie założyłem Ferodo Premier i są gorsze od cywilnych TRW... Hamując ze 100 km/h różnica pomiędzy nimi to przepaść. Klocki miękkie i zero hamowania, raczej na myśl przychodzi mi hamulec bębnowy :wink: I nie mówię tu o jakiejś jeździe szarpanej, na trzeciego czy kto lepszy do świateł. Nie czuć bezpieczeństwa. Ds2500 = rc6 na ciepło. Na zimno faktycznie RC6 wygrywają, bo DS2500 trzeba rozgrzać. To nie jest klocek do ruchu miejskiego...
  10. kons6, zarzuć fotki. Masz jakieś porównanie do AGX na miękko skręcone ?
  11. qbutek, przecież Strongflex to PL firma. Chyba, że masz inną na myśli to zapodaj kontakt, a nie tak z ukrycia coś tam szepczesz :wink:
  12. Powerflex ma z kolei fioletowe jako najtwardsze i najdroższe Myślę, że na ulicę Strongflex starczy, na tor Whiteline, albo ten Powerflex.
  13. Mi nie urwało, ale skakało się po tych dziurach, że ho ho. To mi się podobało, bardzo. Tor jest mega i mogę stanowczo polecić. Tych dziur mi szkoda, ale w koło toru jest jeszcze szuterek, więc nie jest źle. Dziur tam pełno i znajdą się takie, że pół auta nie widać Jest gdzie się wyszaleć. Chyba, że ktoś chucha na auto i się z nim pucuje, to raczej ciężko go tam sobie wyobrazić. Jedyny minus to brak miejsca na rozładunek, wszystko zostawia się po niewidocznej stronie toru za trybuną. Lekka obawa pozostaje. Przydałaby się jakaś osoba do pilnowania. Co do rozbicia auta - małe szanse. Na asfaltowym torze ryzyko jest podobne :wink: -- Wt paź 30, 2012 8:21 pm -- jak wezmę urlop w pracy to jestem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...