Skocz do zawartości

GC8 pierwsze mody....co i jak?


Arkadiusz

Rekomendowane odpowiedzi

A no widzisz... A ja od 2 miechow walcze ze soba zeby remapu nie robic...

Mimo ze banan na gebie bedzie meeeega...

To jednak te 2.2 tys wole chyba odlozyc na poczet STi'ja :wink:

Jeżeli tylko resztę rzeczy masz już przygotowanych pod remap i auto jest w bardzo dobrym stanie to się nie wahaj. Po porządnym remapie potrzeba zakupu STi zdecydowanie się odsunie w czasie. Polecam jedno z 3 zalecanych forumowych miejsc bo z innymi różnie może być ale niestety chyba 2.2 tyś zł to parę stówek za mało z tego co się orientuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie mi.....piszecie symbolami silnika zatem GC8 z 98 roku to jakie oznaczenie silnika( VIN JF1GC8LD3WG075326)

 

Auto potrzebne będzie do zabawy ale nie jakiejś hardcorowej. Czasem pojeżdzawka ale też szybkie miasto, czy też rodzinne zakupy w niedziele :)

 

Jaka zatem jest bezpieczna moc dla mojego silnika i skrzyni? Remont silnika auto przeszło 15tyś km temu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

the.wolf, no caly czas mnie korci zeby pomierzyc znow jesienia ;) Ogolnie jak na GT'ka jedzie bardzo przyjemnie a wszystko przy max 1bar.

 

Akradiusz, nikt Ci tego nie powie. Zalezy od konkretnego silnika. Jesli po remoncie to zalezy tez od tego remontu. Zalezy tez jak jezdzisz. Jesli masz zapas gotowki na pozniejsze grubsze naprawy to ogien. Ale to stare auta i ryzyko jest zawsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A moze by tak zaczac to modzenie od sprawdzenia czy auto wogle trzyma serie i czy kondycje wogle pozwala na to zeby cos dlubnac.

Zdrowy seryjny GTek wcale az taki wolny nie jest wiec jezli taki sie wydaje to moze te konie sie gdzies juz rozbiegly.

Wczoraj wlasnie mialem taka watpliwa przyjemnosc przejechania sie swietnym WRXem zrobionym ponoc na 270 tylko chyba mułów bo konmi tego bym nie nazwal :roll: W porownaniu z tym autem moj stary calkowicie seryjny GTek to dupe wrecz urywal.

A motor wytrzyma tyle na ile ma rozsadku a co chyba wazniejsze mieli jego poprzedni wlasciciele.Dzis praktycznie kazdy GTek czy pierwsze WRXy to wielka puszka pandory , bez znaczenia czy maja 60 , 160 , czy 260 tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam jedno z 3 zalecanych forumowych miejsc

u mnie na seryjnym silniku jezdzi 300+ KM szacowane 350KM przy 1.65 bara i wszystko gra:D

 

Ci sami tunerzy (dwójka z nich) na widok peak'u 1.4 bara u mnie zrobili takie oczy :shock:

 

Silnik od remontu ma ok. 25tys. km. Jeden z nich zalecił zmniejszenie do 1.1, a drugi zmniejszył do 0.95 bara. W serii jest 0.8 bar.

 

Tak to wygląda u tych tunerów dla uściślenia. U tego trzeciego tunera jeszcze nie byłem, będę za miesiąc/dwa.

 

bo mowilem ci zeby wastegatem ustawic ladowanie na max 1,2 tak jak zrobil to M.a.p.t.e.k, po wymianie turbo zawor byl zle ustawiony. ja jezdzilem caly czas z 1,15-1,2 i wszystko gralo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turdziGT wczoraj auto sprawdzałem z Gtech'em i wyszło 6,1 zatem serię trzyma napewno :)

 

Wczoraj również stanąłem kilka razy na kresce z kolega co ma WRX 05r zrobionego na 299KM (tak pokazało przy 8 stopniach C). Ogólnie odszedł mi na 1,5długości. Ale ma przyśpieszenie do 100km/h w granicach 5.0s-> najlepszy wynik 4,9s.

 

Zatem silnik chodzi jak należy. Znam historię auta i wiem, że egzemplarz był szanowany co zresztą widać.

 

AAA i jeszcze mam oznaczenie silnika EJ20G i w dowodzie moc 240KM....o co chodzi?? Jedni mówią, że ma 211, 218 a inni jeszcze, że 240KM.....zatem jak jest??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cytuje za linkiem

300 whp: The EJ20/EJ25 engines can handle 300 whp maximum with stock internals with no further modifications other than a proper fuel management tune.

 

EJ20/EJ25 spokojnie wytrzymuja 300 koni bez modyfikacji wkladu silnika, nie liczac dobor odpowiedniej mieszanki paliwa (afr).

 

Do prawdy ciekawe. U nas tunerzy nie radza sobie ze zmodyfikowanymi silnikami na moce 360 koni, a tamci pisza o seryjnym na 300...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ej20 bez problemu wytrzymuje do 400 koni bez grzebania.

Myśle, ze i 500 wytrzyma, pytanie tylko jak długo :-) To bedą jakieś roboczo-minuty :-)

 

 

http://www.importtuner.com/tech/impp_11 ... ewall.html

 

 

 

 

czyli, jak dobrze przetłumaczyłem EJ205 (ja mam u siebie EJ20G) spokojnie radzi sobie z mocą ok. 300KM bez ŻADNEJ INGERENCJI W SRODKU???

 

saszynski powiedz koledze jak to jest - czy moze sobie tego wrxa na otwartym bloku na 300KM stroić i będzie banglało "do końca świata i o jeden dzien dłużej"...

 

 

 

wszytko można - tylko trzeba bardzo zamożnym człowiekiem być yoda.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seryjne GTki po ostatnim facelifcie (czyli taki jak twój) powinny mieć 218 KM jak były nowe. Ale czas leci i po 12-13 latach pare koni mogło zdechnąć.

 

Co do remapu. Mój gtek jeździ z nowym wydechem, FMIC, stożkiem, BOVem oraz remapem na około 260KM. Samochód stał się dużo bardziej dynamiczny, i gdy chce się przyśpieszyć to sie już nie czeka w nieskończoność, aż wstanie turbo i samochód zacznie przyśpieszać. Krótkim słowem - remap daje dużo frajdy. Ale też sporo kosztuje. Jeśli masz, powiedzmy 10.000 PLN, i remap wraz z częściami i robocizną ma Cię tyle kosztować, to nie idź w to. Ponieważ napewno, po wyjeździe z warsztatu będziesz miał stłuczkę albo coś, i nie będziesz miał kasy na naprawę. Natomiast, jeśli masz mamony jak lodu, to taki remap to super sprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seryjne GTki po ostatnim facelifcie (czyli taki jak twój) powinny mieć 218 KM jak były nowe. Ale czas leci i po 12-13 latach pare koni mogło zdechnąć.

 

Co do remapu. Mój gtek jeździ z nowym wydechem, FMIC, stożkiem, BOVem oraz remapem na około 260KM. Samochód stał się dużo bardziej dynamiczny, i gdy chce się przyśpieszyć to sie już nie czeka w nieskończoność, aż wstanie turbo i samochód zacznie przyśpieszać. Krótkim słowem - remap daje dużo frajdy. Ale też sporo kosztuje. Jeśli masz, powiedzmy 10.000 PLN, i remap wraz z częściami i robocizną ma Cię tyle kosztować, to nie idź w to. Ponieważ napewno, po wyjeździe z warsztatu będziesz miał stłuczkę albo coś, i nie będziesz miał kasy na naprawę. Natomiast, jeśli masz mamony jak lodu, to taki remap to super sprawa.

 

 

A powiedz mi jak trzyma się skrzynia i silnik.......??

Latasz na jakiś KJS czy pojezdzawkach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seryjne GTki po ostatnim facelifcie (czyli taki jak twój) powinny mieć 218 KM jak były nowe. Ale czas leci i po 12-13 latach pare koni mogło zdechnąć.

 

Co do remapu. Mój gtek jeździ z nowym wydechem, FMIC, stożkiem, BOVem oraz remapem na około 260KM. Samochód stał się dużo bardziej dynamiczny, i gdy chce się przyśpieszyć to sie już nie czeka w nieskończoność, aż wstanie turbo i samochód zacznie przyśpieszać

 

a w seryjnym zdrowym trzeba czekac ? Moj byly GTek jak mial 120 tys. szedl leb w leb z nowym STI MY05 a ten wcale az taki wolny nie jest , wiadomo ze po fajnej mapie jezdzi szybciej ale zdrowe MY99/00 juz w serii bardzo fajnie pomyka , w porownaniu z nim WRX nie zapewnia zadnych wrazen.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...