Skocz do zawartości

Nowy model Imprezy


Sikor

Rekomendowane odpowiedzi

Mi też coś "śmierdzi", albo nie WRX, albo super zamaskowany :mrgreen:

 

Nie trzeba wąchać :wink: wystarczy przejrzeć co tam w komentarzach pod zdjęciem piszą:

 

Car and driver already stated that this was just a test mule, and that the next gen WRX/STi will look nothing like this car. However, they did say that the next gen will probably have the front fascia of the advanced tourer concept which is very nice.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Ojciec Założyciel
Czy SIP ma nowe informacje na temat Imprezy i ewentualnym wprowadzeniu jej do oferty?

Tak jak wcześniej w tym wątku informowałem ew. wprowadzenie na rynek jest uzależnione od decyzji poszczególnych importerów.

 

W przypadku naszej firmy taka decyzja nie została podjęta. Nie przewidujemy tez zmiany stanowiska w najbliższym czasie.

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic dziwnego - ostatni model imprezy jest tak "udany", że wylądował na liście motoryzacyjnych dziwolągów, których nikt nie chce kupować, w doborowym towarzystwie np. SsangYonga Rextona :roll:.

 

http://moto.pl/MotoPL/56,88389,12891897,Subaru_Impreza,,9.html

 

Ja naprawdę nie oczekuję niczego wybitnego, ale skoro evo jest od 2008 fajnym nowoczesnym samochodem, który zachował sporo z klasyki, jednocześnie nadganiając obecne czasy, to dlaczego subaru musi wciąż straszyć archaicznym i nijakim modelem w postaci lanosa?

 

I co - problem przeczekany rozwiąże się sam?

 

Kocham swojego hawka, ale w najczarniejszych snach nie przewidywałem, że będę go trzymał tyle lat i że będzie to moje pierwsze i chyba ostatnie STI :roll:.

 

Dodam, że poza kwestią lanosa, w ofercie subaru kompletnie nie widzę niczego dla siebie - nawet kupując służbówkę, na którą miałem budżet pozwalający kupić dowolne subaru w dowolnej wersji, wybrałem w końcu inną markę. A kiedyś za posiadanie służbowego subaru dałbym się pokroić.... :roll:

 

Przepraszam za gorzkie słowa, ale niestety ostatnia prezentacja forka i brak wieści o "nowej wspaniałej imprezie", czy też - jak chce teraz FHI - "imprezie lub WRX STI", każą mi sądzić, że marka subaru jest na zakręcie. Ostrym, i wpadła w potężną podsterowność... I - jak widać po artykule w GW - nawet wyniki sprzedażowe nie usprawiedliwiają mizeroty stylistyczno-wizerunkowo-jakościowej :roll:.

 

PS BRZ nie liczę, bo to bardziej ciekawostka, niż samochód

Edytowane przez Przemeq
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemeq - mocne słowa, ale niestety muszę się z nimi zgodzić. Ewidentnie marka zatraca swoje "smaczki". Dodam coś od siebie w kwestii Legacy/Outback. Tak błache sprawy jak szyby bez ramek, charakterystyczna linia szyb w Legacy, stylistyka mocno "skośnooka" - niestety bardziej w stronę Korei niż dobrego wyglądu. Nowy Outback to jak auto na wielkich szczudłach (ok, to moje subiektywne zdanie :) )

Być może władze FHI mają taki plan i próbują produkować auta masowe, zapominając o rajdowych tutułach. Na 2013 rok nawet się nie da kupić w Polsce Legacy w wersji Sport - to jakiś dramat (o wersji typu SpecB już nawet nie myślę, bo prędzeej trafię 6 w totka). Inne marki mają w swojej ofercie mnie lub bardziej usportowione modele - i to marki które z rajdami nigdy nie miały tyle wspólnego co Subaru. Naprwdę nie potrafię tego zrozumieć.

I tak jak Przemeq napisał, nigdy nie myślał, że tyle będzie jeździć Hawkiem, bo nie ma godnego następcy. Tak ja, ze swoim kolegą, któremu idało się klupić Legacy Sport ostatnio rozmawialiśmy, że chyba zajeździmy swoje obecne Subaru do śmierci, bo nie ma co kupić.

Edytowane przez EDDIE
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic dziwnego - ostatni model imprezy jest tak "udany", że wylądował na liście motoryzacyjnych dziwolągów, których nikt nie chce kupować, w doborowym towarzystwie np. SsangYonga Rextona :roll:. http://moto.pl/MotoP...Impreza,,9.html

 

 

 

.....Skoda dobrze trafia w gust większosci Polaków dobrze sie sprzedaje i cenę ma niska....Evo , jak napisałeś , istotnie klasyke zachowało...nie podobalo mi się ani dawniej ani obecnie :mrgreen:

 

Kocham swojego hawka, ale w najczarniejszych snach nie przewidywałem, że będę go trzymał tyle lat i że będzie to moje pierwsze i chyba ostatnie STI :roll:.

 

zawsze były grupki ...milosników starych samochodów :mrgreen: ...postaw go przy nowym STI.....moze zrozumiesz , ze to historia....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

postaw go przy nowym STI.....moze zrozumiesz , ze to historia

 

Stawiałem wielokrotnie i również podzielam zdanie Przemka, że nowy STI nie jest godnym nastepcą hawk'a. Z jednym się musze zgodzić, hawk to historia, kawał dobrej historii, może nie taki jak 22b ale jednak. A nowy STI to co? wygodny, cichy, z nawigacją, elektroniką, ramkami.

Niestety to samo z Legacy, który moim zdaniem stracił baaaardzo dużo, względem poprzednika.

Pomimo całej pasji, miłości, uwielbienia do marki nie kupiłbym żadnego z nowych modeli oferowanych przez SIP.

Oczywiście nie mam o to żalu do Pana, Panie Andrzeju, zostały jedynie poruszone, głęboko tkwiące we mnie myśli, obawy i smutki.

 

Z drugiej strony iskierkę radości daje fakt, że coraz więcej spotykam na ulicach aut ze znakiem plejad, o dziwo tych nowych równiez mało nie jest. A to cieszy i pokazuje, że jednak do kogos nowa oferta trafia. Brakuje jedynie czegoś nietuzinkowego dla takich dziwaków jak my.

 

Może zrzucimy się na wycieczkę SIP'u do FHI na poważną rozmowę o przyszłości ;)

Edytowane przez KALI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...